Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MITSUBISHI EVO X TEST
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. MITSUBISHI EVO X TEST
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Ελληνικοί Αγώνες
    12
    26
    144
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dim8 last edited by

      Ο χρήστης rallycards έγραψε:

      Στο ΟΚ ραλλυ ειχε προβληματα με κλαταρισμενο ελαστικο,στραβο πισω ψαλιδι κλπ.

      Aυτά που λες προήλθαν είτε από οδηγικό λάθος ή από λάθος σημειώσεις! Από πέτρα γίναν αυτά σύμφωνα με τα λεγόμενα του στο site του! Έχασε από το κλατάρισμα και το ψαλίδι 10 sec και μετά ενώ πίεζε έκανε και ένα τετ-α-κε στην επόμενη ε.δ. και εκεί έχασε άλλα 15 sec! Άρα στα ίσια έχασε!

      http://www.saloracing.com/index_tiedostot/Page4461.htm

      Πάντως στο ζουμί πάλι, το 10άρι έχει γίνει αξιόπιστο και ταχύ εκτός από αυτά της Ralliart Italy! Πωωω τους θάψαμε κανονικά λέμε...

      Τασο ξεφυγε η συζητηση.Δεν μιλαμε για τους οδηγους στο τοπικ αυτο.Μιλαμε για το αν το Χ ειναι ικανο να κανει χρονους αντιστοιχους καλυτερους απο τον ανταγωνισμο,και αν ειναι αξιοπιστο.Το συμπερασμα το δικο μου βαση αποτελεσματων ειναι οτι μπορει, οταν το βλεπεις σε ειδικες χωρις προβλημα να ειναι εμπρος -κοντα ή και λιγο πισω απο συνδιασμους υπερανω αμφιβολιας(κετομα-ν15 τμρ).Οποτε το στα ''ισια'' εννοω οταν δεν εχει προβλημα το αυτοκινητο εαν μπορει να ειναι ανταγωνιστικο.Δεν εννοω για την εκβαση του αγωνα-πρωταθληματος.Εκει ειναι πιο συνθετο και δεν ειναι επι του θεματος.

      Δεν φταιμε εμεις που τους ''θαψαμε'' Τασο,φαντασου τι χρημα εχει δωσει η πιρελλι για το προτζεκτ αυτο,τι ελπιδες ειχαν ολα αυτα τα νεα παιδια,και τελικα τι παρουσιασαν ολη την χρονια.Επισης και εγω ειχα μιλησει με σχεδον ολα τα πληρωματα του psd στο ακροπολις,και ολοι ειχαν παραπονα,οχι μονο για την αξιπιστια αλλα και για το στησιμο του καθε αυτοκινητου πριν απο τον καθε αγωνα...
      Φαντασου να μην εχεις σταυρωσει χιλιομετρο χωρις προβλημα ολη την χρονια,και απο την αλλη να βλεπεις τους Αργεντινους με 4-5 αυτοκινητα με μηδενικο δεικτη εγκαταλειψεων.Το ιδιο και στην Φιλανδια κλπ.Τρελλα θα επιανε τον οποιοδηποτε,μιας και τετοιες ευκαιριες(psd) δεν σου ερχονται καθε μερα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • R
        rallycards last edited by

        Ο χρήστης dim8 έγραψε:

        Στο ΟΚ ραλλυ ειχε προβληματα με κλαταρισμενο ελαστικο,στραβο πισω ψαλιδι κλπ.

        Aυτά που λες προήλθαν είτε από οδηγικό λάθος ή από λάθος σημειώσεις! Από πέτρα γίναν αυτά σύμφωνα με τα λεγόμενα του στο site του! Έχασε από το κλατάρισμα και το ψαλίδι 10 sec και μετά ενώ πίεζε έκανε και ένα τετ-α-κε στην επόμενη ε.δ. και εκεί έχασε άλλα 15 sec! Άρα στα ίσια έχασε!

        http://www.saloracing.com/index_tiedostot/Page4461.htm

        Πάντως στο ζουμί πάλι, το 10άρι έχει γίνει αξιόπιστο και ταχύ εκτός από αυτά της Ralliart Italy! Πωωω τους θάψαμε κανονικά λέμε...

        Τασο ξεφυγε η συζητηση.Δεν μιλαμε για τους οδηγους στο τοπικ αυτο.Μιλαμε για το αν το Χ ειναι ικανο να κανει χρονους αντιστοιχους καλυτερους απο τον ανταγωνισμο,και αν ειναι αξιοπιστο.Το συμπερασμα το δικο μου βαση αποτελεσματων ειναι οτι μπορει, οταν το βλεπεις σε ειδικες χωρις προβλημα να ειναι εμπρος -κοντα ή και λιγο πισω απο συνδιασμους υπερανω αμφιβολιας(κετομα-ν15 τμρ).Οποτε το στα ''ισια'' εννοω οταν δεν εχει προβλημα το αυτοκινητο εαν μπορει να ειναι ανταγωνιστικο.Δεν εννοω για την εκβαση του αγωνα-πρωταθληματος.Εκει ειναι πιο συνθετο και δεν ειναι επι του θεματος.

        Δεν φταιμε εμεις που τους ''θαψαμε'' Τασο,φαντασου τι χρημα εχει δωσει η πιρελλι για το προτζεκτ αυτο,τι ελπιδες ειχαν ολα αυτα τα νεα παιδια,και τελικα τι παρουσιασαν ολη την χρονια.Επισης και εγω ειχα μιλησει με σχεδον ολα τα πληρωματα του psd στο ακροπολις,και ολοι ειχαν παραπονα,οχι μονο για την αξιπιστια αλλα και για το στησιμο του καθε αυτοκινητου πριν απο τον καθε αγωνα...
        Φαντασου να μην εχεις σταυρωσει χιλιομετρο χωρις προβλημα ολη την χρονια,και απο την αλλη να βλεπεις τους Αργεντινους με 4-5 αυτοκινητα με μηδενικο δεικτη εγκαταλειψεων.Το ιδιο και στην Φιλανδια κλπ.Τρελλα θα επιανε τον οποιοδηποτε,μιας και τετοιες ευκαιριες(psd) δεν σου ερχονται καθε μερα.

        Έτσι είναι δυστυχώς! Είναι μεγάλο κρίμα για τα παιδιά που 'έχωσαν' τεράστια προσπάθεια και χρήμα για να ζήσουν το όνειρο του WRC και να βλέπεις τέτοια απογοήτευση στα πρόσωπά τους και στην ομιλία τους!
        Και η Pirelli είδε ότι δεν πήρε τα αποτελέσματα που ήθελε και ήδη κάποιες φήμες κυκλοφόρησαν για σταμάτημα του PSD!!!! Μακάρι να μην γίνει αυτό!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • R
          rallycards last edited by

          Αντε να ανεβάσω και γω μερικά!

          http://www.youtube.com/user/rallyargent ... _K_PxvResM
          In car - Madero - EvoX - Catamarca 09 - SS2

          http://www.youtube.com/user/rallyargent ... 8ZUpLVQ704
          In car - Madero - EvoX - Bariloche 09 - SS10

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            marvel last edited by

            Καταπληκτικά!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              ioannina27 last edited by

              Συναδελφε και συντοπιτη ευχομαι πολλα και καλα αγωνιστικα χιλιομετρα με το νεο εργαλειο,φαινεται πολυ εντυπωσιακο και πιστευω οτι θα διαπρεψεις!Α,και επειδη χρωστας βολτα απο το EVO6 καποια στιγμη που θα βρεθουμε παλι εκει στα μερη που φυλας τα εργαλεια σου,ελπιζω να με εντυπωσιασεις!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nik-tr last edited by

                ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟ ΘΕΣ/ΚΗ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ ΕΘΕΑΘΗ ΝΤΑΛΙΚΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΗ ΜΕ 5 καλογιαλισμενα EVO 9αρια με Ελληνικες πινακιδες ξέρει καποιος που έτρεξαν και και σε ποιους τυχερους ανηκουν?
                ευχαριστω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mcf3 last edited by

                  στη πιστα των Σερρων ειχαν ανεβει εκτος απο αυτα και αλλα 30 εβο και 40 ιμπρεζα και ηταν ιδιοκτητες απο την Αθηνα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 2 / 2
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr