Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πίεση αέρα στα ελαστικά
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πίεση αέρα στα ελαστικά
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 18
    • 19
    • 9 / 19
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    101
    379
    9182
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntolord last edited by

      Ο χρήστης aris07 έγραψε:

      Καλησπέρα,

      Μπορείς να δεις και αυτό που πήρα εγώ, έχει και μετρητή προφίλ ελαστικού....

      Ευχαριστημένος?ακρίβεια στη μέτρηση?

      Ακόμα δεν το πήρα, το περιμένω....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        costas-athan last edited by

        Μέτρηση προφίλ, μέτρηση βάθους πέλματος... Τι κόλπα είναι αυτά;

        Το βάθος να φανταστώ για να δούμε αν είναι στα επιτρεπτά όρια. Το προφίλ γιατί το μετράμε; Για να δούμε αν είναι σωστά φουσκωμένο; Δεν αρκεί η πίεση γι' αυτό;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
          μέτρηση βάθους πέλματος...

          Μετράς και αν έχουν διαφορά τα μπροστά με τα πίσω λάστιχα, τους αλλάζεις θέση.

          Επίσης, ελέγχεις αν φαγώνεται τοπικά κάποιο λάστιχο λόγω ευθυγράμμισης κλπ. αλλά καλύτερα να το προλαβαίνεις πριν αρχίσει να φαγώνεται ελέγχοντας τις άκρες από τα τακούνια - πχ feathering

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aris07 last edited by

            leonp συμφωνείς με την άποψη του dstou ως προς τα όργανα ένδειξης?
            Εννοείται μην λαμβάνοντας υπόψη το κόστος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=730217#p730217

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aris07 last edited by

                Σ' ευχαριστώ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  costas-athan last edited by

                  Η αναφορά στο προφίλ να υποθέσω ότι είναι λανθασμένη, ε;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harlek last edited by

                    Ο χρήστης Neos έγραψε:
                    Τις τελευταίες σχεδόν 2 βδομάδες (μετά από την τελευταία ρύθμιση της πίεσης ελαστικών σε βενζινάδικο) αισθανόμουν πολύ έντονα τις λακούβες...
                    ... βρέθηκε ότι όλα ήταν 4 psi κάτω Αφού τα επανέφερα στις νορμάλ τιμές, η άνεση επανήλθε στο φυσιολογικό της...

                    Παράξενο. Με μειωμένη πίεση εγώ έχω αυξημένη άνεση! Μάλιστα, όταν το παρανιώθω άνετο ξέρω ότι πρέπει να βάλω αέρα. Και μόλις βάλω τις νορμάλ τιμές μου κακοφαίνεται και νιώθω ότι ψιλοκοπανάει!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      puntolord last edited by

                      Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
                      Η αναφορά στο προφίλ να υποθέσω ότι είναι λανθασμένη, ε;

                      Ναι, εκ παραδρομής, βάθος πέλματος μέτρηση εννοώ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        costas-athan last edited by

                        Ο χρήστης leonp έγραψε:

                        μέτρηση βάθους πέλματος...

                        Μετράς και αν έχουν διαφορά τα μπροστά με τα πίσω λάστιχα, τους αλλάζεις θέση.

                        Επίσης, ελέγχεις αν φαγώνεται τοπικά κάποιο λάστιχο λόγω ευθυγράμμισης κλπ. αλλά καλύτερα να το προλαβαίνεις πριν αρχίσει να φαγώνεται ελέγχοντας τις άκρες από τα τακούνια - πχ feathering

                        Στο δικό μου τα αλλάζω μπρος - πίσω κάθε 10.000 χλμ.

                        Από αυτά: http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw ... cat=107057 λέει κανένα τίποτα; Ειδικά όσο πηγαίνουμε προς τα φθηνότερα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          italakias last edited by

                          η αλλαγη μπρος πισω τα λαστιχα ειναι ΛΑΘΟΣ οδηγει σε υπερστροφικη συμπεριφορα .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            costas-athan last edited by

                            Ο χρήστης italakias έγραψε:
                            η αλλαγη μπρος πισω τα λαστιχα ειναι ΛΑΘΟΣ οδηγει σε υπερστροφικη συμπεριφορα .

                            Δεν πρέπει να αλλάζονται δηλαδή; Πρώτη φορά το ακούω. Πάντως αν εννοείς να αλλάζονται διαγώνια στα Michelin Pilot δε γίνεται γιατί έχουν φορά μέσα - έξω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης italakias έγραψε:
                              η αλλαγη μπρος πισω τα λαστιχα ειναι ΛΑΘΟΣ οδηγει σε υπερστροφικη συμπεριφορα .

                              Aν τα αλλαζεις καθε 10000χλμ για να εχουν ιδια φθορα δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                η αλλαγη μπρος πισω τα λαστιχα ειναι ΛΑΘΟΣ οδηγει σε υπερστροφικη συμπεριφορα .

                                Ακόμα και με διαφορά στην φθορά (βάθος πέλματος) μπορείς να τα αλλάξεις.

                                Πρέπει να ελέγξεις για ελάχιστο βάθος πέλματος στο βρεγμένο και ελάχιστο βάθος πέλματος για χιόνι. Μετά κάνεις την αλλαγή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:

                                  η αλλαγη μπρος πισω τα λαστιχα ειναι ΛΑΘΟΣ οδηγει σε υπερστροφικη συμπεριφορα .

                                  Δεν πρέπει να αλλάζονται δηλαδή; Πρώτη φορά το ακούω. Πάντως αν εννοείς να αλλάζονται διαγώνια στα Michelin Pilot δε γίνεται γιατί έχουν φορά μέσα - έξω.

                                  μπορεις και παραμπορεις κι ας ειναι ασυμμετρα φαντασου το λιγακι στο μυαλο σου

                                  αν παρατηρησεις στα ασυμμετρα μονο η εξωτερικη πλευρα ειναι το ζητημα και αν παρατηρησεις επιπλεον θα δεις οτι τα αυλακια στη δεξια με αριστερη μερια εχουν αντιθετη φορα γιατι ειναι ολα τα λαστιχα ιδια , απλα αναποδογυρισμενα στη καθε μερια

                                  edit τωρα που το σκεφτηκα εγω καλυτερα (και το ζωγραφισα ) οντως θα εχουν αντιθετη φορα αμα κανεις αλλαγη διαγωνια

                                  παντως οτι εχουν αντιθετη φορα τα αυλακια εχουν , αρα δεν ξερω κατα ποσο θα επηρεασει γιατι ετσι κι αλλιως αυτο δεν παιζει ρολο (εκτος και αν τα πολλα χλμ που εχει κανει το λαστιχο προς τη μια μερια επηρεαζουν , παντως σε καινουρια δεν εχει σημασια)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    costas-athan last edited by

                                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                    η αλλαγη μπρος πισω τα λαστιχα ειναι ΛΑΘΟΣ οδηγει σε υπερστροφικη συμπεριφορα .

                                    Δεν πρέπει να αλλάζονται δηλαδή; Πρώτη φορά το ακούω. Πάντως αν εννοείς να αλλάζονται διαγώνια στα Michelin Pilot δε γίνεται γιατί έχουν φορά μέσα - έξω.

                                    μπορεις και παραμπορεις κι ας ειναι ασυμμετρα φαντασου το λιγακι στο μυαλο σου

                                    αν παρατηρησεις στα ασυμμετρα μονο η εξωτερικη πλευρα ειναι το ζητημα και αν παρατηρησεις επιπλεον θα δεις οτι τα αυλακια στη δεξια με αριστερη μερια εχουν αντιθετη φορα γιατι ειναι ολα ιδια , απλα αναποδογυρισμενα στη καθε μερια

                                    Δίκιο έχεις. Το έξω θα παραμείνει έξω. Αφού έτσι είναι φορεμένο στη ζάντα και η ζάντα μπορεί να τοποθετηθεί με έναν τρόπο έξω θα μείνει. Παρ' όλ' αυτά σε δύο βουλκανιζατέρ μου 'χαν πει αλλαγή μπρος πίσω για τα λάστιχα που έχουν φορά μέσα - έξω. Ποτέ δεν έψαξα το λόγο βέβαια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      λαθος εκανανα, εκανα και εδιτ παραπανω, αλλα καλου κακου

                                      edit τωρα που το σκεφτηκα εγω καλυτερα (και το ζωγραφισα ) οντως θα εχουν αντιθετη φορα αμα κανεις αλλαγη διαγωνια

                                      παντως οτι εχουν αντιθετη φορα τα αυλακια εχουν , αρα δεν ξερω κατα ποσο θα επηρεασει γιατι ετσι κι αλλιως αυτο δεν παιζει ρολο (εκτος και αν τα πολλα χλμ που εχει κανει το λαστιχο προς τη μια μερια επηρεαζουν , παντως σε καινουρια δεν εχει σημασια)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        costas-athan last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                        λαθος εκανανα, εκανα και εδιτ παραπανω, αλλα καλου κακου

                                        edit τωρα που το σκεφτηκα εγω καλυτερα (και το ζωγραφισα ) οντως θα εχουν αντιθετη φορα αμα κανεις αλλαγη διαγωνια

                                        παντως οτι εχουν αντιθετη φορα τα αυλακια εχουν , αρα δεν ξερω κατα ποσο θα επηρεασει γιατι ετσι κι αλλιως αυτο δεν παιζει ρολο (εκτος και αν τα πολλα χλμ που εχει κανει το λαστιχο προς τη μια μερια επηρεαζουν , παντως σε καινουρια δεν εχει σημασια)

                                        Τα ελαστικά λένε στο ένα μέρος OUTSIDE αν θυμάμαι καλά.

                                        Αν μιλάμε για φορά κύλισης όντως αντιστρέφεται με τη διαγώνια τοποθέτηση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          ακριβως αυτο λεω κι εγω σε καινουρια προφανως δεν εχει σημασια, αλλα αμα εχουν κανει καποια χλμ προς τη μια φορα ισως εχει (δεν ξερω) και καλο θα ταν να μην μπουν διαγωνια

                                          εγω παντως ειχα τρελαθει οταν τα εβαλα και ειδα τη διαφορετικη φορα των αυλακιων δεξια αριστερα , νομιζω οτι κατι εγινε λαθος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
                                            Τα ελαστικά λένε στο ένα μέρος OUTSIDE αν θυμάμαι καλά.

                                            Αν δεν έχουν βελάκι κατεύθυνσης, μπορείς να τα βάλεις στην άλλη πλευρά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 9 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr