-
Επιτέλους νίκησε πάλι ο Φιλανδός! Τα προβλήματα δεν έλλειψαν στο αυτοκίνητο αλλά ευτυχώς δεν ήταν τέτοια που να του στερήσουν τη νίκη.
Πολύ σκληρός αγώνας (που σε μερικά σημεία έμοιαζε με το Safari).
O Rovis εκμεταλλεύτηκε τη θέση του την 1η μερα και ανέβηκε ψηλά. Στη συνέχεια όμως έχασε έδαφος και λόγω προβλημάτων στο κιβώτιο, οπότε δεν μπορούμε ξεκάθαρα να πούμε ότι δεν μπόρεσε να κρατηθεί οδηγικά.
Ο Loeb αλάνθαστος για άλλη μια φορά ήταν κοντά. Του έκανε μεγάλη ζημιά η 1η ειδική. Μπράβο.
Ο Martin πήγε ήρεμα και πήρε εύκολα την 3η θέση. Τίποτα συγκλονιστικό όμως.
O Sainz πάντα μέσα αλλά και αυτός με προβλήματα (όχι ότι θα ανέβαινε πιο ψηλά)
Ο Solberg ατύχησε. Έδειξε την ταχύτητά του για άλλη μια φορά.
Η Mitsu απογοήτευσε για άλλη μια φορά. Απορώ...Η συνέχεια προβλέπεται (και θα είναι συγκλονιστική). Θα είμαστε εκεί...
-
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΕΙ ΑΛΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΤΟΣΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 1ΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ 2ΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ!!! ΚΑΝΕΝΑΣ 'ΔΕΥΤΕΡΟΣ' ΟΔΗΓΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΤΟΝ ΟΜΟΣΤΑΥΛΟ ΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΕ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΓΙΑ FORD KAI SUBARU ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΝ ΣΕ ΝΕΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΡΠΩΘΟΥΝ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΑΡΓΟΤΕΡΑ. ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΝΙΣΧΥΡΕΣ CITROEN KAI PEUGEOT!!! ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ PEUGEOT THN ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΟΙ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ CITROEN... Ο LOEB ΣΥΝΕΧΩΣ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΕΝΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο SAINZ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΡΟΛΟ.
ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ... ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΕΤΟΣ ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΩΝ ΟΔΗΓΩΝ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟ ΑΠΟΡΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΚΛΗΡΟΙ ΑΓΩΝΕΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ 2 ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΩΘΗΣΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ!
ΣΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΩΡΑ...
ΟΙ 4 ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΜΑΧΗ ΣΩΜΑ ΜΕ ΣΩΜΑ! ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΗΤΑΝ Ο GRONHOLM! Ο ΑΤΥΧΟΣ ΗΤΑΝ Ο SOLBERG ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΤΗ ΝΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. Ο LOEB ΚΥΝΗΓΗΣΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΝΩ Ο MARTIN ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΕΔΕΙΞΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ (???) Ή ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΕΙ (???) ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΡΥΘΜΟ...ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ 1Η ΜΕΡΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ ΑΦΟΥ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΕ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΤΗ ΝΙΚΗ. ΒΕΒΑΙΑ Η ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ (ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ!) ΤΟΥ DUVAL ΙΣΩΣ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗ FORD, ΙΣΩΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ FOCUS ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ...ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΤΟΝ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΝΙΚΗΤΗ!ΣΤΗ Β' ΕΘΝΙΚΗ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ...ΟΠΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΤΑΝ SAINZ ΚΑΙ ROVANPERA ΗΤΑΝ ΨΗΛΑ ΤΗΝ 1Η ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΑΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ...Ο HIRVONEN EKANE AYTO ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΑΖΕΨΕ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΝΩ Ο DUVAL KAI ΤΑ MITSUBISHI ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ.
ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ ΗΤΑΝ Ο TUOHINO ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΚΙ ΑΛΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ!
ΚΑΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΑΚΥΡΩΜΕΝΗ!!! -
Πραγματικά παρόλο τα σκληρά χώματα, τα αυτοκίνητα άντεξαν. Τους αρκούν να φτάσουν στο service που τα κάνουν καινούργια!!!
Μετά την παρακολούθηση της επισκόπισης χθεσ από το Magic, εντύπωση μου έκαναν:
- η παραλίγο έξοδος του Hirvonen στο SD. Πάρα πολύ κόσμος και αν έβγαινε έξω θα είχαμε θύματα.
- τα τελειωμένα λάστιχα του sainz με τα 38 χιλ ειδικών. Τελικά χρειάζεται φοβερή ισορροπία ανάμεσα στους χρόνους και στην καταπόνηση των ελαστικών. Εκεί ο sainz έκανε 2 χρόνο στην ειδική.
- Τον συνοδηγό του μεγάλου αδελφου Solberg και την ανάγνωση των σημειώσεων με νοηματική, μετά την βλάβη της ενδοσυννενόησης!!
- Τους 57 βαθμούς θερμοκρασίας μέσα στο αυτοκίνητο του Loeb
- Τον Λεωνίδα Κύρκο που ήταν σφιγμένος και τελικά δεν είπε ότι ήθελε
- Την αλλαγές ταχυτήτων που κάνουν σε μία ειδική. Η συγκεκριμένη ήταν 13 χιλ (αυτό δεν το θυμάμαι καλά ) και ο Loeb έκανε 426 αλλαγές, ο Martin 405 και ο Gronholm 525!!! (περίπου ). Αυτό δείχνει ότι ακόμη και σε σφιχτούς αγώνες όπως η κύπρος το 4αρι κιβώτιο δεν ευνοεί. Ο χρόνος που χάνεται είναι 1 δευτερόπτο κάθε 15 αλλαγές!!!
-
WRC: Προσωρινά τα αποτελέσματα του Ράλι Κύπρου
Μετά από τον χθεσινοβραδινό τεχνικό έλεγχο, που ακολούθησε μετά από το τέλος του αγώνα, οι άνθρωποι της FIA, αποφάσισαν να προχωρήσουν σε λεπτομερή έλεχγο της αντλίας νερού των 307 και Xsara. Τα δύο γαλλικά αυτοκίνητα, τα οποία και χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα, τον XU7, επιβάλλεται βάσει κανονισμού, να φέρουν την αντλία νερού του μοντέλου παραγωγής. Όσον αφορά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων, την Τετάρτη αναμένεται ανακοίνωση της FIA. Σας θυμίζουμε ότι ο Colin McRae to 1999 είχε τεθεί εκτός του Ράλι Μόντε Κάρλο, για τον ίδιο ακριβώς λόγο. -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
- Την αλλαγές ταχυτήτων που κάνουν σε μία ειδική. Η συγκεκριμένη ήταν 13 χιλ (αυτό δεν το θυμάμαι καλά ) και ο Loeb έκανε 426 αλλαγές, ο Martin 405 και ο Gronholm 525!!! (περίπου ). Αυτό δείχνει ότι ακόμη και σε σφιχτούς αγώνες όπως η κύπρος το 4αρι κιβώτιο δεν ευνοεί. Ο χρόνος που χάνεται είναι 1 δευτερόπτο κάθε 15 αλλαγές!!!
Αυτό το τελευταίο δεν το κατανοώ. Δε στέκει. Μου έκανε και εμένα εντύπωση. Μήπως κάτι άλλο ήθελαν να πουν? Κάποιος?
-
SOLBERG KAI ΠΛΑΙ SOLBERG, ΤΟ ΝΕΟ SUBARU ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ, ΣΤΟΥΡ ΤΡΕΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΗΤΑΝ Η ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΑ. ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ SUBARU, ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ ΤΑ ΕΥΓΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΥΟ ΦΩΡΕΣ Ο HIRVONEN ΚΑΙ ΜΙΑ Ο SOLBERG ΣΕ ΕΝΑ ΡΕΜΑ, ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΕ ΕΙΔΙΚΗ. ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ SUBARU. ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΧΕΙ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΦΕΝΟΝΤΕ. ΕΝΟΨΗ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ SUBARU ΨΙΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΑ ΠΕΡΝΕΙ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΟΔΗΓΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ, ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΒΡΕΘΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΤΡΕΞΑΝ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ.
ΣΤΗΝ CITROEN ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΦΤΕΝΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΦΤΕΝΕ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΓΕΙΝΑΝ ΣΤΟ ΔΙΑΦΩΡΙΚΟ, ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η CITROEN ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ XARA, ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ. ΑΠΟΡΕΙΑΣ ΑΞΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΚΑΛΗΤΕΡΑ Ο ΛΙΓΟΤΕΡΟ 'ΕΜΠΕΙΡΟΣ' LOEB ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΜΠΕΙΡΟ SAINZ, ΑΛΛΩΣΤΕ Ο SAINZ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΟΠΟΥ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟ ΡΟΛΟ.
ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ FIA ΓΙΑ ΤΟΥ ΓΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
ΕΡΧΟΝΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Ο χρήστης syele έγραψε:
- Την αλλαγές ταχυτήτων που κάνουν σε μία ειδική. Η συγκεκριμένη ήταν 13 χιλ (αυτό δεν το θυμάμαι καλά ) και ο Loeb έκανε 426 αλλαγές, ο Martin 405 και ο Gronholm 525!!! (περίπου ). Αυτό δείχνει ότι ακόμη και σε σφιχτούς αγώνες όπως η κύπρος το 4αρι κιβώτιο δεν ευνοεί. Ο χρόνος που χάνεται είναι 1 δευτερόπτο κάθε 15 αλλαγές!!!
Αυτό το τελευταίο δεν το κατανοώ. Δε στέκει. Μου έκανε και εμένα εντύπωση. Μήπως κάτι άλλο ήθελαν να πουν? Κάποιος?
φυσικά και δεν στέκει. Είναι λογικότατο το 4αρι να έχει λίγοτερες αλλαγές σε σχέση με τα 5/6αρια. Το ξαναείδα το κομμάτι αυτό και δυστυχώς δεν έχει καμία άλλη πληροφορία!!!
nass, καμία γνώμη?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
- Την αλλαγές ταχυτήτων που κάνουν σε μία ειδική. Η συγκεκριμένη ήταν 13 χιλ (αυτό δεν το θυμάμαι καλά ) και ο Loeb έκανε 426 αλλαγές, ο Martin 405 και ο Gronholm 525!!! (περίπου ). Αυτό δείχνει ότι ακόμη και σε σφιχτούς αγώνες όπως η κύπρος το 4αρι κιβώτιο δεν ευνοεί. Ο χρόνος που χάνεται είναι 1 δευτερόπτο κάθε 15 αλλαγές!!!
Αυτό το τελευταίο δεν το κατανοώ. Δε στέκει. Μου έκανε και εμένα εντύπωση. Μήπως κάτι άλλο ήθελαν να πουν? Κάποιος?
φυσικά και δεν στέκει. Είναι λογικότατο το 4αρι να έχει λίγοτερες αλλαγές σε σχέση με τα 5/6αρια. Το ξαναείδα το κομμάτι αυτό και δυστυχώς δεν έχει καμία άλλη πληροφορία!!!
nass, καμία γνώμη?
Υποτίθεται πως έβγαλαν το 4-άρι για να μειώσουν τις αλλαγές και το χρόνο που χάνεται από αυτές. Αν τα παραπάνω νούμερα είναι σωστά, τότε έχουν κάνει σοβαρό λάθος...
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Επιτέλους νίκησε πάλι ο Φιλανδός!
.......Με αντικανονική αντλία νερού!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης nilafzr έγραψε:
Επιτέλους νίκησε πάλι ο Φιλανδός!
.......Με αντικανονική αντλία νερού!!!!!!!!!
Αυτό αποδείχθηκε τελικά?!!
-
ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ AΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ FIA ΠΡΙΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΑΣ...
-
Ο χρήστης nilafzr έγραψε:
Επιτέλους νίκησε πάλι ο Φιλανδός!
.......Με αντικανονική αντλία νερού!!!!!!!!!
Δεν είναι απαραίτητα έτσι. Μετά τον τεχνικό έλεγχο ενός αγώνα του WRC, πολλές φορές η FIA κρατάει κάποια εξαρτήματα για περαιτέρω έλεγχο σε αντιπαράθεση με τα προβλεπόμενα. Πχ. πέρισι στο Ακρόπολις κρατήθηκε το Turbo του Martin. Οπότε καλύτερα να βγει πρώτα η ανακοίνωση...
(Μερικές φορές οι δημοσιογράφοι υπερβάλλουν στην προσπάθειά τους να 'βγάλουν είδηση'. Οχι ότι αποκλείεται να είναι παράνομοι Peugeot / Citroen. Αλλά ας μην βγάζουμε πρόωρα συμπεράσματα διότι μένουν και εντυπώσεις)
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Επιτέλους νίκησε πάλι ο Φιλανδός!
.......Με αντικανονική αντλία νερού!!!!!!!!!
Αυτό αποδείχθηκε τελικά?!!
Όχι δεν αποδείχθηκε τίποτα ακόμα. Περιμένουμε την απόφαση.
Το παραπάνω post πρόκειται για κλασική αντίδραση του Νίκου μόνο και μόνο για να με πειράξει
Θα πρέπει όμως κάποτε να καταλάβει ότι το forum το διαβάζουν κι άλλοι... -
Ο χρήστης deggman έγραψε:
SOLBERG KAI ΠΛΑΙ SOLBERG, ΤΟ ΝΕΟ SUBARU ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ, ΣΤΟΥΡ ΤΡΕΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΗΤΑΝ Η ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΑ. ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ SUBARU, ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ ΤΑ ΕΥΓΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΥΟ ΦΩΡΕΣ Ο HIRVONEN ΚΑΙ ΜΙΑ Ο SOLBERG ΣΕ ΕΝΑ ΡΕΜΑ, ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΕ ΕΙΔΙΚΗ. ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ SUBARU. ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΧΕΙ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΦΕΝΟΝΤΕ. ΕΝΟΨΗ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ SUBARU ΨΙΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΑ ΠΕΡΝΕΙ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΟΔΗΓΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ, ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΒΡΕΘΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΤΡΕΞΑΝ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ.
ΣΤΗΝ CITROEN ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΦΤΕΝΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΦΤΕΝΕ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΓΕΙΝΑΝ ΣΤΟ ΔΙΑΦΩΡΙΚΟ, ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η CITROEN ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ XARA, ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ. ΑΠΟΡΕΙΑΣ ΑΞΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΚΑΛΗΤΕΡΑ Ο ΛΙΓΟΤΕΡΟ 'ΕΜΠΕΙΡΟΣ' LOEB ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΜΠΕΙΡΟ SAINZ, ΑΛΛΩΣΤΕ Ο SAINZ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΟΠΟΥ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟ ΡΟΛΟ.
ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ FIA ΓΙΑ ΤΟΥ ΓΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
ΕΡΧΟΝΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!Μια παρακληση.Αν γινεται γραφε με μικρα.Θελω να σε διαβαζω αλλα με αποτρεπουν τα κεφαλαια.Αν μπορεις κανε κατι.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Επιτέλους νίκησε πάλι ο Φιλανδός!
.......Με αντικανονική αντλία νερού!!!!!!!!!
Αυτό αποδείχθηκε τελικά?!!
Όχι δεν αποδείχθηκε τίποτα ακόμα. Περιμένουμε την απόφαση.
Το παραπάνω post πρόκειται για κλασική αντίδραση του Νίκου μόνο και μόνο για να με πειράξει
Θα πρέπει όμως κάποτε να καταλάβει ότι το forum το διαβάζουν κι άλλοι...Ναι καλά...όπως θα καταλάβει ότι δεν χρειάζονται 4 ώρες για την διαδρομή Ιτέα-Δροσοχώρι!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ναι καλά...όπως θα καταλάβει ότι δεν χρειάζονται 4 ώρες για την διαδρομή Ιτέα-Δροσοχώρι!!
Σίγουρα όχι. Αλλά Αράχωβα- Δροσοχώρι;;
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
SOLBERG KAI ΠΛΑΙ SOLBERG, ΤΟ ΝΕΟ SUBARU ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ, ΣΤΟΥΡ ΤΡΕΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΗΤΑΝ Η ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΑ. ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ SUBARU, ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ ΤΑ ΕΥΓΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΥΟ ΦΩΡΕΣ Ο HIRVONEN ΚΑΙ ΜΙΑ Ο SOLBERG ΣΕ ΕΝΑ ΡΕΜΑ, ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΕ ΕΙΔΙΚΗ. ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ SUBARU. ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΧΕΙ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΦΕΝΟΝΤΕ. ΕΝΟΨΗ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ SUBARU ΨΙΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΑ ΠΕΡΝΕΙ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΟΔΗΓΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ, ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΒΡΕΘΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΤΡΕΞΑΝ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ.
ΣΤΗΝ CITROEN ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΦΤΕΝΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΦΤΕΝΕ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΓΕΙΝΑΝ ΣΤΟ ΔΙΑΦΩΡΙΚΟ, ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η CITROEN ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ XARA, ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ. ΑΠΟΡΕΙΑΣ ΑΞΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΚΑΛΗΤΕΡΑ Ο ΛΙΓΟΤΕΡΟ 'ΕΜΠΕΙΡΟΣ' LOEB ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΜΠΕΙΡΟ SAINZ, ΑΛΛΩΣΤΕ Ο SAINZ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΟΠΟΥ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟ ΡΟΛΟ.
ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ FIA ΓΙΑ ΤΟΥ ΓΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
ΕΡΧΟΝΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!Μια παρακληση.Αν γινεται γραφε με μικρα.Θελω να σε διαβαζω αλλα με αποτρεπουν τα κεφαλαια.Αν μπορεις κανε κατι.
Εχετε απόλυτο δίκο Κε DAP, αλλά δυσκολεύμομε αρκετά με τους τόνους και το τελικό ς.
Θα το παλέψω και ότι βγεί απο εδώ και πέρα. -
μπερδεμένα τα νέα από την κύπρο: οι τεχνικοί έφοροι δεν έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από τις αντλίες νερού του 307, και έχει προγραμματιστεί νέα συνάντησή τους με την ομάδα της πεζώ για τις 26 μαϊου, για την έκδοση οριστικής απόφασης.
οι xsara βρέθηκαν καθ' όλα νομότυπες. αν τελικά ακυρωθεί ο gro, οι βαθμοί της νίκης πάνε στον seb...
-
ANTE NA ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ...ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΑΝΤΩΣ...
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΑΓΩΝΙΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 26 ΤΟΥ ΜΗΝΑ! -
Ο χρήστης nass έγραψε:
- Την αλλαγές ταχυτήτων που κάνουν σε μία ειδική. Η συγκεκριμένη ήταν 13 χιλ (αυτό δεν το θυμάμαι καλά ) και ο Loeb έκανε 426 αλλαγές, ο Martin 405 και ο Gronholm 525!!! (περίπου ). Αυτό δείχνει ότι ακόμη και σε σφιχτούς αγώνες όπως η κύπρος το 4αρι κιβώτιο δεν ευνοεί. Ο χρόνος που χάνεται είναι 1 δευτερόπτο κάθε 15 αλλαγές!!!
Αυτό το τελευταίο δεν το κατανοώ. Δε στέκει. Μου έκανε και εμένα εντύπωση. Μήπως κάτι άλλο ήθελαν να πουν? Κάποιος?
φυσικά και δεν στέκει. Είναι λογικότατο το 4αρι να έχει λίγοτερες αλλαγές σε σχέση με τα 5/6αρια. Το ξαναείδα το κομμάτι αυτό και δυστυχώς δεν έχει καμία άλλη πληροφορία!!!
nass, καμία γνώμη?
Υποτίθεται πως έβγαλαν το 4-άρι για να μειώσουν τις αλλαγές και το χρόνο που χάνεται από αυτές. Αν τα παραπάνω νούμερα είναι σωστά, τότε έχουν κάνει σοβαρό λάθος...
Για όλα αυτά που λέγατε για το σημείο της μετάδοσης, είπα να γράψω τα ακριβή λόγια του Ζαλμά μπάς και βρείτε σίγουρη λύση:
Η Peugeot είναι ο μόνος κατασκευαστής που χρησιμοποιεί κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων το οποίο αποδίδει καλά σε αργές και φιδωτές ειδικές όπως αυτές στην Κύπρο. Το σχόλιο του Nicky Grist σε αυτό το σημείο (μεταφράζει το σχόλιο του πρώην συνοδηγού του mcrae που υπάρχει στην αυθεντική αγγλική μετάδοση) αναφέρει πώς οι μηχανικοί της ομάδας σκέφτηκαν ότι ένα τετρατάχυτο κιβώτιο χρειάζεται λιγότερες αλλαγές σχέσεων σε κλειστές στροφές. Όπως υπολόγισαν σε κάθε 15 αλλαγές χάνεται 1 δευτερόλεπτο σε χρόνο. Και συνεχίζει: Ναι, στις πιο κλειστές ειδικές του αγώνα ο Loeb έκανε 426 αλλαγές με το 6τάχυτο κιβώτιό του. Ο Markko Martin έκανε παρόμοιο αριθμό αλλαγών πάλι μ το 6τάχυτο κιβώτιο του Ford. Όμως ο Gronholm με το 4άρι κιβώτιο έκανε 536 αλλαγές, 134 περισσότερες από το Martin. Δεν ήταν αυτό που είχαν κατά νου οι μηχανικοί. Προσθέστε σε αυτό τα προβλήματα αξιοπιστίας που αντιμετώπισαν και θα καταλάβετε γιατί ετοιμάζουν ένα νέο 5τάχυτο το οποίο πάντως θα αργήσει να τοποθετηθεί στο 307
WRC 2004 - 5ος γύρος Cyprus Rally