Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 179
    • 180
    • 36 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    104305
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kavoyras last edited by

      Ο χρήστης PiCo έγραψε:
      Η επίτευξη πλήρης στάσης από τα 100km/h που δίνει ο κατασκευαστής στα τεχνικά χαρακτηριστικά, γίνεται με βάση τα εργοστασιακά λάστιχα που φοράει?

      γιατί?δίνει 100km/h-0 μέτρηση ο κατασκευαστής?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pico last edited by

        Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

        Η επίτευξη πλήρης στάσης από τα 100km/h που δίνει ο κατασκευαστής στα τεχνικά χαρακτηριστικά, γίνεται με βάση τα εργοστασιακά λάστιχα που φοράει?

        γιατί?δίνει 100km/h-0 μέτρηση ο κατασκευαστής?

        Έχω την εντύπωση ότι το έχω δει στα τεχνικά χαρακτηριστικά σε sites ορισμένων εταιρειών.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Σε τεστ των 4Τ γράφουν τι ελαστικά φοράει το κάθε αμάξι και επισημαίνουν τα αμάξια που φοράνε ελαστικά/τροχούς για τα οποία πρέπει να πληρώσεις επιπλέον της βασικής έκδοσης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kavoyras last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:
            Σε τεστ των 4Τ γράφουν τι ελαστικά φοράει το κάθε αμάξι και επισημαίνουν τα αμάξια που φοράνε ελαστικά/τροχούς για τα οποία πρέπει να πληρώσεις επιπλέον της βασικής έκδοσης.

            ναι αλλά δεν είναι νούμερα κατασκευαστή.
            Είναι νούμερα μετρήσεων περιοδικού.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vellerefontis last edited by

              Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

              Η επίτευξη πλήρης στάσης από τα 100km/h που δίνει ο κατασκευαστής στα τεχνικά χαρακτηριστικά, γίνεται με βάση τα εργοστασιακά λάστιχα που φοράει?

              γιατί?δίνει 100km/h-0 μέτρηση ο κατασκευαστής?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vellerefontis last edited by

                Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                Γενικα δεν εχουμε φθορες σε τετοια αναλωσιμα ανεξαρτήτως οχηματος .

                πρέπει να αλλάξω πόλη μου φαίνεται.

                και εγώ... δεν αντέχουν σε κανένα δικό μου Audi πάνω από 50k...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pico last edited by

                  Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                  Σε τεστ των 4Τ γράφουν τι ελαστικά φοράει το κάθε αμάξι και επισημαίνουν τα αμάξια που φοράνε ελαστικά/τροχούς για τα οποία πρέπει να πληρώσεις επιπλέον της βασικής έκδοσης.

                  ναι αλλά δεν είναι νούμερα κατασκευαστή.
                  Είναι νούμερα μετρήσεων περιοδικού.

                  Αα αντελήφθην! @leonp thanx!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                    Σε πόλη ζείτε???

                    Έχουν μεγάλο σαλόνι και κόβουν εκεί βόλτες

                    ναι,τα χιλιομετρα εχουν γινει σχεδον ολα στην Αθηνα,οπου το δεν παταω πολυ φρενο ειναι ουτοπια!!!!γι΄αυτο τα 76000 μου φαινονται πολλα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      travelman last edited by

                      Σβέλτη βουνοστροφοδιαδρομή και κάπου στο τέλος της βόλτας τρέμουλο στο τιμόνι κατά το φρενάρισμα. Ολόκληρωση της διαδρομής με χρήση προδέρμ στο μεσαίο πεντάλ και την επόμενη μέρα (χωρίς όμως να βρω αρκετό χώρο για να φρενάρω από μεγάλες ταχύτητες >120 χαω) το πρόβλημα εξαφανίζεται. Ίσως να μην είχα να ξαναζορίσει ποτέ τόσο πολύ τα φρένα πάντως...

                      α) Στράβωσα δίσκους μόνιμα?
                      β) Στράβωσα δίσκους προσωρινά? (γίνεται?)
                      γ) Άλλο?
                      δ) Κατά φαντασία ασθενής?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        neos last edited by

                        Υπερθερμασμένες δισκόπλακες, το τρέμουλο που ένιωσες ήταν απ την ελαστική παραμόρφωσή τους. Αν κρύωσαν σταδιακά χωρίς απότομη ψύξη (πχ νερά ή πάγος) είναι πολύ πιθανό να επανήλθαν πλήρως, αλλά είναι επίφοβες για ρωγμές στο μέλλον.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dbekos last edited by

                          Ο χρήστης travelman έγραψε:
                          Σβέλτη βουνοστροφοδιαδρομή και κάπου στο τέλος της βόλτας τρέμουλο στο τιμόνι κατά το φρενάρισμα. Ολόκληρωση της διαδρομής με χρήση προδέρμ στο μεσαίο πεντάλ και την επόμενη μέρα (χωρίς όμως να βρω αρκετό χώρο για να φρενάρω από μεγάλες ταχύτητες >120 χαω) το πρόβλημα εξαφανίζεται. Ίσως να μην είχα να ξαναζορίσει ποτέ τόσο πολύ τα φρένα πάντως...

                          α) Στράβωσα δίσκους μόνιμα?
                          β) Στράβωσα δίσκους προσωρινά? (γίνεται?)
                          γ) Άλλο?
                          δ) Κατά φαντασία ασθενής?

                          Και ολα αυτα, χωρις να 'μυρισει' μεταλλο απο τους δισκους στο τελος της 'βουνοστροφοδιαδρομής'?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dbekos last edited by

                            Ο χρήστης Neos έγραψε:
                            Υπερθερμασμένες δισκόπλακες, το τρέμουλο που ένιωσες ήταν απ την ελαστική παραμόρφωσή τους. Αν κρύωσαν σταδιακά χωρίς απότομη ψύξη (πχ νερά ή πάγος) είναι πολύ πιθανό να επανήλθαν πλήρως, αλλά είναι επίφοβες για ρωγμές στο μέλλον.

                            +1

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              travelman last edited by

                              Τα φρένα δεν μύρισαν ούτε κάπνιζαν αν και άλλες φορές είχαν αυτά τα συμπτώματα...

                              Άρα η παράμορφωση των πλακών ήταν προσωρινή, Ας το ελπίσουμε λοιπόν

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Ο χρήστης Neos έγραψε:
                                Υπερθερμασμένες δισκόπλακες, το τρέμουλο που ένιωσες ήταν απ την ελαστική παραμόρφωσή τους. Αν κρύωσαν σταδιακά χωρίς απότομη ψύξη (πχ νερά ή πάγος) είναι πολύ πιθανό να επανήλθαν πλήρως, αλλά είναι επίφοβες για ρωγμές στο μέλλον.

                                Απότομο κρύωμα γίνεται και μετά από αύξηση της ταχύτητας 150-180χλμ χωρίς χρήση φρένου, αρκετά λεπτά είναι αρκετά για να ρίξουν απότομα κατά 100-150ο τη θερμοκρασία στους δίσκους οι οποίοι είναι από μαντέμι, οπότε το στράβωμα και οι μικρορωγμές, ( ειδικά αν είναι δίσκοι χωρίς θερμική επεξεργασία από το εργοστάσιο), είναι σίγουρο.

                                Δεν είναι απαραίτητο να κρυώσουν από νερά ή πάγο, η ατμόσφαιρα ακόμα και το καλοκαίρι είναι αρκετή για να στραβώσουν οι δίσκοι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vellerefontis last edited by

                                  διαβάζω όλες τις τελευταίες απόψεις και έχω κι εγώ μια απορία για εσάς τους φρενάκηδες...

                                  έχω ένα ες τρία και οι δίσκοι του κάνουν τα εξής τρελά:

                                  όταν πηγαίνω μες την πόλη υπάρχει ένα ελαφρύ τρέμουλο στο σταθερό 120άρι...

                                  όταν ταξιδεύω μετά από λίγη ώρα με μεγάλη ταχύτητα τρέμει το τιμόνι αρκετά... κάποιες φορές το νιώθω και στο φρένο άλλες πάλι όχι...

                                  πήγα κι έκανα πολλές φορές ζυγοστάθμιση, και λόγο αλλαγής ελαστικών και λόγο φόβου δικού μου ότι έφταιγαν οι ζάντες αλλά αυτό συνεχίζει. Εννοείται ότι το έχω κοιτάξει και για μουαγιέ/ρουλεμάν, βάσεις, σιλεντ μπλοκ, κλπ και όλα είναι εντάξη...

                                  καμιά ιδέα? μήπως κι εμένα στραβώσαν σε κανά τρελό γκάζι και απότομη ψύξη? γιατί είναι και μεγάλοι που να τους πάρει και να τους σηκώσει!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    neos last edited by

                                    @ 21 Quadra:
                                    Βεβαίως ισχύει αυτό που λες, δεν το ανέφερα μόνο γιατί ο travelman έγραψε πως μετά ίσα που ακούμπαγε το φρένο οπότε υποθέτω πως πήγαινε με χαμηλή ταχύτητα και επιφυλακτικά, αφού είχε ανησυχήσει από το τρέμουλο.

                                    @ vellerefontis: Επειδή οι δίσκοι είναι μη αναρτώμενη μάζα και βρίσκονται στις άκρες της ανάρτησης, είναι δυνατό να επηρεάσουν με αυτό τον τρόπο την συμπεριφορά του τροχού (τρέμουλο) αν έχουν στρεβλωθεί. Ίσως θα πρέπει να πας να τους τσεκάρεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      21-quadra last edited by

                                      Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
                                      διαβάζω όλες τις τελευταίες απόψεις και έχω κι εγώ μια απορία για εσάς τους φρενάκηδες...

                                      έχω ένα ες τρία και οι δίσκοι του κάνουν τα εξής τρελά:

                                      όταν πηγαίνω μες την πόλη υπάρχει ένα ελαφρύ τρέμουλο στο σταθερό 120άρι...

                                      όταν ταξιδεύω μετά από λίγη ώρα με μεγάλη ταχύτητα τρέμει το τιμόνι αρκετά... κάποιες φορές το νιώθω και στο φρένο άλλες πάλι όχι...

                                      πήγα κι έκανα πολλές φορές ζυγοστάθμιση, και λόγο αλλαγής ελαστικών και λόγο φόβου δικού μου ότι έφταιγαν οι ζάντες αλλά αυτό συνεχίζει. Εννοείται ότι το έχω κοιτάξει και για μουαγιέ/ρουλεμάν, βάσεις, σιλεντ μπλοκ, κλπ και όλα είναι εντάξη...

                                      καμιά ιδέα? μήπως κι εμένα στραβώσαν σε κανά τρελό γκάζι και απότομη ψύξη? γιατί είναι και μεγάλοι που να τους πάρει και να τους σηκώσει!

                                      Έχεις τσεκάρει τα μπαλάκια όλα ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        italakias last edited by

                                        εγω ξερω οτι οι δισκοι αν στραβωσουν κανουν το αμαξι να τρεμει μονο κατα το φρεναρισμα.
                                        και μαλιστα το τρεμολο ειναι διαφορετικο αποτι με στραβες ζαντες.
                                        ειναι πολυ πιο εντονο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drunkard last edited by

                                          Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                          εγω ξερω οτι οι δισκοι αν στραβωσουν κανουν το αμαξι να τρεμει μονο κατα το φρεναρισμα.
                                          και μαλιστα το τρεμολο ειναι διαφορετικο αποτι με στραβες ζαντες.
                                          ειναι πολυ πιο εντονο.

                                          το επιβεβαιωνω εχω αλλαξει μια φορα δισκους σε hyundai accent μετα απο 100.000km ,το τρεμουλο γινοταν αντιληπτο μονο κατα το φρεναρισμα , εμοιαζε σαν το χτυπημα του ABS, οχι ομως τοσο εντονο.
                                          Αυριο θα παω για ελεγχο και εξαερωση , γιατι σημερα μετα απο ενα εντονο φρεναρισμα το αυτοκινητο τραβηξε προς την δεξια πλευρα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            miaki last edited by

                                            τελικα το volvo s 40 1.8 χρειάζεται μόλις στα 55.000 χλμ αλλαγή τακάκια,....και δεν ανάβει κάποιο λαμπάκι (?).
                                            ο θόρυβος είναι απαίσιος, η αντιπροσωπεία ζητάει 170€-20% / ζευγάρι....μπορούμε να βρούμε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να μην μας καζικώσουν??? υπάρχει κανείς που προτείνει κάτι πιο ανθεκτικό με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής λ.χ. άλλος κατασκευαστής ???? υπάρχουν κίνδυνοι για τα φρένα γενικότερα???

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 36 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr