-
Παρακατω δειτε τρια βιντεακια απο την πολωνικη εταιρεια που πηρα το εβο χ.Το πρωτο στα χιονια ειναι γυρω απο το μαγαζι τους και ειναι το εβο που κρατησε για να τρεχει ο Dytko εκει(τα ξεχωριζω απο τις πινακιδες).Το δευτερο ειναι αυτο που πηρα εγω και το τριτο με τα κοκκινα καθισματα ειναι προς πωληση αυτην την στιγμη στο rallycarsforsale,και δεν αποκλειεται να το δουμε και αυτο στην ελλαδα συντομα.(το τελευταιο ειναι ρυθμισμενο με το 33mm στομιο).
Φανταζομαι τον el-matador να τα δει απο 2-3 φορες και τον apr να.....http://www.youtube.com/watch?v=YjxhKhZL3fA
http://www.youtube.com/watch?v=dKFbxrfHMGc
Youtube Video -
Παρακατω δειτε τρια βιντεακια απο την πολωνικη εταιρεια που πηρα το εβο χ.Το πρωτο στα χιονια ειναι γυρω απο το μαγαζι τους και ειναι το εβο που κρατησε για να τρεχει ο Dytko εκει(τα ξεχωριζω απο τις πινακιδες).Το δευτερο ειναι αυτο που πηρα εγω και το τριτο με τα κοκκινα καθισματα ειναι προς πωληση αυτην την στιγμη στο rallycarsforsale,και δεν αποκλειεται να το δουμε και αυτο στην ελλαδα συντομα.(το τελευταιο ειναι ρυθμισμενο με το 33mm στομιο).
Φανταζομαι τον el-matador να τα δει απο 2-3 φορες και τον apr να.....http://www.youtube.com/watch?v=YjxhKhZL3fA
http://www.youtube.com/watch?v=dKFbxrfHMGc
Youtube Video -
Παρακατω δειτε τρια βιντεακια απο την πολωνικη εταιρεια που πηρα το εβο χ.Το πρωτο στα χιονια ειναι γυρω απο το μαγαζι τους και ειναι το εβο που κρατησε για να τρεχει ο Dytko εκει(τα ξεχωριζω απο τις πινακιδες).Το δευτερο ειναι αυτο που πηρα εγω και το τριτο με τα κοκκινα καθισματα ειναι προς πωληση αυτην την στιγμη στο rallycarsforsale,και δεν αποκλειεται να το δουμε και αυτο στην ελλαδα συντομα.(το τελευταιο ειναι ρυθμισμενο με το 33mm στομιο).
Φανταζομαι τον el-matador να τα δει απο 2-3 φορες και τον apr να.....http://www.youtube.com/watch?v=YjxhKhZL3fA
http://www.youtube.com/watch?v=dKFbxrfHMGc
Youtube Video -
ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ,
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΥΝΤΟΜΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Μμμμμ τι δοκιμες ηταν αυτες ? τστστσ
Με Γαλλο συνοδηγο ?
Καλα ετσι πηδημενο το πουλανε ? Τα αλματα εννοω -
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
Φανταζομαι τον el-matador να τα δει απο 2-3 φορες και τον apr να.....Kι ομως , δεν θα το πιστεψεις αλλα και πριν λιγες ωρες στον τεχ.ελεγχο για ενα τετοιο συζηταγαμε με Κυριακο , Λου Μου ,Προεδρο ,που οδηγησε , οποτε ειμαι τελειως κουλ στην ιδεα τους πλεον .........
Μπορω να σου ευχηθω απ'την καρδια μου ομως , να το διασκεδασης οσο πιο πολυ μπορεις , αφου αλλωστε θα το χρησιμοποιησεις εκει που αρμοζει ,στο χωμα που λατρευεις δηλαδη , για εκει που ειναι φταγμενα αυτα τα .
Καλα γκαζια ...υ.γ. το βιντεο βεβαια , επιδειξη στην ασφαλτο ....... ημμμμμμμμαρτον
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ,
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΥΝΤΟΜΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ευχαριστω λωρη,το συντομοτερο το υπολογιζω τον ερχομενο μαρτιο-απριλιο!Ειχες απολυτο δικιο οτι η ralliart ιταλιας εδωσε στον Araujo το δεκαρι για να το εξελιξει και μαλιστα στην ουαλια ηταν 9ος γενικης!!Οποτε αναμενω το 2010 να υπαρξουν ετοιμες λυσεις.>Μμμμμ τι δοκιμες ηταν αυτες ? τστστσ
Με Γαλλο συνοδηγο ?
Καλα ετσι πηδημενο το πουλανε ? Τα αλματα εννοωPanizzi τα αγωνιστικα ειναι σαν τις πορνες!πληρωνεις,τα πηδας,και δεν ρωτας για τους προηγουμενους! >αφου αλλωστε θα το χρησιμοποιησεις εκει που αρμοζει ,στο χωμα που λατρευεις δηλαδη , για εκει που ειναι φταγμενα αυτα τα .
Κυρ χρηστο,μηπως αυτο σε ελευθερη apr μεταφραση σημαινει
Νομιζω θα το ρισκαρω! -
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
Νομιζω θα το ρισκαρω!
Εγω παντως στο παλλαδιο δεν ειδα τα ν4 με τον 1,5 τονο να τρωνε ξυλο απο τα ρ2 με οδηγους στα πηδαλια αποτι καλυτερο διαθετει η ελλαδα.Το αντιθετο ειδα.
Καλοριζικο Ποσειδωνα και απο εδω!! -
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
Ευχαριστω λωρη,το συντομοτερο το υπολογιζω τον ερχομενο μαρτιο-απριλιο!Ειχες απολυτο δικιο οτι η ralliart ιταλιας εδωσε στον Araujo το δεκαρι για να το εξελιξει και μαλιστα στην ουαλια ηταν 9ος γενικης!!Οποτε αναμενω το 2010 να υπαρξουν ετοιμες λυσεις.
Εμένα πάλι δεν θα με παραξενέψει καθόλου αν τα πρώτα εξαιρετικά 10άρια προέλθουν από Tango και VRS στην Αργεντινή!!!! (αν δεν είναι ήδη!). Σε εξαιρετικό συναγωνισμό, από την αρχή της χρονιάς, το αυτοκίνητο δείχνει ότι μπορεί να είναι καλύτερο ήδη από το 9άρι! Πάντα μιλάμε για χώμα!
Στην Ευρώπη με εξαίρεση την Ralliart Ιtaly (λίγοι οι αγώνες του PSD) και τον Gassner (αυτός έκανε πολλούς αγώνες φέτος, αλλά μικρότερης εμβάλειας ομάδα) δεν δουλεύτηκε πολύ!
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
Ευχαριστω λωρη,το συντομοτερο το υπολογιζω τον ερχομενο μαρτιο-απριλιο!Ειχες απολυτο δικιο οτι η ralliart ιταλιας εδωσε στον Araujo το δεκαρι για να το εξελιξει και μαλιστα στην ουαλια ηταν 9ος γενικης!!Οποτε αναμενω το 2010 να υπαρξουν ετοιμες λυσεις.
Εμένα πάλι δεν θα με παραξενέψει καθόλου αν τα πρώτα εξαιρετικά 10άρια προέλθουν από Tango και VRS στην Αργεντινή!!!! (αν δεν είναι ήδη!). Σε εξαιρετικό συναγωνισμό, από την αρχή της χρονιάς, το αυτοκίνητο δείχνει ότι μπορεί να είναι καλύτερο ήδη από το 9άρι! Πάντα μιλάμε για χώμα!
Στην Ευρώπη με εξαίρεση την Ralliart Ιtaly (λίγοι οι αγώνες του PSD) και τον Gassner (αυτός έκανε πολλούς αγώνες φέτος, αλλά μικρότερης εμβάλειας ομάδα) δεν δουλεύτηκε πολύ!
+1
Στην αργεντινη το Χ εχει εξεληχθει παρα πολυ.Ειναι ευκολα γρηγοροτερο του 9 παντου και των Ποτσο Μενζι με ν15.
Ολλανδια,Ισπανια,Γερμανια (Βαν ντε Χαουβελ,Γκασνερ,Πονς)πρωταγωνιστει και δεν βγαζει προβληματα.Μονο ραλλιαρτ ιταλιας εχει αρνητικα αποτελεσματα με το Χ.Οποτε δεν ειχε προβλημα του Νικαρα ηταν στην 3αδα απο χρονους και σχεδον παντα εμπρος απο 9αρια.
Filandia me Salo απο τοτε που αρχισε με Χαρι στα μεσα της χρονιας πηρε νικες απεναντι σε Κετομα με tmr n15.Καθολου ευκολο αυτο στην φιλανδια τα τελευταια 2 χρονια.
Οποτε το προβλημα μαλλον εντοπιζεται στην αξιοπιστια -προετοιμασια της ραλλιαρτ ιταλιας αφου αυτη ανελαβε να το τρεξει στο pwrc. -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Ευχαριστω λωρη,το συντομοτερο το υπολογιζω τον ερχομενο μαρτιο-απριλιο!Ειχες απολυτο δικιο οτι η ralliart ιταλιας εδωσε στον Araujo το δεκαρι για να το εξελιξει και μαλιστα στην ουαλια ηταν 9ος γενικης!!Οποτε αναμενω το 2010 να υπαρξουν ετοιμες λυσεις.
Εμένα πάλι δεν θα με παραξενέψει καθόλου αν τα πρώτα εξαιρετικά 10άρια προέλθουν από Tango και VRS στην Αργεντινή!!!! (αν δεν είναι ήδη!). Σε εξαιρετικό συναγωνισμό, από την αρχή της χρονιάς, το αυτοκίνητο δείχνει ότι μπορεί να είναι καλύτερο ήδη από το 9άρι! Πάντα μιλάμε για χώμα!
Στην Ευρώπη με εξαίρεση την Ralliart Ιtaly (λίγοι οι αγώνες του PSD) και τον Gassner (αυτός έκανε πολλούς αγώνες φέτος, αλλά μικρότερης εμβάλειας ομάδα) δεν δουλεύτηκε πολύ!
+1
Στην αργεντινη το Χ εχει εξεληχθει παρα πολυ.Ειναι ευκολα γρηγοροτερο του 9 παντου και των Ποτσο Μενζι με ν15.
Ολλανδια,Ισπανια,Γερμανια (Βαν ντε Χαουβελ,Γκασνερ,Πονς)πρωταγωνιστει και δεν βγαζει προβληματα.Μονο ραλλιαρτ ιταλιας εχει αρνητικα αποτελεσματα με το Χ.Οποτε δεν ειχε προβλημα του Νικαρα ηταν στην 3αδα απο χρονους και σχεδον παντα εμπρος απο 9αρια.
Filandia me Salo απο τοτε που αρχισε με Χαρι στα μεσα της χρονιας πηρε νικες απεναντι σε Κετομα με tmr n15.Καθολου ευκολο αυτο στην φιλανδια τα τελευταια 2 χρονια.
Οποτε το προβλημα μαλλον εντοπιζεται στην αξιοπιστια -προετοιμασια της ραλλιαρτ ιταλιας αφου αυτη ανελαβε να το τρεξει στο pwrc.Θα διαφωνίσω για τον Pons! Στην Ισπανία η ομάδα που τα προετοιμάζει αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα μηχανικά, μάλιστα σε έναν αγώνα πρόσφατα (μου διαφεύγει τώρα, θα επανέλθω με αυτό) εγκατέλειψαν όλα (3 ή 4 αυτοκίνητα) από μηχανικά προβλήματα!
Ο Van den Heuwel στο Ypres ήταν μακράν γρηγορότερος από οτιδήποτε άλλο Super N.
Στην Φιλανδία, Salo και Ketomaa, ότι και να οδηγήσουν πάλι θα κερδίσουν! Οπότε δεν δίνω βάση σε αυτό! Επίσης μην ξεχνάς ότι ο Ketomaa έκανε διαφορά αρκετά μεγάλη στην βαθμολογία νωρίς νωρίς οπότε προς το τέλος που ο Salo πήρε το 10άρι και πήρε τις νίκες ίσως να μην πίεσε όσο μπορούσε!
-
τρομερό αυτοκινητο...
Με το καλό να το δουμε στους αγώνες και κυρίως στα ραλλύ,παρά στις αναβάσεις
-
Δεν νομιζω Τασο οτι ο Κετομα εχει νοοτροπια να χασει αγωνα μεσα στην πατριδα του απο τον κυριοτερο αντιπαλο του για μια χουφτα δευτερα,και ενω ειναι ολη την ημερα στο παρε ενα ,δωσε 2.Μην ξεχνας οτι προμοταρει σοβαρα το ν15 της tmr, και με τιποτα δεν θα βοηθαγε στην εικονα του(tmr-n15),να χασει απο το πρωτοεμφανιζομενο Χαρι.Αν δεν κανω λαθος δεν πηρε εναν αγωνα μονο το Χ με τον Σαλο.
Συμφωνω με οτι αυτοι οι δυο οδηγοι πρωταγωνιστουν,αλλα το ν14 δεν εχανε στα ισια απο το 9αρι μεταξυ τους.Με το Χ εγινε επανειλλημενα.
Το οτι εγκατελειψαν τα Χ σε καποιον αγωνα δεν λεει τιποτα για την αξιοπιστια του Χ,μιας και αυτο συνηθως εχει να κανει με ''πατατα'' της ομαδας.Θυμιζω τανγκο ραλλυ τιμ σε Ακροπολις με ολα τα 9αρια με ιδιο προβλημα απο προγραμμα στην υπερειδικη.Προτιμοτερο να κοιταμε ολη την χρονια για να βγαζουμε ασφαλεστερα συμπερασματα.
Εγω συμπεραινω οτι η αξιοπιστια εχει να κανει με την προετοιμασια της καθε ομαδας.Δεν γινεται στην σκληρη Αργεντινη να εχουν μηδενικο δεικτη εγκαταλειψης(πανω απο 5 διαφορετικα αυτοκινητα),και η ραλλιαρτ ιταλιας να κλεινει πιεση για να προστατεψει μεταδοση και μοτερ,και να εχει ποσοστα εγκαταλειψεων λογω μηχανικων βλαβων στο 70-90%.Κατι λεει αυτο. -
Dim8 και rallycards εισαστε πολυ αρρωστοι λεμε !
-
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
Dim8 και rallycards εισαστε πολυ αρρωστοι λεμε !Το αργεντινικο πρωταθλημα ειναι πολυ δυνατο γιατρε!!
κανε ενα τουρ εχει και βιντεακια.http://www.rallyargentino.org.ar/ -
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
Μμμμμ τι δοκιμες ηταν αυτες ? τστστσ
Με Γαλλο συνοδηγο ?
Καλα ετσι πηδημενο το πουλανε ? Τα αλματα εννοωPanizzi τα αγωνιστικα ειναι σαν τις πορνες!πληρωνεις,τα πηδας,και δεν ρωτας για τους προηγουμενους!
Απίστευτη ατακα!!!
Καλοριζικο ρε Ποσειδωνα!!!Να ξερες μονο πόσο πολυ περιμενω να το δω σε αγωνα!!!
-
Νασαι καλα Hunter.
Αμ εγω να δεις πως περιμενω να το δω σε αγωνα!
Παντως δεν αποκλειεται να δεις και αλλα δεκαρια συντομοτερα απο το δικο μου να τρεχουν!
Εκει στην σαλονικη ακουσα οτι φτιαχνει ενα ο βουλγαρογλου για αγωνιζομενο που ετρεχε με εβο 9.
Και αλλοι 2-3 παζαρευουν δεκαρια απο τον πολωνο και απο κυπρο. -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Δεν νομιζω Τασο οτι ο Κετομα εχει νοοτροπια να χασει αγωνα μεσα στην πατριδα του απο τον κυριοτερο αντιπαλο του για μια χουφτα δευτερα,και ενω ειναι ολη την ημερα στο παρε ενα ,δωσε 2.Μην ξεχνας οτι προμοταρει σοβαρα το ν15 της tmr, και με τιποτα δεν θα βοηθαγε στην εικονα του(tmr-n15),να χασει απο το πρωτοεμφανιζομενο Χαρι.Αν δεν κανω λαθος δεν πηρε εναν αγωνα μονο το Χ με τον Σαλο.
Συμφωνω με οτι αυτοι οι δυο οδηγοι πρωταγωνιστουν,αλλα το ν14 δεν εχανε στα ισια απο το 9αρι μεταξυ τους.Με το Χ εγινε επανειλλημενα.
Το οτι εγκατελειψαν τα Χ σε καποιον αγωνα δεν λεει τιποτα για την αξιοπιστια του Χ,μιας και αυτο συνηθως εχει να κανει με ''πατατα'' της ομαδας.Θυμιζω τανγκο ραλλυ τιμ σε Ακροπολις με ολα τα 9αρια με ιδιο προβλημα απο προγραμμα στην υπερειδικη.Προτιμοτερο να κοιταμε ολη την χρονια για να βγαζουμε ασφαλεστερα συμπερασματα.
Εγω συμπεραινω οτι η αξιοπιστια εχει να κανει με την προετοιμασια της καθε ομαδας.Δεν γινεται στην σκληρη Αργεντινη να εχουν μηδενικο δεικτη εγκαταλειψης(πανω απο 5 διαφορετικα αυτοκινητα),και η ραλλιαρτ ιταλιας να κλεινει πιεση για να προστατεψει μεταδοση και μοτερ,και να εχει ποσοστα εγκαταλειψεων λογω μηχανικων βλαβων στο 70-90%.Κατι λεει αυτο.Oι νίκες του Salo ήταν στον 1ο αγώνα της χρονιάς, στο Arctic (με το 9αρι) και στους 2 τελευταίους, Vartti και Finnsco (με το 10αρι). Η βαθμολογία πριν τους τελευταίους 2 αγώνες ήταν:
Κetomaa - 76
Salo - 48
Στους 2 τελευταίους αγώνες ο Ketomaa χρειαζόταν 2 καλούς τερματισμούς (top4) για να πάρει τον τίτλο. Ε σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι ο Ketomaa ρίσκαρε στο 100% για να μην χάσει από τον Salo!Όσο για το αν έχανε το Ν15 από το 9αρι, έχασε στο Arctic, και ο λόγος που το πρωτάθλημα ήρθε σχετικά άνετα για τον Ketomaa ήταν οι 2 εγκαταλείψεις του Salo σε Vaakuna και Abloy, από μηχανικό πρόβλημα στο 1ο και έξοδο στο 2ο.
Και στο Waltikka και στο ΟΚ Αutoralli ο Salo έχασε στα ίσια με το 10άρι!
Aυτό για την Ralliart Italy το άκουσα και από αγωνιζόμενους του PSD που είχαν πολλά παράπονα από τα αυτοκίνητα που τους δώθηκαν! Αυτά που άκουσα στο Ακρόπολις αν ισχύουν είναι απαράδεκτα για την Iταλική ομάδα! Και η αλλαγή ομάδας του Bωβού ενώ στην αρχή με παραξένεψε όσο περνά ο καιρός βγάζει απόλυτη λογική με αυτά που ακούμε και διαβάζουμε!
Τέσπα για να επανέλθουμε στο θέμα μας, Ποσειδώνα σου εύχομαι ότι καλύτερο, και σύντομα να σε δούμε στις ε.δ. με αυτό! Γενικότερα από ότι κατάλαβα θα δούμε αρκετά νέα αυτοκίνητα στην χώρα μας την νέα χρονιά στις ε.δ.!
-
Στο Waltikka εχασε στα ισια.Στο ΟΚ ραλλυ ειχε προβληματα με κλαταρισμενο ελαστικο,στραβο πισω ψαλιδι κλπ.Mην ξεχναμε οτι ηταν οι πρωτοι του αγωνες και απεναντι στο ταχυτερο πληρωμα που εχει η φιλανδια στο πρωταθλημα της.Επισης το ν15 της tmr εχει 2 χρονια εξελιξη πισω του(απο το 2007 σαν ν14))Αnyway το Χ δειχνει να εχει ταχυτητα απεναντι σε δυνατους συνδιασμους με 9αρια και ν15.
Επισης δεν δειχνει να εχει προβληματα εκτος απο αυτα που τρεχουν στο psd. -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Στο ΟΚ ραλλυ ειχε προβληματα με κλαταρισμενο ελαστικο,στραβο πισω ψαλιδι κλπ.Aυτά που λες προήλθαν είτε από οδηγικό λάθος ή από λάθος σημειώσεις! Από πέτρα γίναν αυτά σύμφωνα με τα λεγόμενα του στο site του! Έχασε από το κλατάρισμα και το ψαλίδι 10 sec και μετά ενώ πίεζε έκανε και ένα τετ-α-κε στην επόμενη ε.δ. και εκεί έχασε άλλα 15 sec! Άρα στα ίσια έχασε!
http://www.saloracing.com/index_tiedostot/Page4461.htm
Πάντως στο ζουμί πάλι, το 10άρι έχει γίνει αξιόπιστο και ταχύ εκτός από αυτά της Ralliart Italy! Πωωω τους θάψαμε κανονικά λέμε...
MITSUBISHI EVO X TEST