-
Ελεγχοντας τις ταχυτητες στο downloading, είδα σημαντικη διαφορα τελευταια απο 4net.
Παλιοτερα ειχα περιπου 1.3 Mb/s ενω τωρα παιζει κοντα στα 2.
Δεν ξερω βεβαια, ισως να ειναι θεμα αλλαγης σε double play ή θεμα του rapidshare ( ; ) -
Mε ενημερωσε η forthnet οτι ξεκινησαν οι διαδικασιες για double play επειδη εγινε ιδιοκτητο το δικτυο στη περιοχη ασβεστοχωριου.Μου ειπαν για ταχυτητες μεχρι 24 ξερω οτι αυτο ειναι αδυνατον αλλα απο 1,5 πχ που ειμαι τωρα στα ποσα θα παει
-
Μπορεί και να πέσει, τίποτα δεν είναι εγγυημένο.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αν και στον οτε με εξυπηρετουσαν πιο γρηγορα απο οτι στη forthnet, αλλα παντου εβγαλα ακρη τελικαΜήπως μπορείς να βγάλεις άκρη και για μένα στη Forthnet που με έχει αφήσει από τις 7/12 χωρίς τηλέφωνο και ιντερνετ;
Ο τεχνικός που ήρθε στις 16/12 είπε ότι η γραμμή μου απλώς ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ και δεν την βρίσκει πουθενά!!! Έφυγε λέγοντας ότι θα ειδοποιούσαν τον ΟΤΕ (!!!!΄) να έρθει να διορθώσει το πρόβλημα κι ότι θα ξαναέρχονταν αυτοί μετά να ξανακάνουν την σύνδεση. Δεν ξαναήρθε κανένας. Στα απανωτά τηλεφωνήματά μου λαμβάνω την στερεότυπη απάντηση ότι ή επίσκεψη του τεχνικού προς αποκατάσταση της βλάβης έχει δρομολογηθεί αλλά υπάρχει μεγάλος φόρτος εργασίας. Κάποιος μάλιστα κάτι μουρμούρισε για ζημιές στη Χαλκιδική, αλλά όταν τον ρώτησα αν είναι δυνατόν η Χαλκιδική και ο Χολαργός να εξυπηρετούνται από τους ίδιους τεχνικούς κατάπιε τη γλώσσα του. Το θέμα είναι ότι αρνούνται την επικοινωνία απευθείας με τους τεχνικούς και είναι ανούσιο να βρίσεις έναν υπάλληλο τηλεφωνικού κέντρου που απλώς καταγράφει τη βλάβη γιατί η οργή σου πέφτει στο κενό.
Ήμουν από τους πρώτους που έβαλε double play της Forthnet όταν ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2007. Και τότε με είχαν ταλαιπωρήσει δύο μήνες για να μου στείλουν τον router!!!! Είχα φάει απίστευτη κοροϊδία για ένα τόσο απλό θέμα και το ζήτημα λύθηκε μόνο όταν έστειλα επιστολή στον Διευθύνοντα σύμβουλο. Έκτοτε έμαθα να αντιμετωπίζω τα προβλήματα μόνος μου μιας και η απάντησή τους όταν η σύνδεση κοβόταν ήταν 'βγάλτε τον router από την πρίζα για μισή ώρα'!!!!! Αλλά την εξαφάνιση της γραμμής δεν την παλεύω μόνος μου.....
-
Καποιος επαιζε στα dslam και σε αποσυνδεσε μαλλον.
-
Χιλιες φορες ΟΤΕ!
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Χιλιες φορες ΟΤΕ!και τα dslam στον οτε ειναι
-
@niga
φιλε μου εχεις δικιο ετσι σκατα ειναι τα πραγματα..
σε μενα ειχε τυχει σκηνικο ταλαιπωριας με συνεχεις αποσυνδεσεις και ανεβακατεβασματα ταχυτηταςμε εγραφαν, με εγραφαν , μου εριξαν τη ταχυτητα και οταν τελικα αξιωθηκαν να στειλουν τεχνικο ειδαν οτι υπηρχε προβλημα στη γραμμη του οτε (γινονταν καποια εργα , δεν εφταιγαν αυτοι)
μετα περιμενα τον τεχνικο του οτε, ηρθε μια μερα που δεν προλαβα να του ανοιξω (κυριολεκτικα χτυπησε το κουδουνι κι εφυγε ), τους λεω να τον ξαναφωναξουν αλλα μεχρι τοτε τα σκαψιματα ειχαν τελειωσει και ευτυχως η γραμμη επανηλθε
μαλιστα οταν ξαναρθε ο τεχνικος του οτε μου ειπε οτι λενε βλακειες στη forthnet και οτι δεν ειχε ποτε τιποτα η γραμμη
παρε τον εναν και χτυπα τον αλλον ειναι ολοι..
τουλαχιστον (επειδη εχω και γω καιριο double play) δεν περιμενεις πλεον μιση ωρα + στο ακουστικο
βρισκεις καποιον να μιλησεις , το θεμα ειναι οτι σε πρηζουν για να ερθει τεχνικος , σε 'απειλουν' οτι αν φταινε οι δικες σου πριζες θα πληρωσεις , δεν παει να δει τι γινεται στο dslam θελει να ερθει σπιτι σου και συ να αφησεις τις δουλειες σου για να περιμενεις και αν στο τελος βρουν κατι στο δικτυο του οτε (το πιο λογικο) δε μπορουν να επεμβουναλλα και στον οτε παρα τη γρηγορη εξυπηρετηση ειχα κι εκει τρεχαματα..αλλα και κανενα τρεξιμο να μην ειχα τα απειρα λεφτα που μου ζηταγε ο ΟΤΕ σε σχεση με τη forthnet και οι υπερογκες χρεωσεις που μου εκανε στο τηλεφωνω ηταν αρκετες για να τον εγκαταλειψω χωρις 2η σκεψη
καλυτερα να με ταλαιπωρουν οι ιδιωτικοι παρα να μου πιανει το κωλο οπως εκανε τοσα χρονια αυτη η κωλοεταιρεια
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Χιλιες φορες ΟΤΕ!
και τα dslam στον οτε ειναι
στα dslam μπορουν να πανε οι τεχνικοι των ιδιωτικων ,αλλα δεν πανε
και συγκεκριμενα η forthnet δεν παει , θελει να δει απο το σπιτι σου το προβλημα πρωτα
-
Το ξέρω, μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα είναι η κατάσταση. Ούτε εγώ θέλω να ξαναγυρίσω στον ΟΤΕ και βέβαια ούτε σκέψη για κανέναν άλλο εναλλακτικό πλην FORTHNET που τουλάχιστον είναι βιώσιμη επιχείρηση και υποτίθεται ότι έχει και ιδιόκτητο δίκτυο. Αφήστε που εχω ακούσει άπειρες ιστορίες τρόμου για όσους προσπάθησαν να φύγουν από εναλλακτικό.....Την ταλαιπωρία τελικά δεν την γλιτώνεις πουθενά γιατί κανείς δεν είναι σοβαρός. Δυστυχώς ούτε και η FORTHNET.
To κόστος των κινητών που κάνω κι εγώ και η γυναίκα μου τρεις εβδομάδες επειδή δεν έχω σταθερό ποιός θα τα πληρώσει; Ή μήπως πρέπει να πληρώσω και το πάγιο για μια υπηρεσία που δεν έχω;
-
Μήπως έχει κανένας Tellas να μου πει την άποψή του;
-
Angel είχα Tellas. Αν απαριθμήσω τι έχω τραβήξει και με πόσο κόπο έχω απεμπλακεί, θα βγει μεγάλο το κείμενο. Έχω την αλληλογραφία με την εταιρία - τα τηλεφωνήματα ήταν πάμπολλα κι ανούσια. Αν θέλεις αναλυτικά την άποψή μου ευχαρίστως να σου την εκθέσω.
Με λίγα λόγια: δεν τη συνιστώ.
Αν είσαι αποφασισμένος να στραφείς εκεί: καλή τύχη! -
εαν καποιος αντιμετωπιζει σοβαρο προβλημα και θελει να λυθει αμεσα η λυση ειναι μια:
εγγραφη καταγγελια στην ΕΕΤΤ, και κοινοποιηση αυτης στην εταιρια/παροχο.
η ΕΕΤΤ στη συνεχεια ενημερωνει την εταιρια/παροχο, και ζητα να μαθει γιατι δεν εχει λυθει το προβλημα του πελατη. Απο εκει και μετα το θεμα δρομολογειται αμεσα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Χιλιες φορες ΟΤΕ!
και τα dslam στον οτε ειναι
Από φυσικής άποψης ναι. Αλλά αν είναι LLU ('ιδιόκτητο δίκτυο') τότε τα DSLAM ανήκουν στον πάροχο και η χάλκινη γραμμή από το σπίτι σου τερματίζεται εκεί και άρα δεν 'παίζει' το 'δεν αγγίζουμε τα DSLAM'.
Γενικά, αν είναι LLU τότε είναι ευθύνη του παρόχου να λύνει το πρόβλημα, όχι να παραπέμπει στον ΟΤΕ -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Χιλιες φορες ΟΤΕ!
και τα dslam στον οτε ειναι
Από φυσικής άποψης ναι. Αλλά αν είναι LLU ('ιδιόκτητο δίκτυο') τότε τα DSLAM ανήκουν στον πάροχο και η χάλκινη γραμμή από το σπίτι σου τερματίζεται εκεί και άρα δεν 'παίζει' το 'δεν αγγίζουμε τα DSLAM'.
Γενικά, αν είναι LLU τότε είναι ευθύνη του παρόχου να λύνει το πρόβλημα, όχι να παραπέμπει στον ΟΤΕειναι περιπου ετσι.
καποια στιγμη που δε βαριεμαι ισως φτιαξω ενα απλοποιημενο διαγραμμα να το δειτε.
για full LLU:
το καλωδιο του συνδρομητη απο το σπιτι του καταληγει στο DSLAM του εν. παροχου. Απο εκει, πεφτει σε εναν κοινο κατανεμητη. Στην αλλη πλευρα του κατανεμητη ξεκιναει αλλο καλωδιο και πεφτει στα μηχανηματα του ΟΤΕ. Απο εκει και περα δε μας ενδιαφερει για την ωρα.ο ΟΤΕ εχει ευθυνη μεχρι το σημειο που το καλωδιο του καταληγει στον κοινο κατανεμητη. Ο παροχος εχει ευθυνη απο τον κοινο κατανεμητη μεχρι το DSLAM του.
επισης ο ΟΤΕ εχει ευθυνη απο την εξοδο του καλωδιου του παροχου (περιπου γιατι παρεμβαλλεται και αλλος ενας κατανεμητης) εως την εισαγωγη του καλωδιου στο χωρο του πελατη.
ο παροχος λοιπον παρεμβαινει απο το νομο μονο στο δικο του DSLAM. Εαν στην εξοδο του δικου του DSLAM υπαρχει 'σημα', δε μπορει να κανει κατι αλλο. Ολο το υπολοιπο κομματι πρεπει να το δει ο ΟΤΕ.
-
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!
Πώς μπορώ να μπω στο ρούτερ του ΟΤΕ CONNEX ;;;;
Πατάω το κλασικό admin-admin και δε δουλεύει
Έχω και ένα χαρτί που μας είχανε δώσει τότε μαζί με το ρούτερ, αλλά ό,τι και να δοκιμάσω από κωδικούς κλπ απο κεί εξακολουθεί να μη δουλεύει
Παρακαλώ μια βοήθεια
-
εισαι σιγουρος οτι μπαινεις στο δικο σου και οχι στου γειτονα?
εισαι σιγουρος οτι δεν τον εχεις αλλαξεις εσυ?
εισαι σιγουρος οτι δεν στο εχει αλλαξει ο γειτονας για πλακα?
βρες καπου πανω στο router κανα κουμπι reset και ξαναρυθμισε το και αλλαξε τον κωδικο σου
αλλιως θα μπαινει μεσα ο καθε ξεπλενηςεμενα ξυπνησαν οι γειτονες μου και εχουν αλλαξει κωδικο, αλλιως οποτε παλιοτερα ειχα αποσυνδεσεις ή προβληματα ηταν η εναλλακτικη λυση και δεν εμενα με τιποτα χωρις internet
-
Δικό μου είναι το ρούτερ
Αν το κάνω reset, τι 'κινδύνους' διατρέχω; Με την έννοια να μην καταφέρω να το φέρω στα καλά του, να μην μπορώ να βρω κωδικούς κλπ κλπ
(noobie here )
-
Ο χρήστης διπλοντούβαρο έγραψε:
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!Πώς μπορώ να μπω στο ρούτερ του ΟΤΕ CONNEX ;;;;
Πατάω το κλασικό admin-admin και δε δουλεύει
Έχω και ένα χαρτί που μας είχανε δώσει τότε μαζί με το ρούτερ, αλλά ό,τι και να δοκιμάσω από κωδικούς κλπ απο κεί εξακολουθεί να μη δουλεύει
Παρακαλώ μια βοήθεια
Το κλασικό αν θυμάμαι καλά είναι αdmin-1234.
-
Ούτε αυτό δουλεύει
Τι συνδεση ADSL και απο ποια εταιρια να κανω;