-
Η εικονα του escort ειναι ανατριχιαστικη
Φανταστειτε τι δουλεια κανει ενα μπακετ , σε αντιστοιχο τρακαρισμα μαγκα ελληνα χωρις ζωνες τωρα θα τρωγαμε κολυβα...
Αν σε ολα τα ιστορικα τοποθετηθει πληρες , συγχρονο ή οπως θελετε να το πειτε rollcage τοτε σε ολους θα αυξηθει αναλογα η ακαμψια του αμαξωματος , οποτε δεν τιθεται θεμα ανταγωνισμου , σωστα ?
Και βεβαια οσον αφορα την ασφαλεια , τι να πει κανεις , υπαρχει λογος να μην εχει ο καθενας οτι καλυτερο προσφερει η εποχη μας ? -
Αγαπητέ nass,
Μια διόρθωση στο παραπάνω που έγραψα, γιατί έκανα λάθος. Έψαξα ξανά σε αγγλικά site και βρήκα ότι το front-triangulation είναι το να δημιουργείς τρίγωνο με τον μπροστινό θόλο. Αυτό σημαίνει, όμως, ότι μπορείς να βάλεις μια οριζόντια μπάρα από την κάθετη του ταμπλό ως το θόλο, αλλά όχι να την δέσεις και με διαγώνιο. Οπότε αυτό που λέει ο ελληνικός κανονισμός 'Δεν επιτρέπονται διαμήκεις ράβδοι που διαπερνούν το χώρισμα μεταξύ του θαλάμου επιβατών και του χώρου του κινητήρα (δηλ. προς τους εμπρός θόλους)' μήπως πρέπει να επανεξεταστεί;
Πάντως, σε κάθε περίπτωση ένα ιστορικό μπορεί να γίνει σχεδόν εξίσου 'φρούριο' με οποιοδήποτε άλλο αγωνιστικό και καλό είναι οι 'ιστορικοί' να δουν ξανά το θέμα. -
Ο χρήστης WaGoN R έγραψε:
ΕΡΩΤΗΣΗ.
Φιλος με ρωτα και δεν ξερω.
ΣΕ saxo μπορει να βαλει φρενα απο 306 2000κυβικα-- 283 με δαγκανες=εργοστασιο η σε 106s 16 μονο??Αυτος που μπορει να απαντηση ειναι ο νασος NASS
-
Ο χρήστης asimi velos έγραψε:
ΕΡΩΤΗΣΗ.
Φιλος με ρωτα και δεν ξερω.
ΣΕ saxo μπορει να βαλει φρενα απο 306 2000κυβικα-- 283 με δαγκανες=εργοστασιο η σε 106s 16 μονο??Αυτος που μπορει να απαντηση ειναι ο νασος NASS
Φίλε μου, η γνώμη μου εμένα είναι: ότι γράφει η ομολογκασιόν του κάθε αυτοκινήτου...
αλλά επειδή ακούγεται ότι τα φρένα των saxo κ 106 τα έχουν αφήσει ελεύθερα, ας βρεθεί κάποιος αρμόδιος να μας απαντήσει υπεύθυνα και γραπτώς για να μην υπάρχουν τυχόν παρατυπίες... (του τύπου σου είπα, μου είπες, μου είπαν)υ.γ. Στο Παλλάδιο είδα 106 s16 με τα παραπάνω φρένα, είναι νόμιμο η παράνομο?
-
Λες αυτα της galfer,αυτα ειναι χειροτερα και απο μαμα
-
Ο χρήστης kaker έγραψε:
Λες αυτα της galfer,αυτα ειναι χειροτερα και απο μαμαμαμα δαγκανα και δισκος 283 απο 306 ηταν,πανω σε 106.
-
Ο χρήστης WaGoN R έγραψε:
ΕΡΩΤΗΣΗ.
Φιλος με ρωτα και δεν ξερω.
ΣΕ saxo μπορει να βαλει φρενα απο 306 2000κυβικα-- 283 με δαγκανες=εργοστασιο η σε 106s 16 μονο??Για γρηγορος του δρομου , μπορει !
Για αγωνες ....... ουτε να το διανοηθει ..... θα του πιει το αιμα ο Μ.Τ.Ε .......Αν τρεξει δε και στην Ριτσωνα ..... για εκει , εχει παρει και βαρελακι (για το αιμα) για κατι αλλους saxo τυπους , που τους περιμενει με το 1800βυθομετρο
-
Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΗΤΑΝ....
ΑΠ ΟΤΙ ΛΕΤΕ ΜΙΑ ΚΑΙ Ο NASS ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ,ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ. -
Φίλε μου, ο nass δεν απαντά διότι δεν είναι σίγουρος τι σημαινει '283 φρένα από 306', δεν έχει μαγαζί με ανταλλακτικά ούτε προετοιμάζει αγωνιστικά. Η γενική απάντηση στην ερώτησή σου για εθνικούς αγώνες μόνο είναι: Αν τα τεχνικά χαρακτηριστικά των δίσκων (πχ. διάμετρος, πάχος) ή των δαγκανών (πχ. αριθμός και διάμετρος εμβόλων) που σε ενδιαφέρουν αναφέρονται στο δελτίο αναγνώρισης του αυτοκινήτου σου (στο βασικό δελτίο αναγνώρισης ή σε 'VO', ΟΧΙ σε 'VK-S' (S1600)), τότε μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις. Δεν μπορείς να αλλάξεις θέση στα φρένα, δηλ. τα μπρος-πίσω.
Για διεθνείς αγώνες πρέπει επιπλέον των ανωτέρω οι δίσκοι και οι δαγκάνες να είναι ακριβώς αυτά που φαίνονται στις φωτο του δελτίου αναγνώρισης, δηλ. κατασκευαστής και μορφή.
Συνεπώς, όπως είπε και ο antonis-team, πρώτη κίνηση είναι να αγοράσεις ένα αντίτυπο του δελτίου αναγνώρισης του αυτοκινήτου σου. Κάνει αν δεν κάνω λάθος €50 και αν μάθεις να το διαβάζεις (κάποιος παλιότερος οδηγός ή προτετοιμαστής ή ένας τεχνικός έφορος μπορούν να σε βοηθήσουν) θα σε γλυτώσει από πολλούς μπελάδες και έξοδα στο μέλλον.
-
καλημερα κ καλη χρονια σε ολους.
μια ερωτηση ......η παραταση στα καθισματα ισχυει φετος ????? ειναι 5+2?????
ευχαριστω
-
5+3
-
Προς nass ..........
μία άσχετη με τη τρέχουσα συζήτηση ερώτηση :
Αυτοκίνητο με πινακίδες κυκλοφορίας Ευρωπαικής Ενωσης (Αγγλία) ... τι έγγραφα πρέπει να προσκομίζει σε ελέγχους εξακρίβωσης στο Τ.Ε. ? εκτός φυσικά της Αδειας κυκλοφορίας?? -
Ο χρήστης colin1 έγραψε:
Προς nass ..........
μία άσχετη με τη τρέχουσα συζήτηση ερώτηση :
Αυτοκίνητο με πινακίδες κυκλοφορίας Ευρωπαικής Ενωσης (Αγγλία) ... τι έγγραφα πρέπει να προσκομίζει σε ελέγχους εξακρίβωσης στο Τ.Ε. ? εκτός φυσικά της Αδειας κυκλοφορίας??Γιατί δεν βγάζει πινακίδες ΕΘΕΑ ?
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
Προς nass ..........
μία άσχετη με τη τρέχουσα συζήτηση ερώτηση :
Αυτοκίνητο με πινακίδες κυκλοφορίας Ευρωπαικής Ενωσης (Αγγλία) ... τι έγγραφα πρέπει να προσκομίζει σε ελέγχους εξακρίβωσης στο Τ.Ε. ? εκτός φυσικά της Αδειας κυκλοφορίας??Γιατί δεν βγάζει πινακίδες ΕΘΕΑ ?
Προς αποφυγή τρειλερ και ολων των μειονεκτημάτων των πινακιδων Εθεα
-
Ο χρήστης colin1 έγραψε:
Προς nass ..........
μία άσχετη με τη τρέχουσα συζήτηση ερώτηση :
Αυτοκίνητο με πινακίδες κυκλοφορίας Ευρωπαικής Ενωσης (Αγγλία) ... τι έγγραφα πρέπει να προσκομίζει σε ελέγχους εξακρίβωσης στο Τ.Ε. ? εκτός φυσικά της Αδειας κυκλοφορίας??Οποιοδήποτε χαρτί αποδεικνύει (α) ιδιοκτησία του αυτοκινήτου (πχ. άδεια κυκλοφορίας, χαρτιά τελωνείου) (β) άδεια του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου να το οδηγήσει ο οδηγός στον αγώνα (πχ. εξουσιοδότηση) (γ) αν δεν είναι από χώρα της ΕΕ, χαρτί τελωνείου για νόμιμη εισαγωγή. Πρακτικά το ίδιο με την Ελλάδα δηλαδή, απλά στην Ελλάδα διευκολύνεται η κατάσταση αν υπάρχει ΔΤΤ (που αν το αυτοκίνητο τρέχει τακτικά στην Ελλάδα θα ζητηθεί έτσι και αλλιώς να βγάλει).
Δεν καταλαβαίνω πάντως γιατί όχι πινακίδες ΕΘΕΑ ? Ετσι και αλλιώς τα αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες έχουν ειδικές προϋποθέσεις να τα οδηγεί κάποιος Ελληνας στην Ελλάδα (μόνιμος κάτοικος εξωτερικού κτλ.) και αν είναι και αγωνιστικά όσο να 'ναι βγάζουν μάτι και τα κυνηγάνε. Πριν 2-3 χρόνια μάλιστα ήταν υποχρεωτικό να έχουν πινακίδες ΕΘΕΑ και όχι ξένες.
-
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
-
αυτο το πραμα δεν ειναι καιρος να αλλαξει?
δηλαδη αν θες να φερεις ενα αγωνιστικο που δεν εχει βγαλει ποτε πινακιδες εξω (με καροτσες ετοιμες τυπου ματερ π.χ 206rcc Που κοιταγα μια περιοδο) δε μπορεις να παρεις τελωνειο χαρτια και πινακιδες ή αδεια εξωτερικου αφου δε κυκλοφορησε ποτε στο δρομοδε πρεπει καποια στιγμη να διορθωθει αυτο ?
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
αυτο το πραμα δεν ειναι καιρος να αλλαξει?
δηλαδη αν θες να φερεις ενα αγωνιστικο που δεν εχει βγαλει ποτε πινακιδες εξω (με καροτσες ετοιμες τυπου ματερ π.χ 206rcc Που κοιταγα μια περιοδο) δε μπορεις να παρεις τελωνειο χαρτια και πινακιδες ή αδεια εξωτερικου αφου δε κυκλοφορησε ποτε στο δρομοδε πρεπει καποια στιγμη να διορθωθει αυτο ?
Καλά εσύ που ζεις... στην Ελβετία ??
Εδώ είναι Ελλάδα... σιγά μην ασχοληθούμε να τα διορθώσουμε αυτά τα επουσιώδη...ΥΓ 206RCC εεε?? Για πέρνα από την ΔΟΥ σου μια βόλτα... εσύ για να κοιτάς τέτοια είσαι ιδανικός για επανέλεγχο...
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
αυτο το πραμα δεν ειναι καιρος να αλλαξει?
δηλαδη αν θες να φερεις ενα αγωνιστικο που δεν εχει βγαλει ποτε πινακιδες εξω (με καροτσες ετοιμες τυπου ματερ π.χ 206rcc Που κοιταγα μια περιοδο) δε μπορεις να παρεις τελωνειο χαρτια και πινακιδες ή αδεια εξωτερικου αφου δε κυκλοφορησε ποτε στο δρομοδε πρεπει καποια στιγμη να διορθωθει αυτο ?
Pote omws...... Ekana to la8os na steilw to clio apo edw gia na kanw ekdhlwsh toy sponsora kai enan agwna Ellada perisy..... Eftase sto limani.... Ekatse ekei 4 meres kai ksanafwrtw8hke sto container kai estalei pali pisw..... Den me afhsane kan na to paw me odikh boh8eia apo to limani sto aerodromeio toylaxiston na gyrisei me aeroplano gia pio grhgora mpas kai prolabaina na kanw mia anabash poy exei ka8e xrono sthn Jordan..... Anyway..... Ayta einai ta poly psila grammata.... Edw den yparxei prwta8lhma gia ta hdh yparxon aytokinhta.....
-
ερωτηση....
αγορασα μια φορμα sparco το 2002 και αν θυμαμαι καλα τα χρονια που τρεχει ειναι 5+2 η αλλαξε κατι?
δηλαδη φετος με βλεπω να ψωνιζω φορμα?
TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON