-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τα ελαστικά λένε στο ένα μέρος OUTSIDE αν θυμάμαι καλά.
Αν δεν έχουν βελάκι κατεύθυνσης, μπορείς να τα βάλεις στην άλλη πλευρά.
Όχι βελάκι δεν έχουν. Αλλά αν θυμάμαι καλά για τα ίδια λάστιχα μου 'χουν πει σε 2 βουλκανιζατέρ μπρος πίσω και όχι διαγώνια. Και οι περισσότερες πιθανότητες είναι να θυμάμαι καλά.
Την επόμενη φορά που θα αλλάξω λάστιχα θα ρωτήσω και το γιατί!
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Την επόμενη φορά που θα αλλάξω λάστιχα θα ρωτήσω και το γιατί!
Είχα ρωτήσει εγώ και μου είχαν μπει ότι το λάστιχο έχει πάρει μια 'φόρμα' γυρίζοντας προς τη μία κατεύθυνση και καλό είναι να μην το βάλεις μετά να γυρίζει ανάποδα. Οπότε, ακόμα και αν δεν έχουν φορά κύλισης (βελάκι) τα βάζουν μπρος πίσω κι όχι χιαστί.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Την επόμενη φορά που θα αλλάξω λάστιχα θα ρωτήσω και το γιατί!
Είχα ρωτήσει εγώ και μου είχαν μπει ότι το λάστιχο έχει πάρει μια 'φόρμα' γυρίζοντας προς τη μία κατεύθυνση και καλό είναι να μην το βάλεις μετά να γυρίζει ανάποδα. Οπότε, ακόμα και αν δεν έχουν φορά κύλισης (βελάκι) τα βάζουν μπρος πίσω κι όχι χιαστί.
Λογική μου ακούγεται η εξήγηση. Για να εφαρμόζεται μάλλον έτσι θα ναι...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
η αλλαγη μπρος πισω τα λαστιχα ειναι ΛΑΘΟΣ οδηγει σε υπερστροφικη συμπεριφορα .
Aν τα αλλαζεις καθε 10000χλμ για να εχουν ιδια φθορα δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα.
Εγώ δεν δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα στην υπερστροφική συμπεριφορά..
Όσον αφορά την αλλαγή, προφανώς και δεν γίνεται αν τα λάστιχα είναι κατευθυντικά, αν όμως είναι απλώς ασύμμετρα δεν ξέρω αν φορά περιστροφής κατά την οποία έχουν 'στρωθεί' έχει κάποια επίπτωση στο τρόπο που έχει τυλιχτεί το νήμα του ελαστικού.
Στο αυτοκίνητο όλα αυτά, καθώς στη μοτοσυκλέτα δεν έχεις τέτοιες έγνοιες και απλώς τα αλλάζεις, ενώ στο φορτηγό τα αναγομώνεις.
-
Αν είναι κατευθυντικά (με σχήμα V) σίγουρα δεν κάνει να τα βάλεις ανάποδα. Αν είναι μόνο ασύμμετρα μπορείς αλλά καλύτερα να το αποφύγεις...
Καθώς φθείρονται αλλιώς τα εμπρός από τα πίσω τα έβαλα μπρος πίσω κάπου στα 15000χλμ για να εξομαλύνω τις φθορές και έτσι να επιμηκύνω τη ζωή τους. Τώρα κάπου στα 31000χλμ η φθορά είναι πολύ ισορροπημένη. Στα προηγούμενα λάστιχα που δεν το έκανα κατέληξα σχετικά σύντομα να χρειαστώ νέα λάστιχα. -
Ψάχνω ένα καλό μανόμετρο ακριβείας αλλά να μην είναι πανάκριβο και να κάνει και για τη μοτοσυκλεττα (αλουμινίου ζάντα αλλά μεγάλοι δίσκοι φρένων).
Εχετε κάτι καλό υπόψη;
Βρήκα αυτά τα δύο και λέω να παραγγείλω:
http://cgi.ebay.co.uk/SNAP-ON-BLUE-POIN ... 3ef56dc817
http://www.amazon.co.uk/RACE-PROFESSION ... cr_pr_pb_t
-
Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
Ψάχνω ένα καλό μανόμετρο ακριβείας αλλά να μην είναι πανάκριβο και να κάνει και για τη μοτοσυκλεττα (αλουμινίου ζάντα αλλά μεγάλοι δίσκοι φρένων).Εχετε κάτι καλό υπόψη;
Βρήκα αυτά τα δύο και λέω να παραγγείλω:
http://cgi.ebay.co.uk/SNAP-ON-BLUE-POIN ... 3ef56dc817
http://www.amazon.co.uk/RACE-PROFESSION ... cr_pr_pb_t
Εγω προσωπικά δεν θα πήγαινα σε αναλογικό μανόμετρο με απόκλιση +-2%.Πιστεύω οτι όταν λένε αυτό το ποσοστό μπορεί να είναι και μεγαλύτερο...ας περιμένουμε και το ψηφιακό του PuntoLord και βλέπουμε
-
Όταν λένε ότι ένα όργανο έχει απόκλιση +/-2% εννοούν κανονικά ότι η ακρίβειά του έχει διακριβωθεί από εργαστήριο δοκιμών, έχει καλιμπραρισθεί δηλαδή.
Δεν έχει σημασία αν είναι αναλογικό ή ψηφιακό, η ακρίβεια είναι δεδομένη αν τα πιστοποιητικά του προέρχονται από σοβαρό φορέα πιστοποίησης.
Πολλά μανόμετρα δεν αναγράφουν την ακρίβεια για την οποία έχουν πιστοποιηθεί, και φυσικά είναι τα φθηνότερα που κυκλοφορούν.
Αν η ακρίβεια του 2% σας φαίνεται λίγη σας πληροφορώ ότι είναι αρκετά σοβαρή.
Πριν από 5 χρόνια και κατά τη διάρκεια των ολυμπιακών αγώνων χρειάστηκε να μετρήσουμε την πίεση σε κάποιες εγκαταστάσεις και αγόρασα ένα μανόμετρο γλυκερίνης μέγιστου 10 bar από ευφήμως γνωστό κατασκευστή, το οποίο επιπλέον ζήτησα να καλιμπραρισθεί σε όλη του την κλίμακα. Το κουστούμι ήταν 30 ευρώ για το όργανο και 40 ευρώ για την διακρίβωση από πιστοποιημένο εργαστήριο.
Οι αποκλίσεις που έβγαλε ποίκιλαν και ήταν έως και 4% διαφορετικές από την ένδειξη.Φυσικά η ακρίβεια του οργάνου δεν ήταν της κλάσης του 1% στα χαρτιά, αλλά του 5%.Στα του αυτοκινήτου τώρα.
Δεν θα αγόραζα ποτέ όργανο με μεγάλο μαρκούτσι μέτρησης διότι είναι άβολο και όσο μεγαλύτερο είναι σε μήκος τόσο περισσότερο αέρα κλέβει από το ελαστικό για να μετρήσει.
Ιδιαίτερα για περιπτώσεις μοτοσυκλέττας θα αγόραζα το μικρότερο δυνατό για να είναι εύκολα φορητό.
Το όργανο που θα έπαιρνα είτε θα ήταν σε ανοξείδωτη ή ελαφρού κράματος κάσα, είτε πλαστική αλλά με παχιά ελαστική επένδυση για να μην παθαίνει τίποτα από πεσίματα και κραδασμούς.
Όπως έχω ξαναπεί θα αγόραζα μαρκάτο αναλογικό για πολλούς λόγους. Είναι αντοχής, είναι ακριβείας, δεν μ' αρέσουν οι κινεζούρες*, είναι για πάντα και το κυριώτερο ούτε ψάχνεις, ούτε πληρώνεις για μπαταρίες κάθε τόσο. Το τελευταίο είναι και το πιο σημαντικό από όλα γιατί σε βάζει σε διαδικασία. Εκεί που πάμε να κάνουμε άνετα μια δουλειά, φορτωνόμαστε και μια άλλη.*Υπάρχουν και ακριβά ψηφιακά...
-
Εχεις υπόψη κάποιο σαν αυτό που προτείνεις;
Οσο κι αν έψαξα δεν βρήκα κάτι αξιόπιστο σε 'ανευ μαρκουτσίου' και σε λογική τιμή (δεν ξέρω τι γινεται για πάνω από 50 ευρώ - μπορεί να υπάρχει κάτι εκεί. Αναλογικό πάντα. Σε ψηφιακά υπάρχουν αλλά δεν θέλω μπλεξίματα με μπαταρίες.Πάντως τα ψηφιακά λένε ότι δεν χαλάνε σε χτυπήματα ενώ τα αναλογικά τα παίζουν...
Τα longacre που βλέπω ότι θεωρούνται πολύ καλά δεν γράφουν πουθενά την ακρίβεια μέτρησης. Φτηνά από αμερική αλλά ζητάνε πολλά μεταφορικά.
*http://www.tyresonline.net/shop_details.asp?productID=1020&productName=Accutire_MS-4359_Digital_Pressure_Gauge_and_Complete_TPMS_(Tyre_Pressure_Monitoring_System) αυτό είναι κάτι διαφορετικό αλλά θα κλέβουν τα καπάκια...
-
PuntoLord παρέλαβες??εντυπώσεις??
-
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
PuntoLord παρέλαβες??εντυπώσεις??Καλησπέρα,
ο παρέλαβα και το χρησιμοποίησα ήδη, δεν ενθουσιάστηκα, ψευτοδουλειά είναι αλλά τι περίμενες με τόσα λίγα €......όσο για την ακρίβεια, είναι - τουλάχιστον - στο βάθος πέλματος πολύ ακριβές.... -
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
PuntoLord παρέλαβες??εντυπώσεις??
Καλησπέρα,
ο παρέλαβα και το χρησιμοποίησα ήδη, δεν ενθουσιάστηκα, ψευτοδουλειά είναι αλλά τι περίμενες με τόσα λίγα €......όσο για την ακρίβεια, είναι - τουλάχιστον - στο βάθος πέλματος πολύ ακριβές....Πάλι στο μηδέν είμαστε..
-
Τέσσερεις αναλογικές προτάσεις για πολλά βαλάντια. Διαλέξτε και ενημερώσατε σχετικώς τον Αγ. Βασίλη.
Και να μην αγοράσετε, δείτε μόνο το τελευταίο το οποίο είναι καλιμπραρισμένο +/- 1%.
Για όσους ξέρουν... -
Βάζουν και νερό στα ελαστικά;;; Κάτι τέτοιο λέει στο τελευταίο.... προφανώς νερό και αέρα.... Τι εννοεί;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Βάζουν και νερό στα ελαστικά;;; Κάτι τέτοιο λέει στο τελευταίο.... προφανώς νερό και αέρα.... Τι εννοεί;Βλεπω να το προτεινουν για τρακτερ. http://www.google.gr/search?q=water+fil ... =firefox-a
Ισως για να προσθετουν βαρος ;
-
Για δες τι κόλπα υπάρχουν.... και όπως λέει και στις οδηγίες όταν κάνει κρύο πρέπει να βάλεις και αντιψυκτικό στο λάστιχο!!!
-
Περι αζωτου
http://www.tyresave.co.uk/nitrogen.html -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τέσσερεις αναλογικές προτάσεις για πολλά βαλάντια. Διαλέξτε και ενημερώσατε σχετικώς τον Αγ. Βασίλη.Και να μην αγοράσετε, δείτε μόνο το τελευταίο το οποίο είναι καλιμπραρισμένο +/- 1%.
Για όσους ξέρουν...Καλή δουλειά dstou
Ψήνομαι για το τελευταίο...αν υποθέσουμε οτι θα κρατήσει περισσότερο απο τα άλλα λόγω ύπαρξης μετάλλου,και εξοικονομήσω και κάτι απο τη συνεχή ύπαρξη σωστού αέρα στα λάστιχα πιστεύω οτι θα τα βγάλει τα λεφτά του.. -
Περί ακρίβειας κάτι που προέκυψε σήμερα γιατί θέλω να αγοράσω ένα καλό μανόμετρο για μια άσχετη εφαρμογή.
Αν ένα μανόμετρο εμπορίου έχει +/- 2,5% κλάση ακρίβειας τότε κοστίζει περί τα 5 ευρώ. Με 1,6% πάει στα 12 ευρώ, με 1% πάει στα 30 ευρώ, και με 0,5% πάει στα 85 ευρώ.
Μιλάμε για μανόμετρα έως 5 bar και σε διαμέτρους 63mm αλλά γυμνά, αν π.χ. θέλεις να έχει καντράν διαμέτρου 20 εκατοστών , τότε οι παραπάνω τιμές πολλαπλασιάζονται.Από εκεί θα καταλάβετε τι ακρίβεια έχει ένα πλήρες και όχι γυμνό μανόμετρο αν κοστίζει στο e-bay π.χ. 10 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά, κάνει παράλληλα και μέτρησης πέλματος ελαστικών, έχει κουτί συσκευασίας, μπαταρίες, 30 εκατοστά ελαστικό μαρκούτσι με εξάρτημα σύνδεσης για το ελαστικό και δώρο ένα CD με δημοτικά τραγούδια .
-
Τελικά το παρήγγειλα..μετάφραση σε ευρώ 56 και κάτι ψιλά μαζί με μεταφορικά.Όταν έρθει και το δοκιμάσω (συγκριτικά με τι άραγε???),θα γράψω εντυπώσεις..
Dstou,αν δεν δουλεύει σωστά το..κρίμα στο λαιμό σου
Πίεση αέρα στα ελαστικά