-
http://troktiko.blogspot.com/2009/12/bl ... _8056.html
-
Συζητηση στην ΝΕΤ αναμεσα στον Υπουργο Γιαννη Μαγκριωτη και σε εκπροσωπους Επιτροπων Αγωνα κατα των Διοδιων
Προσεξτε τι λεει ο Μαγκριωτης στο 2ο βιντεο στο 0:50Βιντεο 1
Youtube VideoΒιντεο 2
Youtube VideoΣυνεντευξη του Δικηγορου κ.Ακη Βαβαρουτα στον σταθμο Ιονιο FM, o κυριος Βαβαρουτας ειναι ο δικηγορος των κατοικων εναντια στα διοδια που εχουν καταθεσει μηνυση εναντιον της Ολυμπιας Οδου
ο οποιος λεει οτι οι μονες συνεπειες ειναι οτι μπορει να ερθει ενα χαρτι στο σπιτι που να υπενθυμιζει οτι χρωσταμε το αντιτιμο των 2-2.50 € και δεν μπορουν να μας κανουν τιποταhttp://ionionfm.gr/player_nw.php?clipid=31897&Narea=ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
-
Τα διοδια της Λεπτοκαρυας ειναι ελευθερα, λογικο αφου τα τεμπη ειναι κλειστα.
-
Επειδή θα πάω Παρνασσό τα Χριστούγεννα, το e-pass της Αττικής Οδού είναι ή δεν είναι συμβατό;
-
μπορεις να το χρησιμοποιησεις στην Κορινθου -Τριπολεως και στην Ελευσίνας – Κορίνθου – Πατρών.
-
Για Πελοπόνησο το ήξερα και το έχω χρησιμοποιήσει, απλώς έχω πολύ καιρό να πάρω την Εθνική για Βόρεια και σκέφτηκα μήπως άλλαξε κάτι. Δυστυχώς, πάλι
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Για Πελοπόνησο το ήξερα και το έχω χρησιμοποιήσει, απλώς έχω πολύ καιρό να πάρω την Εθνική για Βόρεια και σκέφτηκα μήπως άλλαξε κάτι. Δυστυχώς, πάλιοχι δεν αλλαξε, το ειδα το απογευμα στο site τους.
-
Τώρα όσοι πάνε Βόρεια γλιτώνουν τα διόδια των Τεμπών? Αν ναι, απαράδεκτο! Να στηθούν αμέσως διόδια στον καταπληκτικό αυτό παρακαμπτήριο δρόμο! 2.8ε είναι καλά?
-
Μην τους βαζεις ιδεες
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Τώρα όσοι πάνε Βόρεια γλιτώνουν τα διόδια των Τεμπών? Αν ναι, απαράδεκτο! Να στηθούν αμέσως διόδια στον καταπληκτικό αυτό παρακαμπτήριο δρόμο! 2.8ε είναι καλά?Θα είχαν λόγο πάντως να βάλουν ... Σε πολλά σημεία η παρακαμπτήριος είναι καλύτερη απο τον κανονικό δρόμο!
2.8ε είναι καλά?
να δίνουν και ρέστα? Κάντα 3€ ή άντε ... λόγω των 'άγιων' ημερών 2€!
Πάντως η όλη αυτή κατασταση με το οδικό δίκτυο της Ελλάδας (εξαιρώντας πλέον την Εγνατία Οδό) με έχει θυμώσει πραγματικά πάρα πολύ!
Οι πατεράδες και οι παππουδες και εμείς έχουμε χιλιοπληρώσει αυτούς τους 'διαπλεκόμενους' ... δρόμους για να φτάνουμε στο σημείο Χριστούγεννα 2009 και αρχές του 2010 να περνάμε απο το Σαραντάπορο για να πάμε Νότια! -
Ασχετο:
Χάζευα το site της Ολυμπίας Οδού, για να δω περισσότερο πώς μπορεί το PR να δώσει μία εσφαλμένη εικόνα της πραγματικότητας. Και πραγματικά, βλέποντας κανείς το site, θα νόμιζε ότι έχει να κάνει ήδη με μία Εγνατία Οδό ή μία Αττική Οδό.
Αλλά εκεί που πραγματικά γέλασα ήταν σε αυτή τη σελίδα:
http://www.olympiaodos.gr/index.php?ID=why_pay_EL
(Τα bold δική μου έμφαση)
Γιατί πληρώνω διόδια;
Οι χρήστες του αυτοκινητοδρόμου χρηματοδοτούν την Ολυμπία Οδό
Η πληρωμή διοδίων είναι ένα δίκαιο σύστημα χρηματοδότησης του έργου, καθώς αφορά μόνο όσους χρησιμοποιούν τον αυτοκινητόδρομο και θα ωφεληθούν από τη σύγχρονη κατασκευή και τις υπηρεσίες λειτουργίας.
Όσοι χρησιμοποιούν το δρόμο θα δουν τα χρήματά τους να πιάνουν τόπο από την πρώτη μέρα έναρξης των νέων υπηρεσιών λειτουργίας και, καθώς το έργο προχωρά, θα ανακαλύπτουν καθημερινά τα οφέλη ενός σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου.
Η Ολυμπία Οδός χρηματοδοτείται, επιπλέον, από επενδύσεις ιδιωτικών εταιριών, τραπεζικό δανεισμό και συμμετοχή του ελληνικού δημοσίου.
Που πηγαίνουν τα χρήματα από τα διόδια;
Τα έσοδα από τα διόδια χρησιμοποιούνται για:
- τη συντήρηση της υποδομής του αυτοκινητοδρόμου
- την οδική ασφάλεια, τη διαχείριση της κυκλοφορίας και τις υπηρεσίες λειτουργίας
- την αποπληρωμή τραπεζικών δανείων
- την αποπληρωμή της επένδυσης του ελληνικού δημοσίου
No comments
-
ποιανου τα δανεια ενοει
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
... Η Ολυμπία Οδός χρηματοδοτείται, επιπλέον, από επενδύσεις ιδιωτικών εταιριών, τραπεζικό δανεισμό και συμμετοχή του ελληνικού δημοσίου.
...Αν ήμουν 'σταρ' θα με πείραζε πολύ η σειρά των ονομάτων και της μαρκίζας ... αλλά και πάλι αφού πληρώνω και εγώ ... η σειρά θα έπρεπε να είναι 'Συμμετοχή του δημοσίου', 'Τραπεζικό δανεισμό' και τέλος 'Επενδύσεις ιδιωτικών εταιριών'.
ποιανου τα δανεια ενοει
Το αναφέρει στους χρηματοδότες!
Τους προτείνω αυτό: http://www.alpha.gr/page/default.asp?id=3560&la=1 -
Ανεβαίνουν πάλι..
http://www.madata.gr/epikairotita/economy/48882.html -
Από trikalinanea.gr :
' «Τα διόδια πυκνώνουν ραγδαία σ’ όλη την Επικράτεια και μπλοκάρουν την κυκλοφορία των Ελλήνων μέσα στην ίδια τους τη χώρα! Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, σε λίγο η Ελλάδα θα θυμίζει κατεχόμενη Παλαιστίνη! Ιδιωτικές κατασκευαστικές εταιρίες, με τις πλάτες των κυβερνήσεων, παραβιάζουν τα συνταγματικά μας δικαιώματα και μας χαρατσώνουν ληστρικά.Οι αντιδράσεις των κατοίκων και εργαζομένων της χώρας κατά των διοδίων διευρύνονται και εντείνονται συνεχώς. Κορυφαία η κινητοποίηση της περασμένης Κυριακής, όταν με πρωτοβουλία της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα κατά των Διοδίων, για δύο ώρες περίπου άνοιξαν οι σταθμοί όλων των διοδίων της χώρας και οι δρόμοι ήταν ελεύθεροι. (Οι Θεσσαλοί συγκεντρωθήκαμε στα διόδια Μοσχοχωρίου Λάρισας).Ξεπούλημα δρόμων και χαράτσωμα πολιτών ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ γιατί έχουμε χρυσοπληρώσει την Εθνική Οδό από τη φορολογία και από τα πανάκριβα διόδια που τόσα χρόνια καταβάλλουμε. Καλούμαστε να πληρώνουμε για έργα που το κράτος είχε και έχει υποχρέωση να κατασκευάσει και να παρέχει δωρεάν στους πολίτες.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ το απαράδεκτο και προκλητικό ξεπούλημα των εθνικών μας δρόμων στα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα.
Δικαιούμαστε να μην πληρώνουμε…..
Νομική προσέγγιση:
Με τον νόμο 3555/2007 κυρώθηκε η αποικιακού χαρακτήρα σύμβαση της εταιρείας «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» με το ελληνικό Δημόσιο. Για τους χρήστες της ΠΑΘΕ ισχύει ο νόμος αυτός, αλλά φυσικά ισχύει και το Σύνταγμα της Ελλάδας.Με τον παραπάνω νόμο προβλέπεται ότι η «παραχωρησιούχος» εταιρεία μπορεί να απαιτήσει απ’ τον χρήστη που δεν πλήρωσε την καταβολή του 20πλάσιου του αντιτίμου σαν ΑΣΤΙΚΗ ποινή, με κάποιες προϋποθέσεις και διαδικασίες, ζητώντας εντέλει την έκδοση διαταγής πληρωμής.Η διάταξη όμως αυτή είναι αντισυνταγματική, αφενός γιατί δεν παρέχει στον πολίτη το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης και αφετέρου γιατί παρέχει στο προσωπικό της «παραχωρησιούχου» ιδιωτικής εταιρείας αρμοδιότητες δημοσίου υπαλλήλου (παράβαση άρθρων 20 και 103 αντίστοιχα του Συντάγματος).Συγχρόνως ο ίδιος ο νόμος (3555/07) ορίζει ότι το Δημόσιο (Αστυνομία, Τροχαία, Δ.Ο.Υ.) δεν έχει καμιά ανάμειξη στη διαδικασία επιδίωξης είσπραξης του αντιτίμου και της αστικής ποινής. Πρόκειται δηλαδή για μια ιδιωτική οικονομική διαφορά μεταξύ χρήστη και του ιδιώτη ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.Για όλους τους παραπάνω λόγους πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι εάν ο «Παραχωρησιούχος» προσπαθήσει μέσω διαταγής πληρωμής να εισπράξει πρόστιμα απ’ τους πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, τα Δικαστήρια, που θα προσφύγουν αυτοί, θα τους δικαιώσουν και η εταιρεία θα έχει γενικότερα προβλήματα σχετικά με τη νομιμότητα της Σύμβασής της (που μπάζει από παντού).
Σε κάθε περίπτωση η άρνησή μας να πληρώνουμε διόδια και το ανέβασμα της μπάρας για να περάσουμε δεν συνιστά κανένα ποινικό αδίκημα. Ούτε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας έχουμε. Γι’ αυτό και η Τροχαία δεν επεμβαίνει.Η μπάρα των ιδιωτικών εταιρειών στα διόδια αντιστρατεύεται και παραβιάζει την ελευθερία και δη την ελευθερία μετακίνησής μας στους εθνικούς δρόμους, που προστατεύεται απόλυτα για όσους βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια.
Το δικαίωμα αυτό, ως μερικότερο δικαίωμα του δικαιώματος για ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου, αφορά Έλληνες πολίτες και αλλοδαπούς που βρίσκονται στη χώρα μας και προστατεύεται «απόλυτα» από το άρθρο 7 του Συντάγματος.- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ, και- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!(Ούτε δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας ή παραλαμβάνουμε οποιοδήποτε χαρτί απ’ τους ανθρώπους των ιδιωτικών εταιρειών).
ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ!Υ.Γ. Τις δυνατότητες και τα δικαιώματά μας αυτά δεν πρόκειται να τα πληροφορηθούμε από τα μεγάλα αθηναϊκά ΜΜΕ, γιατί οι ιδιοκτήτες τους είναι και οι εργολάβοι των χρυσοφόρων έργων (π.χ. Μπόμπολας κ.λ.π.).Χρήστος Σταμόπουλος(δικηγόρος)
-
αφου υπαρχουν τοσες πολλες παρανομιες (αν υπαρχουν, δε ξερω), γιατι δεν προχωραει το θεμα καποιος δικηγορος να τελειωνει η ιστορια?
παντως ειναι οντως τραγικο να σταματας 10 φορες για να πας Αθηνα - Θεσ/νικη.
-
σιγα ρε παιδια..παλαιστινη!! απο ποτε δηλαδη η μεθοδος ΒΟΤ (παραχωρησης) ειναι παρανομη??δηλαδη στην αττικη οδο γιατι να πληρωνουμε διοδια??και εκει παρανομη δεν ειναι κατ' αυτην τη λογικη η εισπραξη??οσο για τους παραπλευρους στις αφιδνες υπαρχουν,ασχετο αν οι κατοικοι θελουνε αυτοκινητοδρομο διπλα χωρις να πληρωνουνε διοδια..οσο για την συμβαση δεν ειναι υποχρεωμενη η εταιρεια να εφαρμοσει χιλιομετροχρεωση αλλα οτι επιλεξει(στην συγκεκριμενη περιπτωση μεικτο συστημα με μετωπικους και πλευρικους σταθμους διοδιων)αυτο που πρεπει να γινει ειναι η ενισχυση του σιδηροδρομου στο τμημα αφιδνες-αγ.στεφανος-αθηνα ωστε να εξασφαλιζεται ικανοποιητικη συγκοινωνια για ολους.η καταβολη διοδιων ειναι για μενα αδικη μονο στην ολυμπια οδο μετα την κορινθο οπου ο δρομος ειναι απαραδεκτος και δεν θα επρεπε να υπαρχουν καν σταθμοι διοδιων..ομως ο παραχωρησιουχος εξασφαλιζει μεσω του αντιτιμου εγγυησεις στα τραπεζικα δανεια που ελαβε απο τις τραπεζες για την απροσκοπτη χρηματοδοτηση του εργου,αφου το δημοσιο επαψε να εγγυαται προς οφελος των κατασκευαστικων..
-
Ο χρήστης snowaddicted έγραψε:
σιγα ρε παιδια..παλαιστινη!! απο ποτε δηλαδη η μεθοδος ΒΟΤ (παραχωρησης) ειναι παρανομη??δηλαδη στην αττικη οδο γιατι να πληρωνουμε διοδια??και εκει παρανομη δεν ειναι κατ' αυτην τη λογικη η εισπραξη?Όχι γιατί η ΑΟ είναι αυτοκινητόδρομος...
-
γιατι η αθηνων λαμιας τι ειναι??η αθηνων-κορινθου?ασε που η νομοθεσια για τη μη καταβολη διοδιων τελων αναφερεται σε οδικες μεταφορες προιοντων και οχι σε ΙΧ το κρατος-μελος μπορει να επιβαλλει διοδια και σε δρομο μη χαρακτηρισμενο ως αυτοκινητοδρομο(και ειναι διευρωπαικο δικτυο) αν το κρινει απαραιτητο(κορινθου πατρων)
-
Επαναλειτουργουν τα διοδια της Αιγαιου. Μιλαμε για τρελο θρασος.
Και το κερασακι στη τουρτα; Λειτουργουν και τα διοδια του Αιγινιου! Το κοστος βεβαια μοιραζεται με αυτα της Λεπτοκαρυας αλλα για να παμε Κατερινη απο 2 Ευρω θελουμε τωρα 3,20€
Θα εχουμε τρελες μαχες και αυτη τη φορα με το δικιο τους.
Αυξηση διοδίων (ξανά!)