Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τεχνικοί κανονισμοί 2010
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Τεχνικοί κανονισμοί 2010
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Ελληνικοί Αγώνες
    26
    86
    156
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Ο χρήστης APR έγραψε:

      Κατά την άποψή μου το σωστό θα ήταν τα R2 να παίζουν στην Α/6 (αφού έχουν και βάρος 1020 κιλά, 100 κιλά από τα 'κανονικά' Α/6 είναι μεγάλη διαφορά) και τα R3 στην Α/7 (αντίστοιχα με βάρος 1070 κιλά, δηλ. +70 από την 'κανονική' Α/7) και τα 'παλιά' κιτ-καρ και Super1600 με τα κανονικά τους βάρη (920 και 1000 κιλά αντίστοιχα) στη γενική και την F2.

      Συμφωνω ....... αλλα για την r3 και κιτ καρ 2λιτρα μονον για γενικη , μεχρι να παρουσιαστουν τοσα , ωστε να κανουν κλαση και ανταγωνισμο .

      Μα ένα R3 δεν έχει καν καλύτερη ιπποδύναμη και αναλογία κιλών / ίππο (να πούμε 260 άλογα στα 1200 κιλά διότι 1070 δεν είναι με τίποτα = 4,6) από ένα παραδοσιακό Α/7 (250 άλογα στα 1100 κιλά που σίγουρα πάνε και πιο κάτω ως παλιότερα σασί = 4,4!). ΟΚ το R3 έχει καλύτερα 'πατήματα' αλλά δεν είναι πια μόνο για γενική, νομίζω πρέπει να είναι Α/7 και F2. Φέτος που έτρεχε ένα R3 δεν είδα να είναι γενικά ταχύτερο από το A/7 που κέρδισε την F2.

      Και φυσικά δεν πρόκειται στο βραχυπρόθεσμο μέλλον να 'κάνουν κλάση'.

      Πρέπει κάπως να βρεθεί μια ισορροπία μεταξύ των πολλών-παλιών-φτηνών αυτοκινήτων και των λίγων-νέων-ακριβών διότι και τα 2 χρειάζονται, τα πρώτα βοηθούν φυσικά ως προς τις συμμετοχές αλλά και τα δεύτερα βοηθούν ως προς τους θεατές και την προβολή. Δε γίνεται να πριμοδοτούνται συνέχεια τα παλιότερα αυτοκίνητα διότι θα καταλήξουμε να κάνουμε αγώνες το 2020 με τα 106 (μπορεί κάποιος να πει 'ε και ?' αλλά εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει αυτό το ενδεχόμενο).

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        van last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:

        Διστιχος δεν είναι ισοδυναμα τα ΚΙΤ CAR μετα Α6 αλλα και περυσι που τα R2-R3 πηγαιναν στην Α6+ δεν ειδα και πολους να παραπονιουνται και δεν πιστευω ένα C2 R2 η’ Fiesta R2 να είναι ποιο δυνατο από ένα 106 Α6 με σασμαν σειριακο και 190ps αρα και τοτε καποιοι ηθελαν να τα βγαλουν από την μεση.

        Πώς? Κάποιο λάθος κάνεις...Για ξανα τσεκάρισέ το...!Μάλλον δεν εχεις καταλάβει τι παίζεται και τι ίσχυε πέρυσι...


        Ανάλυσετω σε παρακαλώ.
        ΑΝΤΩΝΗΣ

        Λοιπόν, τα R2, πήγαιναν στην κλάση Α6+.Τα R3 πήγαιναν στην κλάση Α7,δικαίως διοτι δεν ειναι δυνατότερα απο ενα καλό Α7 δίλιτρο.Εκτός αν εννοείς τα R3T, οπου δικαιως πάνε στην Α6+, λόγω υποδύναμης και βάρους και μειωμένων προδιαγραφών σε σχέση με τα κανονικά R3.

        Αρχικά πέρισυ και τα R3 ήταν Α/6+, μετά πήγαν Α/7.
        Πουθενά στον κόσμο τα R3T δεν τρέχουν σε άλλη κλάση από τα R3...
        Φέτος τα R3T θα είναι με 29άρι περιοριστή οπότε θα είναι πάνω από 200 άλογα.

        Γενικά η Α/6+ είναι μια ελληνική πατέντα και κατά την άποψή μου (βλ. παραπάνω) αποτυχία.

        Σταματάω την κουβέντα, διοτι υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας...Πέρυσι, το 2009 δλδ, τα R3 ετρεχαν με τα Α7.Προπερυσi, 2008, αλλού...με τα Kitcar..ΑΑΑ, Για Ελλάδα, πάντα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kamatsos-auto-moto last edited by

          Ολοι δυστυχος θελουμε να εχουμε ένα αγωνιστικο Α6-R2-R3-KIT CAR γιατι να μην τρεχουμε με ένα Ν1-Ν2-Ν3 που εχουν εξαφανιστει από τα rally αλλα ψαχνουμε τροπο να αλλάξουμε τους κανονισμους για να μας βολευει καλυτερα.
          Δυστυχος μάλλον ειμαστε η μονη στην Ελλαδα που εχουμε καταδικασει τα R2-R3.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gf last edited by

            Ο χρήστης nass έγραψε:
            Από τη μία είναι σωστό ότι ένα Super 1600 των 120000 (θεωρητικά, καινούργιο κάνει τόσο, μεταχειρισμένο πολύ λιγότερο) είναι άδικο να ανταγωνίζεται ένα Α/6 των 40000.

            Από την άλλη:
            ο Η περσινή Α/6+ ήταν αποτυχία διότι δε συμπλήρωσε ποτέ (εκτός από το Παλάδιο νομίζω) και έβαζε τα μοναδικά καινούργια αυτοκίνητα στους αγώνες (τα 2-3 C2R2) να ανταγωνίζονται μόνο για την F2, στην ουσία αποθαρρύνοντας τέτοια αυτοκίνητα για χάρη των παλιότερων 106 και Saxo.
            ο Πόσα τέτοια κιτ-καρ και Super1600 υπάρχουν στην Ελλάδα ? Ενα μόνο και κάτι άλλα κιτ-καρ 'χειροποίητα' που σίγουρα δεν είναι και τόοοσο ανώτερα από ένα καλό Α/6 (όπως αποδεικνύουν άλλωστε τα αποτελέσματα).

            .....

            Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε απο τους διαμαρτυρόμενους, ποιά είναι αυτά τα αυτοκίνητα που αξίζουν 120κ στην Ελλάδα ? Επειδή έχω την αίσθηση ότι όλα είναι τουλάχιστον πενταετίας, αξίζουν περίπου τα μισά (ή και λιγότερα) και στις περισσότερες περιπτώσεις λιγότερο απο καλό R2 και πολύ κοντά σε καλό Α6.

            Τις διαφορές κόστους που αναφέρθηκαν τις συναντάμε σε άλλες κλάσεις ( πχ Ν4 ). Οχι σε Α6 εκτός και έχουμε κανένα καινούργιο C2 και δεν το γνωρίζω. Να ξεχωρίσουμε τα 'καλά' σε κλάση Super N επίσης ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nass last edited by

              @van

              Το ίδιο είπαμε: ότι το 2009 τα R3 έτρεχαν A/7. Απλά στην αρχική έκδοση των κανονισμών που είχε βγει τα είχαν στα Α/6+, μετά το διόρθωσαν. Ισως γιαυτό μπερδεύτηκε ο kamatsos-automoto και έλεγε παραπάνω Α/6+ = R2, R3.

              Για το 2008 δεν έγραψα τίποτα.

              Διαφωνώ για αυτό που λες για τις 'προδιαγραφές' των R3T σε σχέση με τα R3, παρόμοια πράγματα έχουν τη δυνατότητα να έχουν στο κιτ τους (VR), πχ. πιστόνια, μπιέλες, άκρα, φρένα, αναρτήσεις κτλ., απλά ο περιοριστής που είχαν ήταν πολύ μικρός και ειδικά η Peugeot επέλεξε να το φτιάξει το κιτ όχι εξαντλώντας τις δυνατότητες αλλά για το cup, δηλ. φτηνό, βάζοντας βασικά κινητήρα-κιβώτιο και φτηνότερες αναρτήσεις, αλλά αυτό δεν ισχύει απαραίτητα για όλα τα R3T, μπορεί να βγει αύριο ένα που να έχει ό,τι έχει και το ατμοσφαιρικό Clio. 'Κανονικά' τα R3T πρέπει να τρέχουν στην ίδια κλάση με τα R3.

              @kamatsos auto-moto

              Δυστυχώς αυτό είναι πάγιο πρόβλημα στους Ελληνικούς αγώνες: κανείς δεν ενδιαφέρεται για το τι είναι καλό για το σπορ συνολικά αλλά το τι ταιριάζει με τα τελείως βραχυπρόσθεσμα συμφέροντά του. 'Με τι τρέχουμε φέτος, με WRC ? Αρα να προμοτάρουμε τα WRC ασχέτως αν αυτό συνολικά πάει στο σπορ 10 χρόνια πίσω' (για να μην παρεξηγηθώ, δεν υποννοώ κανέναν στην παρούσα κουβέντα, μια γενική διαπίστωση κάνω). Φυσικά δουλειά της ΕΘΕΑ είναι να μην υποκύπτει σε αυτά και να 'βλέπει μακριά'.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                apr last edited by

                Πρεπει να μαθουν καποιοι οταν γραφουν , να μην βαζουν παροπιδες πρωτα !

                Ο χ γρηγορος και ματσος ,, που θα φερει ενα super 1600 clio για να τους παρει τα πασα και θα τους τα παρει στην α6 ......... θα εχει δοσει τουλαχιστον 100.000 + και δεν θα φερει το σουργελο που φερνει ο καθε χλιμιτζουρας απ'την ευρωπη .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  argi last edited by

                  peugeot-saxo....κ.λ.π A6 και Πρωταθλημα F3
                  CITROEN r2 -super Πρωταθλημα F3
                  Clio,honda opel....Κ.Λ.Π. A7 και Πρωταθλημα F2
                  r3t ,r3 -2000kit-car Πρωταθλημα F2
                  Ετσι απλα και ειναι ολοι ο.κ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    apr last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    @
                    Διαφωνώ για αυτό που λες για τις 'προδιαγραφές' των R3T σε σχέση με τα R3, παρόμοια πράγματα έχουν τη δυνατότητα να έχουν στο κιτ τους (VR), πχ. πιστόνια, μπιέλες, άκρα, φρένα, αναρτήσεις κτλ., απλά ο περιοριστής που είχαν ήταν πολύ μικρός και ειδικά η Peugeot επέλεξε να το φτιάξει το κιτ όχι εξαντλώντας τις δυνατότητες αλλά για το cup, δηλ. φτηνό, βάζοντας βασικά κινητήρα-κιβώτιο και φτηνότερες αναρτήσεις, αλλά αυτό δεν ισχύει απαραίτητα για όλα τα R3T, μπορεί να βγει αύριο ένα που να έχει ό,τι έχει και το ατμοσφαιρικό Clio. 'Κανονικά' τα R3T πρέπει να τρέχουν στην ίδια κλάση με τα R3.

                    '.

                    Σωστο ..........

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gf last edited by

                      Ο χρήστης APR έγραψε:
                      Πρεπει να μαθουν καποιοι οταν γραφουν , να μην βαζουν παροπιδες πρωτα !

                      Ο χ γρηγορος και ματσος ,, που θα φερει ενα super 1600 clio για να τους παρει τα πασα και θα τους τα παρει στην α6 ......... θα εχει δοσει τουλαχιστον 100.000 + και δεν θα φερει το σουργελο που φερνει ο καθε χλιμιτζουρας απ'την ευρωπη .

                      E, άμα ο ματσός δώσει 100κ για να πάρει την Ελληνική Α6, τότε χαλάλι του ! Αυτά δεν είναι πραγματικότητα αλλά φαντασίες για το μέλλον.

                      Γιατί σε έπιασαν τα κουμμουνιστικά σου με την Α6 και δεν γκρίνιαξες ποτέ για τις 'αδικίες της ζωής' στα Ν4 ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        apr last edited by

                        Ο χρήστης GF έγραψε:
                        [
                        και δεν γκρίνιαξες ποτέ για τις 'αδικίες της ζωής' στα Ν4 ?

                        δηλαδη ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gf last edited by

                          Ο χρήστης APR έγραψε:

                          [
                          και δεν γκρίνιαξες ποτέ για τις 'αδικίες της ζωής' στα Ν4 ?

                          δηλαδη ?

                          Αν ήθελες να προστατεύσεις τους πελάτες σου (απόλυτα θεμιτό και επιθυμητό) ξέρεις το τηλέφωνο της ΕΘΕΑ και το χρονικό διάστημα που καταρτίζονται οι κανονισμοί και θα έπρεπε να κάνετε μία κουβέντα.

                          Οπως γίνεται απο τους προετοιμαστές/κατασκευαστές σε όλες τις χώρες που έχεις πρότυπο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            apr last edited by

                            Ο χρήστης GF έγραψε:
                            [Αν ήθελες να προστατεύσεις τους πελάτες σου (απόλυτα θεμιτό και επιθυμητό) ξέρεις το τηλέφωνο της ΕΘΕΑ και το χρονικό διάστημα που καταρτίζονται οι κανονισμοί και θα έπρεπε να κάνετε μία κουβέντα.

                            Οπως γίνεται απο τους προετοιμαστές/κατασκευαστές σε όλες τις χώρες που έχεις πρότυπο.

                            Ωραιος , μου φτιαχνεις το κεφι GF ........

                            Μονο που ξεχασες οτι εκει που λες , οντως τους αναγνωριζουν , τους γραφουν και στις συμμετοχες ,και στα αποτελεσματα ακομα και οταν δηλωνουν συμμετοχη τους στελνουν και mail για τα σχετικα ακομα και για τις λεπτομερειες των τετραγωνικων που θα χρησιμοποιησουν για τα σερβις , και τους ενημερωνουν για οποιαδηποτε αλλαγη για την χρονια που ερχεται , και τους καλουν σε οποιες εκδηλωσεις σχετικα με το αθλημα , γιατι ειναι οντως αναγνωρισμενοι για το αλληλενδετο εργο στο σπορ ......

                            Θες να σου γραψω τι τους εχουν εδω ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gf last edited by

                              Ο χρήστης APR έγραψε:

                              Ωραιος , μου φτιαχνεις το κεφι GF ........

                              Μονο που ξεχασες οτι εκει που λες , οντως τους αναγνωριζουν , τους γραφουν και στις συμμετοχες ,και στα αποτελεσματα ακομα και οταν δηλωνουν συμμετοχη τους στελνουν και mail για τα σχετικα ακομα και για τις λεπτομερειες των τετραγωνικων που θα χρησιμοποιησουν για τα σερβις , και τους ενημερωνουν για οποιαδηποτε αλλαγη για την χρονια που ερχεται , και τους καλουν σε οποιες εκδηλωσεις σχετικα με το αθλημα , γιατι ειναι οντως αναγνωρισμενοι για το αλληλενδετο εργο στο σπορ ......

                              Οχι είναι λύση να κράζεις εδώ ότι και να γίνεται ! Καλό,κακό στραβό,ίσιο.

                              Νισάφι πιά.

                              Αυτά που κοροιδεύεις , αυτά προτείνεις. Να κάνουμε και άλλη μία Α6- τότε για τα αυτοκίνητα που δεν υποστηρίζονται απο τους κατασκευαστές ( Corolla AE111, Suzuki, Nissan) όπως τα PTS.

                              Θες να σου γραψω τι τους εχουν εδω ?

                              Οχι, ξέρω καλά. Αλλά αφού μπορεί ένας συνοδηγός να φτιάχνει τα Πρωταθλήματα όπως τα γουστάρει, σίγουρα εσείς μπορείτε να τα πραγματοποιήσετε και αυτά που αναφέρεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                freeline last edited by

                                Α8 -Ε12 ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕΤΡΑΝΕ Κ ΔΕ ΣΥΜΜΑΖΕΥΕΤΑΙ.........ΜΕΤΡΑΝΕ Κ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ Κ ΟΛΑ....ΤΩΡΑ ΞΑΝΑ Κ ΤΑ ΣΟΥΠΕΡ Α6 .....ΜΗΝ ΑΠΟΡΕΙΤΕ.......ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ(ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΑ....) ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΙ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ....ΑΥΤΟΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ....ΕΙΠΑΜΕ! Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΤΟΣΟ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΤΕΛΟΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΟΥΠΕΡ ΝΤΟΥΠΕΡ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ....Κ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ Κ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΠΟΡ.....
                                ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ......

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  apr last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:

                                  Κατά την άποψή μου το σωστό θα ήταν τα R2 να παίζουν στην Α/6 (αφού έχουν και βάρος 1020 κιλά, 100 κιλά από τα 'κανονικά' Α/6 ) και τα R3 στην Α/7 (αντίστοιχα με βάρος 1070 κιλά, δηλ. +70 από την 'κανονική' Α/7) **και τα 'παλιά' κιτ-καρ και Super1600 με τα κανονικά τους βάρη (920 και 1000 κιλά αντίστοιχα) στη γενική και την F2.

                                  **
                                  Συμφωνω ....... αλλα για την r3 και κιτ καρ 2λιτρα μονον για γενικη , μεχρι να παρουσιαστουν τοσα , ωστε να κανουν κλαση και ανταγωνισμο ?.

                                  Μα ένα R3 δεν έχει καν καλύτερη ιπποδύναμη και αναλογία κιλών / ίππο (να πούμε 260 άλογα στα 1200 κιλά διότι 1070 δεν είναι με τίποτα = 4,6) από ένα παραδοσιακό Α/7 (250 άλογα στα 1100 κιλά που σίγουρα πάνε και πιο κάτω ως παλιότερα σασί = 4,4!). ΟΚ το R3 έχει καλύτερα 'πατήματα' αλλά δεν είναι πια μόνο για γενική, νομίζω πρέπει να είναι Α/7 και F2. Φέτος που έτρεχε ένα R3 δεν είδα να είναι γενικά ταχύτερο από το A/7 που κέρδισε την F2. Δεν υπηρχαν συγκριτικα σωστα , ο Αχαιος αλλα εδειξε ! .

                                  ).

                                  Αυτη η συζητηση εδω ... νομιζω οτι ειναι χρησιμη , για μελετη γιαυτους που θελουν να φτιαξουν και οχι να καταστρεψουν οτι εχει απομεινει .......

                                  Μα ένα R3 δεν έχει καν καλύτερη ιπποδύναμη και αναλογία κιλών / ίππο (να πούμε 260 άλογα στα 1200 κιλά διότι 1070 δεν είναι με τίποτα = 4,6)

                                  ο.κ. δεν ειναι ουτε παραπανω απο 250 στην καλυτερη και ειναι 1100 kg !=4,4 kg\hp

                                  Ενταξει δεν ειναι τοσα πολλα τα αλογα μην υπερβαλεις και στις δυο περιπτωσεις , αλλα ο παραγων γεωμετρια και τεχνολογια 2008 ....ειναι αλλου !

                                  Δεν ειναι οπωσδηποτε καιροι για αλλαγες , κυριως γιατι ακομα δεν εχει ξεκαθαριστει το αγωνιστικο του αυριο , και βλεπουμε οτι οι κατασκευαστες ειναι ελαχιστοι που ομολογκαρουν R αυτοκινητα !
                                  ΑΣ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΣΕ ΒΑΣΗ , ΚΑΙ ΑΣ ΚΡΑΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ !
                                  Μονον τρελοι και ευκολονεοπλουτιδιδες θα εκαναν αυτα τα χρονια επενδυσεις σε αγωνιστικα , νομιζω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gf last edited by

                                    Ο χρήστης APR έγραψε:

                                    ........
                                    Μονον τρελοι και ευκολονεοπλουτιδιδες θα εκαναν αυτα τα χρονια επενδυσεις σε αγωνιστικα , νομιζω.

                                    Οπότε μάλλον το Clio S1600 (που ανέφερες) δεν πρόκειται να φανεί για να ταράξει τις ισοροπίες, εκτός και κανένας απο αυτούς που αναφέρεις πιθανόν να είχε προβλέψει την υπάρχουσα κατάσταση και έκανε τις κινήσεις του για να εξασφαλίσει την διασκέδαση του, και μας εκπλήξει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      apr last edited by

                                      Gου Fι μου , αδυνατω να σε < πιασω> ....... εκπεμπεις ψηλα ισως και εγω γερακος .....δεν ! αστο .........μια αλλη φορα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        k-k-k last edited by

                                        ΚΥΡΙΟΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ S 1600 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ Α ΚΑΙ THN F2 ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΜΑΞΙ ΓΙΑΤΗΝ Α6.
                                        ΟΠΩΣ ΑΛΛΟ Α6 KC KAI ALLO SUPER 1600.
                                        ΤΑ ΚΑΛΑ Α6 ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΖΥΛΕΨΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ Α6 KC ΟΥΤΕ ΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΛΛΟΝ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΟΣΤΟΣ.

                                        Υ.Γ.ΠΕΡΙΣΥ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ Η F3 ???

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          gf last edited by

                                          Ο χρήστης APR έγραψε:
                                          Gου Fι μου , αδυνατω να σε < πιασω> ....... εκπεμπεις ψηλα ισως και εγω γερακος .....δεν ! αστο .........μια αλλη φορα

                                          Οχι, να στο εξηγήσω. Πιθανόν να μην όλοι μέχρι τον λαιμό στα χρέη και να σκέφτονται να επενδύσουν.

                                          Για παράδειγμα ,άλλοι σκέφτονται για Fiesta S2000 στην ψωροκώσταινα.

                                          Αυτό πως το βλέπεις ? Δεν θα υπάρχουν πελάτες ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            apr last edited by

                                            καλοοοοοο !

                                            Θα ξαναρχισουμε τα ζητωωωω .... και μετα τι κριμα που εμεινε σνιφ .....

                                            και μετα το ...... δεν θα το ξαναδουμε ? γιατι ρε παιδια ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr