Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ LICENCE KAI Σ.Ο.Α.Α.
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ LICENCE KAI Σ.Ο.Α.Α.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    13
    48
    218
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chala13 last edited by

      Μαλλον οι 'Ιστορικοι' αγωνιζομενοι δεν πηραν ειδηση την παρακατω ανακοινωση της ΕΘΕΑ ,και ο'τι αυτη συνεπαγεται .....

      ΕΚΔOΣΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑΣ 2010

      ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

      Αθήνα 13 Ιανουαρίου 2010

      Η ΕΘΕΑ ανακοινώνει ότι από την νέα αγωνιστική χρονιά -2010- κάθε αγωνιζόμενος προκειμένου να εκδώσει αγωνιστική άδεια, πρέπει απαραίτητα να είναι εγγεγραμμένος στο Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου (Σ.Ο.Α.Α.) ή στο Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου Βορείου Ελλάδος (Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε.).
      Από την υποχρέωση αυτή εξαιρούνται όσοι εκδίδουν αγωνιστική άδεια παιδιών.

      Η ΕΘΕΑ έλαβε ομόφωνα τη πιο πάνω απόφαση εκτιμώντας έτσι τις πολύχρονες δημιουργικές προσπάθειες του ΣΟΑΑ αλλά και του ΣΟΑΑΒΕ. Πιστεύουμε πως με τον τρόπο αυτό θα ενδυναμωθούν οι σχέσεις μεταξύ αγωνιζομένων και συνδέσμων που αποτελούν τον υγιή και ενδεδειγμένο τρόπο μεταφοράς της εμπειρίας και των αιτημάτων όλων των αγωνιζομένων προς την ΕΘΕΑ και γενικότερα προς την αρχή του αθλήματος.

      Περιμενω να δω διορθωτικες κινησεις γιατι αλλοιως ,κατι μου λεει , οτι το Καζινο Λουτρακι θαχει πολλα κενα δωματια φετος......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chala13 last edited by

        Μαλλον οι 'Ιστορικοι' αγωνιζομενοι δεν πηραν ειδηση την παρακατω ανακοινωση της ΕΘΕΑ ,και ο'τι αυτη συνεπαγεται .....

        ΕΚΔOΣΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑΣ 2010

        ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

        Αθήνα 13 Ιανουαρίου 2010

        Η ΕΘΕΑ ανακοινώνει ότι από την νέα αγωνιστική χρονιά -2010- κάθε αγωνιζόμενος προκειμένου να εκδώσει αγωνιστική άδεια, πρέπει απαραίτητα να είναι εγγεγραμμένος στο Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου (Σ.Ο.Α.Α.) ή στο Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου Βορείου Ελλάδος (Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε.).
        Από την υποχρέωση αυτή εξαιρούνται όσοι εκδίδουν αγωνιστική άδεια παιδιών.

        Η ΕΘΕΑ έλαβε ομόφωνα τη πιο πάνω απόφαση εκτιμώντας έτσι τις πολύχρονες δημιουργικές προσπάθειες του ΣΟΑΑ αλλά και του ΣΟΑΑΒΕ. Πιστεύουμε πως με τον τρόπο αυτό θα ενδυναμωθούν οι σχέσεις μεταξύ αγωνιζομένων και συνδέσμων που αποτελούν τον υγιή και ενδεδειγμένο τρόπο μεταφοράς της εμπειρίας και των αιτημάτων όλων των αγωνιζομένων προς την ΕΘΕΑ και γενικότερα προς την αρχή του αθλήματος.

        Περιμενω να δω διορθωτικες κινησεις γιατι αλλοιως ,κατι μου λεει , οτι το Καζινο Λουτρακι θαχει πολλα κενα δωματια φετος......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chala13 last edited by

          Μαλλον οι 'Ιστορικοι' αγωνιζομενοι δεν πηραν ειδηση την παρακατω ανακοινωση της ΕΘΕΑ ,και ο'τι αυτη συνεπαγεται .....

          ΕΚΔOΣΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑΣ 2010

          ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

          Αθήνα 13 Ιανουαρίου 2010

          Η ΕΘΕΑ ανακοινώνει ότι από την νέα αγωνιστική χρονιά -2010- κάθε αγωνιζόμενος προκειμένου να εκδώσει αγωνιστική άδεια, πρέπει απαραίτητα να είναι εγγεγραμμένος στο Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου (Σ.Ο.Α.Α.) ή στο Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου Βορείου Ελλάδος (Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε.).
          Από την υποχρέωση αυτή εξαιρούνται όσοι εκδίδουν αγωνιστική άδεια παιδιών.

          Η ΕΘΕΑ έλαβε ομόφωνα τη πιο πάνω απόφαση εκτιμώντας έτσι τις πολύχρονες δημιουργικές προσπάθειες του ΣΟΑΑ αλλά και του ΣΟΑΑΒΕ. Πιστεύουμε πως με τον τρόπο αυτό θα ενδυναμωθούν οι σχέσεις μεταξύ αγωνιζομένων και συνδέσμων που αποτελούν τον υγιή και ενδεδειγμένο τρόπο μεταφοράς της εμπειρίας και των αιτημάτων όλων των αγωνιζομένων προς την ΕΘΕΑ και γενικότερα προς την αρχή του αθλήματος.

          Περιμενω να δω διορθωτικες κινησεις γιατι αλλοιως ,κατι μου λεει , οτι το Καζινο Λουτρακι θαχει πολλα κενα δωματια φετος......

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • I
            istorikos6 last edited by

            Για δες στους ελληνικούς αγώνες στο ίδιο θεμα τη ερώτηση έκανα...???!!! Φέτος στα σχεδια μου είναι αν πανε ολα καλά θέλω να τρεξω στο ιστορικό Ακρόπολις και έναν δυο αγώνες και όχι όπως τα προυγουμενε χρόνια που έκανα περιστασιακά πράγματα και συζηταγα με φίλους την ενδεχόμενη εγγραφη μου στον σοαιστα και τη οφελοι μπορεί να έχω εννοώντας πάντα την κατάσταση των πραγμάτων στα ιστορικά

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              chala13 last edited by

              Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
              Για δες στους ελληνικούς αγώνες στο ίδιο θεμα τη ερώτηση έκανα...???!!! Φέτος στα σχεδια μου είναι αν πανε ολα καλά θέλω να τρεξω στο ιστορικό Ακρόπολις και έναν δυο αγώνες και όχι όπως τα προυγουμενε χρόνια που έκανα περιστασιακά πράγματα και συζηταγα με φίλους την ενδεχόμενη εγγραφη μου στον σοαιστα και τη οφελοι μπορεί να έχω εννοώντας πάντα την κατάσταση των πραγμάτων στα ιστορικά

              Πιστευω οτι σε λιγες μερες θα ξεκαθαρισει το τοπιο . Κι αυτο γιατι περα απο τη κανονικοτητα ή μη (για να μη χρησιμοποιησω το βαρυτερο 'νομιμοτητα') της αποφασης οσο αφορα ακομα και τα συγχρονα, ενω υπαρχει εκπροσωπούν σωματειο των Ιστορικων (Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α), αυτο αγνοηθηκε. Αυτο που θα θελα να δω ειναι η γνωμη της FIA , oταν της καταγγελθει πχ απο αγωνιζομενο που επιθυμει να συμμετασχει σε Ευρωπαικο αγωνα Ιστορικων (Sporting ή Regularity), οτι δεν εχει licence ,επειδη δεν γραφτηκε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ στο Σωματειο των 'συγχρονων' Της Ελλαδας . .......

              Και για να μη παρεξηγηθω , πιστευω οτι ΟΛΟΙ οι οδηγοι πρεπει να συσπειρωνονται στους Συνδεσμους που εκφραζουν αυτο που κανουν . Αλλα οχι επειδη το επιβαλλουν ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ( και οχι ομοφωνα οπως ψευδως γραφουν στην ανακοινωση) ορισμενοι ,γαντζωμενοι στις καρεκλες τους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                stoukerman last edited by

                για οσους 5 δραμια μυαλο τα αυτονοητα :

                30 ευρω ειναι τιποτα σε σχεση με οτι ξοδευεις σε αυτο το χομπυ

                Η ενταξη σε ερασιτεχνικο συνδικαλιστικο σωματειο πρεπει να γινεται οικιοθελως. Εδω δεν παει απο μονος του να στηριξει τα συμφεροντα του, φαντασου αν τον υποχρεωσουν να γραφτει τι ζημια θα κανει (βλεπε χολη στα αγωνιαρικα θρεντς,) δλδ προυποθεση να ειναι κανεις μελος ειναι η πιστη του και η βοθληση να συμμετασχει.

                Οποιος εχει παρει καποια παιδεια απο σχεσεις οδηγων-αρχης παγκοσμιως γνωριζει οτι η σχεση ειναι ανταγωνιστικη αλλα με συνιστωσα την εκαστοτε προοδο του σπορ. Εδω πρεπει να προβληματιζει οτι σε εποχη ανακαταταξεων η εθεα ξαφνου αγαπησε θερμα σοοα/σοαβε (που ειναι και απο το 69 και τους ειχαν χεσμενους) κλπ και δε θα με εκπληξει να 'αναγνωρισει' τους νεοσυστατους σοασιστα η οποιο αλλο σωματειο προς οφελος της και του διαιρει και βασιλευε.

                Ειναι επισης γεγονος οτι ιδεατα θα υπηρχε ενα σωματειο με τομεις σαν ιστορικο/τοπικα/ταχυτητα κλπ ωστε να υπαρχει μια ισχυρη φωνη και μονο ικανη να φερει αποτελεσμα.

                με τα ανωτερω και δεδομενη 1.τη νοοτροπια του ελληνα για απεχθεια σε οτιδηποτε για το συλλογικο καλο και 2. την αμεση καταστροφη/καπηλεια/υποσκαψη καθε αξιολογης προσπαθειας με ανθρωπους ανιδιοτελεις και με καλες προθεσεις

                Οι εδω χομπιστες παρτε χαμπαρι οτι τα γιδια και οι πονηρηδιδες ειναι η πλειοψηφια, κοιταμε περα απο τη μυτη μας και τη παρτη μας μονο, να ειμαστε οσοι ειμαστε γιατι δε ζητησαμε και δε μας εδωσε κανενας τιποτα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  apr last edited by

                  AΨΟΓΟΣ Ο κυριος stoukerman !

                  (αντε τωρα να σου ξαναμιλησει καποιος .... αποπροσανατολισμενος επαναστατης )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • Y
                    yiannis2002 last edited by

                    Ο ΣΟΑΑ δεν είναι ο συνδεσμος των σύγχρονων αλλά ο συνδεσμος όλων. Πολλά χρόνια τώρα, πρίν πολλοί ιστορικοί σκεφτούν καν ότι μπορεί κάποτε να τρέξουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      chala13 last edited by

                      Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
                      Ο ΣΟΑΑ δεν είναι ο συνδεσμος των σύγχρονων αλλά ο συνδεσμος όλων. Πολλά χρόνια τώρα, πρίν πολλοί ιστορικοί σκεφτούν καν ότι μπορεί κάποτε να τρέξουν.

                      Γνωμη σου και φυσικα σεβαστή. Αν ομως σερφαρεις σε ολα τα σχετικα ευρωπαικα sites θα διαπιστωσεις τον ΑΠΟΛΥΤΟ διαχωρισμο εκπροσωπησης 'συγχρονων' και 'ιστορικων' . Αλλα αυτοι ειναι κουτοφραγκοι , δεν ξερουν.....
                      Α, και κατι αλλο : oι ρεγκιουλαριταδες που τοσο λοιδωρουνται απο μερικους , θα γραφτουν και αυτοι στο ΣΟΑΑ για να μπορουν να τρεχουν , μια και η 'χαζη' η FIA απαιτει και για αυτους license ;
                      Γιαννη μου , ας καταφερει ο ΣΟΑΑ (και ΠΡΕΠΕΙ να το κανει ) να συσπειρωσει με ελευθερη βουληση και οχι με 'χουντικα διαταγματα' το υπολοιπο 70-60 % των οδηγων που δεν ειναι γραμμενοι και μετα να ασχοληθειτε οι υπολοιποι με τις συνδεσμιακες επιλογες των 'ιστορικων' οδηγων .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • Y
                        yiannis2002 last edited by

                        Προσωπικά δεν ασχολούμαι με τις συνδεσμιακές επιλογές κανενός, όπως γνωρίζεις.
                        Το ότι ο ΣΟΑΑ δεν κάνει διαχωρισμό δεν είναι γνώμη μου, αλλά γεγονός. Το ότι υπάρχει ο ΣΟΑΙΣΤΑ όπως και ο ΣΒΟΑ και ότι μπορεί να υπάρξει και οτιδήποτε άλλο, δεν αφαιρεί ούτε μειώνει την αξία και τον ρόλο του ΣΟΑΑ.
                        Όσον αφορά τα ρεγκιουλάριτυ τα οποία ανέφερες, κακώς τα βάζετε στο ίδιο καζάνι με τα σπόρτινγκ, αφενός εσείς του ΣΟΑΙΣΤΑ αφετέρου οι της ΕΘΕΑ αν όντως ζητήσουν εγγραφή και από αυτούς στον ΣΟΑΑ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          chala13 last edited by

                          Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
                          Προσωπικά δεν ασχολούμαι με τις συνδεσμιακές επιλογές κανενός, όπως γνωρίζεις.
                          Το ότι ο ΣΟΑΑ δεν κάνει διαχωρισμό δεν είναι γνώμη μου, αλλά γεγονός. Το ότι υπάρχει ο ΣΟΑΙΣΤΑ όπως και ο ΣΒΟΑ και ότι μπορεί να υπάρξει και οτιδήποτε άλλο, δεν αφαιρεί ούτε μειώνει την αξία και τον ρόλο του ΣΟΑΑ.
                          Όσον αφορά τα ρεγκιουλάριτυ τα οποία ανέφερες, κακώς τα βάζετε στο ίδιο καζάνι με τα σπόρτινγκ, αφενός εσείς του ΣΟΑΙΣΤΑ αφετέρου οι της ΕΘΕΑ αν όντως ζητήσουν εγγραφή και από αυτούς στον ΣΟΑΑ.

                          Για να τα παρουμε τα πραγματα με τη σειρα :

                          1. Δεν ειπα εγω οτι ο ΣΟΑΑ κανει τον διαχωρισμο αλλα οτι ο διαχωρισμος υπαρχει ΔΙΕΘΝΩΣ. Κανεις δεν αφαιρει η μειωνει την αξια και τον ρολο που ωφειλει να εχει ο ΣΟΑΑ στα αγωνιστικα τεκταινομενα .

                          2. Κακως βαζουμε 'στο ιδιο καζανι' εμεις οι 'κακοι' του ΣΟΑΙΣΤΑ τα ρεγκιουλαριτυ με τη σπορτινγκ ; Mα δεν τα βαζουμε εμεις , ετσι τα βρηκαμε απο τη FIA !!
                            Η FIA εγραψε ολοκληρο Αppendix K που ασχολειται με το ΕΝΙΑΙΟ ιστορικο αυτοκινητο.Για μπειτε στον κοπο και διαβαστε τα παρακατω (και οχι μονο):

                          2010 Appendix K - published on: 11.12.2009, application from: 01.01.2010..

                          1. PRINCIPLES AND ABBREVIATIONS
                            1.1 The FIA has created the regulations in Appendix K so that
                            Historic Cars may be used for competitions under a set of rules
                            that preserve the specifications of their period and prevent
                            the modifications of performance and behaviour which could
                            arise through the application of modern technology. Historic
                            competition is not simply another formula in which to acquire
                            trophies, it is a discipline apart, in which one of the essential
                            ingredients is a devotion to the cars and to their history. Historic
                            Motor Sport enables the active celebration of the History of the
                            Motor C
                            …………………………………………………………………………..

                          Abbreviations
                          Full Title
                          HTP Historic Technical Passport
                          HRCP Historic Regularity Car Pass
                          HMSC FIA Historic Motor Sport Commission
                          HCD FIA Historic Cars Database
                          HC FIA Heritage Certificate
                          Homologation Homologation Forms and Recognition
                          Forms endorsed by the FIA

                          Και ερχομαστε στο

                          1. σχετικα με την ΕΘΕΑ (= ΕΛΠΑ = ASN ) δειτε λιγο και τη νομοθεσια που διεπει την εκδοση licence

                          http://www.fia.com/EN-GB/SPORT/REGULATI ... CodeA.aspx
                          2010 International Sporting Code (English version) - published on 15.01.2010, Immediate application

                          1. a) The licence……………………………
                            …………………………………………………………………..
                            The FIA licence must be renewed annually from the 1st of
                            January of each year.
                            Each ASN shall issue licences in compliance with the FIA
                            regulations.
                            ……………………
                            Με αλλα λογια δεν μπορει να ζηταει τιποτα παραπανω απο οσα περιγραφονται στο Sporting Code ( ιατρικα, εμπειρια, κλπ)

                          Οπως λεει δε η ΕΘΕΑ στην ανακοινωση της

                          Η ΕΘΕΑ ανακοινώνει ότι από την νέα αγωνιστική χρονιά -2010- κάθε αγωνιζόμενος προκειμένου να εκδώσει αγωνιστική άδεια, πρέπει απαραίτητα να είναι εγγεγραμμένος στο Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου (Σ.Ο.Α.Α.) ή στο Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου Βορείου Ελλάδος (Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε.).
                          Από την υποχρέωση αυτή εξαιρούνται όσοι εκδίδουν αγωνιστική άδεια παιδιών.

                          Πες μου λοιπον εσυ τι πρεπει να κανουν οι ρεγκουλαριταδες αφου το regularity δεν θεωρειται 'παιδιά' , αλλα πρωταθληματικος αγωνας στο καλενταρι της FIA ;

                          Αποψη μου ειναι οτι ειμαστε μπροστα σε μια ακομα προχειρη, βιαστικη και 'σκοπουμενη'( ) αποφαση , που καποια στιγμη θα καταπεσει απο μονη της μπροστα στα προβληματα και τις αντιδρασεις που δημιουργει , ακομα και σ'αυτους που αρχικα φαινεται να ευννοει.

                          Αυτο ομως που μου προκαλει μεγαλη απορια (και ενδιαφερον) ειναι το εξης : Παλαιοτερα κανενας δεν ενδιαφεροταν ιδιαιτερα για τα ιστορικα και τους οδηγους τους ,μεχρι που σημειωθηκε μια εντονη δραστηριοτητα και αναπτυξη ,τη τελευταια κυριως 10ετια . Μολις δε αποφασισαν οι εμπλεκομενοι οδηγοι (Sposting και Regularity) να στεγαστουν κατω απο τον δικο τους Συνδεσμο , εγινε το 'ελα να δεις' !!!......Γιατι αραγε ; ......Aσε μην απαντας , το ερωτημα ειναι ρητορικο και η απαντηση γνωστη στους παροικουντες την Ιερουσαλημ..........

                          ΜΦΧ
                          Καρολος

                          ΥΓ.1 Γιαννη μου, αντιλαμβανεσαι βεβαια οτι απαντω σε σενα απευθυνομενος σε αλλους

                          ΥΓ.2 Οι παραπομπες απο την FIA ειναι ενδεικτικες των κεφαλαιων και πρεπει να διαβαστουν συνολικα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • Y
                            yiannis2002 last edited by

                            Ο χρήστης chala13 έγραψε:

                            Για να τα παρουμε τα πραγματα με τη σειρα :

                            1. Κακως βαζουμε 'στο ιδιο καζανι' εμεις οι 'κακοι' του ΣΟΑΙΣΤΑ τα ρεγκιουλαριτυ με τη σπορτινγκ ; Mα δεν τα βαζουμε εμεις , ετσι τα βρηκαμε απο τη FIA !!
                              Η FIA εγραψε ολοκληρο Αppendix K που ασχολειται με το ΕΝΙΑΙΟ ιστορικο αυτοκινητο.

                            Επειδή εγώ μιλάω σαν Γιάννης και μόνο, η άποψη μου είναι πως τα σπόρτινγκ δεν θα έπρεπε να είναι στο ίδιο καζάνι με τα ρεγκιουλάριτυ.
                            Από εκει και πέρα, οδηγός αγώνων ιστορικών αυτοκινήτων μπορεί να είσαι σήμερα και αυριο να πάρεις ενα εβο και μετα από δεκα χρόνια να ξαναπάρεις ιστορικό, οπότε δεν είναι κάτι το μόνιμο, αν είναι δόκιμος ο όρος. Είναι κατηγορία τα ιστορικά όχι κάστα,και όσοι πυροβολούν στα βουνά είναι οδηγοί αγώνων.
                            Και όλοι είτε Α είτε Ν είτε Ε είτε ιστορικοί βγάζουν την ίδια License.

                            Πες μου λοιπον εσυ τι πρεπει να κανουν οι ρεγκουλαριταδες αφου το regularity δεν θεωρειται 'παιδιά' , αλλα πρωταθληματικος αγωνας στο καλενταρι της FIA ;

                            πιστεύω πως αναφέρεσαι στο ιστορικό ακρόπολις , αλλά σου επαναλαμβ'ανω πως κατ εμε δεν θα έπρεπε να είναι στο ίδιο καζάνι οι δυο κατηγορίες. ΔΕΝ είναι το ίδιο πράγμα.

                            Η απορία η δικιά μου είναι διπλή. Ποιά η σκοπιμότητα της αναζωογόνησης του ΣΟΑΑ και ποια η σκοπιμότητα της αντίδρασης του ΣΟΑΙΣΤΑ ο οποίος είναι ζωντανός ?

                            Κάρολε με τους περισσότερους εξ υμών των κακών είμαι φίλος, οπότε δεν σας θεωρώ 'κακούς'. Περιμένω μια απάντηση ομως, στο τί θα θέλατε εσεις να γίνει? διαχωρισμός στις λισάνς? να παίρνει ο σοαιστα τα 30 ευρώ από τα μέλη του που θα βγάλουν λισάνς? τι προσφέρει ο σοαιστα σε αυτόν που θα επιλέξει αυτόν αντι του ΣΟΑΑ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              chala13 last edited by

                              Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:

                              Για να τα παρουμε τα πραγματα με τη σειρα :

                              1. Κακως βαζουμε 'στο ιδιο καζανι' εμεις οι 'κακοι' του ΣΟΑΙΣΤΑ τα ρεγκιουλαριτυ με τη σπορτινγκ ; Mα δεν τα βαζουμε εμεις , ετσι τα βρηκαμε απο τη FIA !!
                                Η FIA εγραψε ολοκληρο Αppendix K που ασχολειται με το ΕΝΙΑΙΟ ιστορικο αυτοκινητο.

                              Επειδή εγώ μιλάω σαν Γιάννης και μόνο, η άποψη μου είναι πως τα σπόρτινγκ δεν θα έπρεπε να είναι στο ίδιο καζάνι με τα ρεγκιουλάριτυ.
                              Από εκει και πέρα, οδηγός αγώνων ιστορικών αυτοκινήτων μπορεί να είσαι σήμερα και αυριο να πάρεις ενα εβο και μετα από δεκα χρόνια να ξαναπάρεις ιστορικό, οπότε δεν είναι κάτι το μόνιμο, αν είναι δόκιμος ο όρος. Είναι κατηγορία τα ιστορικά όχι κάστα,και όσοι πυροβολούν στα βουνά είναι οδηγοί αγώνων.
                              Και όλοι είτε Α είτε Ν είτε Ε είτε ιστορικοί βγάζουν την ίδια License.

                              Πες μου λοιπον εσυ τι πρεπει να κανουν οι ρεγκουλαριταδες αφου το regularity δεν θεωρειται 'παιδιά' , αλλα πρωταθληματικος αγωνας στο καλενταρι της FIA ;

                              πιστεύω πως αναφέρεσαι στο ιστορικό ακρόπολις , αλλά σου επαναλαμβ'ανω πως κατ εμε δεν θα έπρεπε να είναι στο ίδιο καζάνι οι δυο κατηγορίες. ΔΕΝ είναι το ίδιο πράγμα.

                              Και εγω μιλαω σαν Καρολος, μια και για δικους μου λογους επελεξα να μη μετεχω στο Δ.Σ. του ΣΟΑΙΣΤΑ ,αν και εκλεχτηκα .

                              Παμε λοιπον παλι απο την αρχη . Δεν εχει σημασια τι νομιζω εγω, εσυ , ο ταδε και ο δεινα ΑΛΛΑ τι λεει η FIA .Τα Ιστορικα ΔΕΝ ΕΙΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ των συγχρονων (Α, Ν , Ε και ....Ιστορικα) οπως δυστυχως οι περισσοτεροι νομιζουν αλλα ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ Κεφαλαιο διαχωρισμου της FIA .

                              http://www.fia.com/EN-GB/SPORT/REGULATIONS/Pages/InternationalSportingCode.aspx

                              Tα δε Ιστορικα ΣΥΜΦΩΝΑ με τη FIA xωριζονται σε Historic Hill Climb, Historic Racing και Historic Rally το οποιο Historic Rally χωριζεται σε Sporting Κ Α Ι Regularity .

                              http://www.fia.com/en-GB/sport/regulati ... ships.aspx

                              Ελπιζω να μπεις στα links και να τα μελετησεις ,οχι μονο εσυ που εχεις μεγαλη σχεση με το Ιστορικο αυτοκινητο , αλλα κυριως αυτοι που γραφουν στους 'Ελληνικους Αγωνες' χωρις να ξερουν τι λενε!!

                              Και παμε στο

                              Η απορία η δικιά μου είναι διπλή. Ποιά η σκοπιμότητα της αναζωογόνησης του ΣΟΑΑ και ποια η σκοπιμότητα της αντίδρασης του ΣΟΑΙΣΤΑ ο οποίος είναι ζωντανός ?

                              Κάρολε με τους περισσότερους εξ υμών των κακών είμαι φίλος, οπότε δεν σας θεωρώ 'κακούς'. Περιμένω μια απάντηση ομως, στο τί θα θέλατε εσεις να γίνει? διαχωρισμός στις λισάνς? να παίρνει ο σοαιστα τα 30 ευρώ από τα μέλη του που θα βγάλουν λισάνς? τι προσφέρει ο σοαιστα σε αυτόν που θα επιλέξει αυτόν αντι του ΣΟΑΑ?

                              Για τη σκοπιμοτητα αναζωογονησης του ΣΟΑΑ ,να ρωτησεις στη Μεσογειων (κι αν σου πουν την αληθεια γραψε μου) , οσο για την αντιδραση του ΣΟΑIΣΤΑ ........... ποια αντιδραση ; Eιδες κανενα Δελτιο Τυπου ; Διαβασες κατι που δεν ξερω ; Εγω οπως σουπα ,δεν ειμαι καν στο ΔΣ.

                              Τωρα , γαι τα 30 Ευρω κλπ, προσωπικα θεωρω ΛΑΘΟΣ την υποχρεωτικη(=καταναγκαστικη) συμμετοχη σε οποιοδηποτε συνδεσμο ,σωματειο,λεσχη,κομμα, ΣΟΑΑ, ΣΟΑΑΒΕ, ΣΒΟΑ, ΣΟΑΙΣΤΑ ,........ΚΚΕ-μλ, μλ-ΚΚΕ κλπ , προκειμενου ενας οδηγος να βγαλει licence . Θα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ λαθος να κολλαμε στα ονοματα των Συνδεσμων και ΟΧΙ στην ουσια της παρανομιας που γινεται απο την ΕΘΕΑ, συμφωνα με το κανονισμο της FIA για τις αδειες.

                              Αν πραγματικα θελαν καποιοι να βοηθησουν την περιφερειακη αναπτυξη των αγωνων , ας κραταγαν 10-20 Ευρω παραπανω σε καθε licence και να τα απεδιδαν στην τοπικη Λεσχη Αυτοκινητου που θα δηλωνε ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ οτι ανηκει ο καθε οδηγος .

                              Τελειωνοντας , νομιζω οτι μεγαλο μερος του προβληματος ειμαστε εμεις οι ιδιοι και η τεμπελια μας . Περναμε ατελειωτες ωρες φιαχνωντας , σπαζωντας , στουκαρωντας ,...τα αυτοκινητα μας ΑΛΛΑ δεν ασχολουμαστε καθολου να διαβασουμε τους κανονισμους και τα 'ψιλα' γραμματα της FIA που διεπουν το χομπυ μας . Απλως 'ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ', 'ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ', ....και 'ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΜΕ' αποψεις που δεν εχουν καμμια σχεση με την (ευρωπαικη) πραγματικοτητα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • Y
                                yiannis2002 last edited by

                                [quote='chala13

                                Τελειωνοντας , νομιζω οτι μεγαλο μερος του προβληματος ειμαστε εμεις οι ιδιοι και η τεμπελια μας . Περναμε ατελειωτες ωρες φιαχνωντας , σπαζωντας , στουκαρωντας ,...τα αυτοκινητα μας ΑΛΛΑ δεν ασχολουμαστε καθολου να διαβασουμε τους κανονισμους και τα 'ψιλα' γραμματα της FIA που διεπουν το χομπυ μας . Απλως 'ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ', 'ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ', ....και 'ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΜΕ' αποψεις που δεν εχουν καμμια σχεση με την (ευρωπαικη) πραγματικοτητα.[/quote]

                                Η Ελληνική πραγματικότητα όπως έχει διαμορφωθεί, δεν έχει καμία σχέση με την Ευρωπαική.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • C
                                  chala13 last edited by

                                  Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:

                                  Η Ελληνική πραγματικότητα όπως έχει διαμορφωθεί, δεν έχει καμία σχέση με την Ευρωπαική.

                                  Kαι αυτο ειναι καλο; 'Η παλι εμεις ειμαστε οι ξυπνιοι μαγκες και αυτοι οι κουτοφραγκοι ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • Y
                                    yiannis2002 last edited by

                                    Ο χρήστης chala13 έγραψε:

                                    Kαι αυτο ειναι καλο; 'Η παλι εμεις ειμαστε οι ξυπνιοι μαγκες και αυτοι οι κουτοφραγκοι ;

                                    Εσυ θα μου πείς.
                                    Πόσοι από εσας έχετε στα χέρια σας τα htp σας? πόσοι από εσας έχετε αυτοκίνητα με 4ψηφιο FIA αριθμό? πόσα από τα αυτοκίνητα που τρέχουν στην Ελλάδα θα μπορούσαν να τρέξουν έξω? χωρίς τα εξτρά της Ελληνικής πραγματικότητας (τηλέφωνα, κολλητούς, κλπ κλπ)
                                    Καλές οι παραπομπές Κάρολε στα appendices της FIA, αλλά αφού το παιχνίδι παίζεται αλα Ελληνικά , αλα Ελληνικά θα συνεχίσει να παίζεται σε όλες τις παραμέτρους του, όχι μόνο όπου μας συμφέρει.

                                    Ολα αυτά αποτελούν δυσφήμιση για το ιστορικό αυτοκίνητο , και ειδικότερα για το ιστορικό **αγωνιστικό **αυτοκίνητο, το οποίο εχει ταυτιστεί με τις μαιμούδες.

                                    Aυτά τα έχουν πεί και άλλοι, πιο εμπλεκόμενοι από εμένα, και λυπάμαι που συνεχίζεται αυτή η συζήτηση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • A
                                      apr last edited by

                                      Κυριε κυριε .... μπορω να γραψω ?

                                      Μου ειπανε οτι η σκοπιμοτητα ειναι ιδια με την καθημερινη διαπλοκη σε φαγοποτια με καποιους που θα κανανε τον ΣΟΑΙΣΤΑ πριν λιγο καιρο , και τους χαιδευαν τα αυτακια με μαλακιουλες και αυτοι τα χαβανε ...........

                                      Να ειναι αληθειααααααα η παραμυθια ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        chala13 last edited by

                                        Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:

                                        Πόσοι από εσας έχετε στα χέρια σας τα htp σας? πόσοι από εσας έχετε αυτοκίνητα με 4ψηφιο FIA αριθμό? πόσα από τα αυτοκίνητα που τρέχουν στην Ελλάδα θα μπορούσαν να τρέξουν έξω? χωρίς τα εξτρά της Ελληνικής πραγματικότητας (τηλέφωνα, κολλητούς, κλπ κλπ)

                                        Δεν καταλαβαινω τι σχεση εχει αυτο οσο αφορα το θεμα μας (Licence & ΣΟΑΑ) αλλα εγω και το HTP το εχω , και ο αριθμος FIA ειναι 4ψηφιος( αυτο σημαινει κατι ; ) και το αυτοκινητο μου ελεγχθηκε απο τον 'Αγγλαρα' (που σημειωτεον τοξερε απ'εξω ) .

                                        Καλές οι παραπομπές Κάρολε στα appendices της FIA, αλλά αφού το παιχνίδι παίζεται αλα Ελληνικά , αλα Ελληνικά θα συνεχίσει να παίζεται σε όλες τις παραμέτρους του, όχι μόνο όπου μας συμφέρει.
                                        Ολα αυτά αποτελούν δυσφήμιση για το ιστορικό αυτοκίνητο , και ειδικότερα για το ιστορικό **αγωνιστικό **αυτοκίνητο, το οποίο εχει ταυτιστεί με τις μαιμούδες.

                                        Και συμφωνεις να παιζεται ετσι ;

                                        Πες μου συγκεκριμενα σε τι απ' ολα οσα σουγραψα πραγματικα διαφωνεις ....Mηπως κανουμε την ιδια διαπιστωση ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          chala13 last edited by

                                          Ο χρήστης APR έγραψε:

                                          Κυριε κυριε .... μπορω να γραψω ?

                                          Μου ειπανε οτι η σκοπιμοτητα ειναι ιδια με την καθημερινη διαπλοκη σε φαγοποτια με καποιους που θα κανανε τον ΣΟΑΙΣΤΑ πριν λιγο καιρο , και τους χαιδευαν τα αυτακια με μαλακιουλες και αυτοι τα χαβανε ...........

                                          Να ειναι αληθειααααααα η παραμυθια ?

                                          Για λεγε , για λεγε , γιατι μαλλον με πιανεις αδιαβαστο αλλα εδω ειμαστε μαλλον

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • Y
                                            yiannis2002 last edited by

                                            [quote='chala13'

                                            Και συμφωνεις να παιζεται ετσι ;

                                            Πες μου συγκεκριμενα σε τι απ' ολα οσα σουγραψα πραγματικα διαφωνεις ....Mηπως κανουμε την ιδια διαπιστωση ;[/quote]

                                            Εσυ συμφωνείς? ο ΣΟΑΙΣΤΑ και τα μέλη του συμφωνούν?
                                            εγω δεν συμφωνώ, αλλά το βρίσκω άκρως υποκριτικό γενικώς και όχι ειδικώς, το να επικαλεστώ την FIA και τους κανόνες της σε αυτό το μπάχαλο, που τους κανόνες τους θυμόμαστε ΜΟΝΟ οταν μας συμφερουν.

                                            Επανέρχομαι λοιπόν στο θέμα που είναι license και ΣΟΑΙΣΤΑ. Και ρωτάω για δευτερη φορά. Ποιός ο λόγος υπαρξης του ΣΟΑΙΣΤΑ για εναν οδηγό - συνοδηγό sporting? Κοινώς ο σύνδεσμος στην ίδρυση του οποίου συμμετείχες και κόπτεσαι για την 'αδικία' που υπέστη, τι μπορεί να μου προσφέρει?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr