Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    cooper s(r56) η clio rs?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. cooper s(r56) η clio rs?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 9
    • 10
    • 1 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    190
    173
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gbak
      gbak last edited by

      οτι λεει και το θεμα..το ρσ το βρισκω σε αρκετα καλη τιμη used(07) μεχρι και στα 16κ+..αξιζει? η να δωσω κατι παραπανω για κουπερ σ..που παιζει απο 21κ+ και πανω..δλδ η διαφορα ειναι της ταξης των 5 με 6 χιλιαδων ευρω..

      ειμαι με ενα σμαρτ μπραμπους(2008) στα 105 αλογα και επειδη θελω να κανω κανα ταξιδακι λεω να το δωσω και να μεταβω σε ενα απο αυτα τα δυο..επισης επειδη καθημερινα διανυω γυρω στα 80χιλ ..απο θεμα καταναλωσης τι προτεινετε..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • gbak
        gbak last edited by

        οτι λεει και το θεμα..το ρσ το βρισκω σε αρκετα καλη τιμη used(07) μεχρι και στα 16κ+..αξιζει? η να δωσω κατι παραπανω για κουπερ σ..που παιζει απο 21κ+ και πανω..δλδ η διαφορα ειναι της ταξης των 5 με 6 χιλιαδων ευρω..

        ειμαι με ενα σμαρτ μπραμπους(2008) στα 105 αλογα και επειδη θελω να κανω κανα ταξιδακι λεω να το δωσω και να μεταβω σε ενα απο αυτα τα δυο..επισης επειδη καθημερινα διανυω γυρω στα 80χιλ ..απο θεμα καταναλωσης τι προτεινετε..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • gbak
          gbak last edited by

          οτι λεει και το θεμα..το ρσ το βρισκω σε αρκετα καλη τιμη used(07) μεχρι και στα 16κ+..αξιζει? η να δωσω κατι παραπανω για κουπερ σ..που παιζει απο 21κ+ και πανω..δλδ η διαφορα ειναι της ταξης των 5 με 6 χιλιαδων ευρω..

          ειμαι με ενα σμαρτ μπραμπους(2008) στα 105 αλογα και επειδη θελω να κανω κανα ταξιδακι λεω να το δωσω και να μεταβω σε ενα απο αυτα τα δυο..επισης επειδη καθημερινα διανυω γυρω στα 80χιλ ..απο θεμα καταναλωσης τι προτεινετε..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            εγώ θα έπαιρνα το Κλιό.

            αλλά διάβαζα ότι έχει κοντό κιβώτιο και είναι λίγο κουραστικό στα ταξίδια. Δεν ξέρω αν η ηχομόνωσή του βοηθάει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Αν αντέχεις τα τέλη και γουστάρεις την φιλοσοφία του RS, εννοείται αυτό.
              Ατμοσφαιρικό+στοφιλίκι= άμα έχεις τις γνώσεις

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                cavallino last edited by

                Aυτό πρέπει να είναι το μόνο δίλημμα στο οποίο δεν έχω απάντηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spiros last edited by

                  τρομερα αυτοκινητα και τα 2.

                  πιο 'all around' το κουπερ, πιο 'hard core' το clio.

                  το ιδιο γρηγορα θα πας και με τα 2, απλα το κουπερ λογω μοτερ θελει λιγο λιγοτερη προσπαθεια. Ισως ειναι και πιο καταλληλο για ταξιδια (λογω κιβωτιου & ηχομονωσης), αλλα εχει αστειο χωρο για αποσκευες.

                  το clio θα σε αποζημιωσει περισσοτερο σε στροφοδιαδρομες οπου σε προδιαθετει περισσοτερο για παιχνιδια. Υψηλα τελη κυκλοφοριας ομως καθως και μεγαλυτερη καταναλωση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • gbak
                    gbak last edited by

                    δλδ επειδη ειμαι καμμενος με το θεμα των επιδοσεων..υπαρχει περιπτωση να υστερω με το ρσ ? σε σχεση με το κουπερ s..?...γιατι μοντελο 07 με 30.000κμ και 197 αλογα και τετοιο πατημα με 16κ νομιζω ειναι πολυ καλο πακετο..για τα λεφτα του..γιατι τα κουπερακια επειδη εχω ζησει και εξωτερικο ειναι αρκετα τσιμπημενα εδω..διχως λγο

                    ηχομωνωση..αναρτηση κουραστικη και αλλου τετοιου ειδους πραματα δεν με ενδιαφερουν γενικα..το μονο που θελω πατημα καλο ..επιδοσεις..και μια σωστη εμφανιση

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      drdino last edited by

                      Αν το θες για κοντρες, το RS δεν είναι για σένα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης gbak έγραψε:
                        δλδ επειδη ειμαι καμμενος με το θεμα των επιδοσεων..υπαρχει περιπτωση να υστερω με το ρσ ? σε σχεση με το κουπερ s..?...γιατι μοντελο 07 με 30.000κμ και 197 αλογα και τετοιο πατημα με 16κ νομιζω ειναι πολυ καλο πακετο..για τα λεφτα του..γιατι τα κουπερακια επειδη εχω ζησει και εξωτερικο ειναι αρκετα τσιμπημενα εδω..διχως λγο

                        ηχομωνωση..αναρτηση κουραστικη και αλλου τετοιου ειδους πραματα δεν με ενδιαφερουν γενικα..το μονο που θελω πατημα καλο ..επιδοσεις..και μια σωστη εμφανιση

                        το κλιο υστερει λιγο σε επιδοσεις, κυριως ρεπριζ γιατι δεν ειναι 197 αλογα που λεει η Ρενω και επισης το μοτερ του αποδιδει καλα μετα τις 5000 στροφες. Εχει ομως κορυφαιο πατημα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • gbak
                          gbak last edited by

                          thnx σπυρος..απο ρεπριζ δεν εχω ιδαιτερο κολλημα...απλα το θελω 0-100 και 400 δυνατο

                          τα καλα του ρχ8 και δω ε..197 μαμα και δυναμομετρο κανα 170αρι με το ζορι προφανως..αλλα και παλι αναλογια ιππο ανα κιλο..μια η αλλη ειναι με το κουπερ..απλα ισως επειδη παιζει ατμοσφαιρΑ μονο στο ρς.. να βγαινει μπροστα το κουπερ και αν..αναλογως και τον οδηγο καΙ πολλα αλλα

                          γενικα που θελω να καταληξω..αν η συγκεκριμενη διαφορα χρηματων δικαιολογει την αγορα του κουπερ..

                          υποψιν το κουπερ μου αρεσει πιο πολυ εμφανισιακως

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            swift-b-p-m last edited by

                            Μάλιστα. Τότε η Κλιώ δεν είναι για σένα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Πάρε ένα fr VT τότε

                              Σοβαρά τώρα, από ότι καταλαβαίνω θα ξενερώσεις με το Clio.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vellerefontis last edited by

                                Ο χρήστης gbak έγραψε:
                                οτι λεει και το θεμα..το ρσ το βρισκω σε αρκετα καλη τιμη used(07) μεχρι και στα 16κ+..αξιζει? η να δωσω κατι παραπανω για κουπερ σ..που παιζει απο 21κ+ και πανω..δλδ η διαφορα ειναι της ταξης των 5 με 6 χιλιαδων ευρω..

                                ειμαι με ενα σμαρτ μπραμπους(2008) στα 105 αλογα και επειδη θελω να κανω κανα ταξιδακι λεω να το δωσω και να μεταβω σε ενα απο αυτα τα δυο..επισης επειδη καθημερινα διανυω γυρω στα 80χιλ ..απο θεμα καταναλωσης τι προτεινετε..

                                Πάαααλι τα ίδια! Αυτή η κατηγορία πολύ πέραση έχει στο forum ρε παιδί μου!

                                ταξιδάκι = renault...

                                αλλά smart χαρακτήρα ιδιοκτήτη θα ταίριαζε περισσότερο με το Mini...

                                τα 5-6χιλιάρικα που θα σου μείνουν όμως είναι πολλά και μπορείς εκτός του αυτοκινήτου και των ταξιδιών επί αυτού να τα κάνεις ένα σωρό πράγματα... οπότε μάλλον κλίνω προς το RS

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                  τρομερα αυτοκινητα και τα 2.

                                  πιο 'all around' το κουπερ, πιο 'hard core' το clio.

                                  το ιδιο γρηγορα θα πας και με τα 2, απλα το κουπερ λογω μοτερ θελει λιγο λιγοτερη προσπαθεια. Ισως ειναι και πιο καταλληλο για ταξιδια (λογω κιβωτιου & ηχομονωσης), αλλα εχει αστειο χωρο για αποσκευες.

                                  Με την ανάρτηση που έχει το κουπερ δεν ξερω αν κάνει για ταξιδάκια... Μια η άλλη έρχεται, από την μια θόρυβος από το στροφάρισμα, από την άλλη χειρότερη ποιότητα κύλισης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    audipassion last edited by

                                    Το RS είναι ένα καθαρόαιμο τρομερό στήσιμο άτμο μοτέρ αλλά εγώ cooper s θα έπαιρνα λόγο δύναμης ,εμφάνισης και φιλοσοφίας κάρτ αλλά με 20κ καινούριο είναι καλή αγορά και to ibiza cupra καμιά σχέση με τα άλλα δύο αλλά αξιόλογο και καινούριο αυτοκίνητο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      To RS για να το ευχαριστηθεις θελει χερια (οδηγηση τυπου τρομοκρατια, με off balance καταστασεις πλαισιου, κατι που δεν ευνοει στην πολη με κινηση... ) και αρκετη ενασχοληση με το κιβωτιο...
                                      Το Cooper S ειναι πιο...πυροβολαρχειο, (λογω ροπατου-ευστροφου μοτερ) και trendy βεβαιως χωρις να χρειαζονται γνωσεις τυπου Makinnen.
                                      Επιπλεον 'πινει' γενικα λιγοτερο (το R56) αλλα εχει μικροτερους χωρους πισω και για αποσκευες.
                                      Γρηγοροτερος εισαι με Cooper S σχεδον παντου και χωρις ιδρωτα, αλλα πιστευω το πραγματικο χαμογελο (για αυτον που 'ξερει') το βγαζει το RS...
                                      Tα +5κ που απαιτει απο την αλλη το Cooper ειναι αρκετα, αλλα τουλαχιστον τα μισα απο αυτα νομιζω οτι τα αξιζει ως πιο all round και προσεγμενη σε εμφανιση κατασκευη.
                                      Σε μπερδεψα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        cavallino last edited by

                                        Εμένα με μπέρδεψες πάντως, επειδή όταν οδήγησα τα αυτοκίνητα δε μου φάνηκαν ακριβώς έτσι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          passat1-8t last edited by

                                          begin

                                          ...και γιατί αν διαθέτει 18-20Κ να μην πάρει ένα δίλιτρο impreza sti (original) και να έχει τα γούστα του clio, το μπαμ του cooper, και τους χώρους, και την άνεση, και το στήσιμο, και την μετάδοση, και...

                                          Εκτός φυσικά αν δεν του αρέσει καθόλου οπτικά...

                                          end

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • gbak
                                            gbak last edited by

                                            βρε σεις...καταρχας ευχαριστω για τις πολυτιμες αποψεις σας..

                                            δεν ειναι το πρωτο ουτε το δευτερο αμαξι σπορ που θελω να παρω..γενικα αλλαζω καθε διετια..
                                            και το λεω αυτο γιατι..εδω εκανα ταξιδακια με ρχ8 τσαλεντζ με καστομ τελικο και αγωνιστικο καταλυτη ..και πεσμενο κατα 6 ποντους απο το νορμαλ με ρυθμιζομενη tein στο φουλ σκληρο..

                                            οποτε οπως διακρινεται απο θεμα ανεσης και θορυβου δεν χαμπαριαζω..δεν ξερω για τους συνεπιβατες βεβαια..

                                            τωρα απο θεμα χεριων και τρομοκρατιας..πιστεψτε με αυτα τα δυο δειχνουν αθωα μπροστα στο μπλοκε του ρχ..

                                            νομιζω σωστη τοποθετηση εκανε ο γρηγορης με το 5κ+...ειναι αρκετα ακριβα ακομα τα αμαξια εδω..δλδ φιλος μου αγγλος με 21κ παιρνει καινουργιο του κουτιου κουπερ σ φουλ πακετο με τσιλι κτλ...αν ηταν ετσι ουτε καν θα το συζηταγα..

                                            απλα την ψαχνω γιατι σε καμια περιπτωση δεν θελω να ξαναδωσω κερατιατικα για κατι που τελικα κοστιζει το μισο σε αξια...και στην προκειμενη περιπτωση το κουπερ ειναι αυτο..γι αυτο προσανατολιζομαι προς ρς..που στην τελικη αυτο που με ενδιαφερει ειναι δυναμη και πλαισιο..

                                            @passat1.8t

                                            καλη η ιδεα σου μου χει περασει απο το μυαλο απλα επειδη το θελω για βασικο αμαξι..με πολλες μετακινησεις θελω να ειναι μικρο και ευελικτο και να μην καιει την μανα και το πατερα του..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 1 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr