-
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ παλικαριά για ότι ξέρετε.
Όσοι βεβαίως το έχουν οδηγήσει!.
Συμπεριφορά στον δρόμο, τεχνικά θέματα.
Antonis-team. -
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ παλικαριά για ότι ξέρετε.
Όσοι βεβαίως το έχουν οδηγήσει!.
Συμπεριφορά στον δρόμο, τεχνικά θέματα.
Antonis-team. -
Εχει καλή συμπεριφορά στο δρόμο, χοροπηδάει λιγο λόγο ανάρτησης, Δεν είναι πολύ γρήγορο (120, με το ζόρι 140), αξιόπιστο, το 4χ4 είναι άριστο, καίει λίγο παραπάνω απ' ότι θα έπρεπε, οι χώροι του είναι αρκετοί για ένα μικρό αυτοκίνητο, μεγάλο ύψος απ το δρόμο για εκτός δρόμυο εξορμήσεις, πουλιέται εύκολα αν το βαρεθείς.
Αυτά ισχύουν για μοντέλο 2002. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι από τότε. -
Οι χώροι είναι ελάχιστοι αν δεν το χρησιμοποιείς σαν διθέσιο+ χώρος αποσκευών είναι ενοχλητικά λόγοι.
Ο κινητήρας τραβάει καλά ειδικά όσο πιο πρόσφατος είναι. Πάει και πάνω από 140 εύκολα αλλά δεν θέλεις να πας...
Ανάρτηση άνεση μέτρια αλλά βελτιώνεται με αναβάθμιση (υπάρχουν πολλές λύσεις).
Το τιμόνι κόβει λίγο οπότε στην πόλη σώζεται(;) μόνο από το μικρό μεταξόνιο.
Εκτός δρόμου πολύ ικανό, λόγω βάρους μπορεί να ταπεινώσει τα πάντα (και τα Panda)!
Ρίξε μια ματιά και στα εκτός δρόμου που συζητάνε για κάποιο πρόβλημα που το κάνει να τρέμει ή κάτι τέτοιο (αν είναι του κάποτε και δεν το διορθώσανε).
Τα cabrio είναι ισπανικής κατασκευής, μπορεί να υστερούν...
Πολλά ήταν νοικιάρικα σε νησιά, αυτά είναι προς αποφυγή.
Ανήκει στους φίλους του ανθρώπου τα σκυλιά! Αν σου κάνει δεν υπάρχει καλύτερο αν δεν σου κάνει είναι λάθος να το πάρεις.... -
Πούλα το Νίβα και πάρε Τζίμνι. Τα περι αξιοπιστίας σαν μάστορας της πιάτσας τα ξέρεις καλύτερα από εμάς
-
Να συμπληρώσω μόνο ότι:
To κακό με το jimny είναι ότι δεν κάνει καλό ταξίδι και έχει ευπάθεια στους πλάγιους ανέμους.
Στο κομμάτι εκτός δρόμου είναι το καλύτερο από ΟΛΑ τα 4κίνητα που κυκλοφορούν μιας και είναι ελαφρύ, μαζεμένο και με κορυφαίες γωνίες(ράμπας-διαφυγής κ.λ.π.).
Επίσης υπάρχουν αρκετές λύσεις (όχι απαραίτητα φτηνές) για να βελτιωθεί τόσο στην άνεση όσο και στην ηχομόνωση. -
Οι χωροι ειναι τραγικα μικροι.Αν εχεις 4 ατομα μεσα δεν εχεις καθολου χωρο για αποσκευες,αν εχεις αποσκευες δεν εχεις χωρο για 4 ατομα
οπως ειπε και ενας φιλος πιο πανω,σε βολευει αν το θελεις για διθεσιο
ποιοτητα κατσκευης του εσωτερικου ειναι αναβαθμισμενη απο το φεις λιφτ και μετα
το καλυτερο 4Χ4 στην κατηγορια του αλλα και πολυ πιο ικανο απο πολλα ακριβοτερα εκτος δρομου
ταξιδι δε κανεις,ξεχνα το,κουραζει ,δεν εχει καλο πατημα,ευπαθες στους ανεμους,χοροποηδαει η πισω αναρτηση λογου πολυ μικρου μεταξονιου -
Εγω στη θεση σου θα πηγενα με κλειστα τα ματια για terios.
Αν δεν μπορεις καινουριο υπαρχουν πολλα μετ/να να το ψαξεις.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/276063/ -
Πρόβλημα ηχομόνωσης δεν έχει μεγάλο. Κουραστικό στι ταξίδι δεν είναι εκτος κι αν κάθεσαι πίσω. Οτι χοροπηδάει το είπα αλλα στην Ε.Ο. δεν θα έχεις πρόβλημα. Για 2 άτομα είναι αρκετό και σε χώρους αφου ρίχνεις τα πίσω καθίσματα και έχεις μια εντελώς επίπεδη μπαγαζιέρα. Με τους ανέμους έχει ένα πρόβλημα αλλά ημν φοβάσαι δεν θα βουλιάξεις.
-
Επίσης, απο κάποια χρονιά και μετά - δε θυμάμαι πότε - ο μοχλός της τετρακίνησης αντικαταστάθηκε απο 3 κουμπάκια. 4Χ2, 4Χ4 και 4χ4 low ή κάτι τέτοιο. Έχω οδηγήσει και τα μεν και τα δε, δεν έχω παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα. Τα κουμπιά δεν δείχνουν να έχουν πρόβλημα αν και αυτά τα Jimny τα έχουμε μονο 2 χρόνια. Τόσο τα Jimny του 2004 όσο και αυτα του 2008 είναι αξιόπιστα, κανένα παράπονο. Το μεγαλύτερο παράπονο ίσως είναι στο cabrio με την τέντα. Οι πιάστρες που τη συγκρατούν είναι μια ψευτιά και μισή. Ίσως να κοστίσει λιγότερο να πάρεις ένα cabrio και να το κλείσεις εσυ παρά να το πάρεις απο την αρχη κλειστό. Δεν είμαι σίγουρος γι αυτο, μια ιδέα λέω.
Στην συμπεριφορά στο δρόμο είναι λίγο πολύ αυτα που είπαν οι προηγούμενοι. Όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα τόσο πιο επικίνδυνο γίνεται, θέλει 'χέρια' γιατι αντιδράει περίεργα στα ατελείωτα σαμαράκια των Ελληνικών δρόμων. Στη πόλη προσωπικά δεν μου πολυαρέσει, δεν είναι ότι πιο ευκολοοδήγιτο. Εκτός δρόμου απλά πάει παντού
Αυτά -
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας στη Suzuki και να κάνεις TEST DRIVE για να δεις πως σου κάθεται. Μόνο έτσι θα μπορέσεις να αποφασίσεις γτ τα γουστά διαφέρουν και δεν ξέρεις τι θεωρεί κάποιος καλό και τι όχι.
-
Εχουν ενα θέμα με τους εγκεφάλους(καίγονται) τα παλιότερα και ραγίζουν κυλινδροκεφαλές.
-
file k egw gia jimny endiaferomai kala logia exw akoysi k apoti phra enos filoymoy paei pl kala st dromo
-
Ο χρήστης kwstas 2 έγραψε:
file k egw gia jimny endiaferomai kala logia exw akoysi k apoti phra enos filoymoy paei pl kala st dromoΓραφε με ελληνικους χαρακτηρες γιατι τα greeklish απαγορευονται[MOD]
-
αφού έχεις Νίβα ............ πάρε Τζίμνι ανεβαίνεις κατηγορίΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Το αγόρασα την περασμένη πέμπτη!. Σαν γνωστός καταναλωτής του κερατά που είμαι, δεν αφίσα τίποτα που να μην του το έβαλα!!. Έχω κάνει μόνον 380κμ. Και δεν έχει κάψει το ρεζερβουάρ, 42ε βενζίνη, για να σας πω κατανάλωση, όλη εκτός πόλης. Έχει καλές ροπές χαμηλά, ψηλά δεν ξέρω ακόμη, λόγο στρωσίματος. Σίγουρα είναι για δυο άτομα, εκτός αν είναι πυγμαίοι!. Και σαν τρίτο την ΣΟΥΚΙ μου (πεκινουά)!!. Θετικό τιμόνι. Εύκολο στα ‘σφηνώματα’. Αναμφίβολα πρέπει να υιοθετήσω άλλο τρόπο οδήγησης.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΩΤΗ, τουμπάρει?!. Γιατί σίγουρα γέρνει.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ, προκαλεί στο πλήρωμα μου ‘αναγούλα’ γιατί?. Ρωτάω προτού αρχίσω να ψάχνομε. Δεν υπήρξα ποτέ μου συντηρητικός οδηγός.
Δεν έχει φως στο τασάκι!!.
Δεν έχει φως στο χειριστήριο των καθρεπτών, και στο ροδάμι για ανεβοκατέβασμα των φώτων!.
Έχει σκληρά καθίσματα. Τα φώτα του είναι στο 90%, των σωστών φωτιστικών. Θα παίξω με λάμπες, σε καμία περίπτωση με Χ!!.
Περιμένω εμπειρίες σας φίλοι μου.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Καλορίζικο να είναι, καλοτάξιδο...
Το έχει ένα φιλαράκι μου περίπου 1,5 χρόνο...και είναι πλέον στα 40000χιλιόμετρα!...
Τον είχα βοηθήσει για την αγορά του...
Θυμάμαι ότι του είχα πει να το πάρει χωρίς RADIOCD για να του βάλουν ρολόι ψηφιακό.
Αν κάποιος το παραγγείλει με εργοστασιακό RADIOCD τότε δεν βάζουν ρολόι στο αυτοκίνητο γιατί θεωρούν ότι αρκεί το ρολόι του ηχοσυστήματος.Κατά τα άλλα, επειδή έχουμε πάει αρκετές βόλτες και εκδρομές θα έλεγα:
- Στην Εθνική βγάζει μεγάλη κατανάλωση
- Γέρνει πράγματι και είναι λίγο κουραστικό. Δεν έχει τουμπάρει όμως!
- Η ταχύτητα που πάει ανθρώπινα στην Εθνική είναι περίπου στα 120χιλιόμετρα/ώρα με 130χιλιόμετρα/ώρα.
- Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή ωστόσο κάποιοι τριγμοί έχουν εμφανισθεί στο ντουλαπάκι στο ταμπλό καθώς και στην πίσω πόρτα
- Τα παράθυρα στην Εθνική αν είναι μισοανοικτά βγάζουν θόρυβο από τον συντονισμό με τον αέρα. Προτείνω να μπουν ανεμοθραύστες! Κάνουν απίστευτη δουλειά, ειδικά όταν βρέχει ή σε ταξίδι.
- Οι πίσω θέσεις μάλλον είναι για μικρά παιδιά.
- Το πορτμπαγκάζ πολύ μικρό αλλά τα καθίσματα πέφτουν.
- Ο κινητήρας βγάζει θόρυβο στις υψηλές στροφές (λογικό).
- Η όπισθεν κάποιες φορές δεν θέλει να μπει όπως και η 1η... (φταίνε οι βαλβολίνες! κάποια συνεργεία τις αλλάζουν πολύ σύντομα χωρίς λόγο!)
- Σε offroad χρήση θέλει προσοχή... Επιβεβαιωμένο. Δεν περνά από παντού. Έχει και αυτό τα όρια του!
- Τα service του είναι κάπως ακριβά. Γιατί άραγε;
- Το μαύρο χρώμα του πάει πολύ, αλλά όταν λερωθεί είναι χάλια και δύσκολα πλένεται επειδή είναι ψηλό.
Αυτά...
-
Καλά να είσαι, να το ευχαριστηθείς!...!!!!
υ.γ. άσχετο! μήπως το θέμα μήπως πρέπει να μεταφερθεί στους 'Κατασκευαστές και μοντέλα' ή στα 'Εκτός Δρόμου';;
-
α! ξέχασα να σου πω!
Από ηχητικά δεν τα πάει και πολύ καλά!...!
Μπροστά τα ηχεία που παίρνει είναι 13άρια (μικρούλια) και με μικρό μαγνήτη... Δυστυχώς οι πόρτε δεν έχουν και πολύ χώρο για να μπουν ηχεία με μεγάλους μαγνήτες...
Τι σημαίνει αυτό; Απαίσιος ήχος και σε υψηλές εντάσεις οι πόρτες συντονίζουν και τα αρχεία τρίζουν...
Στο Jimny που έχει το φιλαράκι βάλαμε κάποια απλά Pionneer ηχεία δύο δρόμων με μικρούς μαγνήτες... -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Δεν έχει φως στο τασάκι!!.ΠΟΙΟ ΤΑΣΑΚΙ;;; Υπάρχουν καινούρια αυτοκίνητα που βγαίνουν από το εργοστάσιο με τασάκι; Δηλαδή είναι μούφα το ότι τα αυτοκίνητα πλέον δεν βγαίνουν με τασάκια λόγω κοινοτικής οδηγίας;
Αντώνη, καλοτάξιδο το αυτοκίνητο και μη μιλάς καθόλου...
-
μου κανει εντυπωση που εβαλαν στο τζιμνι ενα μοτερ με εφεση στο στροφαρισα υπερτετραγωνος γαρ!!!
φαινεται ειναι εργοστασακα ετοιμο για μετατροπη υπερκυβισμου χωρις απροοπτα
θέλω να αγοράσω ενα τζιμνι σουζουκι???