-
Αυτό που σου λέει ουσιαστικά είναι ότι δεν γνωρίζουν ακριβώς το μέγεθος του casing (εδώ το λέμε καβούκι ), το οποίο είναι το 'μέρος' που μπαίνει μέσα το διαφορικό (αυτό που βλέπεις στη μέση του πίσω άξονα), οπότε δεν γνωρίζουν αν χωράει κάποιο από τα διαφορικά που έχουν σχεδιάσει.
Γενικά Νίκο σχετικά με την quaife είναι λίγο δύσκολο. Και εγώ έψαχνα για το μξ, αλλά μου είπαν ότι θέλουν παραγγελία μιν 10 κομμάτια για να ξεκινήσει πάλι η παραγωγή του. Φαντάσου τώρα με το δικό σου που δεν έχουν ιδέα. Αν πάλι σκοπεύεις να γίνεις το πειραματόζωο (πιο πολύ δλδ ο κόπος βγάλε/βάλε, μείνει χωρίς αυτοκίνητο) και σου περισσεύουν τόσο, πάσο!
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Αυτό που σου λέει ουσιαστικά είναι ότι δεν γνωρίζουν ακριβώς το μέγεθος του casing (εδώ το λέμε καβούκι ), το οποίο είναι το 'μέρος' που μπαίνει μέσα το διαφορικό (αυτό που βλέπεις στη μέση του πίσω άξονα), οπότε δεν γνωρίζουν αν χωράει κάποιο από τα διαφορικά που έχουν σχεδιάσει.Γενικά Νίκο σχετικά με την quaife είναι λίγο δύσκολο. Και εγώ έψαχνα για το μξ, αλλά μου είπαν ότι θέλουν παραγγελία μιν 10 κομμάτια για να ξεκινήσει πάλι η παραγωγή του. Φαντάσου τώρα με το δικό σου που δεν έχουν ιδέα. Αν πάλι σκοπεύεις να γίνεις το πειραματόζωο (πιο πολύ δλδ ο κόπος βγάλε/βάλε, μείνει χωρίς αυτοκίνητο) και σου περισσεύουν τόσο, πάσο!
Δε μου περισσεύουν και γιαυτό το έχω παγώσει.
Τι προτείνεις?
Γραναζάτο θέλω, όχι δισκάτο γιατί το τελευταίο θέλει συντήρηση αν θυμάμαι καλά.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δε μου περισσεύουν και γιαυτό το έχω παγώσει.
Τι προτείνεις?
Nίκο, ψάξε στα διάφορα φόρα τι έχουν κάνει στο εξωτερικό, μπας κ βρεις καμιά άκρη. Οι επίσημοι βελτιωτικοί οίκοι της bmw δεν έχουν κάποια πρόταση? Αποκλείεται να έχει μόνο το δικό σου διαφορετικό casing απ όλα τα υπόλοιπα bmw. Δε νομίζω ότι συμφέρει την εταιρία από άποψη κόστους.
Γραναζάτο θέλω, όχι δισκάτο γιατί το τελευταίο θέλει συντήρηση αν θυμάμαι καλά.
Τα 1α (τορσενο-ειδή) είναι ανθεκτικά και καλά, τα 2α είναι για λίγο πιο ιδιαίτερη χρήση κ θέλουν συντήρηση κάθε πππάααααααρρρααααα πολλά χλμ, οπότε δεν είναι κ τόσο τέτοιο θέμα.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Δε μου περισσεύουν και γιαυτό το έχω παγώσει.
Τι προτείνεις?
Nίκο, ψάξε στα διάφορα φόρα τι έχουν κάνει στο εξωτερικό, μπας κ βρεις καμιά άκρη. Οι επίσημοι βελτιωτικοί οίκοι της bmw δεν έχουν κάποια πρόταση? Αποκλείεται να έχει μόνο το δικό σου διαφορετικό casing απ όλα τα υπόλοιπα bmw. Δε νομίζω ότι συμφέρει την εταιρία από άποψη κόστους.
Βασικά δε μπορώ να βρω τίποτα για το si...δεν μπορώ να βρω κάποιον που να έχει βάλει μπλοκέ.
Από βελτιωτικούς οίκους μόνο η Hartge βάζει και αυτή σε παραπέμπει στη Bird's στην Αγγλία.
Οι άλλοι οίκοι δε βάζουν μπλοκέ.
Θα το ψάξω λίγο παραπάνω...Βασίλη τι λες εσύ?
-
Νίκο, στείλε ένα μέιλ σε Hartge κ Bird's και ρώτα τι μπλοκέ είναι και αν το casing του si είναι ίδιο με κάποιου άλλου μοντέλου (bmw).
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Αυτό που σου λέει ουσιαστικά είναι ότι δεν γνωρίζουν ακριβώς το μέγεθος του casing (εδώ το λέμε καβούκι ), το οποίο είναι το 'μέρος' που μπαίνει μέσα το διαφορικό (αυτό που βλέπεις στη μέση του πίσω άξονα), οπότε δεν γνωρίζουν αν χωράει κάποιο από τα διαφορικά που έχουν σχεδιάσει.Εδώ πέφτει λίγο μπλέξιμο. Λέγοντας casing άλλοι εννοουν το εξωτερικό κέλυφος, αυτό που περιγράφεις εσύ, άλλοι όμως εννοούν το φορέα των γραναζιών μέσα, δηλαδή το μπλέ τμήμα που φαίνεται στο διάγραμμα
Καλύτερα στείλε άλλο ένα email να σου το διευκρινήσουν αυτό.
-
εγω πάλι θα πρότεινα να ΜΗΝ το πειράξεις καθόλου
το αμάξι σου είναι ενα συλλεκτικό κομμάτι -με παραγωγή μικρότερη μιας ferrari-
-
Εδώ λένε το κέλυφος ολόκληρου του διαφορικού (168L).
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
εγω πάλι θα πρότεινα να ΜΗΝ το πειράξεις καθόλουτο αμάξι σου είναι ενα συλλεκτικό κομμάτι -με παραγωγή μικρότερη μιας ferrari-
Το μπλοκέ θα του προσφέρει καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη απόλαυση. Γιατί να μην το κάνει?
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
εγω πάλι θα πρότεινα να ΜΗΝ το πειράξεις καθόλουτο αμάξι σου είναι ενα συλλεκτικό κομμάτι -με παραγωγή μικρότερη μιας ferrari-
Κι εγώ αυτής της άποψης είμαι.
Κοίτα...γενικώς δε θέλω να το πειράξω. Άλλοι μου έχουν βάλει ιδέες. Είμαι της άποψης ότι το μπλοκέ στο αυτοκίνητό μου ΔΕΝ χρειάζεται. Έχει 170 άλογα...όχι 270 και δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο θέμα στο δρόμο. Έχει τύχει 1-2 φορές σε βροχή να σπινιάρει ο εσωτερικός και να κολάω εκεί...αλλά μετά από 2-3 δευτ έφυγα πάλι (χωρίς παντηλίκι).
Αφενός γενικώς είναι ΗΔΗ ΑΚΡΩΣ απολαυστικό και δε βλέπω σοβαρό λόγο να βάλω μπλοκέ και αφετέρου θα μπω σε μια διαδικασία ψάχνοντας να βρω κάτι που δεν υπάρχει και δεν είναι κάτι δοκιμασμένο, θα κάνω μεγάλη πατάτα νομίζω στο τέλος και θα ξοδέψω σίγουρα πάνω από 1.500 ευρώ, που νομίζω δεν αξίζει. Με τόσα βάζω προγραμματάκι και εξατμισούλα bastuck (που ΔΕΝ κάνει θόρυβο) θα 'παίρνει' και 7-8 αλογάκια...πάμε στα 180. Not bad...
Τέλος, δυστυχώς με τα δεδομένα της Αθήνας δε μπορώ να το βάλω σε πίστα και πάλι δεν έχει τόση δύναμη για να χρειάζεται μπλοκέ...
Έχω λάθος συλλογισμό?
-
Το μπλοκέ κάνει τη διαφορά ακόμα και στα 170 άλογα οπότε ναι, έχεις λάθος συλλογισμό
Ο μόνος λόγος να μην κολλήσεις από τη στιγμή που υπάρχει το κασέρι είναι 'το τρέξιμο' σε περίπτωση πατέντας, εάν σου πουνε ότι βρέθηκε λύση αξιόπιστη τότε όρμα!
Το αποτέλεσμα θα είναι 1000% περισσότερο απολαυστικό από τα 7-8 αλογάκια πάνω στα ίδια λεφτά -
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Το μπλοκέ κάνει τη διαφορά ακόμα και στα 170 άλογα οπότε ναι, έχεις λάθος συλλογισμό
Ο μόνος λόγος να μην κολλήσεις από τη στιγμή που υπάρχει το κασέρι είναι 'το τρέξιμο' σε περίπτωση πατέντας, εάν σου πουνε ότι βρέθηκε λύση αξιόπιστη τότε όρμα!
Το αποτέλεσμα θα είναι 1000% περισσότερο απολαυστικό από τα 7-8 αλογάκια πάνω στα ίδια λεφτάΛες ε?
Γμτ δε μου δίνει κανένας έτοιμη λύση...όλοι λένε 'πρέπει να ψάξουμε', 'πρέπει να το δούμε' κλπ κλπ...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
...Οδήγησε ένα παρόμοιο bmw με μπλοκέ και βγάλε το καλύτερο συμπέρασμα.
-
α) τα λεφτά και το αμάξι είναι δικά σου και του βάζεις και turbo αν ΕΣΥ θες
β)να ηταν απλή τριάρα να του εβαζες και σηματάκι M3 αλλά το συγκεκριμένο αμάξι είναι ειδικό περιορισμένης παραγωγής και -προσωπικά- δεν θα άλλαζα ούτε τα πατάκια
γ)μην ακούς τους κάγκουρες που σε περιτριγυρίζουν
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
...
Οδήγησε ένα παρόμοιο bmw με μπλοκέ και βγάλε το καλύτερο συμπέρασμα.
Δεν υπάρχει δυστυχώς. Εδώ 60 έχουν κατασκευαστεί για Ελλάδα και μια είναι δικιά μου...άντε να βρεις 59 320si τώρα...γιατί 320i δεν έχει κανένας μπλοκέ.
Μάλλον θα το αφήσω όπως έχει όντως.
α) τα λεφτά και το αμάξι είναι δικά σου και του βάζεις και turbo αν ΕΣΥ θες
β)να ηταν απλή τριάρα να του εβαζες και σηματάκι M3 αλλά το συγκεκριμένο αμάξι είναι ειδικό περιορισμένης παραγωγής και -προσωπικά- δεν θα άλλαζα ούτε τα πατάκια
γ)μην ακούς τους κάγκουρες που σε περιτριγυρίζουν
Έχεις απόλυτο δίκιο...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
...
Οδήγησε ένα παρόμοιο bmw με μπλοκέ και βγάλε το καλύτερο συμπέρασμα.
Δεν υπάρχει δυστυχώς. Εδώ 60 έχουν κατασκευαστεί για Ελλάδα και μια είναι δικιά μου...άντε να βρεις 59 320si τώρα...γιατί 320i δεν έχει κανένας μπλοκέ.
Μάλλον θα το αφήσω όπως έχει όντως.
Eννοώ να οδηγήσεις ένα 2λιτρο με μπλοκέ, όχι απαραίτητα si.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
...
Οδήγησε ένα παρόμοιο bmw με μπλοκέ και βγάλε το καλύτερο συμπέρασμα.
Δεν υπάρχει δυστυχώς. Εδώ 60 έχουν κατασκευαστεί για Ελλάδα και μια είναι δικιά μου...άντε να βρεις 59 320si τώρα...γιατί 320i δεν έχει κανένας μπλοκέ.
Μάλλον θα το αφήσω όπως έχει όντως.
Eννοώ να οδηγήσεις ένα 2λιτρο με μπλοκέ, όχι απαραίτητα si.
Δεν υπάρχει απ'όσο ξέρω σε κανένα από τα δύο φόρουμ που είμαι.
-
Nίκο, για εμενα το μπλοκε δεν εχει να κανει με τα αλογα.
Τα ανοιχτα διαφορικα ειναι ας τα πουμε 'φυγοπονα', εχουν την ταση να μεταφερουν ολη την ενεργεια στον τροχο που τους ειναι πιο ευκολο, αυτος ειναι ο εσωτερικος ο οποιος σπιναρει. Με ενα μπλοκε, οταν το μαθεις το αμαξι και το οδηγεις οπως πρεπει, θα χασεις την μπαλα, θα μπορεις να πατησεις γκαζι νωριτερα, θα κανεις πολυ καλητερα παντηλικια κλπ
-
I regret this version is not available, and the demand is to low to produce it.
Sorry but we cannot help with this.
Regards, Kevin Bird
Μέσα σε 3 γραμμές με έστειλε
-
Aπό κανένα κλαμπ σας δεν μαζεύεστε 10-15 άτομα;
ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ - "ΑΝΟΙΧΤΑ" και "ΜΠΛΟΚΕ"