-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ. ΕΧΩ ΕΝΑ DAIHATSU SHARADE 4X4 ΜΟΝΤ.92 KAI ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΤΑ ΕΞΕΙΣ
ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΝΕΒΑΣΕ ΘΕΜΟΚΡΑΣΙΑ ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΝΕΡΑ Κ ΕΚΑΨΕ ΦΛΑΤΖΑ.
ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΤΡΟΜΠΑΣ ΝΕΡΟΥ Κ ΤΑΠΑΣ ΨΥΓΕΙΟΥ.
ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠ'ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ Κ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΝΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΕΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΡΟΗ.ΤΟ ΠΑΩ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΑΦΟΥ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΖΩΣΕΙ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΙΔΙΑ Κ ΤΟ ΛΕΩ ΣΤΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΟΥΛΕΥΑ ΤΟ ΑΦΥΝΩ ΕΚΕΙ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΟΛΛΑΡΟ.ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΜΕΝΟΣ ΠΛΕΟΝ ΠΑΩ ΤΑΞΙΔΗ Κ ΜΕΝΩ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΔΙΑ ΦΑΣΗ.ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΜΕ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟ ΛΥΝΕΙ Κ ΗΘΕΛΕ ΣΥΜΦΟΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ.(ΤΟΝ ΕΙΔΑ Κ ΕΓΩ Κ ΗΘΕΛΕ)
ΤΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΡΙΓΜΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΜΟΤΕΡ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ Κ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΡΕΣΑΡΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ Κ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΙΓΜΑ.
ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ Κ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΜΕ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΑΞΙ.
ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΦΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΣΤΑΡΙΣΜΕΝΟ Κ ΟΚ. ΠΕΡΝΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ Κ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΑΕΙ ΝΕΡΑ ΑΦΟΥ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΩΣΤΑ Κ ΤΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ(ΜΙΑ ΕΒΓΑΖΕ Κ ΔΕΝ ΕΒΓΑΖΕ).ΤΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΩ Κ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΧΑΝΕΙ ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ Κ ΤΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΠΛΥΜΗΡΗΣΕΙ Η ΝΑ ΜΥΡΙΖΕ Η ΚΑΜΠΙΝΑ.ΣΦΙΓΚΕΙ Κ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΣΤΑ 1000 ΧΛΜ 7 ΚΙΛΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΒΙΔΑ ΚΓΥΡΩ ΣΤΑ 250 ΧΛΜ ΜΕΤΑ Κ ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ Κ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΝΕΡΟ Κ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ Κ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΑ ΑΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΕΚΕΙ ΞΑΝΑΠΕΡΝΑΕΙ ΝΕΡΑ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ Κ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΚΕΤΑΡΩ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ.[color=#FF0000][color=#FF0000][/color][/color] -
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ. ΕΧΩ ΕΝΑ DAIHATSU SHARADE 4X4 ΜΟΝΤ.92 KAI ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΤΑ ΕΞΕΙΣ
ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΝΕΒΑΣΕ ΘΕΜΟΚΡΑΣΙΑ ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΝΕΡΑ Κ ΕΚΑΨΕ ΦΛΑΤΖΑ.
ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΤΡΟΜΠΑΣ ΝΕΡΟΥ Κ ΤΑΠΑΣ ΨΥΓΕΙΟΥ.
ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠ'ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ Κ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΝΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΕΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΡΟΗ.ΤΟ ΠΑΩ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΑΦΟΥ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΖΩΣΕΙ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΙΔΙΑ Κ ΤΟ ΛΕΩ ΣΤΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΟΥΛΕΥΑ ΤΟ ΑΦΥΝΩ ΕΚΕΙ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΟΛΛΑΡΟ.ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΜΕΝΟΣ ΠΛΕΟΝ ΠΑΩ ΤΑΞΙΔΗ Κ ΜΕΝΩ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΔΙΑ ΦΑΣΗ.ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΜΕ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟ ΛΥΝΕΙ Κ ΗΘΕΛΕ ΣΥΜΦΟΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ.(ΤΟΝ ΕΙΔΑ Κ ΕΓΩ Κ ΗΘΕΛΕ)
ΤΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΡΙΓΜΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΜΟΤΕΡ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ Κ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΡΕΣΑΡΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ Κ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΙΓΜΑ.
ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ Κ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΜΕ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΑΞΙ.
ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΦΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΣΤΑΡΙΣΜΕΝΟ Κ ΟΚ. ΠΕΡΝΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ Κ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΑΕΙ ΝΕΡΑ ΑΦΟΥ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΩΣΤΑ Κ ΤΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ(ΜΙΑ ΕΒΓΑΖΕ Κ ΔΕΝ ΕΒΓΑΖΕ).ΤΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΩ Κ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΧΑΝΕΙ ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ Κ ΤΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΠΛΥΜΗΡΗΣΕΙ Η ΝΑ ΜΥΡΙΖΕ Η ΚΑΜΠΙΝΑ.ΣΦΙΓΚΕΙ Κ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΣΤΑ 1000 ΧΛΜ 7 ΚΙΛΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΒΙΔΑ ΚΓΥΡΩ ΣΤΑ 250 ΧΛΜ ΜΕΤΑ Κ ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ Κ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΝΕΡΟ Κ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ Κ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΑ ΑΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΕΚΕΙ ΞΑΝΑΠΕΡΝΑΕΙ ΝΕΡΑ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ Κ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΚΕΤΑΡΩ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ.[color=#FF0000][color=#FF0000][/color][/color] -
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ. ΕΧΩ ΕΝΑ DAIHATSU SHARADE 4X4 ΜΟΝΤ.92 KAI ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΤΑ ΕΞΕΙΣ
ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΝΕΒΑΣΕ ΘΕΜΟΚΡΑΣΙΑ ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΝΕΡΑ Κ ΕΚΑΨΕ ΦΛΑΤΖΑ.
ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΤΡΟΜΠΑΣ ΝΕΡΟΥ Κ ΤΑΠΑΣ ΨΥΓΕΙΟΥ.
ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠ'ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ Κ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΝΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΕΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΡΟΗ.ΤΟ ΠΑΩ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΑΦΟΥ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΖΩΣΕΙ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΙΔΙΑ Κ ΤΟ ΛΕΩ ΣΤΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΟΥΛΕΥΑ ΤΟ ΑΦΥΝΩ ΕΚΕΙ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΟΛΛΑΡΟ.ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΜΕΝΟΣ ΠΛΕΟΝ ΠΑΩ ΤΑΞΙΔΗ Κ ΜΕΝΩ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΔΙΑ ΦΑΣΗ.ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΜΕ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟ ΛΥΝΕΙ Κ ΗΘΕΛΕ ΣΥΜΦΟΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ.(ΤΟΝ ΕΙΔΑ Κ ΕΓΩ Κ ΗΘΕΛΕ)
ΤΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΡΙΓΜΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΜΟΤΕΡ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ Κ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΡΕΣΑΡΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ Κ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΙΓΜΑ.
ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ Κ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΜΕ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΑΞΙ.
ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΦΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΣΤΑΡΙΣΜΕΝΟ Κ ΟΚ. ΠΕΡΝΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ Κ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΑΕΙ ΝΕΡΑ ΑΦΟΥ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΩΣΤΑ Κ ΤΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ(ΜΙΑ ΕΒΓΑΖΕ Κ ΔΕΝ ΕΒΓΑΖΕ).ΤΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΩ Κ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΧΑΝΕΙ ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ Κ ΤΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΠΛΥΜΗΡΗΣΕΙ Η ΝΑ ΜΥΡΙΖΕ Η ΚΑΜΠΙΝΑ.ΣΦΙΓΚΕΙ Κ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΣΤΑ 1000 ΧΛΜ 7 ΚΙΛΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΒΙΔΑ ΚΓΥΡΩ ΣΤΑ 250 ΧΛΜ ΜΕΤΑ Κ ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ Κ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΝΕΡΟ Κ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ Κ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΑ ΑΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΕΚΕΙ ΞΑΝΑΠΕΡΝΑΕΙ ΝΕΡΑ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ Κ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΚΕΤΑΡΩ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ.[color=#FF0000][color=#FF0000][/color][/color] -
Δεν υπαρχει λογος να φωναζεις,γραφε με μικρα[mod]]
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν υπαρχει λογος να φωναζεις,γραφε με μικρα[mod]]Μη με παρεξηγησεις ρε Bill , αλλα αν δεν ειναι αυτος λογος να φωναζεις, ποιος ειναι?
Vatraxe ,καλα ξεμπερδεματα...
(Μηπως να ποσταρεις στο προσφατο τοπικ περι μαστορων...?)
-
[
-
δυστηχως παντου υπαρχουν αυτοι οι ''σουπερμαστορατζες'' που εχουν μαθει την δουλεια απο 15 χρονων παιδια και πιανουν τα χερια τους...........και ειναι οι σουπερ μαμαω να ουμε
ΣΚΑΤΑ στα μουτρα του να του πεις του αχρηστου, αν ειναι δυνατον να αναλαμβανει μια δουλεια που δεν μπορει να την φερει εις περας και να σε ταλαιπωρει 4-5 φορες ενω του εδωσες τα λεφτα σου
μα τον θεο θα του εκανα χοντρο τσαμπουκα
γινομαι εξω φρενων με κατι τετοιους αχρηστους που ενω δεν ξερουν που τους πανε τα 4 οχι μονο επιβιωνουν αλλα εχουν και μεγαλη πελατεια και φυσικα εσοδα για αλλη μια φορα το ρητο που λεει οτι οι φελλοι και τα σκ@τα επιπλεουν επαληθευεται -
ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΩ ΦΙΛΕ Κ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΦΡΑΓΚΟ.
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
...γινομαι εξω φρενων με κατι τετοιους αχρηστους που ενω δεν ξερουν που τους πανε τα 4 οχι μονο επιβιωνουν αλλα εχουν και μεγαλη πελατεια και φυσικα εσοδα ...Δυστυχώς αυτό ισχύει σε πάρα πολλούς επαγγελματικούς χώρους, μέτριοι ή και άχρηστοι να έχουν φτιάξει όνομα και πελατεία. Γιατροί, αρχιτέκτονες, μηχανικοί, δικηγόροι είναι τα πρώτα που μου έρχονται στο νου...
-
Στην Ελλαδα εισαι οτι δηλωσεις. Οποτε αν δηλωνεις τρομερος + γ@μ@ου μαστορας-γιατρος-υδραυλικος-μπετατζης κλπ, σε πιστευουνε.
-
Αυτος δεν ηταν μαστορας με α#$@@α αλλα α@#$α μαστορας
Να πας να του σπασεις τα μουτρα
-
Γιατί επιμένεις να το πηγαίνεις πάντα στον ίδιο;;;;;
Αφού σε κοροιδεύει ή μάλλον δε ξέρει!!!!!!!!!!!! -
Να υποθέσω φίλε, οτι δεν είσαι και πολύ του τακτικού ελέγχου στα υγρά του αυτοκινήτου, αλλιώς θα είχες αντιληφθεί την πτώση της στάθμης του υγρού πριν τραβήξεις οτι τραβάς τώρα.
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Γιατί επιμένεις να το πηγαίνεις πάντα στον ίδιο;;;;;
Αφού σε κοροιδεύει ή μάλλον δε ξέρει!!!!!!!!!!!!ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΕΞ ΑΡΧΗΣ Κ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΛΥΞΗ
-
Ο χρήστης ΙΩΣΗΦ έγραψε:
Να υποθέσω φίλε, οτι δεν είσαι και πολύ του τακτικού ελέγχου στα υγρά του αυτοκινήτου, αλλιώς θα είχες αντιληφθεί την πτώση της στάθμης του υγρού πριν τραβήξεις οτι τραβάς τώρα.ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΓΥΡΙΣΕ ΤΑ ΝΕΡΑ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΟΥΝ ΣΕ ΤΑΞΙΔΗ Κ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΕΙΧΕ ΝΕΡΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Κ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΑΣΕ ΝΕΡΑ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ.ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΒΓΕΝΕ ΑΠ'ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ Κ ΤΡΑΒΑΓΕ ΝΕΡΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΟΡΕΣ ΕΚΤΟΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΥ ΕΧΑΝΕ ΝΕΡΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΡΝΑΓΕ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ,ΤΑ ΠΕΡΑΣΕ ΟΤΑΝ ΣΦΙΞΑΜΕ ΚΑΠΑΚΙ ΣΤΑ 1000.
-
μηπως εχει καποια ρωγμη;
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μηπως εχει καποια ρωγμη;AYT0 TOY EIΠΑ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΡΑ Κ ΝΑ ΑΛΛΑΖΑΜΕ ΜΟΤΕΡ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ Κ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΧΙ ΤΟ ΠΡΕΣΑΡΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ Κ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΙΓΜΑ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕ Κ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΙΛΙΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΕΧΑΝΕ ΝΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΕΜΦΑΝΗ ΔΙΑΡΟΗ Κ ΟΤΑΝ ΣΦΙΞΑΜΕ ΚΑΠΑΚΙ ΣΤΑ 1000 ΠΕΡΑΣΕ ΝΕΡΑ Κ ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝ ΕΧΑΝΕ ΑΠ'ΤΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΘΑ ΕΙΧΑ ΝΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ -
πλανισμα στο καπακι κανατε?
Γραφε με μικρα,τα κεφαλαια δειχνουν οτι φωναζεις.
-
Για να χρειάστηκε ρεκτιφιέ ο στρόφαλος, υποθέτω ότι το μοτέρ δούλευε καιρό με νερά στο λάδι και από την πρώτη στιγμή δεν άξιζε να ασχοληθεί μ' αυτό το μοτέρ.
Χώρια που είναι μπούφος και δεν κατάλαβε ότι η φλάντζα που επιχείρησε να φτιάξει, δεν φτιάχνεται.
-
καναμε κ πλανισμα .πωσ εξηγειτε οτι δεν περασε νερα στα πρωτα χιλια χλμ ενω εχανε νερο κ περασε οταν σφιξαμε καπακι στα 1000 κ που πανε αυτα τα νερα? ξερει καποιοσ αν γινετε να χανει ενα καλοριφερ χωρισ να μπορεισ να δεισ τα νερα στην καμπινα?
SOS AYTOΣ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΙ Κ ΘΑ