-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αμα βγαλουμε τις πιπες απο τα μπουζι και δωσουμε μια μιζια γινεται δουλεια;;;
Για πιο λόγο να το κάνεις αυτό ? Τα μέταλλα χωρίς λάδι καταστρέφονατι ακόμα και κατά την περιστροφή του στροφάλου με το χέρι, μη παίζεται με τις περιουσίες σας, τα λίγα ml που μένουν στον κινητήρα δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα, μη τρελαίνεστε.
Αδειάστε τα λάδια και το φίλτρο με ζεστό κινητήρα και είναι αρκετό, μη δυσκολεύεται την ζωή σας.
Στο λάστιχο στεγάνωσης του φίλτρου πριν το βιδώσετε αλοίψτε μια δαχτυλιά από το παληό λάδι και σφίχτε το με το χέρι, είναι αρκετό.
Ψιλοάσχετο:
Κάπου είχα διαβάσει οτι κατα το δέσιμο του κινητήρα δέν πρέπει να υπάρχει σταγόνα λάδι μεταξύ στρόφαλου και κουζινέτων, και οτι δεν τα σκουπίζουν ούτε με στουπί γιατί αφήνει χνούδια. Γιατί γίνεται αυτό?
-
Το στουπί απαγορεύεται, μόνο πανιά, πολύ λάδι, ποτέ στεγνά τα κουζινέτα, τα ελατήρια στα έμβολα και στους κυλίνδρους, και τα εξαρτήματα προς μοντάρισμα να βρίσκονται τουλάχιστον 6 ώρες όλα μαζί στον ίδιο χώρο ώστε να έχουν πάρει τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, και βέβαια να μην υπάρχει σκόνη στην ατμόσφαιρα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αμα βγαλουμε τις πιπες απο τα μπουζι και δωσουμε μια μιζια γινεται δουλεια;;;
Για πιο λόγο να το κάνεις αυτό ? Τα μέταλλα χωρίς λάδι καταστρέφονατι ακόμα και κατά την περιστροφή του στροφάλου με το χέρι, μη παίζεται με τις περιουσίες σας, τα λίγα ml που μένουν στον κινητήρα δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα, μη τρελαίνεστε.
Αδειάστε τα λάδια και το φίλτρο με ζεστό κινητήρα και είναι αρκετό, μη δυσκολεύεται την ζωή σας.
Στο λάστιχο στεγάνωσης του φίλτρου πριν το βιδώσετε αλοίψτε μια δαχτυλιά από το παληό λάδι και σφίχτε το με το χέρι, είναι αρκετό.
Ολόσωστος. Κι επειδή άλλαξα σήμερα στο δικό μου και το θυμήθηκα , αν νομίζετε πως η δύναμη με το χέρι δεν είναι αρκετή για το βίδωμα του φίλτρου, χρησιμοποιήστε ένα μικρό κομμάτι γυαλόχαρτο για να πιάσετε το φίλτρο.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αν για κάποια αιτία δεν έχετε την χάλκινη ροδέλα ( όχι αυτή που έχει και λάστιχο ) όταν αλλάζετε λάδια, πιάστε τη στη άκρη με μια πένσα και κοκκινίστε την επάνω από το γκαζάκι και κρυώστε την, γίνετε πάλι το ίδιο μαλακή σαν καινούργια και δε χρειάζεται υπερβολικό σφίξιμο, η ροδέλλα σκληραίνει πολύ όταν είναι σφιγμένη και με το ξεπύρωμα επανέρχεται και την χρησιμοποιείται άφοβα.Αυτο μπορεις να το κανεις μονο μια φορα!
-
Εγώ βάζω τις εργοστασιακές ροδέλες (αλουμινίου) που χρεώνουν πανάκριβα
(σχεδόν 1 ευρώ )Οι αλουμινίου συμπιέζονται και δεν αντέχουν πάνω από 2-3 αλλαγές.
Το έξοδο σε όλη την ζωή του αυτοκινήτου είναι πολύ μικρό και έτσι δέχομαι να τις πληρώνω πανάκριβα. -
-
Σε μαγαζί ανταλλακτικών πήρα 10 με 1e, πρόπερσι.
Φέτος δεν είχε αλουμινίου και πήρα 10 xάλκινες ροδέλες με 20 λεπτά.
τεχνικές για την αλλαγή λαδιών