-
Στον αναλυτικό λογαριασμό του σέρβις μου, εμφανίζονται να με χρεώνουν 2 λίτρα λάδια, τη στιγμή που ο 1400άρης κινητήρας χωράει 3 ή 4 λίτρα. Κάτι παρόμοιο έγινε και παλαιότερα με αλλαγή στις βαλβολίνες του κιβωτίου (κατόπιν αλλαγής συμπλέκτη) όπου μου έβαλαν τη μισή ποσότητα από αυτή που θεωρητικά χωράει.
Ερώτηση: Δεδομένου ότι τα διαστήματα σέρβις που ζητούν/απαιτούν οι αντιπροσωπίες για να υπάρχει εγγύηση, ειδικά στο θέμα των λαδιών είναι συνήθως τα μισά από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής, μήπως προχωρούν σε παρόμοιες αλχημείες?
Το ακόλουθο post από το topic 'πόσο άντεξε ο κινητήρας σας' ήταν αυτό που με προβλημάτισε.
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Οτιδήποτε.Από το να του αλλάζουν τα μισά λάδια, να του αφήνουν μισά παλιά και να του χρεώνουν ολόκληρη αλλαγή μέχρι αλλαγή φίλτρου με ήδη χρησιμοποιημένο. Ενδεικτικά τα λέω αυτά. Πες με ακραίο δεν έχω πρόβλημα.Προσωπικά αναφέρομαι πάντα σε εργασίες αντιπροσωπείας.
Υπάρχει βέβαια η πιθανότητα (επειδή είμαι καλός πελάτης, με κάθε έννοια της λέξης) να το κάνουν για να μου μειώνουν το κοστολόγιο... ή τουλάχιστον αυτό ήθελα να πιστεύω μέχρι τώρα μη θέλοντας να φανταστώ κάτι άλλο. -
Στον αναλυτικό λογαριασμό του σέρβις μου, εμφανίζονται να με χρεώνουν 2 λίτρα λάδια, τη στιγμή που ο 1400άρης κινητήρας χωράει 3 ή 4 λίτρα. Κάτι παρόμοιο έγινε και παλαιότερα με αλλαγή στις βαλβολίνες του κιβωτίου (κατόπιν αλλαγής συμπλέκτη) όπου μου έβαλαν τη μισή ποσότητα από αυτή που θεωρητικά χωράει.
Ερώτηση: Δεδομένου ότι τα διαστήματα σέρβις που ζητούν/απαιτούν οι αντιπροσωπίες για να υπάρχει εγγύηση, ειδικά στο θέμα των λαδιών είναι συνήθως τα μισά από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής, μήπως προχωρούν σε παρόμοιες αλχημείες?
Το ακόλουθο post από το topic 'πόσο άντεξε ο κινητήρας σας' ήταν αυτό που με προβλημάτισε.
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Οτιδήποτε.Από το να του αλλάζουν τα μισά λάδια, να του αφήνουν μισά παλιά και να του χρεώνουν ολόκληρη αλλαγή μέχρι αλλαγή φίλτρου με ήδη χρησιμοποιημένο. Ενδεικτικά τα λέω αυτά. Πες με ακραίο δεν έχω πρόβλημα.Προσωπικά αναφέρομαι πάντα σε εργασίες αντιπροσωπείας.
Υπάρχει βέβαια η πιθανότητα (επειδή είμαι καλός πελάτης, με κάθε έννοια της λέξης) να το κάνουν για να μου μειώνουν το κοστολόγιο... ή τουλάχιστον αυτό ήθελα να πιστεύω μέχρι τώρα μη θέλοντας να φανταστώ κάτι άλλο. -
Στον αναλυτικό λογαριασμό του σέρβις μου, εμφανίζονται να με χρεώνουν 2 λίτρα λάδια, τη στιγμή που ο 1400άρης κινητήρας χωράει 3 ή 4 λίτρα. Κάτι παρόμοιο έγινε και παλαιότερα με αλλαγή στις βαλβολίνες του κιβωτίου (κατόπιν αλλαγής συμπλέκτη) όπου μου έβαλαν τη μισή ποσότητα από αυτή που θεωρητικά χωράει.
Ερώτηση: Δεδομένου ότι τα διαστήματα σέρβις που ζητούν/απαιτούν οι αντιπροσωπίες για να υπάρχει εγγύηση, ειδικά στο θέμα των λαδιών είναι συνήθως τα μισά από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής, μήπως προχωρούν σε παρόμοιες αλχημείες?
Το ακόλουθο post από το topic 'πόσο άντεξε ο κινητήρας σας' ήταν αυτό που με προβλημάτισε.
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Οτιδήποτε.Από το να του αλλάζουν τα μισά λάδια, να του αφήνουν μισά παλιά και να του χρεώνουν ολόκληρη αλλαγή μέχρι αλλαγή φίλτρου με ήδη χρησιμοποιημένο. Ενδεικτικά τα λέω αυτά. Πες με ακραίο δεν έχω πρόβλημα.Προσωπικά αναφέρομαι πάντα σε εργασίες αντιπροσωπείας.
Υπάρχει βέβαια η πιθανότητα (επειδή είμαι καλός πελάτης, με κάθε έννοια της λέξης) να το κάνουν για να μου μειώνουν το κοστολόγιο... ή τουλάχιστον αυτό ήθελα να πιστεύω μέχρι τώρα μη θέλοντας να φανταστώ κάτι άλλο. -
Όλα είναι πιθανά...
Εγώ όμως, θεωρώ λίγο δύσκολο να σηκώνουν το αυτοκίνητο, να βγάζουν την τάπα για να πέσει το παλιό λάδι και κάπου στη μέση (την ώρα που χύνεται το λάδι) να ξαναβάζουν την τάπα...Ποιο εύκολο είναι να μην αλλάξουν καθόλου το λάδι και να χρεώσουν ότι το άλλαξαν...
ή απλά να προσθέσουν, αν δούνε ότι έχει πέσει η στάθμη... Συνήθως προσθέτουν όταν δεν είναι ετήσιο service.
Πολλές φορές δεν αλλάζουν και το φίλτρο λαδιού. Και αυτό θέλει αλλαγή...Μία λύση είναι να πας με τα δικά σου λάδια και μετά να πάρεις τα (άδεια) δοχεία πίσω...
Το ίδιο ισχύει και για τις βαλβολίνες... -
Τι αλχημείες είναι αυτές?
υπάρχει λόγος φίλε Νικόλα που ζητείται αλλαγή λαδιών νωρίτερα (κυρίως λόγω υψηλότερων θερμοκρασιών και επιπλέον σκόνης στην ατμόσφαιρα σε σχέση με τη πχ Γερμανία*).
Και προφανώς το να βάλεις μισά ταλαιπωρημένα λάδια (έστω και με μόλις 10-15.000km) και μισά καινούρια είναι τρελή μ@λ@κί@...Μην το πάρεις προσωπικά, αλλά γι'αυτό εγώ δεν αφήνω το αμάξι 'μόνο του' στην αντιπροσωπεία, ακριβώς γιατί δεν εμπιστεύομαι κανένα μηχανικό στο 100% όσο καλός και να είναι.Και σίγουρα εγώ 'πονάω' περισσότερο το αμάξι μου από αυτόν (αφού όσο προσεκτικός κτλ να είναι δεν παύει να φτιάχνει αμάξι άλλου ).
Συν του ότι και μόνο που σου χρέωσαν μόλις 2lt από τα ~3,5lt που παίρνει ο κινητήρας (4lt βέβαια θα σε χρεώσουν αυτοί στο τιμολόγιο), **για μένα **θα ήταν αιτία να πάω από 'εκεί' (το συντομότερο δυνατό) και να ζητήσω εξηγήσεις και σίγουρα θα άλλαζα συνεργείο.
Όταν λέμε 'αλλαγή λαδιών' εννοούμε αλλαγή στα λάδια και όχι ανακατεύουμε μισά και μισάΤέλος...υπάρχει μία απειροελάχιστη πιθανότητα να άνοιξαν μόνο 2 μονόλιτρα και έβαλαν και από 2lt από τα λάδια του προηγούμενου που περίσσεψαν, αλλά προσωπικά δεν πιστεύω ότι παίζει.Άντε να περίσσεψε από 'τους άλλους' 0,5lt...στα τρελά κέφια 1 λίτρο!!Όχι και 2!!
Η μόνη λογική να βάλουν τα μισά λάδια 'παλιά' και τα μισά καινούρια είναι να τους έχει πει ο πελάτης να πράξουν έτσι, αλλά προφανώς αν το αμάξι είναι σε εγγύηση, (ξαναλέω) προφανώς καταργείται η εγγύηση.Πήγαινε από το συνεργείο και ρώτα τι παίζει.Και δείξτους και την απόδειξη και από την αλλαγή βαλβολινών (που πάλι σου χρεώσανε τη μισή ποσότητα) ώστε να μην έχουν την δικαιολογία να σου πουν ότι χρεώθηκε 'καταλάθος' η μισή ποσότητα.
*απο τα λεγόμενά σου υποθέτω ότι το αμάξι είναι γερμανικό
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ όμως, θεωρώ λίγο δύσκολο να σηκώνουν το αυτοκίνητο, να βγάζουν την τάπα για να πέσει το παλιό λάδι και κάπου στη μέση (την ώρα που χύνεται το λάδι) να ξαναβάζουν την τάπα...
Ποιο εύκολο είναι να μην αλλάξουν καθόλου το λάδι και να χρεώσουν ότι το άλλαξαν...
ή απλά να προσθέσουν, αν δούνε ότι έχει πέσει η στάθμη... Συνήθως προσθέτουν όταν δεν είναι ετήσιο service.
Πολλές φορές δεν αλλάζουν και το φίλτρο λαδιού. Και αυτό θέλει αλλαγή...αυτό είναι λόγος να τους διαολοστείλεις και όχι απλά να αλλάξεις συνεργείο.
γιατί?κοροϊδιά προς τον πελάτη που τους εμπιστεύεται το αμάξι του για να του το 'φτιάξουν'?
Γιατί να (ξανα)πάω σε αυτούς αφού από την στιγμή που δε με σέβονται, μπορούν σε μία πιο σοβαρή βλάβη, να αρχίσουν να με χρεώνουν ό,τι θέλουν και καλά ψάχνοντας να βρουν τι φταίει...??Μακρυά κι 'αγαπημένοι'.
-
Γιατι να βαλουν τα μισα λαδια αλλα και να τα χρεωσουν ετσι;Μηπως ειναι διλιτρα τα μπουκαλια;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μηπως ειναι διλιτρα τα μπουκαλια;όντως βασίλη είναι περίεργη φάση.
Υπάρχουν 2lt μπουκάλια λάδι?ξέρω...χαζή ερώτηση αλλά ακόμα και από κατάστημα που έχω πάει για να αγοράσω λάδια (στον πειραιά και μάλιστα είναι μεγάλη μαγαζί), δεν είχε 2λιτρα.Μόνο μονόλιτρα και μετά 4λιτρα.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μηπως ειναι διλιτρα τα μπουκαλια;
όντως βασίλη είναι περίεργη φάση.
Υπάρχουν 2lt μπουκάλια λάδι?ξέρω...χαζή ερώτηση αλλά ακόμα και από κατάστημα που έχω πάει για να αγοράσω λάδια (στον πειραιά και μάλιστα είναι μεγάλη μαγαζί), δεν είχε 2λιτρα.Μόνο μονόλιτρα και μετά 4λιτρα.
Τα Σελενια βγαινουν σε 2λιτρα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μηπως ειναι διλιτρα τα μπουκαλια;
όντως βασίλη είναι περίεργη φάση.
Υπάρχουν 2lt μπουκάλια λάδι?ξέρω...χαζή ερώτηση αλλά ακόμα και από κατάστημα που έχω πάει για να αγοράσω λάδια (στον πειραιά και μάλιστα είναι μεγάλη μαγαζί), δεν είχε 2λιτρα.Μόνο μονόλιτρα και μετά 4λιτρα.
Τα Σελενια βγαινουν σε 2λιτρα.
didn't know that...
(η αλήθεια είναι ότι δεν κοίταξα ποτέ τα λάδια της Shell -προσωπικοί λόγοι- και γι'αυτό δεν το ήξερα ) -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
αυτό είναι λόγος να τους διαολοστείλεις και όχι απλά να αλλάξεις συνεργείο.
γιατί?κοροϊδιά προς τον πελάτη που τους εμπιστεύεται το αμάξι του για να του το 'φτιάξουν'?
Γιατί να (ξανα)πάω σε αυτούς αφού από την στιγμή που δε με σέβονται, μπορούν σε μία πιο σοβαρή βλάβη, να αρχίσουν να με χρεώνουν ό,τι θέλουν και καλά ψάχνοντας να βρουν τι φταίει...??Μακρυά κι 'αγαπημένοι'.
Θυμάμαι κάποια στιγμή, όταν είχα το Mitsubishi Pajero Pinin είχα πάει στο συνεργείο (Λεωφ. Θηβών ) για 1o ετήσιο service.
Εκεί ο τεχνικός εργοδηγός (υπεύθηνος) μου λέει ότι βάζουν και έχουν SHELL δύο τύπων:- Απλό ημισυνθετικό
- Φουλ συνθετικό.
Του είπα να μου δείξει τα μπουκάλια των λαδιών.
Και εκεί έγινε το 'φοβερό'...
Για τα απλά ημισυνθετικά ΔΕΝ είχε μπουκάλια κλειστά!...
Είχε ένα βαρέλι SHELL με λάδι και με βάνα... από το οποίο γέμιζε μπουκάλια και τα άδειαζε στο αυτοκίνητο.
Όταν τον ρώτησα 'τι κόλπο είναι αυτό;'
μου είπε ότι το συνεργείο προτιμά να έχει βαρέλι παρά μπουκάλια για τα απλά ημισυνθετικά...
Εννοείται ότι προτίμησα 'φουλ συνθετικά' σε μπουκάλια κλειστά και κράτησα και το περίσσευμα...
Το λάδι που είχε το βαρέλι δεν ήξερα:
α. αν ήταν πράγματι SHELL ή 'τηγανόλαδο'
β. αν ήταν πράγματι καινούριο λάδι
γ. αν ήταν φρέσκο...αφού ήταν παντελώς εκτεθειμένο
δ. αν το βαρέλι παραμένει πάντα εκεί ίδιο και απλά το γεμίζουν κάθε τρεις και λίγο...με λάδι αγνώστου προέλευσης...
ε. αν το λάδι δεν ήταν περισσεύματα άλλων λαδιών...Το κόλπο αυτό το κάνει και η Hyundai σε κάποια εξουσιοδοτημένα καθώς και άλλοι πολλοί κυρίως συνοικιακά μη εξουσιοδοτημένα...
Αυτό το σενάριο το έχω εντοπίσει με τις μάρκες όπως TOTAL , SHELL , BP , FUCHS ... -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μηπως ειναι διλιτρα τα μπουκαλια;
όντως βασίλη είναι περίεργη φάση.
Υπάρχουν 2lt μπουκάλια λάδι?ξέρω...χαζή ερώτηση αλλά ακόμα και από κατάστημα που έχω πάει για να αγοράσω λάδια (στον πειραιά και μάλιστα είναι μεγάλη μαγαζί), δεν είχε 2λιτρα.Μόνο μονόλιτρα και μετά 4λιτρα.
Τα Σελενια βγαινουν σε 2λιτρα.
didn't know that...
(η αλήθεια είναι ότι δεν κοίταξα ποτέ τα λάδια της Shell -προσωπικοί λόγοι- και γι'αυτό δεν το ήξερα )Δεν εχουν σχεση με Shell ----> http://www.flitalia.it/en/fl/index.php
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν εχουν σχεση με Shell ----> http://www.flitalia.it/en/fl/index.php
αναφέρομαι ρε συ σε αυτά που βρίσκεις στην εγχώρια αγορά.
Από net δεν ξέρω τι παίζει...
Και στο νετ μπορείς να βρεις αμάξια που κατασκευάζονται (ορισμένα μάλιστα αξίζουν τρελά ) αλλά δεν ήρθαν και ούτε θα έρθουν ποτέ στην Ελλάδα.**Πρακτικά **για μένα αυτά τα αμάξια δεν υπάρχουν.Storm
και πάλι όμως θα σε χρέωνε όσα lt έβαζε το αμάξι (3,5 με 4lt) και όχι τη μισή ποσότητα (2lt) άσχετα να τα λίτρα που θα έβαζαν στο αμάξι σου θα προέρχοταν από το βαρέλι ή όχι.
Γι'αυτό λέμε ότι 'κάτι βρωμάει εδώ πέρα'.ΥΓ:δεν ήξερα την ύπαρξη αυτής της εταιρίας Είπα τρελή μπαρούφα πριν δηλαδή.
-
Σιγουρέψουν μήπως δεν είναι 2 λίτρα αλλά δίλιτρο και το έχουν χρεώσει 2 φορές.
Μήπως το γράφουν επίτηδες έτσι ώστε αν κάτι πάει στραβά να μπορούν να σου πουν ότι χάνεις την εγγύηση;; -
μηπως δεν αλλαξαν φιλτρο και εμεινε παλιο λαδι μεσα?
πιστευω οτι αυτο ειναι το πιο πιθανο -
Το φίλτρο άντε να είναι μισό λίτρο.... εδώ μας λείπουν δύο!
-
καλα μπορει να ειναι και σχεδον ενα , αλλα σιγουρα θα παιρνει 4 λιτρα αρα οντως λειπει αλλο ενα
παραξενα πραγματα
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μηπως ειναι διλιτρα τα μπουκαλια;
όντως βασίλη είναι περίεργη φάση.
Υπάρχουν 2lt μπουκάλια λάδι?ξέρω...χαζή ερώτηση αλλά ακόμα και από κατάστημα που έχω πάει για να αγοράσω λάδια (στον πειραιά και μάλιστα είναι μεγάλη μαγαζί), δεν είχε 2λιτρα.Μόνο μονόλιτρα και μετά 4λιτρα.
Τα Σελενια βγαινουν σε 2λιτρα.
Kαι τα motul αλλα οσο δεν εισαι απο πανω τους ολο και κατι μπορει να παιχτει ειδικα στα χαρτινα φ.λαδιου που ειναι χωνευτα αντε να δει καποιος αν αλαχτηκε
Ακομα και δικα σου λαδια να πας παλι πρεπει να εισαι απο πανω γιατι μπορει να σου συμπληρωσει δυο λιτρα και το υπολοιπο να το ριξει στο βαρελι του -
Ακόμα και σε ορισμένα μεταλλικά φίλτρα είναι δύσκολο να δεις αν αλλάχτηκε ... Για μένα είναι απίθανο να έβγαλαν 2 λίτρα μόνο. Αν βγήκε η τάπα βγήκαν όλα. Δεν ξέρω όμως μήπως τα βγάλανε με το μηχάνημα που τα ρουφάει. Α και για κάποιον που είπε για τα περισσεύματα ... οι μισοί και παραπάνω μάστορες κάνουν αλλαγή λαδιών στα δικά τους τσάμπα
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σιγουρέψουν μήπως δεν είναι 2 λίτρα αλλά δίλιτρο και το έχουν χρεώσει 2 φορές.
Μήπως το γράφουν επίτηδες έτσι ώστε αν κάτι πάει στραβά να μπορούν να σου πουν ότι χάνεις την εγγύηση;;Δυστυχώς δεν έχω την απόδειξη πρόσφορη, πάντως είμαι σίγουρος για αυτό γιατί μου είχε κάνει εντύπωση.
...και η χρέωση άλλωστε ήταν αντίστοιχα μικρή, αυτό είχα δει πρώτα και χάρηκα και μετά συνειδητοποίησα ότι επρόκειτο για χρέωση 2 μόνο λίτρων.Το να επικαλεστούν κάτι τέτοιο για να μου ακυρώσουν την εγγύηση (που πριν ένα μήνα έληξε) α π ο κ λ ε ι ε τ α ι. Εγώ τους πήγα το αυτοκίνητο σε σέρβις, όφειλαν να πράξουν τα δέοντα, και αν τώρα το αμάξι μου κάψει τον κινητήρα, όντας εκτός εγγύησης θα ζητήσω να πληρώσουν εκείνοι τη βλάβη.
Αυτός είναι άλλωστε ο βασικός λόγος που θα παραμείνω στην αντιπροσωπεία μετά την εγγύηση. Αν συμβεί κάτι και υπάρχει υποψία ότι είναι δικό τους λάθος έχω πλήρη κάλυψη. Θα ελέγξω τα λάδια βέβαια και τη στάθμη τους...Το αυτοκίνητο όντως είναι Γερμανικό.
Μισή αλλαγή λαδιών? (μισά φρέσκα, μισά παλιά)