-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
παλιοσίδερα !!! εμείς να είμαστε καλά !!!
σοβαρό ατύχημα ? το αυτοκίνητο συμπεριφέρθικε καλά στο ατύχημα ?
Και με το παραπάνω!! Τα έβγαλε τα λεφτά του σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα!!
Βγήκα κυριολεκτικά χωρίς να λερωθώ!! -
ΕΝΤΑΞΕΙ,ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ.ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟ ΣΗΜΑ ΣΤΗ ΜΑΣΚΑ.
-
Ο χρήστης DIKASTIS83 έγραψε:
ΕΝΤΑΞΕΙ,ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ.ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟ ΣΗΜΑ ΣΤΗ ΜΑΣΚΑ.με τα 240+, εσύ μην επαναπαύεσαι μόνο στο σηματάκι, βάλε και καμιά παναγίτσα μέσα
-
ΘΕΜΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΚΑΙ TIMING ΕΙΝΑΙ.ΕΒΓΑΖΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ AIRBUS A300 ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΕΓΡΑΦΕ 175 ΚΟΜΒΟΥΣ(360 ΧΛΜ/ΩΡΑ).ΕΚΕΙ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ?ΔΕΝ ΕΠΑΝΑΠΑΥΟΜΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΞΑΣΚΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ 360 ,240+,100,50 ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΙ,ΜΙΚΡΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Σχετικα με τα λαδια και τις προδιαγραφες, δειτε εδω το επισημο oil chart της Volvo
Τα Castrol GTX-Magnatec 5W-30 υποθέτω είναι τα ίδια με τα Castrol Magnatec Professional A1 5W-30 τα οποία τα έχει το Prakticer με 41 ευρώ τα 4 lt με προδιαγραφές FORD WSS-M2C913-B.
Τα Castrol SLX R-Tec 0W-30 ή τα Castrol SLX Professional Longtec for VOLVO Cars A5/B5 0W-30 που θα τα βρούμε και με τι τιμή; Και αν τα βρούμε, θα αξίζουν τον κόπο σε σχέση με τα Magnatec;
Μιλάω πάντα για S40/V50 1.8.
10€ το λτ για τα Castrol Magnatec Professional A1 5W-30 είναι πάρα πολλά. Εν μείνεις στα FORD WSS-M2C913-B, πολύ καλή επιλογή είναι να πας να πάρεις FORD WSS-M2C913-B από την Motocraft (ανταλακτικά φόρντ) με 5€ το λτ
Αν τώρα θέλεις να πας σε 0-30 Α5 100% sync, μπορείς να αγοράσεις από την αντιπροσωπία brand volvo, με περίπου 10€/λτ.
Για το 1.6_1.8_2.0 πρώτη μου επιλογή θα ήταν τα Mobil1 0-30 fuel economy , που είναι PAO και όχι group III, που μάλλον είναι αυτά της αντιπροσωπίας.
http://www.g-market.gr/index.php?page=s ... mid=100002
Castrol SLX Professional Longtec for VOLVO Cars A5/B5 0W-30 δεν νομίζω να βρεις στην ελλάδα, εκτός αν τα εισάγει κάποια αντιπροσωπία volvo.
Ποιοί είναι καλύτερο:
- Να αλλάζεις λάδια κάθε 10.000 km και να βάζεις φτηνά λάδια (π.χ. Motocraft) ή
- Να αλλάζεις λάδια κάθε 20.000 km που προτείνει η VOLVO και να βάζεις ακριβά λάδια (π.χ. Mobil1 0-30 fuel economy)
πόσα χλμ κάνεις το χρόνο ?
τι είδους διαδρομές κάνεις ?
Για να βγάλεις συμπέρασμα πρέπει να κάνεις αναλύσεις λαδιών, ότι και να λέμε τώρα ...εγώ επέλεξα την λύση κάθε 6μήνες περίπου 7-8Κχλμ, λάδια Volvo 0-30 ACEA Α5, μια στις 2 αλλαγές είναι δωρεάν.
Μην κοιτάς τώρα, που μου έβαλαν Α3
Συνήθως κάνω περίπου 25.000 με 30.000 km το χρόνο, μερικά προς το παρον γίνονται και με το παλιό αυτοκίνητο. Με το VOLVO υπολογίζω λίγο παραπάνω από 20.000 km για το πρώτο χρόνο. Οι διαδρομές είναι κυρίως σε ανοιχτό δρόμο και πολύ λίγο μέσα στη πόλη.
Μάλλον θα αλλάξω λάδια τα πρώτα 10.000 km και μετά βλέπω.
-
θα έβαζα 100% Συνθετικά Mobil 0w30 fuel economy και 1η αλλαγή ή δείγμα, στα 15.000χλμ, που θα έκανα και ανάλυση για να δω ανάλογα από την μέτρηση του TBN, αν αντέχουν κι άλλο.
καλό είναι να τα αλλάξεις σύντομα τα πρώτα λάδια, γιατί δεν ξέρεις πόσο καιρό τα έχουν στο αυτοκίνητο σου, 'ΟΞΕΙΔΩΣΗ' πριν στο παραδώσουν.
-
Ο χρήστης dd_surfer έγραψε:
Σχετικα με τα λαδια και τις προδιαγραφες, δειτε εδω το επισημο oil chart της Volvo
Τα Castrol GTX-Magnatec 5W-30 υποθέτω είναι τα ίδια με τα Castrol Magnatec Professional A1 5W-30 τα οποία τα έχει το Prakticer με 41 ευρώ τα 4 lt με προδιαγραφές FORD WSS-M2C913-B.
Τα Castrol SLX R-Tec 0W-30 ή τα Castrol SLX Professional Longtec for VOLVO Cars A5/B5 0W-30 που θα τα βρούμε και με τι τιμή; Και αν τα βρούμε, θα αξίζουν τον κόπο σε σχέση με τα Magnatec;
Μιλάω πάντα για S40/V50 1.8.
10€ το λτ για τα Castrol Magnatec Professional A1 5W-30 είναι πάρα πολλά. Εν μείνεις στα FORD WSS-M2C913-B, πολύ καλή επιλογή είναι να πας να πάρεις FORD WSS-M2C913-B από την Motocraft (ανταλακτικά φόρντ) με 5€ το λτ
Αν τώρα θέλεις να πας σε 0-30 Α5 100% sync, μπορείς να αγοράσεις από την αντιπροσωπία brand volvo, με περίπου 10€/λτ.
Για το 1.6_1.8_2.0 πρώτη μου επιλογή θα ήταν τα Mobil1 0-30 fuel economy , που είναι PAO και όχι group III, που μάλλον είναι αυτά της αντιπροσωπίας.
http://www.g-market.gr/index.php?page=s ... mid=100002
Castrol SLX Professional Longtec for VOLVO Cars A5/B5 0W-30 δεν νομίζω να βρεις στην ελλάδα, εκτός αν τα εισάγει κάποια αντιπροσωπία volvo.
Ποιοί είναι καλύτερο:
- Να αλλάζεις λάδια κάθε 10.000 km και να βάζεις φτηνά λάδια (π.χ. Motocraft) ή
- Να αλλάζεις λάδια κάθε 20.000 km που προτείνει η VOLVO και να βάζεις ακριβά λάδια (π.χ. Mobil1 0-30 fuel economy)
πόσα χλμ κάνεις το χρόνο ?
τι είδους διαδρομές κάνεις ?
Για να βγάλεις συμπέρασμα πρέπει να κάνεις αναλύσεις λαδιών, ότι και να λέμε τώρα ...εγώ επέλεξα την λύση κάθε 6μήνες περίπου 7-8Κχλμ, λάδια Volvo 0-30 ACEA Α5, μια στις 2 αλλαγές είναι δωρεάν.
Μην κοιτάς τώρα, που μου έβαλαν Α3
Συνήθως κάνω περίπου 25.000 με 30.000 km το χρόνο, μερικά προς το παρον γίνονται και με το παλιό αυτοκίνητο. Με το VOLVO υπολογίζω λίγο παραπάνω από 20.000 km για το πρώτο χρόνο. Οι διαδρομές είναι κυρίως σε ανοιχτό δρόμο και πολύ λίγο μέσα στη πόλη.
Μάλλον θα αλλάξω λάδια τα πρώτα 10.000 km και μετά βλέπω.
Γενικά τα fuel economy λιπαντικά είναι σαν τα eco ελαστικά και δεν κάνουν για τις δύσκολες καταστάσεις των δρόμων μας. Δύσκολα να κρατήσεις 15000χλμ. τα ίδια λάδια όσο καλά και να είναι. Διάλεξε ένα επώνυμο συνθετικό λιπαντικό και κάνε αλλαγές κάθε 10000χλμ. Τις εταιρίες και τους τύπους τα έχω ήδη ξαναγράψει.
-
μα το manual του αυτοκινήτου λέει 913β ή Α5 σε αντίξοες συνθήκες. Τα περισσότερα Α5 είναι 100% συνθετικά Group III. ενώ τα M1 PAO group IV/V.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
μα το manual του αυτοκινήτου λέει 913β ή Α5 σε αντίξοες συνθήκες. Τα περισσότερα Α5 είναι 100% συνθετικά Group III. ενώ τα M1 PAO group IV/V.Υπάρχει και η λύση του λιπαντικού της Ford το Formula E 5W-30 με 29€/5l που υπάρχει παντού. Λίγο ότι θα χρειαστεί να συμπληρώσεις, λίγο η ανάμιξη με κατάλοιπα της καύσης καταλήγει η αρχική οικονομία να πάει στην μελλοντική επισκευή του κινητήρα.
-
Eco λάδια, εννοώ, όχι τα οικονομικά στην αγορά τους .... αλλά αυτά που πετυχαίνουν μικρότερη κατανάλωση βενζίνης, πχ το mobil1 fuel economy δεν το λες και φθηνό. Υπάρχει και το advance fuel economy, αλλά καλύπτει, μόνο την Α1 και δεν θα το επέλεγα.
Απλά αν ο κατασκευαστής δεν προτείνει ACEA Α3, γιατί να τα βάλω ?
για μεγαλύτερη θερμοκρασία λόγω αυξημένων τριβών
για μειωμένες επιδόσεις λόγω αυξημένων τριβών
για αυξημένη κατανάλωσηγια τα eco λάστιχα συμφωνώ. Προτιμώ κάποιο με καλή πρόσφυση, που μπορεί συνολικά να είναι και πιο οικονομικό μιας και στους επαρχιακούς δρόμους θα φρενάρω λιγότερο στις στροφές
-
Aύριο θα πάω για το ετήσιο service το οποίο φέτος θα γίνει καθυστερημένα καθώς έχω κάνει από πέρυσι το Σεπτέμβριο μόνο 9000χλμ....κοίταξα τις προδιαγραφές για τα λάδια και είδα ότι λέει ΜC2C913B με SAE 5W40. Τί να βάλω τελικά; Τα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων να τα αλλάξω σε αυτούς;
Το manual λέει Α3/Β3 και ACEA A5 υπό αντίξοες συνθήκες ενώ για την ποσότητα την ορίζει για τους πεντακύλινδρους 2.4, 2.4i και 2.5Τ5....πάντως το εγχειρίδιο λέει επίσης ότι πρέπει να κοιτάξουμε την πινακίδα που υπάρχει κάτω από το καπώ...και αυτή λέει αυτά που σας ανέφερα στην αρχή.... -
ποιο μοντέλο έχεις ? (κινητήρα)
χρονολογία κατασκευής ?χλμ ? σου καίει καθόλου λάδια τώρα ?
-
S40 1.8 του 2006...όχι δεν καίει....36000χλμ με διαδρομές σε αυτοκινητόδρομο ως επί το πλείστον
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Aύριο θα πάω για το ετήσιο service το οποίο φέτος θα γίνει καθυστερημένα καθώς έχω κάνει από πέρυσι το Σεπτέμβριο μόνο 9000χλμ....κοίταξα τις προδιαγραφές για τα λάδια και είδα ότι λέει ΜC2C913B με SAE 5W40. Τί να βάλω τελικά; Τα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων να τα αλλάξω σε αυτούς;
Το manual λέει Α3/Β3 και ACEA A5 υπό αντίξοες συνθήκες ενώ για την ποσότητα την ορίζει για τους πεντακύλινδρους 2.4, 2.4i και 2.5Τ5....πάντως το εγχειρίδιο λέει επίσης ότι πρέπει να κοιτάξουμε την πινακίδα που υπάρχει κάτω από το καπώ...και αυτή λέει αυτά που σας ανέφερα στην αρχή....Όσον αφορά τα λάδια, είναι λίγο μπέρδεμα το θέμα. Όσον αφορά τα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων, θα σου πρότεινα να ψάξεις πρώτα σε καταστήματα με αξεσουάρ αυτοκινήτων. Μπορεί να γλυτώσεις χρήματα.
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Aύριο θα πάω για το ετήσιο service το οποίο φέτος θα γίνει καθυστερημένα καθώς έχω κάνει από πέρυσι το Σεπτέμβριο μόνο 9000χλμ....κοίταξα τις προδιαγραφές για τα λάδια και είδα ότι λέει ΜC2C913B με SAE 5W40. Τί να βάλω τελικά; Τα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων να τα αλλάξω σε αυτούς;
Το manual λέει Α3/Β3 και ACEA A5 υπό αντίξοες συνθήκες ενώ για την ποσότητα την ορίζει για τους πεντακύλινδρους 2.4, 2.4i και 2.5Τ5....πάντως το εγχειρίδιο λέει επίσης ότι πρέπει να κοιτάξουμε την πινακίδα που υπάρχει κάτω από το καπώ...και αυτή λέει αυτά που σας ανέφερα στην αρχή....Η Volvo συνιστά Castrol, αν πας σε επιλογή μεταξύ Castrol/BP, 5W-40 ή ακόμα καλύτερα αλλά ακριβότερα 0W-30 είσαι στον σωστό δρόμο…Για τα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων γράφτηκε ήδη ότι είναι φωτιά.
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
S40 1.8 του 2006...όχι δεν καίει....36000χλμ με διαδρομές σε αυτοκινητόδρομο ως επί το πλείστον.... για τα λάδια και είδα ότι λέει ΜC2C913B με SAE 5W40. Τί να βάλω τελικά; ....
Το manual του δικού μου V50 MY2010 1.8 λέει ΜC2C913B με SAE 5W30. Άλλαξε η VOLVO τις προδιαγραφές;
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Aύριο θα πάω για το ετήσιο service το οποίο φέτος θα γίνει καθυστερημένα καθώς έχω κάνει από πέρυσι το Σεπτέμβριο μόνο 9000χλμ....κοίταξα τις προδιαγραφές για τα λάδια και είδα ότι λέει ΜC2C913B με SAE 5W40. Τί να βάλω τελικά; Τα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων να τα αλλάξω σε αυτούς;
Το manual λέει Α3/Β3 και ACEA A5 υπό αντίξοες συνθήκες ενώ για την ποσότητα την ορίζει για τους πεντακύλινδρους 2.4, 2.4i και 2.5Τ5....πάντως το εγχειρίδιο λέει επίσης ότι πρέπει να κοιτάξουμε την πινακίδα που υπάρχει κάτω από το καπώ...και αυτή λέει αυτά που σας ανέφερα στην αρχή....Καλησπέρα και από εμένα!Φίλε μου διάβασε λιγάκι το πόστ που έχω αναρτήσει στη σελίδα 159 του φόρουμ με τις τιμές στα ανταλλακτικά...
Μέσα σε αυτά περιλαμβάνεται και σετ από μάκτρα!!! Θα σου πρότινα καλύτερα να ψάξεις κάπου αλλού και μετά στην αντιπροσωπία!!!! -
προσωπικά, θα έβαζα κάποιο 100% συνθετικό 0-30 ACEA A5 (μερικά είναι πιστοποιημένα και κατά την 913β, που όμως είναι έτσι κι αλλιώς κατώτερη πιστοποίηση) ή αν ήθελα να πειραματιστώ και να αυξήσω ίσως την ζωή του καταλύτη μου κάποιο ACEA C2 που να είναι ταυτόχρονα και ΑCEA A5, με μια μικρή επιφύλαξη για το πόσα χλμ μπορούν να βγάλουν αφού δεν περιέχουν φώσφορο για την προστασία του καταλύτη, με αποτέλεσμα να έχουν χαμηλό TBN . Επίσης αν αγοράσεις μόνος σου τα λάδια, ψάξε να βρεις κάποιο που να πληρεί την ACEA A5/2008 και όχι την ACEA/2004, η πιο καινούρια είναι αρκετά καλύτερη.Αν σκεφτείς Castrol A5, δύσκολα βρίσκεις στην Ελλάδα.
Mobil1 fueleconomy
Motul 8100 ecoergy
Fuchs TITAN SUPERSYN LL PLUS SAE 0W-30 Fully SyntheticMotul 8100 Eco-clean 5W-30 – ACEA C2
ή αυτό που έχουν οι αντιπροσωπίες, volvo 100% συνθετικό 0w30 A5
5-40 913β, δεν νομίζω ότι υπάρχει σήμερα στην αγορά.
http://www.opieoils.co.uk/c-698-wss-m2c-913-b.aspxviewtopic.php?f=6&t=550&start=6525
εδώ έψαχνα τι λάδια να βάλω.
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Eπισης αυτο που δειχνει το νεο site στο V50 στα 5 πραγματα που πρεπει να γνωριζεις στην 2η επιλογη που πεφτει το καθισμα του συνοδηγου η πλατη και το προσκεφαλο μπαινει κατω απο το ταμπλο πως γινεται...???
και γω ριχνω την πλατη με το καθισμα τερμα πισω και ορθια πλατη...οπως λεει το manual αλλα δεν το εχω καταφερει...το προσκεφαλο μου βρισκει πανω στο ταμπλο....ξερει καποιος να μου απαντησει για αυτο το θεμα....???
-
Ο χρήστης dd_surfer έγραψε:
S40 1.8 του 2006...όχι δεν καίει....36000χλμ με διαδρομές σε αυτοκινητόδρομο ως επί το πλείστον
.... για τα λάδια και είδα ότι λέει ΜC2C913B με SAE 5W40. Τί να βάλω τελικά; ....
Το manual του δικού μου V50 MY2010 1.8 λέει ΜC2C913B με SAE 5W30. Άλλαξε η VOLVO τις προδιαγραφές;
στο manual λέει ότι αν το οδηγείς σε αντίξοες συνθήκες, φορτωμένο ή με πολλά χαω στον αυτοκινητόδρομο ACEA A5 ?
VOLVO FORUM