-
Έχω πρόβλημα με το Ibiza, πάλι.
Μοντέλο 2001 1.4, με 160.000 χλμ.
Πήγα το ΣΚ στα Καμμένα Βούρλα για εκδρομή, με 5 άτομα και βαλίτσες μέσα.
Για κάποιο λόγο δεν ανέβαζε θερμοκρασία όσο ήμασταν στον αυτοκινητόδρομο.
Δηλαδή ήταν πάντα μεταξύ 60 και 70, ενώ κανονικά πρέπει να είναι γύρω στα 90.
Δεν το πάταγα, δηλαδή πατούσα λίγο γκάζι και πήγαινα με περίπου 100-120 χλμ, χωρίς να το πιέζω, οι στροφές μου ήταν περίπου 3000+-500. Σε μερικά σημεία μόνο ανέβηκα 4500 για προσπεράσεις, η γιατί είχα αρχίσει να βαριέμαι, οπότε και ανέβηκε η θερμοκρασία λιγάκι.
Σε συνθήκες πόλης, δηλαδή με φανάρια, σταμάτημα ξεκίνημα κλπ ανεβάζει κανονικά 90 βαθμους και μένει εκεί.
Έχω και φωτογραφίες (άμα βρω και το καλώδιο..) που κινούμαι με 3000 στροφές και 100 χλμ, και η θερμοκρασία να είναι χαμηλή. Προφανώς την κοίταζα μετά από αρκετή ώρα, όχι με το που ξεκίναγα.
Δυστυχώς δεν θυμήθηκα να ελέγξω τη θερμοκρασία στον αυτοκινητόδρομο μετά τα έργα, όπου ήμασταν σημειωτόν και είχε ανέβει η θερμοκρασία, για να τη πιάσω στα πράσσα να κατεβαίνει . -
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Έχω πρόβλημα με το Ibiza, πάλι.
Μοντέλο 2001 1.4, με 160.000 χλμ.
Πήγα το ΣΚ στα Καμμένα Βούρλα για εκδρομή, με 5 άτομα και βαλίτσες μέσα.
Για κάποιο λόγο δεν ανέβαζε θερμοκρασία όσο ήμασταν στον αυτοκινητόδρομο.
Δηλαδή ήταν πάντα μεταξύ 60 και 70, ενώ κανονικά πρέπει να είναι γύρω στα 90.
Δεν το πάταγα, δηλαδή πατούσα λίγο γκάζι και πήγαινα με περίπου 100-120 χλμ, χωρίς να το πιέζω, οι στροφές μου ήταν περίπου 3000+-500. Σε μερικά σημεία μόνο ανέβηκα 4500 για προσπεράσεις, η γιατί είχα αρχίσει να βαριέμαι, οπότε και ανέβηκε η θερμοκρασία λιγάκι.
Σε συνθήκες πόλης, δηλαδή με φανάρια, σταμάτημα ξεκίνημα κλπ ανεβάζει κανονικά 90 βαθμους και μένει εκεί.
Έχω και φωτογραφίες (άμα βρω και το καλώδιο..) που κινούμαι με 3000 στροφές και 100 χλμ, και η θερμοκρασία να είναι χαμηλή. Προφανώς την κοίταζα μετά από αρκετή ώρα, όχι με το που ξεκίναγα.
Δυστυχώς δεν θυμήθηκα να ελέγξω τη θερμοκρασία στον αυτοκινητόδρομο μετά τα έργα, όπου ήμασταν σημειωτόν και είχε ανέβει η θερμοκρασία, για να τη πιάσω στα πράσσα να κατεβαίνει .Θερμοστατης
-
Εχει κολλησει ανοιχτος ο θερμοστατης σου...!
-
Πάλι;
Τον έχουμε αλλάξει ήδη μία φορά, δεν θυμάμαι πότε.
Είχα πάλι τέτοιο πρόβλημα, πέρσι πρέπει να ήταν, μόνο που τότε η θερμοκρασία δεν ανέβαινε ποτέ, ούτε μέσα στη πόλη ούτε σε Αττική οδό.
Ο μηχανικός μου είχε πει, απ'ότι θυμάμαι, οτι είχε κολλήσει ο θερμοστάτης και λειτουργούσε συνεχώς (καλύτερο από το να μη λειτουργεί καθόλου θα μου πεις ).Πως είναι δυνατόν άλλοτε να ανεβαίνει η θερμοκρασία και άλλοτε όχι;
-
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Πάλι;
Τον έχουμε αλλάξει ήδη μία φορά, δεν θυμάμαι πότε.
Είχα πάλι τέτοιο πρόβλημα, πέρσι πρέπει να ήταν, μόνο που τότε η θερμοκρασία δεν ανέβαινε ποτέ, ούτε μέσα στη πόλη ούτε σε Αττική οδό.
Ο μηχανικός μου είχε πει, απ'ότι θυμάμαι, οτι είχε κολλήσει ο θερμοστάτης και λειτουργούσε συνεχώς (καλύτερο από το να μη λειτουργεί καθόλου θα μου πεις ).Πως είναι δυνατόν άλλοτε να ανεβαίνει η θερμοκρασία και άλλοτε όχι;
Σε αυτοκινητοδρομους ο αερας κρυωνει το ψυγειο και καθως το νερο κυκλοφορει συνεχεια(ο θερμοστατης εχει κολλησει ανοιχτος) δεν ζεστενεται.Τον χειμωνα το καταλαβαινεις πολυ πιο ευκολα το προβλημα,επισης θα εχεις και ανεβασμενη καταναλωση.
-
Οκ, ευχαριστώ, θα το πάω να το φτιάξουν το συντομότερο.
Το'χω σιχαθεί αυτό το αμάξι, συνέχεια κάποια ζημιά θα εμφανίσει.. -
Το είχα κι εγώ αυτό το πρόβλημα.... το χειμώνα σε εθνική η βελόνα ίσα ίσα που ανέβαινε από το μπλέ και κρύωνα γιατί δεν έβγαζε αρκετή ζέστη από το καλοριφέρ. Ο θερμοστάτης ήταν κολλημένος ανοιχτός αλλά το άνοιγμα ήταν ίσα ίσα μια χαραμάδα... κι όμως αυτό αρκούσε.
-
στα καινούρια όμως που δεν έχει βελόνα θερμοκρασίας πώς το διαπιστώνουμε αυτό το πρόβλημα αν υπάρχει ?
-
Καλή ερώτηση... Εδώ βέβαια στη C4 δεν καταλαβαίνω ούτε και αν έχει ζεσταθεί η μηχανή...
Βλακείες για ανόητους οδηγούς που δεν μπορούν να ελέγξουν ούτε τα σάλια τους...
-
κολανε οι θερμοστατες ανοιχτοι και δεν το ηξερα;
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
κολανε οι θερμοστατες ανοιχτοι και δεν το ηξερα;Και κλειστοι μπορει να κολλήσουν αλλα κανονικα πρεπει να κολλανε ανοιχτοι,δηλαδη κυκλοφορουν τα νερα συνεχεια σε ολο το κυκλωμα.
-
με κλειστο την εχω παθει (καμμενη φλαντζα λιγο αργοτερα ),με ανοιχτο οχι.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
με κλειστο την εχω παθει (καμμενη φλαντζα λιγο αργοτερα ),με ανοιχτο οχι.λόγω Μέρφυ (όχι Έντι ) είναι πιο δύσκολο να σου κολλήσει ανοιχτή
-
Εμένα που μου'χει κολλήσει 2 φορές ανοιχτή, με ανέλαβε ο Έντι λόγω φόρτου εργασίας;
-
Θα ηθελα να μου δωσει οποιος γνωριζει καποιες πληροφοριες σχετικα με τον θεσμο τις αναβασης του Pikes Peak .
1.-Εδω κ ποσα χρονια λειτουργει ο θεσμος?
2. καθε ποτε διοργανωνεται?
3.Υπαρχουν διαφορες κατηγοριες οχηματων που παιρνουν μερος η διαμορφωνουν οι διαγωνιζομενοι τα οχηματα τους οπως θελουν (ανεξαρτητου κυβισμου, ιπποδυμανης κλπ) Αρκει να σπασουν το ρεκορ?
4.Ποιος κατεχει το ρεκορ κ σε ποια κατηγορια? ( αν υπαρχουν κατηγοριες)
5.Που βρισκετε ακριβως το pikes peak k ποιο ειναι το υψομετρο του?
Ευχαριστω -
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pikes_PeakEυχαριστω για την προσπαθεια αλλα τα αγγλικα μου δεν ειναι καλα.
θελω με λιγα λογια τι περιλαμβανει αυτος ο θεσμος. -
Ειναι φυσιολογικο σε peugeot 405 1.6 να εχει antispin και esp?Ενω δεν εχει ουτε καν αεροσακους?Μοντελο 97 το αμαξι αυτο που λεω με ταμπουρα πισω.
-
406 εννοείς μήπως; 405 δεν υπήρχε τότε.
Και όχι, ούτε το ένα ούτε το άλλο είχαν ESP.
-
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 070926.jpg
Να το 405.Εγω εχω μεινει μ@λ@κ@ς γιατι φιλος μου λεει οτι το αμαξι του τα εχει απο τη μανα του και οτι ισχυριζεται οτι πηγε να κανει χειροφρεννο και τον μαζεψε το esp. Του λεω κοψε τη εγινες 18 χρονων μ@λ@κ@ς και τα πιστευεις αυτα που λες?Αμ και το αλλο.Το αντισπιν.Θα με μουρλανουνε ρε το αντισπιν να μην αφηνει να γραφει στις πρωτες αλλα αφηνει να γραψει σε δευτερες? Και επισης το αντισπιν δινει διακεκομενα την κινηση δεν την δινει σιγα σιγα.Εγω αν δεν παω βολτα με το συγκεκριμενο αμαξι δε πιστευω λεξη.Αλλα φοραει εγκεφαλο απανω magnet marelli.Λετε να παιζει ρολο?
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο