-
η καλη μερα απτο πρωι φαινεται.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
η καλη μερα απτο πρωι φαινεται.Τοτε ολα ειναι χαλια...
-
γιαντα το λες αυτο;
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
ρε παιδιά
Αλλάξατε δίσκο-πλατό στα 3000χλμ;
...και τους εκθειάζεις; ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ τους ήταν και να σου έδιναν και αμάξι αντικατάστασης και δώρο καμιά αλλαγή λαδιών!!! Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο;
Μπορεί να σιχαίνομαι την δεδομένη εταιρία δικαίως η αδίκως αλλά τέτοια πράγματα απλά ενισχύουν το στερεότυπο μου για την vw. Δηλαδή τι θα γίνει μόλις βγείτε από την εγγύηση;
Έλεος...βέβαια αν το δεις αντικειμενικά τα έχουν σκαρτέψει όλες οι εταιρείες τα μοντέλα τους...ακόμα και εμείς οι φανατικοί χοντάδες τα βλέπουμε στα δικά μας...μπορεί να μην έχω τέτοιας έκτασης ζημιές αλλά τα μικροπροβλήματα δεν λείπουν και δεν θα το χαρακτήριζα...'αλεξίσφαιρο' όπως παλαιότερα χόντα
Θα τα καταντήσουν σαν ν' αγοράζεις dvd player σε λίγα χρόνια...Γιατι τραβας τα πραγματα απο τα μαλλια? Το οτι χαλασε κάτι ουσιαστικα με το καλημέρα σας δεν σημαινει ΤΙΠΟΤΑ για την αξιοπιστια του αυτοκινητου! Ηταν κάτι ελαττωματικό εκ κατασκευής και βγήκε οπως ηταν αναμενομενο στα πρώτα χιλιόμετρα.
Το πρώτο εξάμηνο της ζωης ενος αυτοκινήτου ειθιστε να βγάζει διάφορες παρατηρήσεις... ειτε λεπτομέρειες, είτε και λίγο σοβαρότερα.Τπτ δεν θα γίνει οταν βγει απο την εγγύηση... μιας και οτι ειναι να αστοχήσει λογω σφάλματος κατασκευης θα γίνει αρκετά ποιο πριν...
εχουν γινει πολλα σκηνικα με τους δισκους στα vag και συνηθως η αντιμετωπιση της αντιπροσωπειας ειναι απαραδεκτη.. (ας μη μιλησουμε για τα τοποθετηση ανταλλακτικων ανακατασκευης μεσω εγγυησης για τη μειωση κοστους)
ειδικα στο δικο μου μοντελο, στα πρωτα αυτοκινητα που δεν ειχαν ανθεκτικους δισκους ειχε γινει μακελιο (μετα το διορθωσαν μιας και λεγαμε καποια στιγμη για beta tetsters ) εγω πραγματικα αναρωτιεμαι πως εχω φτασει τα 42.000 χλμ
το 700αρι δισκου πλατω ερχεταιπαντως η ποιοτητα σε ολους τους κατασκευαστες (ειδικα τους γερμανους) εχει πεσει..ελαχιστοι ειναι αυτοι που εχουν ανεβει (ιταλοι, κορεατες) , μιας και ειχαν περιθωριο αλλα και παλι με ερωτηματικο για το κατα ποσο εχουν φτασει τους αλλους
στο δικο μου αυτοκινητο ενω βλεπω οτι εχει γινει τρελη δουλεια σε καποια σημεια ετσι ωστε να υπαρχει αξιοπιστια και ανθεκτικοτητα , βλεπω ωρες ωρες κατι φθηνιες για να γλιτωσουν μερικες δεκαδες ή εκατονταδες ευρω και τρελαινομαι..
-
Φιλε spiros.s.εγω λεω οτι εγινε με την περιπτωση μου. πραγματικα αν μ ελεγαν διαφορα περι εγγυησης θα εκανα νομικη κινηση. δεν ξερω κατα ποσο αυτο θεωρητε 'εκθεισμος'..συμφωνω απολυτα με το οτι επιδη εβγαλε αυτα τα προβληματα καλητερα τωρα που θεωρητε κ 'παιδικη ασθενια'(α ρε γριπη των χοιρον..!! )παρα μετα απο 1-2-5χρονια .αστοχια υλικου ηταν κ στις 2 περιπτωσεις.τωρα αυτο περι να μου εδιναν ενα αυτοκινητο αντικαταστασηςκ κανα δωρο.ενταξη θα προτιμουσα να εφτιαχναν το αμαξακι μου σε 4 εργασιμες .πραγμα που εγινε.και να εκανα την δουλια μου. καθος το να εχεις ενα ημιμετρο δεν επιφερει στην λυση του προβληματος. αυτο περι ανακατασκευασμενων δισκων νομιζω οτι δεν ισχιει πλεων.γιατι εμενα εγινε παραγγελια απο γερμανια και εκανα ενδικτικα 6 μερες για αλλαγη δισκου-πλατο και 4 για το συγχρονιζε. corsair +1000
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
αυτο περι ανακατασκευασμενων δισκων νομιζω οτι δεν ισχιει πλεων.γιατι εμενα εγινε παραγγελια απο γερμανια και εκανα ενδικτικα 6 μερες για αλλαγη δισκου-πλατο και 4 για το συγχρονιζε. corsair +1000περι ανακατεσκευσμενων ρουλεμαν? ασε γιατι ξερω περιπτωση που του το ειπαν και στη μαπα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εχουν γινει πολλα σκηνικα με τους δισκους στα vag και συνηθως η αντιμετωπιση της αντιπροσωπειας ειναι απαραδεκτη.. (ας μη μιλησουμε για τα τοποθετηση ανταλλακτικων ανακατασκευης μεσω εγγυησης για τη μειωση κοστους)
ειδικα στο δικο μου μοντελο, στα πρωτα αυτοκινητα που δεν ειχαν ανθεκτικους δισκους ειχε γινει μακελιο (μετα το διορθωσαν μιας και λεγαμε καποια στιγμη για beta tetsters ) εγω πραγματικα αναρωτιεμαι πως εχω φτασει τα 42.000 χλμ
το 700αρι δισκου πλατω ερχεταιok, ναι... ειναι γνωστη η ευαισθησια του συστηματος μεταδοσης στα VAG... απλα στην περιπτωση του φιλου μας δεν θα ελεγα οτι μπορουμε να προβουμε σε συμπερασματα αξιοπιστιας για ενα τυχαιο σφαλμα/αστοχια στην γραμμη παραγωγης. Τουλαχιστον κατα την γνωμη η πρωτη περιοδος... 6μηνο-χρονος... ειναι περιοδος χαριστικη σε οτι αφορα τις βλαβες μιας και σε αντιθεση με τις ιαπωνικες γραμμες παραγωγης που χρησιμοποιουν ISO-KAIZEN-MAIZEN ... στην Ευρωπη χρησιμοποιουμε την ΑR-ΚΟ με οτι συνεπαγεται.
Παντως λιγο απαρεδεκτη η VAG, που δεν το εχει βελτιωσει το θεμα μετα απο τοσα χρονια... οχι τιποτε αλλο, αλλα ειναι ακριβη η βλαβη, δεν ειναι τιποτα ψιλολογια να κανεις τα στραβα ματια.
AR-KO = Arpa Kolla
-
μα και βεβαια ειναι απαραδεκτη και οχι μονο για τα πιο ακριβα μοντελα, αλλα για ολα τα μοντελα
και 10.000 να κανει ενα αυτοκινητο ΠΡΕΠΕΙ να ειναι αξιοπιστο (και ας μην εχει καλα πλαστικα και ας τριζει)
και πες καποια αλλα προβληματα, οπως πολλαπλασιαστες τους οποιους επισης δεν λενε να σταματησουν να καινε πες παει στο διαλο, σε πιανει η εγγυση την πρωτη φορα, αλλα δισκος πλατω θεωρουνται αναλωσιμα και ακομα και εγγυση να εχεις παιρνεις τα @@ μου
επισης σε καποιες περιπτωσεις ειναι και λιγο επικινδυνο να σου κολλαει το πενταλ του συμπλεκτη στο πατωμα στα 15.000 χλμ και μετα να σε βαζουν να πληρωσεις το 700αρι βαζοντας σου και ανταλλακτικα ανακατασκευης και αφου μετα συνεχιζονται και ακουγονται ηχοι στο απο τη μεταδωση να σου λενε οτι θα κατεβαζουν κιβωτιο
πραγματικη ιστορια απο s3 το παραπανω και απο οδηγο που δεν παει ταπα
δηλαδη ενταξει , λαθη κατασκευαστικα γινονται , αλλα αν ειναι καλη η αντιπροσωπεια και δεν ταλαιπωρεισαι λες δε παει στο διαολο..αν ομως για ενα πολλαπλασιαστη σου λενε οτι να σου κρατησουν 3-5 μερες το αυτοκινητο ή οταν εχει βραχυκυκλωσει ενα ανεμιστηρακι σου λενε ιστοριες για σκουπες που το φυσανε και αερηδες που ερχονται απ'εξω τα παιρνεις πώς να το κανουμε
(αυτα ειναι δικα μου σκηνικα) -
λογικα τα ρουλεμαν δεν εχουν μεγαλο κοστος γιατι να τα ανακατασκευασουν? δεν διαφωνω στο οτι, οτι κρατανε στο συνεργιο μεσα παει για ανακατασκευη αφου πρωτα εχει σταλει στιν γερμανια για αξιολογηση (αν δεν κανω λαθος στιν περιπτωση εγγυησης). γιαυτο κ δεν μπορεις να δεις σε τι κατασταση ηταν αυτο που αλαχτικε!! (για εμενα ειναι αρνητικο αυτο ,οπως και θα ηθελα να εβλεπα το πως γινοταν η αλαγη γιατι απο το συνεργειο στην πανω ακρη του φτερου εκει που ενωνετε με το καπο φενετε οτι καπιο μαστορι δεν κρατουσε καλα το κλειδι και εγαφε λιγουλακι χρωμα.!!! η σε αλλη περιπτωση του πατερα μου στο πασσατ του εσπασαν τον δεικτι λαδιου και το ειδαμε αρκετα μετα η για τιν καβαντζα του σηματος απο τιν μηχανη. γενικα οταν θα ερθει το χαρτι αξιολογησης θα τους καψω εγω κ ο πατερας μου.
-
δεν ηταν με εγγυση τελικα , το πληρωσε αυτο
-
και φυσικα δεν ειναι μονο η ζημια που μπορει να φτιαχνεται δωρεαν λογω εγγυησης αλλα και η αισθηση του να πληρωνεις 20-30000 ευρω για ενα αμαξι και να πηγαινεις συνεργειο
-
θα σεβαστω τα ποστ σου ιταλακια αλλα θα ελεγα μιλανε ολοι μιλανε και οι @@@οι
δεν απευθυνομαι προσωπικα αλλα στα ιταλικα αυτοκινητα. προσφατα σε αλφα 146 φιλου ενω πιγενε με 100 + σε στοφες του εσβισαν τα φωτα . ειχε αγιο το παιδι που σεν στουκαρε !!! κ δεν ειχε φοτισμο στο δρομο -
Εδώ μπορεί να πάμε εμείς συνεργείο ανα πάσα στιγμή ή για απόσυρση
Σίδερα είναι, πολύπλοκες κατασκευές που παράγονται μαζικά κάποια θα βγάλουν ζημιές.Εμείς να είμαστε γεροί και όλα τα άλλα γίνονται
-
δ
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
και φυσικα δεν ειναι μονο η ζημια που μπορει να φτιαχνεται δωρεαν λογω εγγυησης αλλα και η αισθηση του να πληρωνεις 20-30000 ευρω για ενα αμαξι και να πηγαινεις συνεργειοαμα πας και φυγεις στα @@ σου (αλλο αν μεινεις στο δρομο)
αλλα αν πας και τσακωνεσαι και σε γραφουν και στο παιζουν ντιβες και τελικα πρεπει να φτασεις να φωναζεις μες στον κοσμο οτι ειστε αλητες και απατεωνες για να βρεις το δικιο σου, ε τοτε μιλαμε για καραγκιοζηλικια
πηγαινει εμενα ο πατερας μου που δεν ειναι και στη καλυτερη κατασταση απο αποψη υγειας και τσακωνεται με το καθε κωλοπαιδι που δε ξερω και γω απο πού το μαζεψαν για το αυτονοητο?? γαμω τη π@@@@ια δηλαδη..
δινεις 50Κ και σου φερονται σα μ@λακα και λες οχι ρε πστη μου... -
Ο χρήστης iROC έγραψε:
:svivhaha: θα σεβαστω τα ποστ σου ιταλακια αλλα θα ελεγα μιλανε ολοι μιλανε και οι @@@οι
δεν απευθυνομαι προσωπικα αλλα στα ιταλικα αυτοκινητα. προσφατα σε αλφα 146 φιλου ενω πιγενε με 100 + σε στοφες του εσβισαν τα φωτα . ειχε αγιο το παιδι που σεν στουκαρε !!! κ δεν ειχε φοτισμο στο δρομοτο εχω παθει επανηλλημενα στο citroen και μαλιστα η μια φορα ηταν στην Αθηνων Πατρων με 140
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
:svivhaha: θα σεβαστω τα ποστ σου ιταλακια αλλα θα ελεγα μιλανε ολοι μιλανε και οι @@@οι
δεν απευθυνομαι προσωπικα αλλα στα ιταλικα αυτοκινητα. προσφατα σε αλφα 146 φιλου ενω πιγενε με 100 + σε στοφες του εσβισαν τα φωτα . ειχε αγιο το παιδι που σεν στουκαρε !!! κ δεν ειχε φοτισμο στο δρομοτωρα ειδα την διορθωση που εκανες.
και τι εγινε δλδ που εσβησαν τα φωτα ,δεν καταλαβα;
η ζημια ειναι μικρη και μιλαω για τιμη οχι στο τι θα γινονταν πανω στο δρομο. -
καλα για το οτι δεν ειχε φρενα το αμαξι ... ισα που ειχε δαγκομα ..μετα απο αυτο τπτ. αυτο ειναι το κυριοτερο που λες για το αν σε αφισει στον δρομο εκει ειναι που θα ριχνεις καταρες... στο πασσατ εμεις με καμενο πολλ/στη ειχαμε κανει 1500 χλμ + σε διακοπες οταν ηρθαμε αθηνα κ μια φορα που πηγε ο πατερας μ να παρει σουβλακια 2 τετραγονα απο το σπιτι. καηκε και 2 ος κ τοτε εμεινε .. ειναι γελια η κατασταση με τους πολλ/στες αλλα τουλαχιστων δεν εχουμε 1 σαν μερικους και να μεινουμε εντελως
και κατι αλλο αυτος ο φιλος μου με την αλφα 146 υστερα απο βολτα χαλαρη με 1-2 ανοιγματακια οχι ακραια κ ενω πηγενε να φυγει απο μια συντομη σταση σε περιπτερο. του καρφοσε βαλβιδες το μποχερ μοτορι.. αυτο ειναι για εμενα 'αναξιοπιστια' χωρις να λεω μεγαλα λογια ,γιατικ εγω εχω μελλον.!! τα φωτα εσβισαν στα λιμανακια .. με τα γνωστα πλεων σβηστα φωτα π εχει ρυθμισει η τροχαια για να μην 'μπαινουν',ασχετο π εχω ακουσει οτι μερικοι σβινουν και τα δικα τους φωτα και μπενουν και σε αντιθετα ρευματα βασιζομενοι στα φωτα των αλλων να μπενουν με 'οσα'!!! -
Ο χρήστης iROC έγραψε:
καλα για το οτι δεν ειχε φρενα το αμαξι ... ισα που ειχε δαγκομα ..μετα απο αυτο τπτ. αυτο ειναι το κυριοτερο που λες για το αν σε αφισει στον δρομο εκει ειναι που θα ριχνεις καταρες... στο πασσατ εμεις με καμενο πολλ/στη ειχαμε κανει 1500 χλμ + σε διακοπες οταν ηρθαμε αθηνα κ μια φορα που πηγε ο πατερας μ να παρει σουβλακια 2 τετραγονα απο το σπιτι. καηκε και 2 ος κ τοτε εμεινε .. ειναι γελια η κατασταση με τους πολλ/στες αλλα τουλαχιστων δεν εχουμε 1 σαν μερικους και να μεινουμε εντελως
και κατι αλλο αυτος ο φιλος μου με την αλφα 146 υστερα απο βολτα χαλαρη με 1-2 ανοιγματακια οχι ακραια κ ενω πηγενε να φυγει απο μια συντομη σταση σε περιπτερο. του καρφοσε βαλβιδες το μποχερ μοτορι.. αυτο ειναι για εμενα 'αναξιοπιστια' χωρις να λεω μεγαλα λογια ,γιατικ εγω εχω μελλον.!!στο δικο μου εστω και ενας να σου καει τρεμει τοσο πολυ το αυτοκινητο απλα μπορεις να το τσουλησεις δεν οδηγιεται
στο κλιο μας απο την αλλη ισα ισα που το παρατηρεις
δεν ξερω αν φταιει ο αμεσος ψεκασμος για αυτο
-
Πάντως στην Ελλάδα συνολικά έχουμε πρώτα θέμα αντιπροσώπευσης και μετά των ίδιων των οχημάτων. Είσαι καλός μέχρι ν' αγοράσεις μετά σε τρέχουν. Ρε γαμώτο αν είχαμε πανίσχυρους συλλόγους καταναλωτών θα τους σκίζαμε συνολικά αλλά εμείς εδώ δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας...
Έχω την γνώση των όσων συμβαίνουν στην Ελλάδα με τον Σ και το δίκτυο των αντιπροσώπων για τα χόντα και τα μίτσου, έχω ακούσει και για τους ντιλερ των vw...οργανωμένη αντίδραση που τους χρειάζεται...@iroc: Φίλε μου σου κ΄ρατησαν το ολοκαίνουριο αμάξι σου για 4 εργάσιμες! Εσύ πως θα πας στις δουλειές σου, στις υποχρεώσεις σου ή ακόμα και στην διασκέδαση σου αυτές τις μέρες;
Το υποβαθμίζεις αλλά είναι σοβαρό. Έχεις ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο το οποίο πήρες με στερήσεις ακριβώς για να μην έχεις τέτοια. Εντός εγγύησης πρέπει ν' απαιτούμαι!
VW Golf VΙ