-
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Καλησπέρα,
Μπορείς να δεις και αυτό που πήρα εγώ, έχει και μετρητή προφίλ ελαστικού....
Ευχαριστημένος?ακρίβεια στη μέτρηση?
Ακόμα δεν το πήρα, το περιμένω....
-
Μέτρηση προφίλ, μέτρηση βάθους πέλματος... Τι κόλπα είναι αυτά;
Το βάθος να φανταστώ για να δούμε αν είναι στα επιτρεπτά όρια. Το προφίλ γιατί το μετράμε; Για να δούμε αν είναι σωστά φουσκωμένο; Δεν αρκεί η πίεση γι' αυτό;
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
μέτρηση βάθους πέλματος...Μετράς και αν έχουν διαφορά τα μπροστά με τα πίσω λάστιχα, τους αλλάζεις θέση.
Επίσης, ελέγχεις αν φαγώνεται τοπικά κάποιο λάστιχο λόγω ευθυγράμμισης κλπ. αλλά καλύτερα να το προλαβαίνεις πριν αρχίσει να φαγώνεται ελέγχοντας τις άκρες από τα τακούνια - πχ feathering
-
leonp συμφωνείς με την άποψη του dstou ως προς τα όργανα ένδειξης?
Εννοείται μην λαμβάνοντας υπόψη το κόστος. -
-
Σ' ευχαριστώ
-
Η αναφορά στο προφίλ να υποθέσω ότι είναι λανθασμένη, ε;
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Τις τελευταίες σχεδόν 2 βδομάδες (μετά από την τελευταία ρύθμιση της πίεσης ελαστικών σε βενζινάδικο) αισθανόμουν πολύ έντονα τις λακούβες...
... βρέθηκε ότι όλα ήταν 4 psi κάτω Αφού τα επανέφερα στις νορμάλ τιμές, η άνεση επανήλθε στο φυσιολογικό της...Παράξενο. Με μειωμένη πίεση εγώ έχω αυξημένη άνεση! Μάλιστα, όταν το παρανιώθω άνετο ξέρω ότι πρέπει να βάλω αέρα. Και μόλις βάλω τις νορμάλ τιμές μου κακοφαίνεται και νιώθω ότι ψιλοκοπανάει!
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Η αναφορά στο προφίλ να υποθέσω ότι είναι λανθασμένη, ε;Ναι, εκ παραδρομής, βάθος πέλματος μέτρηση εννοώ....
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
μέτρηση βάθους πέλματος...
Μετράς και αν έχουν διαφορά τα μπροστά με τα πίσω λάστιχα, τους αλλάζεις θέση.
Επίσης, ελέγχεις αν φαγώνεται τοπικά κάποιο λάστιχο λόγω ευθυγράμμισης κλπ. αλλά καλύτερα να το προλαβαίνεις πριν αρχίσει να φαγώνεται ελέγχοντας τις άκρες από τα τακούνια - πχ feathering
Στο δικό μου τα αλλάζω μπρος - πίσω κάθε 10.000 χλμ.
Από αυτά: http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw ... cat=107057 λέει κανένα τίποτα; Ειδικά όσο πηγαίνουμε προς τα φθηνότερα...
-
η αλλαγη μπρος πισω τα λαστιχα ειναι ΛΑΘΟΣ οδηγει σε υπερστροφικη συμπεριφορα .
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
η αλλαγη μπρος πισω τα λαστιχα ειναι ΛΑΘΟΣ οδηγει σε υπερστροφικη συμπεριφορα .Δεν πρέπει να αλλάζονται δηλαδή; Πρώτη φορά το ακούω. Πάντως αν εννοείς να αλλάζονται διαγώνια στα Michelin Pilot δε γίνεται γιατί έχουν φορά μέσα - έξω.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
η αλλαγη μπρος πισω τα λαστιχα ειναι ΛΑΘΟΣ οδηγει σε υπερστροφικη συμπεριφορα .Aν τα αλλαζεις καθε 10000χλμ για να εχουν ιδια φθορα δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
η αλλαγη μπρος πισω τα λαστιχα ειναι ΛΑΘΟΣ οδηγει σε υπερστροφικη συμπεριφορα .Ακόμα και με διαφορά στην φθορά (βάθος πέλματος) μπορείς να τα αλλάξεις.
Πρέπει να ελέγξεις για ελάχιστο βάθος πέλματος στο βρεγμένο και ελάχιστο βάθος πέλματος για χιόνι. Μετά κάνεις την αλλαγή.
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
η αλλαγη μπρος πισω τα λαστιχα ειναι ΛΑΘΟΣ οδηγει σε υπερστροφικη συμπεριφορα .
Δεν πρέπει να αλλάζονται δηλαδή; Πρώτη φορά το ακούω. Πάντως αν εννοείς να αλλάζονται διαγώνια στα Michelin Pilot δε γίνεται γιατί έχουν φορά μέσα - έξω.
μπορεις και παραμπορεις κι ας ειναι ασυμμετρα φαντασου το λιγακι στο μυαλο σου
αν παρατηρησεις στα ασυμμετρα μονο η εξωτερικη πλευρα ειναι το ζητημα και αν παρατηρησεις επιπλεον θα δεις οτι τα αυλακια στη δεξια με αριστερη μερια εχουν αντιθετη φορα γιατι ειναι ολα τα λαστιχα ιδια , απλα αναποδογυρισμενα στη καθε μερια
edit τωρα που το σκεφτηκα εγω καλυτερα (και το ζωγραφισα ) οντως θα εχουν αντιθετη φορα αμα κανεις αλλαγη διαγωνια
παντως οτι εχουν αντιθετη φορα τα αυλακια εχουν , αρα δεν ξερω κατα ποσο θα επηρεασει γιατι ετσι κι αλλιως αυτο δεν παιζει ρολο (εκτος και αν τα πολλα χλμ που εχει κανει το λαστιχο προς τη μια μερια επηρεαζουν , παντως σε καινουρια δεν εχει σημασια)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η αλλαγη μπρος πισω τα λαστιχα ειναι ΛΑΘΟΣ οδηγει σε υπερστροφικη συμπεριφορα .
Δεν πρέπει να αλλάζονται δηλαδή; Πρώτη φορά το ακούω. Πάντως αν εννοείς να αλλάζονται διαγώνια στα Michelin Pilot δε γίνεται γιατί έχουν φορά μέσα - έξω.
μπορεις και παραμπορεις κι ας ειναι ασυμμετρα φαντασου το λιγακι στο μυαλο σου
αν παρατηρησεις στα ασυμμετρα μονο η εξωτερικη πλευρα ειναι το ζητημα και αν παρατηρησεις επιπλεον θα δεις οτι τα αυλακια στη δεξια με αριστερη μερια εχουν αντιθετη φορα γιατι ειναι ολα ιδια , απλα αναποδογυρισμενα στη καθε μερια
Δίκιο έχεις. Το έξω θα παραμείνει έξω. Αφού έτσι είναι φορεμένο στη ζάντα και η ζάντα μπορεί να τοποθετηθεί με έναν τρόπο έξω θα μείνει. Παρ' όλ' αυτά σε δύο βουλκανιζατέρ μου 'χαν πει αλλαγή μπρος πίσω για τα λάστιχα που έχουν φορά μέσα - έξω. Ποτέ δεν έψαξα το λόγο βέβαια.
-
λαθος εκανανα, εκανα και εδιτ παραπανω, αλλα καλου κακου
edit τωρα που το σκεφτηκα εγω καλυτερα (και το ζωγραφισα ) οντως θα εχουν αντιθετη φορα αμα κανεις αλλαγη διαγωνια
παντως οτι εχουν αντιθετη φορα τα αυλακια εχουν , αρα δεν ξερω κατα ποσο θα επηρεασει γιατι ετσι κι αλλιως αυτο δεν παιζει ρολο (εκτος και αν τα πολλα χλμ που εχει κανει το λαστιχο προς τη μια μερια επηρεαζουν , παντως σε καινουρια δεν εχει σημασια)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
λαθος εκανανα, εκανα και εδιτ παραπανω, αλλα καλου κακουedit τωρα που το σκεφτηκα εγω καλυτερα (και το ζωγραφισα ) οντως θα εχουν αντιθετη φορα αμα κανεις αλλαγη διαγωνια
παντως οτι εχουν αντιθετη φορα τα αυλακια εχουν , αρα δεν ξερω κατα ποσο θα επηρεασει γιατι ετσι κι αλλιως αυτο δεν παιζει ρολο (εκτος και αν τα πολλα χλμ που εχει κανει το λαστιχο προς τη μια μερια επηρεαζουν , παντως σε καινουρια δεν εχει σημασια)
Τα ελαστικά λένε στο ένα μέρος OUTSIDE αν θυμάμαι καλά.
Αν μιλάμε για φορά κύλισης όντως αντιστρέφεται με τη διαγώνια τοποθέτηση.
-
ακριβως αυτο λεω κι εγω σε καινουρια προφανως δεν εχει σημασια, αλλα αμα εχουν κανει καποια χλμ προς τη μια φορα ισως εχει (δεν ξερω) και καλο θα ταν να μην μπουν διαγωνια
εγω παντως ειχα τρελαθει οταν τα εβαλα και ειδα τη διαφορετικη φορα των αυλακιων δεξια αριστερα , νομιζω οτι κατι εγινε λαθος
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Τα ελαστικά λένε στο ένα μέρος OUTSIDE αν θυμάμαι καλά.Αν δεν έχουν βελάκι κατεύθυνσης, μπορείς να τα βάλεις στην άλλη πλευρά.
Πίεση αέρα στα ελαστικά