-
Ο χρήστης dd_surfer έγραψε:
@dd_surfer, αν θέλεις ανέβασε τις τιμές για τα ανταλλακτικά της volvo από το προηγούμενο autobild.
thanks.Έβγαλα δυο φωτογραφίες από τις σελίδες του περιοδικού. Είναι περίπου 5,5MB η κάθε μία. Πώς μπορώ να τις εμφανίσω στο thread;
Ή μου στέλνεις email να στις στείλωThanks dd_surfer
-
Το κόστος των service στις αντιπροσωπείες είναι κυρίως τα εργατικά που είναι τεράστιο σε σύγκριση και με τους μισθούς που παίρνουν αυτοί οι άνθρωποι. Όλες οι αντιπροσωπείες στην Ελλάδα βαράνε τα εργατικά....αλλά δεν είναι λογικό να μου συγκρίνετε το κόστος service ενός Volvo με ένα Toyota ή ένα Clio ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο...με αυτή τη λογική καλό θα ήταν οι επίδοξοι αγοραστές Volvo να τα ξέρουν αυτά για να δουν μέχρι που αντέχουν και να μη πηγαίνουν πιο πάνω από εκεί που φτάνουν...αυτό είναι τελείως διαφορετικό όμως από τις αντιπροσωπείες και την τιμολογιακή πολιτική γδαρσίματος...δλδ αν αγοράζατε Audi τι θα λέγατε; Θα αυτοκτονούσατε;
-
Eριξα και την ψηφο μου....
-
Ο χρήστης Jim_c30 έγραψε:
Εγώ να δεις Δημήτρη τι έμφραγμα έπαθα... και τα πλήρωσες εσύ, που να τα πλήρωνα εγώ...
Πάνω από 300άρι δεν έχω δώσει ποτέ για κανένα από τα δύο αυτοκίνητα που είχα (307,Clio), μαζί με αλλαγή σε ιμάντες χρονισμού, αντλίες νερού κ.α.
Αναρωτιέμαι μια σοβαρή βλάβη τι κόστος θα έχει...Αν τους πας λάδια δικά σου κι ανταλλακτικά γνήσια από το δίκτυο, η εγγύηση θα ισχύει, μήπως αρνηθούν να τα περάσουν;
Όταν στη Θεσσαλονίκη μου διέρρηξαν το αυτοκίνητο, ακούστε πλάκα!Οι Αθηναίοι Volvisti το θυμούνται καθώς τους το είπα στη συνάντηση...
Μου άλλαξαν παράθυρο συνοδηγού, ντουλαπάκι και την κλειδαριά του, το πλαίσιο του παραθύρου και επανέφεραν το ταμπλώ καθώς είχε ζαρώσει από το κατσαβίδι του φονια ,και τσιμούχα παραθύρου,η οποία κόστισε 53 Ευρώ!!!!!!!Πλήρωσα συνολικά 1216 ευρώ!!!!!!Ευτυχώς που το είχα ασφαλισμένο και τα πλήρωσε η ασφαλιστική μου εταιρεία!!
Επίσης δεν κατάλαβαν ότι έχρηζε αλλαγής ο γρύλος του παραθύρου, ο οποίος άρχισε μετά να τρίζει καθώς και η κλειδαριά της πόρτας η οποία μετά από λίγο καιρο βγήκε off.Εννοείται οτι αυτά μου τα άλλαξαν μετά στην εγγύηση!Σκέφτείτε δηλαδή πόσο μαλάκες είναι...!!!!!Καλημερα στην παρεα. Οταν βρω λιγο χρονο θα παραθεσω τις τιμες απο το service που εκανα στον Σφακιανακη (Θεσσαλονικης).
Φιλε jim_c30, πού συνέβη το περιστατικο? Σε ποια περιοχη? Καλο ειναι να ξερουμε.
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Το κόστος των service στις αντιπροσωπείες είναι κυρίως τα εργατικά που είναι τεράστιο σε σύγκριση και με τους μισθούς που παίρνουν αυτοί οι άνθρωποι. Όλες οι αντιπροσωπείες στην Ελλάδα βαράνε τα εργατικά....αλλά δεν είναι λογικό να μου συγκρίνετε το κόστος service ενός Volvo με ένα Toyota ή ένα Clio ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο...με αυτή τη λογική καλό θα ήταν οι επίδοξοι αγοραστές Volvo να τα ξέρουν αυτά για να δουν μέχρι που αντέχουν και να μη πηγαίνουν πιο πάνω από εκεί που φτάνουν...αυτό είναι τελείως διαφορετικό όμως από τις αντιπροσωπείες και την τιμολογιακή πολιτική γδαρσίματος...δλδ αν αγοράζατε Audi τι θα λέγατε; Θα αυτοκτονούσατε;Ξέρουμε τι αγοράσαμε φίλε μου. Ένα καλοβιδωμένο Ford με κινητήρα Mazda (ένα αντίστοιχο VW-Skoda-Seat είναι και τα Audi).
Tα Renault έχουν (είχαν) το πιο ακριβό service σχεδόν ανεξαρτήτως μάρκας αν δε γνώριζες. Όσο για τα Audi, έχουμε ένα Α4 1.8t στην παρέα, το οποίο στα 55.000 χιλ. που έχει κάνει έως τώρα, 460 ευρώ για σέρβις δεν έχει δώσει... κι είναι ακόμη στην εγγύηση, η οποία κι είναι τετραετής (έξτρα βεβαια).
Ίσως, στην επαρχία τα σερβις να είναι φθηνότερα από ότι στην πρωτεύουσα.
Δεν ξέρω πως θα σκεφτόταν κάποιος ο οποίος αγόρασε ένα αμάξι 28000 ευρώ, όταν οι ανταγωνιστές του, εδώ και λίγο καιρό σκαρφάλωσαν σε τιμή (A4 και 3άρα κάτω από 30άρι δε βρίσκεις κι ας έχουν τάσια αντί για ζάντες) πουλάνε ΠΟΛΥ περισσότερο (10η η Audi σε πωλήσεις στην Ελλάδα τον 10/09) και το ίδιο αμάξι σήμερα είναι γύρω στα 5 χιλιάρικα φθηνότερο (σήμερα, λίγους μήνες πριν, ακόμη πιο κάτω). Αφήνω λοιπόν τις τάσεις αυτοκτονίας για άλλους.
Χώρια που αυτή τη niche άποψη πρέπει να την ξεχάσουμε, γυρνούν πολλοί και μου λένε γιατί δεν πήρα Passat ή Insignia, ενώ αν τα οικονομικά μου έφταναν έως BMW ή Audi, κανείς δε θα μου λεγε κάτι τέτοιο... -
Πιστεύω ότι από την στιγμή που αγόρασα ένα volvo ή οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο δεν πρέπει και να με @γδάρουν@ στα service. Αλήθεια είναι, ότι το κόστος τους είναι συνυφασμένο, με το κόστος λειτουργίας του κάθε εισαγωγέα, ενοίκια, μισθοί, κτλ, κτλ. Αυτό που περιμένω όμως από ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο, είναι να έχει ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟ προσωπικό και να μπορεί να δώσει λύσεις σε πιο εξεζητημένα προβλήματα. Εν αντιθέσει είδαμε, να έχουν βάλει και στο δικό μου και στου jimC30, λάδια εκτός των προδιαγραφών του κατασκευαστή/manual.
Ευτυχώς από την άλλη, τα σύγχρονα οχήματα απαιτούν πολύ λιγότερη συντήρηση από ότι στο παρελθόν και αν είσαι τυχερός περιορίζεσαι μόνο στα: 1Λάδια, 2φίλτρα, 3μπουζί, 4υγρά φρένων, 5τακάκια, 6δίσκοι, 7συμπλέκτης, 8αμορτισέρ, 9λάστιχα, 10μάκτρα.
Τα πρώτα 4 ευτυχώς τα έχω δωρεάν για 10 χρόνια (όχι ότι δεν τα προπλήρωσα κατά την αγορά ίσως σε χαμηλώτερη τιμή), ενώ για τα υπόλοιπα 6 όταν θα χρειαστεί να τα αλλάξω θα συγκρίνω τις τιμές της αντιπροσωπίας, θα δω πόσο μπορώ να βρω τα ανταλλακτικά original από το νετ, ή πόσο κάνουν τα aftermarket και εγκατάσταση τους πχ, στο fit & go.
γιατί δηλαδή να αγοράσω το ίδιο προϊόν από την αντιπροσωπία πχ καθαριστικό δέρματος με 55€, όταν μπορώ να έχω το ίδιο στο σπίτι μου με 15€ , γιατί να μην διεκδικήσουμε ίσως σαν clubvolvo ας το δει και το τμήμα marketing τους τι πλεονεκτήματα μπορεί να έχουν και οι ίδιοι κάποιο ποσοστό έκπτωσης στα ανταλλακτικά. Πχ στα συνεργεία κάνουν έκπτωση 15-20% με το καλημέρα σας.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Πιστεύω ότι από την στιγμή που αγόρασα ένα volvo ή οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο δεν πρέπει και να με @γδάρουν@ στα service. Αλήθεια είναι, ότι το κόστος τους είναι συνυφασμένο, με το κόστος λειτουργίας του κάθε εισαγωγέα, ενοίκια, μισθοί, κτλ, κτλ. Αυτό που περιμένω όμως από ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο, είναι να έχει ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟ προσωπικό και να μπορεί να δώσει λύσεις σε πιο εξεζητημένα προβλήματα. Εν αντιθέσει είδαμε, να έχουν βάλει και στο δικό μου και στου jimC30, λάδια εκτός των προδιαγραφών του κατασκευαστή/manual.
Γιατί δηλαδή να αγοράσω το ίδιο προϊόν από την αντιπροσωπία πχ καθαριστικό δέρματος με 55€, όταν μπορώ να έχω το ίδιο στο σπίτι μου με 15€ , γιατί να μην διεκδικήσουμε ίσως σαν clubvolvo ας το δει και το τμήμα marketing τους τι πλεονεκτήματα μπορεί να έχουν και οι ίδιοι κάποιο ποσοστό έκπτωσης στα ανταλλακτικά. Πχ στα συνεργεία κάνουν έκπτωση 15-20% με το καλημέρα σας.με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο.
-
Ο χρήστης kkkostas έγραψε:
Φιλε jim_c30, πού συνέβη το περιστατικο? Σε ποια περιοχη? Καλο ειναι να ξερουμε.Το συγκεκριμένο περιστατικό έγινε ξημερώματα 7ης Νοεμβρίου 2008 στην περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού στη Θεσσαλονίκη.
Είχα ανέβει για ένα συνέδριο στο Πανεπιστήμιο, στο οποίο είχα παρουσίαση...Λόγω του ότι δεν γνωρίζα καλά τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης,είχα κλείσει να μείνω στο ξενοδοχείο REX δίπλα από το οποίο υπήρχε πάρκινγκ...Ενώ ήμουν αποφασισμένος να το αφήσω σε φυλασσόμενο, ο τύπος εκεί μου ζήτησε 60 Ευρώ για 3 βραδιές!Έτσι λοιπόν αποφάσισα να αφήσω το αυτοκίνητό μου σε κάποιο ανοιχτό πάρκινγκ το οποίο βρισκόταν κάτω από το ξενοδοχείο επί της οδού Αισώπου 42!
Στο συγκεκριμένο πάρκινγκ υπήρχαν σταθμευμένα τουλάχιστον 50 ακόμα αυτοκίνητα αλλά για κακή μου τύχη το δικό μου υπέστη τις ζημιές του διαρρήκτη....
Η ταλαιπωρία φίλοι μου, ήταν απίστευτη...
Πάντως μπορώ να πω πως η αντιπροσωπία του Σαρακάκη μου έκανε πολύ καλή εντύπωση....Όσοι ενδιαφέρονται για λεπτομέρειες σχετικά με το περιστατικό,πείτε μου να ποστάρω σε επόμενη δημοσίευση!
Καλή σας ημέρα! -
Ο χρήστης Jim_c30 έγραψε:
Φιλε jim_c30, πού συνέβη το περιστατικο? Σε ποια περιοχη? Καλο ειναι να ξερουμε.
Το συγκεκριμένο περιστατικό έγινε ξημερώματα 7ης Νοεμβρίου 2008 στην περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού στη Θεσσαλονίκη.
Είχα ανέβει για ένα συνέδριο στο Πανεπιστήμιο, στο οποίο είχα παρουσίαση...Λόγω του ότι δεν γνωρίζα καλά τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης,είχα κλείσει να μείνω στο ξενοδοχείο REX δίπλα από το οποίο υπήρχε πάρκινγκ...Ενώ ήμουν αποφασισμένος να το αφήσω σε φυλασσόμενο, ο τύπος εκεί μου ζήτησε 60 Ευρώ για 3 βραδιές!Έτσι λοιπόν αποφάσισα να αφήσω το αυτοκίνητό μου σε κάποιο ανοιχτό πάρκινγκ το οποίο βρισκόταν κάτω από το ξενοδοχείο επί της οδού Αισώπου 42!
Στο συγκεκριμένο πάρκινγκ υπήρχαν σταθμευμένα τουλάχιστον 50 ακόμα αυτοκίνητα αλλά για κακή μου τύχη το δικό μου υπέστη τις ζημιές του διαρρήκτη....
Η ταλαιπωρία φίλοι μου, ήταν απίστευτη...
Πάντως μπορώ να πω πως η αντιπροσωπία του Σαρακάκη μου έκανε πολύ καλή εντύπωση....Όσοι ενδιαφέρονται για λεπτομέρειες σχετικά με το περιστατικό,πείτε μου να ποστάρω σε επόμενη δημοσίευση!
Καλή σας ημέρα!Ποπω ρε φιλε. Και σε παρκινγκ και στο βανδαλισαν? Βεβαια ειναι κωλοπεριοχη, αλλα βανδαλισμος γιατι?
Εμενα μου το χαραξανε στην ανηφορα των 40 Εκκλησιων στα πανεπιστημια (διαγωνια της Αγ.Δημητριου).
Κι επειδη το εψαξα, στο ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ σημειο με μενα, περυσι χαραξανε ενα αλλο αυτοκινητο. Προσοχη συμφορουμιτες. Η μαλακια παει συννεφο -
Εδώ service της Οpel για το Astra που έχω πήγε στα 450 ευρώ με αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Η Renault είναι η πιο ακριβή στα service και λόγω του τρόπου με τον οποίο είναι στημμένα τα αυτοκίνητά της αλλά και λόγω πολιτικής τουλάχιστον από τη MAVA, αλλά είναι η πιο ακριβή στις απλές μάρκες... Το πρώτο service σε Mercedes C200 Kompressor του 2004 κόστισε (το 2005) περίπου 1000 ευρώ σε φίλο μου...όταν το άκουσα έμεινα.....όσο για το κόστος συντήρησης του Volvo μου που έχει φτάσει τα 36000χλμ σε κανένα service δεν έχει ξεπεράσει τα 300 ευρώ...αν και νομίζω ότι στο επόμενο θα τα ξεπεράσει...
Δεν είπα σε κανένα σημείο ότι είναι δικαιολογημένα...αλλά αν πληρώνετε 250ευρώ για ένα Clio ένα απλό Opel Astra για το απλό service του, είναι αναμενόμενο να πληρώνετε γύρω στα 300-400 ευρώ σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Όσο για το κόστος των service αυτό οφείλεται στον προστατευτισμό που τυγχάνουν οι επίσημες αντιπροσωπείες σε αντίθεση με την Ευρώπη κάτι που οδηγεί στην έλλειψη ανταγωνισμού και κατά συνέπεια στις πολύ υψηλές τιμές....
Όσο για το ότι το S40 το συγκρίνουν με το Insignia, το S60 με ποιο το συγκρίνουν; Το XC90; Oι τιμές σε ένα βαθμό προσδιορίζονται και εδώ από την προσφορά και τη ζήτηση, όχι από τα στοιχεία κόστους των εταιρειών, δηλαδή το τι πραγματικά πληρώνεις. Στο χέρι μας είναι να αλλάξουμε αυτήν την κατάσταση. Εμένα δε με ενοχλεί αυτό, προτιμώ το μποϊκοτάζ. Με ενοχλούν οι εκτός βάσεις συγκρίσεις που κάνετε. Όλες οι τιμές που αναφέρω είναι για Αθήνα και η Αθήνα είναι γνωστόν ότι έχει υψηλότερες τιμές από την επαρχία παρά τις πιο πολλές αντιπροσωπείες.... -
Ο χρήστης deadp έγραψε:
Το κόστος των service στις αντιπροσωπείες είναι κυρίως τα εργατικά που είναι τεράστιο σε σύγκριση και με τους μισθούς που παίρνουν αυτοί οι άνθρωποι. Όλες οι αντιπροσωπείες στην Ελλάδα βαράνε τα εργατικά....αλλά δεν είναι λογικό να μου συγκρίνετε το κόστος service ενός Volvo με ένα Toyota ή ένα Clio ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο...με αυτή τη λογική καλό θα ήταν οι επίδοξοι αγοραστές Volvo να τα ξέρουν αυτά για να δουν μέχρι που αντέχουν και να μη πηγαίνουν πιο πάνω από εκεί που φτάνουν...αυτό είναι τελείως διαφορετικό όμως από τις αντιπροσωπείες και την τιμολογιακή πολιτική γδαρσίματος...δλδ αν αγοράζατε Audi τι θα λέγατε; Θα αυτοκτονούσατε;
Ξέρουμε τι αγοράσαμε φίλε μου. Ένα καλοβιδωμένο Ford με κινητήρα Mazda (ένα αντίστοιχο VW-Skoda-Seat είναι και τα Audi).
Tα Renault έχουν (είχαν) το πιο ακριβό service σχεδόν ανεξαρτήτως μάρκας αν δε γνώριζες. Όσο για τα Audi, έχουμε ένα Α4 1.8t στην παρέα, το οποίο στα 55.000 χιλ. που έχει κάνει έως τώρα, 460 ευρώ για σέρβις δεν έχει δώσει... κι είναι ακόμη στην εγγύηση, η οποία κι είναι τετραετής (έξτρα βεβαια).
Ίσως, στην επαρχία τα σερβις να είναι φθηνότερα από ότι στην πρωτεύουσα.
Δεν ξέρω πως θα σκεφτόταν κάποιος ο οποίος αγόρασε ένα αμάξι 28000 ευρώ, όταν οι ανταγωνιστές του, εδώ και λίγο καιρό σκαρφάλωσαν σε τιμή (A4 και 3άρα κάτω από 30άρι δε βρίσκεις κι ας έχουν τάσια αντί για ζάντες) πουλάνε ΠΟΛΥ περισσότερο (10η η Audi σε πωλήσεις στην Ελλάδα τον 10/09) και το ίδιο αμάξι σήμερα είναι γύρω στα 5 χιλιάρικα φθηνότερο (σήμερα, λίγους μήνες πριν, ακόμη πιο κάτω). Αφήνω λοιπόν τις τάσεις αυτοκτονίας για άλλους.
Χώρια που αυτή τη niche άποψη πρέπει να την ξεχάσουμε, γυρνούν πολλοί και μου λένε γιατί δεν πήρα Passat ή Insignia, ενώ αν τα οικονομικά μου έφταναν έως BMW ή Audi, κανείς δε θα μου λεγε κάτι τέτοιο...Ε οχι και ford με κινητηρα mazda ρε φιλε. Το πιο σωστο θα ηταν να πεις οτι η πλατφορμα P1 εξελίχθηκε απο κοινου απο Ford, Mazda, Volvo (φυσικα το αναγνωριζω με κεφαλαια-χρηματοδοτηση Ford) απο μηχανικους των εταιρειων εξειδικευμενους ο καθενας στο αντικειμενο τους. Π.χ. απο την Ford δοθηκε εμφαση στο στησιμο, απο την Volvo στην ασφαλεια, απο την Mazda στην αισθηση.
Μ'αυτην την λογικη ολα λιγο ή πολυ τα αυτοκινητα μοιραζονται τμηματα (audi-vw, fiat-lancia-alfa romeo κλπ).
Και οχι και η Renault εχει το πιο ακριβο service. Honda ειχα και ξερω καλα. Επίσης η Mercedes ξερεις τι χρεωνει?
-
Η Mercedes καλά κανει και χρεώνει, άλλη ποιότητα. Κάθε 3 χρόνια έρχεται E-Class ενός θείου ανανεωμένη λόγω leasing και βλέπω γιατί αξίζει παραπάνω... Ανυπομονώ να φέρει την καινούργια τον Ιούνη.
Όσο για το τι είναι το S40, εντάξει να μην τα ισοπεδώνω όλα. Είναι ένα totally better engineered focus, όπως διάβασα σε Αγγλικό περιοδικό, κι αυτό δεν είναι κακό. Τιμολογιακά, αυτή την εποχή βρίσκεται στην καλύτερη θέση που θα μπορούσε να έχει.
Το κακό με τη Volvo, είναι ότι δεν έχει αντιπροσωπεία στην Ημαθία...
Όσο για τα κόστη, όσα και να είναι, θα πληρωθούν, όταν έρθει η ώρα. Αλί σε αυτούς που κάνουν σέρβις και βγάζουν την κάρτα από το πορτοφόλι...
-
Καλημερα! Ψηφισα και γω!
@scandinavian,
ευχαριστω για τη ψηφοφορια! Αντε να δουμε ποσα και ποια volvo μαζευομαστε! -
Ο χρήστης deadp έγραψε:
Η Mercedes καλά κανει και χρεώνει, άλλη ποιότητα. Κάθε 3 χρόνια έρχεται E-Class ενός θείου ανανεωμένη λόγω leasing και βλέπω γιατί αξίζει παραπάνω... Ανυπομονώ να φέρει την καινούργια τον Ιούνη.Όσο για το τι είναι το S40, εντάξει να μην τα ισοπεδώνω όλα. Είναι ένα totally better engineered focus, όπως διάβασα σε Αγγλικό περιοδικό, κι αυτό δεν είναι κακό. Τιμολογιακά, αυτή την εποχή βρίσκεται στην καλύτερη θέση που θα μπορούσε να έχει.
Το κακό με τη Volvo, είναι ότι δεν έχει αντιπροσωπεία στην Ημαθία...
Όσο για τα κόστη, όσα και να είναι, θα πληρωθούν, όταν έρθει η ώρα. Αλί σε αυτούς που κάνουν σέρβις και βγάζουν την κάρτα από το πορτοφόλι...
Αλλη ποιοτητα η Mercedes? Δε νομιζω..Ειδικα η προηγούμενη E-Class (κωδ. W211) απο ποιότητα ήταν ...ασε...
Προβλήματα στο ηλεκρονικο σύστημα φρένων, τα αυτόματα κιβώτια έπασχαν (στα 3 χρονια φιλος μου του βγηκε τελείως off-κοστος 1.500 ευρω) κλπ κλπ. Και την παγκοσμια καταταξη αξιοπιστιας-ποιοτητας να κοιτάξεις, θα δεις οτι η Mercedes ειναι μετρια.
Και συγκρινεις την E-class (μεγαλο-μεσαιο) με ενα αυτοκινητο (c30/s40/v50) καθαρα της μεσαίας κατηγοριας. Κανονικα θα επρεπε την E-Class να την συγκρινεις με S60 (περιμενε και το νεο!).
-
Δε συγκρίνω την E-Class με τα Ρ1.... Λάθος κατάλαβες...
(κι η σύγκριση πρέπει να γίνεται με το S80 αν δεν κάνω λάθος).Δεν το προχωρώ άλλο, απογοητεύομαι όμως από το γεγονός ότι κάποιοι νομίζουν ότι πήραν κάτι εφάμιλλο μιας Merc,Audi ή BMW. Εγώ ξέρω τι αγόρασα πάντως κι είμαι αρκετά (επιεικώς) ευχαριστημένος.
Ας μη συνεχίσουμε το Off-Topic.
-
Ο χρήστης deadp έγραψε:
Δε συγκρίνω την E-Class με τα Ρ1.... Λάθος κατάλαβες...
(κι η σύγκριση πρέπει να γίνεται με το S80 αν δεν κάνω λάθος).Δεν το προχωρώ άλλο, απογοητεύομαι όμως από το γεγονός ότι κάποιοι νομίζουν ότι πήραν κάτι εφάμιλλο μιας Merc,Audi ή BMW. Εγώ ξέρω τι αγόρασα πάντως κι είμαι αρκετά (επιεικώς) ευχαριστημένος.
Ας μη συνεχίσουμε το Off-Topic.
Mε την ιδια λογικη φιλε Θοδωρη κι εγω απογοητεύομαι απο ανθρωπους που αγοράζουν mercedes,bmw,audi και θεωρουν οτι 'απόκτησαν' κορυφαία ποιότητα. Θα μπορούσα να σου αναφερω πολλα παραδείγματα αλλα το σταματω κι εγω. Και αναφορες αν δεις σε περιοδικα, τα περισσότερα αναφερουν για κορυφαια υλικα και συμπαγη συναρμογη σ'ολα τα volvo (ακομη και τα μικρα).
Τεσπα -
Ο χρήστης deadp έγραψε:
......Δεν το προχωρώ άλλο, απογοητεύομαι όμως από το γεγονός ότι κάποιοι νομίζουν ότι πήραν κάτι εφάμιλλο μιας Merc,Audi ή BMW. .....
Ας μη συνεχίσουμε το Off-Topic.
Οι παραπάνω αυτοκινητοβιομηχανίες Merc/BMW, ξεχωριστά βάζω την Audi, σε σχέση με την volvo διαθέτουν πολύ μεγαλύτερη γκάμα οχημάτων, μην πω για την +1 χρόνο ανυπαρξία στην αγορά του S60 και στις μεγάλες εκδόσεις με τα πολλά κεκ μπορούν να ξεφύγουν πολύ σε τιμή και σε δυνατότητες παραμετροποίησης σε σχέση με ένα volvo. Επίσης διαφορετικό είναι και το προφίλ των αγοραστών των παραπάνω εταιριών. Πιστεύω ότι πρέπει να ξεχωρίσουμε τις πωλήσεις των volvo στον υπόλοιπο κόσμο και στην Ελλάδα που είναι μια ΣΤΡΕΒΛΉ αγορά, λόγω των κ.ε.κ +1927 και του ειδικού τέλους ταξινόμησης. Θα συμφωνήσω μαζί σου, ότι κάποιοι αγοραστές, είτε αγοράζουν volvo είτε οτιδήποτε άλλο επικρατεί μια στάση οπαδισμού, σχετικά με τις επιλογές τους, αλλά αυτό δύσκολα αλλάζει.
κατά την ταπεινή μου άποψη η Αudi πουλά υπερτιμολογημένα, δεν έχει συνολικά καλύτερη ποιότητα κατασκευής σε σχέση με την volvo, αλλά διαθέτει στην Ελληνική αγορά ένα μεγάλο ατού ..... 1.4 1.8 Τ
Η Merc έχει χάσει στα μάτια μου την αίγλη που είχε στο παρελθόν και όπως είπαν πολλά παιδιά ταλανίζεται από προβλήματα αξιοπιστίας, ειδικά την τελευταία 10 χρόνια.
Την BMW την σέβομαι πολύ, μου αρέσει πολύ το πάτημα των αυτοκινήτων της, αλλά στην παρούσα φάση οι μοναδικές BMW που για εμένα προσωπικά, αξίζουν τα λ7 τους είναι οι άνω των 325. Την περίοδο αυτή δεν ήθελα να ανοιχτώ τόσο πολύ οικονομικά και γιαυτό επέλεξα το V50. Πιστεύω ότι η νέα 3άρα θα είναι 'καλύτερη' στα μάτια μου σε σχέση με το νέο S60, το οποίο ίσως να την αντισταθμίζει κάπως για μένα, αν έχει περισσότερα Hp και τετρακίνηση, χωρίς να είναι κακομούτσουνο και ποιο φθηνό από το Α4 .
Δείγμα προόδου, της volvo τον τελευταίο καιρό, είναι το XC60 που το προτιμώ από το Q5 την Χ3 και την GLK, ανεξάρτητα βέβαια που μισώ τα SUV.
Αν θα υπάρξει volvo στο μέλλον, πιστεύω ότι θα εξαρτηθεί από το ποιοι επενδυτές θα πιστέψουν ότι αυτή η εταιρία μπορεί να έχει κέρδη στο μέλλον, σε μια δύσκολη γενικά περίοδο, ειδικά αν μείνει μόνη της και όχι μέλος κάποιου Group. H ford είτε θα την πριμοδοτήσει με τεχνολογία και δεν ξέρω εγώ με τι άλλο, ώστε να την πουλήσει σε καλύτερη τιμή, είτε θα την κρατήσει για να ενισχύσει το R&D του ομίλου στην ασφάλεια και στις νέες τεχνολογίες παράγοντας λίγα σχετικά ξεχωριστά αυτοκίνητα, προσδίδοντας όμως κύρος στην Ford που μελλοντικά θα περνάει την τεχνολογία. Θέλω να πω ότι η ford θα σταθμίσει την δυναμική της Volvo και θα την πουλήσει ή όχι σκεπτόμενη στην στρατηγική της, αν μπορεί δηλαδή η volvo να παρέχει υπεραξία στον όμιλο.
-
Μακάρι να συνεχίσει η volvo, να υπάρχει κι επάρκεια στα ανταλλακτικά.........
Johnkyr έγραψες πάλι. -
Ο χρήστης deadp έγραψε:
Το κακό με τη Volvo, είναι ότι δεν έχει αντιπροσωπεία στην Ημαθία...Το κακό με την VOLVO είναι ότι, στην Ελλάδα τουλάχιστον, πουλάει πολύ λίγα αυτοκίνητα σε σχέση με άλλες εταιρίες (π.χ. OPEL, Renault, Peugeot, Mercedes, Audi, VW, SKoda, Seat, Ford, κτλ.). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία εκτός δικτύου.
Σαν παράδειγμα αναφέρω:
Στην Πάτρα που μένω, ξέρω από φίλους που έχουν αντίστοιχα αυτοκίνητα, δύο συνεργεία Mercedes, δύο συνεργεία Audi, VW, Skoda, Seat, και ένα συνεργείο OPEL, όλα εκτός δικτύου και φυσικά με καλύτερες τιμές. Τέλος για Renault που γνωρίζω πολύ καλά (καθώς έχω ένα Renault Megane 1.4 από το 1996 με 270.000 km, το έχω ακόμη), υπάρχουν 2 συνεργεία πολύ καλύτερα σε ποιότητα εργασίας από την αντιπροσωπεία και φυσικά με καλύτερες τιμές.Το κόστος συντήρησης ενός αυτοκινήτου εξαρτάται και από που το πηγαίνεις για service αφού λήξει η εγγύηση.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
είμαι 99,9% σίγουρος ότι κανένας τους δεν ξέρει τα στοιχειώδη για τις προδιαγραφές των λαδιών, άντε ένας στους δέκα να ξέρει μόνο το ιξώδες και αν είναι ή όχι συνθετικά.Παλιά με έμμεσο τρόπο προσπάθησα να σου παρουσιάσω πως έχει η κατάσταση με τα xW30 A5/B5 αλλά μάλλον δεν τo πήρες σοβαρά αφού ζητούσες επίμονα και βασιζόσουν σε μπουκάλια και φωτογραφίες. Τώρα δυστυχώς πιστεύω ότι φοράς 5W40 ή 10W40 με πιο πιθανό το δεύτερο. Ψάξτο!
VOLVO FORUM