-
Ότι ακριβώς λέει ο τίτλος. 16 χρόνια μετά το 21, η Renault ετοιμάζεται να παρουσιάσει τετράθυρη εκδοχή του μεσαίου της. Εικάζω ότι έχει να κάνει με την επιστροφή της στην Αμερικάνικη αγορά (που όλο ακούμε αλλά δεν βλέπουμε)
http://img.auto.cz/news/img/galleries/2 ... ddd29d.jpg' target='_blank
http://img.auto.cz/news/img/galleries/2 ... e6cef1.jpg' target='_blank@νδρέας
-
Ότι ακριβώς λέει ο τίτλος. 16 χρόνια μετά το 21, η Renault ετοιμάζεται να παρουσιάσει τετράθυρη εκδοχή του μεσαίου της. Εικάζω ότι έχει να κάνει με την επιστροφή της στην Αμερικάνικη αγορά (που όλο ακούμε αλλά δεν βλέπουμε)
http://img.auto.cz/news/img/galleries/2 ... ddd29d.jpg' target='_blank
http://img.auto.cz/news/img/galleries/2 ... e6cef1.jpg' target='_blank@νδρέας
-
Ότι ακριβώς λέει ο τίτλος. 16 χρόνια μετά το 21, η Renault ετοιμάζεται να παρουσιάσει τετράθυρη εκδοχή του μεσαίου της. Εικάζω ότι έχει να κάνει με την επιστροφή της στην Αμερικάνικη αγορά (που όλο ακούμε αλλά δεν βλέπουμε)
http://img.auto.cz/news/img/galleries/2 ... ddd29d.jpg' target='_blank
http://img.auto.cz/news/img/galleries/2 ... e6cef1.jpg' target='_blank@νδρέας
-
Χμμμ... καλή φάση! Είχα βρει κάποια στιγμή καποιες επεξεργασμένες photos σε photoshop αλλά δεν το πίστευα και πολύ! Καλή η διεύρυνση της γκάμας αλλά σαν την Laguna Coupe τίποτα!
Υ.γ: Ισως έτσι πουλήσει κανένα κομμάτι παραπάνω και στην Ελλάδα!
-
NA ΒΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΑΚΑ ΤΩΡΑ!!!
Και αν είναι αληθινό, καλύτερα να μη διανοηθούν να το φέρουν στην Ευρώπη. Θα πηγαίνω στις αντιπροσωπείες και θα πετάω αυγά...
Και να φανταστείτε είμαι από τους λίγους που θεωρούν την 5θυρη υπέροχη...
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
...Αν εξαιρέσω την όποια ομοιότητα-συνειρμό που φαίρνει το όλο σχέδιο του πορτμπαγκαζ και των φώτων με το αξιαγάπητο και λατρεμένο (απ' όλους!!!) Tiida νομίζω πως είναι ... συμπαθητικό.
Υπάρχουν αρκετές ομοιότητες και μ'αυτό πάντως.
http://www.worldcarfans.com/9080205.006/more-renault-laguna-sedan-spy-pics -
Στην Ελλάδα πάντως περισσότερα κομμάτια θα πουλήσει ως κούρσα απ'ότι πουλάει τώρα...
-
Είχα ανοίξει αυτό το topic πολλούς μήνες πριν με το μουλάρι της sedan.
Η έκδοση της Renault τελικά δε γνωρίζω αν και πότε θα παρουσιαστεί, έχουμε όμως το παράγωγο της Samsung.
Η γκάμα της Samsung αλλάζει και από rebadged μοντέλα της Nissan, προσφέρει αυτοκίνητα βασισμένα στα αντίστοιχα Renault.
Έτσι το SM3 (Nissan Almera) αντικαταστάθηκε από μια παραλλαγή του (Megane) Fluence και το SM5 (Nissan Teana προηγούμενης γενιάς) αντικαθίσταται από μια sedan παραλλαγή της Laguna.
To προηγούμενο SM5 προσφέρεται στα Αραβικά Εμιράτα ως Renault Safrane (viewtopic.php?f=8&t=32540)
Όλα αυτά θα μας ήταν ψιλοαδιάφορα αν δεν υπήρχαν από τον προηγούμενο Φεβρουάριο έντονες φήμες (το autocar είχε επικαλεστεί πηγές μέσα από τη Renault) που λένε ότι η Γάλλοι θα παρατήσουν εντελώς τα Laguna/Espace και τα μεγάλα αυτοκίνητα γενικότερα. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές η εξέλιξη του επόμενου Espace έχει σταματήσει, και η Laguna θα αντικατασταθεί από το SM5 (που τελικά αποδείχτηκε ότι βασίζεται σε αυτή ) http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/238136/
Δεν ξέρω, μπερδεύτηκα...
Το καινούριο SM5 πάντως είναι αυτό:
-
Αρκετά όμορφο και ενδιαφέρον θα έλεγα!
-
Πάντως με βάση το SM5 θα μπορούσε να προκύψει μια sedan έκδοση της Laguna απ ότι φαίνεται. Ισως μέσα στη χρονιά μαζί με το facelift της υπάρχουσας? Και στο facelift ας ελπίσουμε ότι θα μπει και ο 1.4 TCE στη Laguna μπας κ πουληθεί και κανένα κομμάτι περισσότερο κ στην Ελλάδα!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Πάντως με βάση το SM5 θα μπορούσε να προκύψει μια sedan έκδοση της Laguna απ ότι φαίνεται. Ισως μέσα στη χρονιά μαζί με το facelift της υπάρχουσας? Και στο facelift ας ελπίσουμε ότι θα μπει και ο 1.4 TCE στη Laguna μπας κ πουληθεί και κανένα κομμάτι περισσότερο κ στην Ελλάδα!Δεν ξέρω αν είναι τόσο απλό. Στο Samsung ΚΑΝΕΝΑ εξωτερικό panel δεν είναι ίδιο με της Laguna. Οπότε δεν θα αρκεί να αλλάξουν γρίλια και σήματα όπως έκαναν με το SM3 και μας το πάσαραν ως Fluence. Πιθανότατα αν το δούμε στην Ευρώπη δεν θα φέρει το όνομα Laguna. Επίσης με τις σχεδιαστικές αλλαγές που έχουν γίνει, δύσκολα μπορώ να το φανταστώ με τα σήματα της Renault. Πίσω μοιάζει με Nissan, μπροστά είναι πιο απρόσωπο και από Proton.
-
καλα το samsung μεσα ειναι φοβερο , ασε που και εξωτερικα ειναι ομορφοτερο της laguna
-
παντως ολα τα χειριστηρια ειναι Renault ( κλιματιμος, το συστημα με το joystick, διακοπτης για υαλοκαθαριστηρες, διακοπτης πισω απ το τιμονι για radio, το ιδιο το radio), και μαλιστα ειναι απ τα καλα που χρησιμοποιουνται τωρα και οχι style Dacia Duster
-
παντως το samsung μπροστα ειναι απαισιο..
το οτι η laguna III ηταν εμπορικη αποτυχια, δεν νομιζω οτι πρεπει να κανει την renault να παρατησει την κατηγορια παντως...
η τεχνογνωσια για μεσαιο σενταν που οχι μονο να ειναι ανταγωνιστικο, αλλά να βρισκεται μεταξυ των κορυφαιων της κατηγορίας υπαρχει.... στην περιπτωση της lagunaIII μαλλον θεληση απο τον προεδρα δεν υπηρχε...
σαν να ηταν η laguna ενα πειραμα του ποσο μπορει να ανεβασει ποιοτικα τα αυτοκινητα της η renault...
αυτον τον στοχο τον πετυχε, γιατι σε ολες τις ερευνες αξιοπιστιας καιικανοποιησης πελατων η laguna πιανει κορυφη, πιο πανω και απο ηχηρα ονοματα του 'χωρου', παρολα αυτα το αυτοκίνητο δεν τραβηξε καθόλου εμπορικα και δικαιολογημενα, οταν υπαρχει το ασχημο παρελθον και αυτοκίνητα τυπου insignia στην κατηγορία
-
οταν ομως την παρουσιασανε σκοπος ηταν να γινει το κορυφαιο μεσαιο και αν ειναι δυνατον να κοντραριστει με audi και bmw. Θυμαμαι επισης απο εκεινα τα videakia που παρουσιαζανε κατα το λανσαρισμα ειτε τη γραμμη παραγωγης, ειτε στοιχεια του αυτοκινητου, ειτε τα τεστ δοκιμων στασ οποια οι προσδοκιες ηταν επισης μεγαλες. Τωρα στη πορεια τι εφταιξε δεν ξερω. Εν τω μεταξυ δεν εχω αποψη τι γινετε στην υπολοιπη ευρωπη αλλα φανταζομαι να ναι λιγο καλυτερα απο Ελλαδα...Μια laguna που στη πρωτη της εκδοση ειχε χαρακτηριστικα πολυ καλα, που μετα τη προσθηκη του 1.6 16V ηταν απο τις πιο αξιολογες προτασεις (αν οχι η πιο αξιολογη) στα λεφτα της δεν καταφερε ποτε να χει αξιους απογονους. Η 2 ειχε τα προβληματα της με τα ηλεκτρονικα, η 3 μπορει να χει πολυ καλη ποιοτητα αλλα δεν εχει καλους κινητηρες και εχει και μυστηριο σχεδιασμο. Παντως αλλο ενα ερωτηματικο ειναι πως καταφεραν ενα αυτοκινητο το οποιο ειχε αχανεις χωρους στο εσωτερικο του οι απογονοι του να ναι πολυ πιο 'λιγοι' σ αυτο τον τομεα.
-
θελει και ερωτημα τι εφταιξε και δεν πουλησε η laguna ? Μα δεν την βλεπετε πως ειναι ? κακα τα ψεμματα ειναι μακραν πιο ασχημη ακομα και απο avensis
-
Ποια η θέση της Laguna σε άλλες αγορές?
Στην Ελλάδα πάντως δεν νομίζω να φταίει μόνο η Mava/Pga κατάσταση.
Προσωπικά αυτό το αυτοκίνητο δεν το αποδέχτηκα από την αρχή! Δεν μου άρεσε σαν σχέδιο καθόλου και μου φάνηκε απλώς ως 'αναμάσημα' της προηγούμενης για την οποία και για εκείνη είχα ανάμεικτα συναισθήματα! Γενικά πάντως ... απέναντι στο οποιασδήποτε γενιάς μεσαίο Renault καλοέβλεπα το αντίπαλο δέος της PSA.
(Και όσο σκέφτομαι ότι απ' αυτό προέκυψε το πανέμορφο coupe!) -
κοιτα, για την υπόλοιπη Ευρωπη οι κινητηρες μια χαρα ηταν.. οι dCi δηλαδη...
απο εκει και πέρα ελεγαν οτι θα ανταγωνιζεται bmw κλπ.. δεν νομιζω να τους πηρε κανεις σοβαρα με αυτο που ειπαν.. η renault ειναι μαζικος κατασκευαστης και δεν μπορει να το ριξει στο πριμιουμ ετσι ξαφνικα..
την merc και bmw τις φτασανε ομως παρολαυτα σε ικανοποίηση πελατων και αυτο ηταν νομιζω ο πρωταρχικός στόχος...κακα τα ψεματα παντως, δεν βλεπω τι εχει να ζηλεψει μια lagunaIII gt απο ενα audiA4 ας πουμε..
μια 1,6 16V προφανως ομως και ειναι πολύ πισω και δεν ειναι ανταγωνιστικη
στο οτι ειναι ασχημη, δεν το νομιζω...απλα το insignia,C5 ειναι πολύ πιο ομορφα, αλλα απο αλλες μαούνες δεν εχει να ζηλεψει κατι
-
Νομιζω και αλλα αυτοκινητα ειναι ασχημα και χειροτερα ποιοτικα αλλα εχουν καλυτερη πορεια...Και δεν νομιζω οτι ειναι ιδιαιτερα ασχημο αυτοκινητο η lagunaIII...anyway ας τα βρουν αυτοι τι τους φταιει!
-
ενταξει, εδω στην Ελλάδα πριν ερθει το insignia ,πρωτο σε πωλησεις στην κατηγορία ηταν η merc C.. και μετα η bmw 3... αυτο σημαινει οτι η κατηγορία μεχρι και στην ψωροκώσταινα πριμιουμοποιηθηκε από το πουθενα
που ακούστηκε στην Ελλάδα τη μεσαια κατηγορία να την εχει η mercedes λες και γινανε ολοι φραγκατοι ξαγνικα?? αντε μετα να πουλήσει η laguna με τον 1,6 16V
στην Ευρωπη προφανως τα πηγε πολύ καλύτερα αλλά οχι οπως η lagII.. ειχα διαβασει ομως οτι τα τελευταια 2 χρονια λογω κρισης ειχαν πολιτικη να μην δινουν αυτοκίνητα για εταιρικες πωλήσεις σε πολλές χωρες της ευρωπης (μεγαλο ποσοστο των πωλήσεων της κατηγορίας αφορα εταιρικα).. ποιος ξερει, ισως φταιει και ο ημιακαμπτος.. η γνωμη μου ειναι ομως οτι απλά η lagIII δεν ηταν μπροστα από την εποχή της οπως η lagII.. η lagII ηταν το πρωτο 5αστερο συν το οτι ηταν ενα εμπνευσμενο σχεδιαστικα για την εποχή του αυτοκίνητο.. η lagIII αν και ειναι πολύ ομορφη, εχει πολύ πιο συντηριτικο σχεδιασμό(οπως και το twingoII που στην αρχη δεν πουλαγε καλα) και η renault ποτε δεν ηταν γνωστη για τις συντηριτικες προτασεις τις..το αντιθετο μαλιστα...
Samsung SM5/Renault Latitude