Μα το είχα γράψει και παραπάνω, ότι ένα σοβαρό πρωτάθλημα πίστας σε μια περιφερειακή χώρα (δηλ. αν δεν έχει τις προδιαγραφές για να έχει καλό πρωτάθλημα Formula πχ. F3 δηλ. πρακτικά μόνο Αγγλία, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία) θα έπρεπε να περιλαμβάνει σα κύριο πιάτο κάθε αγωνιστικής ημέρας: (1) ένα φτηνό ενιαίο για νέους (2) ένα πρωτάθλημα τουρισμού σαν το DTC. Από εκεί και πέρα, όλες οι άλλες κατηγορίες ('Ε', 'Open', 'Formula Saloon' κτλ.) είναι 'ορεκτικά' των παραπάνω. Εδώ δεν έχουμε κανένα από αυτά και δεν ασχολούμαστε και να τα αποκτήσουμε αλλά ασχολούμαστε με τη Formula Saloon, δηλ. δεν έχουμε κύριο πιάτο και ασχολούμαστε με τα ορεκτικά. ΟΚ τα ορεκτικά αλλά δεν πας πολύ μπροστά με αυτά. Εν ολίγοις, η όλη συζήτηση είναι ωραία και ενδιαφέρουσα μεν, αποπροσανατολιστική δε. Και αν πετύχει η Formula Saloon (που το εύχομαι) θα νομίζουμε ότι κάτι κάναμε και αποκτήσαμε αγώνες ταχύτητας ενώ δεν θα έχουμε αποκτήσει αγώνες ταχύτητας αλλά glorified track days (για την ακρίβεια αυτό που στην Αγγλία λένε club racing, μαζεύονται 30 φιλαράκια με διάφορα αυτοκίνητα, στήνονται σε ένα grid, πλακώνονται στην πίστα και μετά πλακώνονται στις μπύρες... Απαραίτητο μεν αλλά ως πρώτο βήμα).
Αυτό που θα ήθελα από όλα αυτά τα ταλέντα που κάνουν 1:30 με 106 και MX5 στις Σέρρες (γιατί τα Μέγαρα δεν προσφέρονται για εξαγωγή οποιουδήποτε συμπεράσματος) θα ήταν, αντί να κάνουν το track day τους αγώνα, που είναι αυτό που λέμε, να υπάρχει ένα παραπέρα βήμα, κυρίως το (1) παραπάνω, για να μπουν με το σωστό τρόπο στους αγώνες. Αυτή είναι η διαδικασία που αναφέρει παραπάνω ο johandelta, απλά εμείς έχουμε μείνει στο 5χ5, δεν υπάρχει παραπέρα (εκτός και αν την κάνει κάποιος για άλλες χώρες)