-
Αν το αμάξι το έχεις για μόνο για καφριλιές μπορείς να κάνεις το εξής απλό και οικονομικό που κάνανε παλιά οι κάγκουρες της εποχής: πάς το διαφορικό στο μάστορα και το κολάει με την ηλεκτροκόληση. Έτσι γίνεται μόνιμα 100% μπλοκε και τρελενεσαι στα παντηλίκια.
Για νορμάλ χρήση θα είναι λίγο προβληματικό γιατί θα σου τρώει υπερβολικά τα λάστιχα και θα έχει την τάση να διώχνει τον κώλο ακόμα και όταν δέν το θέλεις.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αν το αμάξι το έχεις για μόνο για καφριλιές μπορείς να κάνεις το εξής απλό και οικονομικό που κάνανε παλιά οι κάγκουρες της εποχής: πάς το διαφορικό στο μάστορα και το κολάει με την ηλεκτροκόληση. Έτσι γίνεται μόνιμα 100% μπλοκε και τρελενεσαι στα παντηλίκια.Για νορμάλ χρήση θα είναι λίγο προβληματικό γιατί θα σου τρώει υπερβολικά τα λάστιχα και θα έχει την τάση να διώχνει τον κώλο ακόμα και όταν δέν το θέλεις.
Επίσης μπορεί να σπάσει σχετικά εύκολα σε πορεία.
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Αν το αμάξι το έχεις για μόνο για καφριλιές μπορείς να κάνεις το εξής απλό και οικονομικό που κάνανε παλιά οι κάγκουρες της εποχής: πάς το διαφορικό στο μάστορα και το κολάει με την ηλεκτροκόληση. Έτσι γίνεται μόνιμα 100% μπλοκε και τρελενεσαι στα παντηλίκια.
Για νορμάλ χρήση θα είναι λίγο προβληματικό γιατί θα σου τρώει υπερβολικά τα λάστιχα και θα έχει την τάση να διώχνει τον κώλο ακόμα και όταν δέν το θέλεις.
Επίσης μπορεί να σπάσει σχετικά εύκολα σε πορεία.
+1
Ισως ετοιμαζει κατι καινουριο ο μπουμπης (πολυ δραστηριος, και πολυ καλοι ανθρωποι πατερας γιος) μιας και τα προηγουμενα λυνανε σχετικα ευκολα.
-
Ο χρήστης kostas 78 έγραψε:
παιδες να ξαναρωτησω..ο μπουμπης φτιαχνει ακομα μπλοκε η εχει σταματησει?γιατι εχω περασει κανα δυο φορες και μου λεει 'υπομονη λιγο καιρο'αμα μιλησες με τον ιδιο και σου ειπε υπομονη λιγο καιρο,γιατι ρωτας εμας
ασε που το αμαξι σου δεν εχει αλογα,οποτε το μπλοκε μαλλον αχρηστο θα σου ειναι.
-
130 αλογα ειναι και μαλλον το χρειαζεται..
-
Λοιπον παιδια επειδη εχω μπερδευτει πολυ μετα περι διαφορικων θα πω κατι χωρις να ξερω αν ειμαι σωστος:
Εστω οτι ενα αμαξι στριβει σε μια δεξια στροφη τετοια ωστε η γωνιακη ταχυτητα του αριστερου τροχου να ειναι διπλασια απο του αριστερου τροχου , δηλαδη ω1=2*ω2.(το 1 συμβολιζει το αριστερο τροχο και το 2 τον δεξι)
Η συνολικη ισχυς ειναι: Pολ=P1 + P2 = Τ1ω1 + Τ2ω2 οπου Τ ειναι η ροπη στον καθε τροχο.
Αν οπως ισχυριζεστε η κατανομη ειναι παντα 50-50 τοτε Τ1=Τ2 ==>
Pολ=Τ*(ω1 + ω2) , ομως ω1=2ω2 ==> Pολ=Τ(3*ω2) ατοπο , για να ισχυει αυτο πρεπει Τ1=(Τ2 / 2)
αρα η ροπη ειναι αναλογη της γωνιακης ταχυτητας.
Το ξαναλεω δεν ξερω αν ειμαι σωστος.
-
Έχω φάει τον κόμσο να βρω κάτι διαθέσιμο για το δικό μου και πάπαλα...
Μπορεί να μου πει κάποιος (Nikos320si ) σε ποιο mail απαντάνε οι τυπάδες από την quaife; Έχω στείλει κάμποσα mail και όλο ανακατευθύνομαι, στείλε στον τάδε καλύτερα, ο τάδε στον άλλο τάδε κτλ... ελληνικό δημόσιο φάση μέσω email -
Τους στέλνουν ταξιδάκια σχετικά συχνά τους τύπους στο sales οπότε αρκετές φορές απαντάει άλλος αντί άλλου...
Εγώ τους είχα πάρει τηλέφωνο και η εξυπηρέτησή τους ήταν άψογη - αν προτιμάς email θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις τον Matt (βλ. παρακάτω) και κάνε cc και στους άλλους αν θες, μπας και λείπει.
Matt Simmons (Technical Sales) - matt@quaife.co.uk
Dave Weller (Sales) - dave@quaife.co.uk
Peter Drake (Administration) - admin@quaife.co.uk -
http://www.tsiriggakis.gr/gd.html
μπορεί κάποιος να εξηγισει πως δουλευεί αυτό και τα πλεονεκτήματα (σε σχέση με μπλοκέ κλπ)??
-
Δημιουργώ καινούριο topic αν υπάρχει κάτι ανάλογο ας αναλάβουν οι mod .
Στο θέμα μας τώρα φίλος με octavia 4x4 πρώτης γενιάς ρωτάει αν μπορεί αναβαθμίσει τον haldex του σε 3 ή 4
και μετά δεύτερος φίλος επιμένει ότι το golf mk5 πέρνει τον haldex σαν μετατροπή έχετε καμιά ιδέα αν γίνεται κάτι από αυτά; -
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Έχω φάει τον κόμσο να βρω κάτι διαθέσιμο για το δικό μου και πάπαλα...
Μπορεί να μου πει κάποιος (Nikos320si ) σε ποιο mail απαντάνε οι τυπάδες από την quaife; Έχω στείλει κάμποσα mail και όλο ανακατευθύνομαι, στείλε στον τάδε καλύτερα, ο τάδε στον άλλο τάδε κτλ... ελληνικό δημόσιο φάση μέσω emailΩπ! Τώρα το είδα
Άσε τη Quaiffe.co.uk και μίλα με τον Kevin Bird στο Bird's Auto εδώ: Kevin.Bird@birdsauto.com.
Θα σου απαντήσουν ΑΜΕΣΑ σχεδόν (εκτός ΣΚ )
Site: http://www.birdsauto.com/
Για μένα δε βγαίνει ρε γμτ γιατί έχω πιο κοντό διαφορικό από τη 320i και επειδή έχει βγει μόνο σε λίγα κομμάτια και μόνο 400 πήγαν στην Αγγλία αλλά κανένας δεν έβαλε μπλοκέ, θέλουν το διαφορικό μου να τους το στείλω, να το ανοίξουν και να ψάξουν πως μπορούν να φτιάξουν ένα νέο διαφορικό με ίδια σχέση κλπ...δηλαδή πάμε σε custom λύση που θα είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ.
Sorry for the delay
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
http://www.tsiriggakis.gr/gd.htmlμπορεί κάποιος να εξηγισει πως δουλευεί αυτό και τα πλεονεκτήματα (σε σχέση με μπλοκέ κλπ)??
κάποιος γι' αυτό ?????
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Για μένα δε βγαίνει ρε γμτ γιατί έχω πιο κοντό διαφορικό από τη 320i και επειδή έχει βγει μόνο σε λίγα κομμάτια και μόνο 400 πήγαν στην Αγγλία αλλά κανένας δεν έβαλε μπλοκέ, θέλουν το διαφορικό μου να τους το στείλω, να το ανοίξουν και να ψάξουν πως μπορούν να φτιάξουν ένα νέο διαφορικό με ίδια σχέση κλπ...δηλαδή πάμε σε custom λύση που θα είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ.Sorry for the delay
Το κωρονοπήνιο (τα δύο γρανάζια που είναι υπεύθυνα για τη σχέση μετάδοσης) είναι ανεξάτρητο απ όσο γνωρίζω απο το υπόλοιπο διαφορικό και μπορούν να αλλαχτούν μόνα τους. Ή να αλλάξεις το διαφορικό και να κρατήσεις το κωρονοπήνιο. Είναι διαφορετικής κατασκευής τα διαφορικά της BMW?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Για μένα δε βγαίνει ρε γμτ γιατί έχω πιο κοντό διαφορικό από τη 320i και επειδή έχει βγει μόνο σε λίγα κομμάτια και μόνο 400 πήγαν στην Αγγλία αλλά κανένας δεν έβαλε μπλοκέ, θέλουν το διαφορικό μου να τους το στείλω, να το ανοίξουν και να ψάξουν πως μπορούν να φτιάξουν ένα νέο διαφορικό με ίδια σχέση κλπ...δηλαδή πάμε σε custom λύση που θα είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ.
Sorry for the delay
Το κωρονοπήνιο (τα δύο γρανάζια που είναι υπεύθυνα για τη σχέση μετάδοσης) είναι ανεξάτρητο απ όσο γνωρίζω απο το υπόλοιπο διαφορικό και μπορούν να αλλαχτούν μόνα τους. Ή να αλλάξεις το διαφορικό και να κρατήσεις το κωρονοπήνιο. Είναι διαφορετικής κατασκευής τα διαφορικά της BMW?
Δε ξέρω πως είναι στα άλλα...αλλά...κοίτα τη παρακάτω φώτο:
Αριστερά είναι το στοκ και δεξιά το quaife. Προφανώς στο αριστερό είναι η σχέση του διαφορικού (4.10 για το δικό μου) και αυτό αντικαθίσταται με το δεξί. Το δεξί όμως πρέπει να έχει την ίδια σχέση (4.10) και πρέπει να φτιαχτεί έτσι ώστε να έχει αυτή τη σχέση γιατί όπως έχω καταλάβει αυτά τα μπλοκέ κατασκευάζονται από τη Quaife. Αλλά όμως κανένας δεν έχει έρθει να πάρει μπλοκέ για την 320si που έχει άλλο διαφορικό από την 320i ώστε να δούνε πως χωράει, αν χωράει μέσα στο diff casing:
Οπότε μου ζήτησαν να τους στείλω το διαφορικό και να το τσεκάρουν μετά από πολύ πίεση γιατί μου έλεγαν ότι δεν αναλαμβάνουν καν να το φτιάξουν και να μπούνε σε τόσο κόπο για ένα διαφορικό...οπότε περιμένω και θα δω. Μου είπε ότι θα το ψάξει αυτός και θα μου πει.
-
Η κορώνα είναι το μεγάλο γρανάζι που φαίνεται στο αριστερό διαφορικό. Το δεξιά δέν έχει την κορώνα τοποθετημένη. Απλά ξεβιδώνεις τα παξιμάδια που φαίνονται απο πίσω απο το παλιό διαφορικό και το βιδώνεις πάνω στο καινούριο. Το πινιόν είναι ένα μικρό γρανάζι που εμπλέκεται με την κορώνα και είναι στον άξονα μετάδοσης, δέν φαίνεται στη φωτογραφία.
Δέν καταλαβαίνω πού βρίσκεται το πρόβλημα, εκτός και αν το διαφορικό σου έχει διαφορετικές διαστάσεις απο τα άλλα μοντέλα της BMW. Αλλά συνήθως οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν ένα διαφορικό και οταν θέλουν να αλλάξουν τη σχέση μετάδοσης απλά βάζουν κορώνα και πινιόν με διαφορετικό αριθμό δοντιών.
-
Αναμένω απάντηση (Thanx Νίκο ) για το δικό μου επιτέλους!
Ελπίζω να υπάρχουν αγγλάκια που ψάχτηκαν για τις γερμανικές μουλάρες μικρού κυβισμού και να υπάρχει έτοιμη λύση -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Η κορώνα είναι το μεγάλο γρανάζι που φαίνεται στο αριστερό διαφορικό. Το δεξιά δέν έχει την κορώνα τοποθετημένη. Απλά ξεβιδώνεις τα παξιμάδια που φαίνονται απο πίσω απο το παλιό διαφορικό και το βιδώνεις πάνω στο καινούριο. Το πινιόν είναι ένα μικρό γρανάζι που εμπλέκεται με την κορώνα και είναι στον άξονα μετάδοσης, δέν φαίνεται στη φωτογραφία.Δέν καταλαβαίνω πού βρίσκεται το πρόβλημα, εκτός και αν το διαφορικό σου έχει διαφορετικές διαστάσεις απο τα άλλα μοντέλα της BMW. Αλλά συνήθως οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν ένα διαφορικό και οταν θέλουν να αλλάξουν τη σχέση μετάδοσης απλά βάζουν κορώνα και πινιόν με διαφορετικό αριθμό δοντιών.
Το πρόβλημα είναι ότι αφενός δεν υπάρχει διαφορικό με 4.10 σχέση και πρέπει να το φτιάξουν και αφετέρου είναι διαφορετικό το casing μου. Είναι welded και όχι bolted...δηλαδή σφραγισμένο.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Το κωρονοπήνιο (τα δύο γρανάζια που είναι υπεύθυνα για τη σχέση μετάδοσης) είναι ανεξάτρητο απ όσο γνωρίζω απο το υπόλοιπο διαφορικό και μπορούν να αλλαχτούν μόνα τους. Ή να αλλάξεις το διαφορικό και να κρατήσεις το κωρονοπήνιο.
Σωστός ο dog80. Μπορείς να αλλάξεις διαφορικό ανεξάρτητα από το αν θέλεις να αλλάξεις τελική σχέση μετάδοσης.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Το πρόβλημα είναι ότι αφενός δεν υπάρχει διαφορικό με 4.10 σχέση και πρέπει να το φτιάξουν και αφετέρου είναι διαφορετικό το casing μου. Είναι welded και όχι bolted...δηλαδή σφραγισμένο.
Νίκο εννοείς ότι δεν μπορεί να βγει η κορώνα από το διαφορικό? Αν ναι, μήπως να το διασταυρώσεις με την bmw?
Από εκεί κ πέρα αποκλείεται να μην υπάρχει κάποιο κ/π με την επιθυμητή τελική σχέση μετάδοσης. Να σου πω για πχ σχετικά με τα μξ (που είναι πρωτοπόροι σε μπλοκέ κ κ/π) ότι μπαίνουν από αγροτικά mazda, από kia sportage κλπ.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Το πρόβλημα είναι ότι αφενός δεν υπάρχει διαφορικό με 4.10 σχέση και πρέπει να το φτιάξουν και αφετέρου είναι διαφορετικό το casing μου. Είναι welded και όχι bolted...δηλαδή σφραγισμένο.
Νίκο εννοείς ότι δεν μπορεί να βγει η κορώνα από το διαφορικό? Αν ναι, μήπως να το διασταυρώσεις με την bmw?
Από εκεί κ πέρα αποκλείεται να μην υπάρχει κάποιο κ/π με την επιθυμητή τελική σχέση μετάδοσης. Να σου πω για πχ σχετικά με τα μξ (που είναι πρωτοπόροι σε μπλοκέ κ κ/π) ότι μπαίνουν από αγροτικά mazda, από kia sportage κλπ.
Βασικά επειδή δε ξέρω και πολλά...σου κάνω copy/paste την επικοινωνία που είχαμε...πολύ πιθανό να έχω καταλάβει κάτι λάθος:
Πρώτο email:
'Hi, Nikos,
I have checked this out and can confirm this car has the 'new' 168l casing, so we cannot currently offer anything for it. This 168l is not popular for modification in the UK, so we haven't even found a car that we can take to pieces and measure.
I'm also unsure whether we should go ahead and produce it, because of low expected sales, and it doesn't look commercially viable to me.If anything changes, I will be sure to email you.
Regards, Kevin.'
Απάντησή μου:
'James hi,
Can you please explain what that 'new' 168L casing is?
I presume you have never installed an LSD on a 320si...it's a rare car anyway.
Pls explain
Thx,
Nikos'Απάντησή τους:
'Hi Nikos,
It is the casing type that the differential sits in. So the measurements are crucial as to which Quaife will fit.
Since we haven't measured this new type we don't know which Quaife will fit.
Regards, James'
Είναι θέμα casing του διαφορικού μου λοιπόν που δε μπαίνει το quaife μέσα όπως καταλαβαίνω (το ξαναδιάβασα βασικά τώρα), γιατί στα BMW (δε ξέρω τι γίνεται στα άλλα), αλλάζουν απλά τα γρανάζια μέσα και το casing παραμένει το ίδιο.
Έκανα google το 168L casing, δε βρήκα κάτι.
Τι κατάλαβες εσύ?
ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ - "ΑΝΟΙΧΤΑ" και "ΜΠΛΟΚΕ"