-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αυτό μήπως?http://www.lotuscars.co.uk/pdf/Board_C1 ... namics.pdf
Δέν λέει και πολλές λεπτομέριες πάντως.
Μπράβο! Αυτό ακριβώς.
Είναι μόνο το abstract του white paper, προφανώς. Για να πάρεις τη μελέτη πρέπει μάλλον να τους πληρώσεις, και δεν φαντάζομαι να κάνουν μελέτες για την ψυχή της μάνας τους.
-
Η Λότους; Ανέκαθεν ήταν φιλανθρωπική μη κυβερνητική οργάνωση!
Δεν μου απάντησε κανείς στο ερώτημα περί αντιστρεπτικής! Περιμένω πώς και πώς!!! -
νικο μπορει να μην εχω απαντηση αλλα εχω σιγουρα ενα ερωτημα.
τα 206 1.1 δεν εχουν η τουλαχιστον δεν ειχαν αντιστρεπτικη. εχουν ομως ακριβως την ιδια 'γεωμετρια' με τα 1.4
αυτο γινεται καθαρα για λογους ανεσης; (1.1 αμαξι πολης, δεν υπαρχουν και πολλες οδηγικες ανησυχιες)
η γιατι το 1.4 συνεπαγεται μεγαλυτερη ταχυτητα αρα και μεγαλυτερα φορτια στις αναρτησεις;
παντως να σημειωσω οτι μπορει τα αλογα να λειπουν αλλα η αισθηση στις στροφες κοντα στο οριο ειναι εξαιρετικα ενημερωτικη. pourqoi?
enlight us please!!! -
Ο χρήστης gfantom έγραψε:
αυτο γινεται καθαρα για λογους ανεσης; (1.1 αμαξι πολης, δεν υπαρχουν και πολλες οδηγικες ανησυχιες)
Βάλε και λόγους οικονομίας (ένα λιγότερο εξάρτημα) και είσαι μέσα...
η γιατι το 1.4 συνεπαγεται μεγαλυτερη ταχυτητα αρα και μεγαλυτερα φορτια στις αναρτησεις;
Μήπως φταίνε και τα φαρδύτερα λάστιχα; Συν το ότι η αντιστρεπτική μειώνει τις κλίσεις, άρα αυξάνει τα όρια της πρόσφυσης...
Πάντως για το θέμα (ημιάκαμπτος και υστερούντες) έχοντας καλή πείρα και από τα δύο (Golf IV και Peugeot 206) ο ημιάκαμπτος δίνει πιο ασφαλή συμπεριφορά, ενώ οι υστερούντες πιο 'παιχνιδιάρικη'.
ΑΛΛΑ: Το παραπάνω βέβαια είναι μία γενίκευση. Εννοείται ότι ΟΛΑ είναι θέμα ρυθμίσεων και επιλογών του εργοστασίου... Μην μου πει κανείς ότι το SportKA δεν είναι σπορ... Ή ότι η Alfasud (με τον άκαμπτο άξονα πίσω) δεν είναι σπορ, γιατί θα τρελαθώ...
Απλά, έχω την εντύπωση ότι είναι πιο εύκολο με ανεξάρτητη διάταξη να δώσεις κάποια χαρακτηριστικά, παρά με ημιανεξάρτητη (ημιάκαμπτος) ή ακόμα και με άκαμπτο... Και η ανεξάρτητη προσφέρει περεταίρω δυνατότητες στον ανήσυχο ιδιοκτήτη...
Ημιάκαμπτος άξονας και υστερούντες βραχίονες