-
Σ΄ευχαριστώ
-
Καλά σοβαρά, μόνον για μηχανικά μέρη γράφουν;; Δηλ. δεν καλύπτουν τα πάντα, ως οφείλουν; Η διάταξη για ελάχιστη 2ετή εγγύηση στο σύνολο των μερών (μηχανή, σαζμάν, ιντζέξιον, ποτηροθήκη, παρμπρίζ, ψυγείο και ότι εξάρτημα φανταστείς) ενός αυτοκινήτου, είναι (κάθετα) υποχρεωτική με βάση ευρωπαΙκή ντιρεκτίβα.
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Καλά σοβαρά, μόνον για μηχανικά μέρη γράφουν;; Δηλ. δεν καλύπτουν τα πάντα, ως οφείλουν; ...Καλύπτουν τα πάντα ... απλώς ξέχασαν να το γράψουν.
-
Το αυτοκίνητο είναι μοντ 8/05 με 52000χμ είναι 1.4 με τα 101 hp και full εξοπλισμένο οι τιμές στους εμπόρους που ρώτησα για ανταλαγή ήταν ακόμα και 5κ πόσο μπορεί να δωθεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο;
-
ε ο εμπορος το παιρνει 5 να το πουλησει στη χειροτερη 6...νομιζω οτι 6-7 τα πιανει...ειναι 3 χρονων μολις το car και φανταζομαι οτι τα χε τα 15-16 χιλιαρικα οταν το πηρες..αρα γιατι οχι και 8 με λιγη τυχη...εδω φιλος μου, μου λεγε πουλαει golf 1.4 του '95 με 60 αλογα (βεβαια αυτος το πουλαει δεν ξερω αν βρεθει κανενας να τα δωσει) ...
-
Δεν είναι 3 χρονών.
Είναι 4+ και έχει αλλάξει και μοντέλο.
-
Και με τον 1.2 tsi το octavia από το Μάρτιο.
-
θα κάνει θραύση
-
Εμένα πάντως με βάζει σε σκέψεις ... άντε στο οπτικά μικρότερο Golf/A3/Leon αλλά στο μέγεθος και το βάρος του μικρομεσαίου/μεσαίου Octavia5 ... μου θυμίζει εποχές Ford Cortina 1,2 που όλοι οι τότε κάτοχοι άλλαζαν κινητήρες και όχι μόνο!!!
Άσχετα αν η ιπποδύναμη είναι παρόμοια με ένα 1,6 MPi ή μεγαλύτερη απο 1,4 MPi του παρελθόντως.
Το Downsizing να έχει και κάποια όρια ... κάτι παρόμοιο σκεφτόμουν λίγους μήνες πριν και για το Superb 1,4! -
Για το Octavia 1.4 80 ps δεν εμπαινες σε σκεψεις? Δεν θα το αγοραζα με τιποτα. Ενω το 1.2 tsi θα το σκεφτομουν σοβαρα! 10.8 δλ για 0-100 δεν ειναι κ ασχημα. Κ φορολογικο πλεονεκτημα. Νομιζω πως , αν κ οντως ακουγεται περιεργο το '1.2' για τετοιο μεγεθος, η Skoda θα εχει ενα πολυ καλο χαρτι για το (δυσκολο) 2010.
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Για το Octavia 1.4 80 ps δεν εμπαινες σε σκεψεις? Δεν θα το αγοραζα με τιποτα...Φυσικά! Εδώ όταν πήρα (πριν 10 χρόνια) το Passat 1,6 με τα ... 101 άλογα είχα σκέψεις που τότε για ένα μικρομεσαίο/μεσαίο έδειχναν καλά σαν αριθμοί αλλά η πραγματικότητα ήταν οριακά καλή επιλογή τουλάχιστον για το συγκεκριμένο (για τον όγκο/βάρος του).
Ενω το 1.2 tsi θα το σκεφτομουν σοβαρα! 10.8 δλ για 0-100 δεν ειναι κ ασχημα. Κ φορολογικο πλεονεκτημα. Νομιζω πως , αν κ οντως ακουγεται περιεργο το '1.2' για τετοιο μεγεθος, η Skoda θα εχει ενα πολυ καλο χαρτι για το (δυσκολο) 2010.
Φαντάζομαι πως τώρα πλέον είναι περισσότερο 'ψυχολογικό' το 1200άρι Octavia όταν στο 'υποσυνείδητο' έχει γραφεί πχ. Micra 1200άρι κλπ!
Σίγουρα πάντως για το όποιο 'δύσκολο' και όχι μόνο ελληνικό 2010 ... είναι δυνατά χαρτιά! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εμένα πάντως με βάζει σε σκέψεις ... άντε στο οπτικά μικρότερο Golf/A3/Leon αλλά στο μέγεθος και το βάρος του μικρομεσαίου/μεσαίου Octavia5 ... μου θυμίζει εποχές Ford Cortina 1,2 που όλοι οι τότε κάτοχοι άλλαζαν κινητήρες και όχι μόνο!!!Χωρις παρεξηγηση, αλλα επιμενεις σε μια λογικη που σε αλλα ποστ καταδικαζονται.Τη λογικη των κυβικων εκατοστων.
Και φυσικα καμμια σχεση δεν εχουν οι Ασκονες(?!) 1.2S/R με τους σημερινους εκπληκτικους τουρμπο των ιδιων κυβικων...Άσχετα αν η ιπποδύναμη είναι παρόμοια με ένα 1,6 MPi ή μεγαλύτερη απο 1,4 MPi του παρελθόντως.
Γιατι ασχετα??Δηλαδη ειναι καλυτερο ενα 1.6 με 102 ιππους και περιπου 12κιλα ροπη/4000 απο ενα 1.2Τsi με 102 ιππους και ροπη 17,5 κιλα/1500-4000 μονο και μονο επειδη εχει 400 κ.εκ. περισσοτερα??
Το Downsizing να έχει και κάποια όρια ...
Κανενα οριο.Mακαρι να βγει ενας κινητηρας 1000 κ.εκ. με 130 ιππους και 20 κιλα ροπη
κάτι παρόμοιο σκεφτόμουν λίγους μήνες πριν και για το Superb 1,4!
Προσωπικη εμπειρια απο το καθισμα του συνοδηγου:
Συναδελφος στη δουλεια εχει παρει ενα Passat 1.4 tsi την ιδια εποχη που καποιος αλλος προτιμησε το Mazda6.Παρομοια βαρη, παρομοιες ιπποδυναμεις, αλλα το Mazda ειδικα στις επιταχυνσεις δειχνει απελπιστικα αργο σε σχεση με το Passat το οποιο θυμιζει καλο 1800αρι σε αντιθεση με το Mazda που θυμιζει νωθρο 1600αρι.Yποθετω καπως ετσι θα παει και το Superb.Αρα κανενα προβλημα με την ονομαστικη χωρητικοτητα των κινητηρων.Το θεμα δεν ειναι τα κ.εκ. αλλα το αν και πως ο κινητηρας μπορει να κινησει αξιοπρεπως το αμαξωμα που τον φιλοξενει.Και στη περιπτωση του Passat τα καταφερνει μια χαρα.
-
To autotriti δυναμομετρησε τον 1,2 tsi και βρηκε 120 hp στο Yeti.Γιατι οχι και στο Octavia?Φορολογικη και ασφαλιστικη ασυλια (ακομα),οικονομια και ποιοτητα οδηγησης εκμεταλευομενος ροπη και μακριες σχεσεις.Οποιος θελει γκαζια,παει σε μεγαλυτερες χωρητικοτητες...
-
καλα το auto triti θα τα βγαλει 200 αλογα ολους τους tsi σε λιγο
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
καλα το auto triti θα τα βγαλει 200 αλογα ολους τους tsi σε λιγοΜε μερικές διαφημίσεις ακόμα μπορεί να βγάλουν και 300 και να καίνε 0,03 lt/100km...
-
Στο γαλλοτοπικό εσύ
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Στο γαλλοτοπικό εσύΒαριέμαι να σου απαντήσω τώρα... πάω να δω περί υδροπνευματικότητας ...
Που να καταλάβουν οι γερμανοτραφείς Τσέχοι από γαλλικό τακτ...
-
Καλησπέρα Κύριοι!!!
Υπάρχει ένα θεματάκι με ένα Octavia 4 GT.
Το θεματάκι έχει να κάνει με τα φώτα και μάλλον με τα ρεύματα.
Συγκεκριμένα.
Η ένταση των εμπρός φώτων είναι αρκετά πεσμένη, μπορείς φυσικά να δείς, αλλά πχ σε σχέση με του δικού μου (207) είναι θα έλεγα τουλάχιστον 1/3 ποιο κάτω.
Και ακόμα οταν πας να ανεβάσεις το παράθυρο και είναι ήδη στο άνω τέρμα (κλειστό δηλαδή) πέφτουν ακόμα περισσότερο τα φώτα. Λογικό μεν γιατι τραβάει περισσότερο ρεύμα τότε το μοτεράκι των παραθύρων, αλλά τα φώτα πέφτουν σχεδόν κατα το μισό.
Το παραπάνω, μπορεί να συμβεί ακόμα και αν το αμάξι δεν είναι ρελαντί (άρα παράγει την σωστή ποσότητα ρεύματος το δυναμό).Αυτό είναι πρόβλημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ή το έχετε δει και σε άλλα Octavia;
Ευχαριστώ.
-
Mπαταρία?
-
Αυτό το κάνει απο την πρώτη μέρα που το πήρε...
Το είπαμε στο service αλλά εκεί τα παλικάρια αγρόν αγοράζουν...(θα μου πεις έχουν 4 άτομα για 40 αυτοκίνητα, τι να πρωτοκάνουν... τεσπα)
SKODA FORUM