Κατ' αρχήν περαστικά στον Ηλία και τον Σπύρο.
Παραμένοντας στο θέμα του ατυχήματος να πω οτι εμείς με αριθμό συμμετοχής 99 φτάσαμε στο σημείο 5 λεπτά μετα το ατύχημα και ειδοποιηθήκαμε απο θεατή (που ευτυχώς κρατούσε το SOS του Roadbook). Το ίδιο και τουλάχιστον 2 πληρώματα μετα απο εμάς (δηλ 7 λεπτά μετά το ατύχημα).
Το ασθενοφόρο πρέπει να έφτασε γύρω στα 20- 25 λεπτα απο το ατύχημα.
Το περίεργο ήταν οτι το όχημα της πυροσβεστικής που έφτασε επίσης στο σημείο, πέραν του πολύ ευγενικού πληρώματος, δεν είχε πυροσβεστήρα και ζήτησε τους δικούς μας και του ασθενοφόρου
Για την διαδρομή, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η Φυλή δεν ξεκινούσε τουλάχιστον 500 - 600 μέτρα πιο μετά(ήταν σαν να κάναμε αγώνα dragster μέχρι την πρώτη στροφή!) και ας τελείωνε 500 - 600 μέτρα πιο κάτω στο στενό κομμάτι. Το ίδιο και για το πρώτο κομμάτι στο Μελετάκι....
Κατα τα άλλα η πιο ωραία κατα την γνώμη μου ήταν η Πάνακτος (ΚΑΙ τα γρήγορα κομμάτια της!).
Για τους συνάδελφους Ιστορικούς: Συγχαρητήρια κατ΄αρχήν στον πρώην Ιστορικό Κίκιζα! Με τέτοια προπόνηση απο το δύσκολο Escort δεν περίμενα κάτι λιγότερο. Μπράβο γιατί πέραν της ταχύτητας του απέδειξε για μια ακόμα φορά τον εξαιρετικό χαρακτήρα και το επίπεδο του γενικότερα. Μακάρι να συνεχίσει γιατι σίγουρα ο χώρος χρειάζεται τέτοιους ανθρώπους!
Συγχαρητήτρια επίσης και στον Χωριανόπουλο που έγραψε εξαιρετικούς χρόνους, αλλά και σε ένα εντελώς αθόρυβο πλήρωμα τους Κολισλογλου - Βασιλειάδου που με ένα νορμαλ 1.100 Fiesta (έπρεπε να δείτε την νορμάλ εξάτμιση - καλαμάκι του φραπέ να τραντάζεται στις εκκινήσεις των ειδικών!) τερμάτισαν 3οι στην κατηγορία και την κλάση τους:
http://www.photorallypress.gr/index.php ... y=25&hit=1
octavia5 και εμείς σας είδαμε και σας ευχαριστούμε. Πάντα τέτοιες κινήσεις είναι ωραίες την ωρα της προσπάθειας του κάθε πληρώματος.