Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ημιάκαμπτος άξονας και υστερούντες βραχίονες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ημιάκαμπτος άξονας και υστερούντες βραχίονες
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    23
    471
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dienekes last edited by

      Ο χρήστης dog80 έγραψε:
      Αυτό μήπως?

      http://www.lotuscars.co.uk/pdf/Board_C1 ... namics.pdf

      Δέν λέει και πολλές λεπτομέριες πάντως.

      Μπράβο! Αυτό ακριβώς.

      Είναι μόνο το abstract του white paper, προφανώς. Για να πάρεις τη μελέτη πρέπει μάλλον να τους πληρώσεις, και δεν φαντάζομαι να κάνουν μελέτες για την ψυχή της μάνας τους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • F
        funkyreverend last edited by

        Η Λότους; Ανέκαθεν ήταν φιλανθρωπική μη κυβερνητική οργάνωση!
        Δεν μου απάντησε κανείς στο ερώτημα περί αντιστρεπτικής! Περιμένω πώς και πώς!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • G
          gfantom last edited by

          νικο μπορει να μην εχω απαντηση αλλα εχω σιγουρα ενα ερωτημα.
          τα 206 1.1 δεν εχουν η τουλαχιστον δεν ειχαν αντιστρεπτικη. εχουν ομως ακριβως την ιδια 'γεωμετρια' με τα 1.4
          αυτο γινεται καθαρα για λογους ανεσης; (1.1 αμαξι πολης, δεν υπαρχουν και πολλες οδηγικες ανησυχιες)
          η γιατι το 1.4 συνεπαγεται μεγαλυτερη ταχυτητα αρα και μεγαλυτερα φορτια στις αναρτησεις;
          παντως να σημειωσω οτι μπορει τα αλογα να λειπουν αλλα η αισθηση στις στροφες κοντα στο οριο ειναι εξαιρετικα ενημερωτικη. pourqoi?
          enlight us please!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • M
            markvag last edited by

            Ο χρήστης gfantom έγραψε:

            αυτο γινεται καθαρα για λογους ανεσης; (1.1 αμαξι πολης, δεν υπαρχουν και πολλες οδηγικες ανησυχιες)

            Βάλε και λόγους οικονομίας (ένα λιγότερο εξάρτημα) και είσαι μέσα...

            η γιατι το 1.4 συνεπαγεται μεγαλυτερη ταχυτητα αρα και μεγαλυτερα φορτια στις αναρτησεις;

            Μήπως φταίνε και τα φαρδύτερα λάστιχα; Συν το ότι η αντιστρεπτική μειώνει τις κλίσεις, άρα αυξάνει τα όρια της πρόσφυσης...

            Πάντως για το θέμα (ημιάκαμπτος και υστερούντες) έχοντας καλή πείρα και από τα δύο (Golf IV και Peugeot 206) ο ημιάκαμπτος δίνει πιο ασφαλή συμπεριφορά, ενώ οι υστερούντες πιο 'παιχνιδιάρικη'.

            ΑΛΛΑ: Το παραπάνω βέβαια είναι μία γενίκευση. Εννοείται ότι ΟΛΑ είναι θέμα ρυθμίσεων και επιλογών του εργοστασίου... Μην μου πει κανείς ότι το SportKA δεν είναι σπορ... Ή ότι η Alfasud (με τον άκαμπτο άξονα πίσω) δεν είναι σπορ, γιατί θα τρελαθώ...

            Απλά, έχω την εντύπωση ότι είναι πιο εύκολο με ανεξάρτητη διάταξη να δώσεις κάποια χαρακτηριστικά, παρά με ημιανεξάρτητη (ημιάκαμπτος) ή ακόμα και με άκαμπτο... Και η ανεξάρτητη προσφέρει περεταίρω δυνατότητες στον ανήσυχο ιδιοκτήτη...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • First post
              Last post
            • 1
            • 2
            • 2 / 2
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr