-
-
-
-
Σε μια γρήγορη ματιά που έριξα είδα ότι είναι μεταβλητής συμπίεσης ( Με ηλεκτροκινητήρα μετακινείται το καπάκι αυξάνοντας τη συμπίεση στα χαμηλά φορτία και μειώνεται όσο ανοίγει η πεταλούδα του γκαζιού ) το ρόλο της βαλβίδας εξαγωγής τον παίζει η κλασική θυρίδα του δίχρονου μόνο που εδώ υπάρχει γκιλοτίνα κινούμενη από δικό της εκκεντροφόρο, ο αέρας πρώτα εισέρχεται σαν τα δίχρονα μοτέρ στο στον στροφαλοθάλαμο και μέσω θυρίδων εισέρχεται στον κύλινδρο και το μίγμα ψεκάζεται ( άμεσος ψεκασμός ) από μπέκ.
Δεν υπάρχουν πληροφορίες για το σύστημα λίπανσης, και το έμβολο έχει ελατήρια και στη φούστα του για ευθυγράμμιση του εμβόλου λόγω της γκιλοτίνας ( υποθέτω )
-
Ωραίο όνομα του κινητήρας, παμφάγος, όλα τα καίει και τα εκμεταλλεύεται καλύτερα.
Μεταβλητή συμπίεση είχε βγάλει και η Saab και ένας φίλος μου ειδικός περί των ΚΕΚ τον έχει περί πολλού.
Ενδιαφέρον ότι είναι και δίχρονος θα έχει μεγάλη απόδοση αλλά:- τί γίνεται με τη λίπανση
- τί γίνεται με τα καυσαέρια
Προφανώς θα τα έχουν μελετήσει...
Εμένα με απασχολεί και τί γίνεται με διαρροές με όλα αυτά τα κόλπα με τη συμπίεση και τα άλλα...
Lotus Omnivore