-
http://germancarscene.com/2009/11/06/bm ... in-the-uk/
'BMW GROUP MODEL RANGE VOTED MOST RELIABLE IN THE UK' -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Έχει κάποιος από εσάς προσαρμοζόμενα φώτα σε στροφή??Νομίζω ο Κωστής με τη 5άρα.
Έχω παρατηρήσει ότι τα φώτα στρίβουν μόνο όταν είναι στο Auto. Αν τα ανάβεις εσύ δε στρίβουν? Όντως?
Eγω αλλα σε mercedes CLK...αν θες κατι μπορω να σου πω πανω σε αυτο...
-
Κοίτα να δεις πόσο μικρός είναι ο κόσμος ε pad?
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Έχει κάποιος από εσάς προσαρμοζόμενα φώτα σε στροφή??
Νομίζω ο Κωστής με τη 5άρα.
Έχω παρατηρήσει ότι τα φώτα στρίβουν μόνο όταν είναι στο Auto. Αν τα ανάβεις εσύ δε στρίβουν? Όντως?
Eγω αλλα σε mercedes CLK...αν θες κατι μπορω να σου πω πανω σε αυτο...
Δε ξέρω αν είναι το ίδιο...και σε σένα έτσι είναι?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Έχει κάποιος από εσάς προσαρμοζόμενα φώτα σε στροφή??
Νομίζω ο Κωστής με τη 5άρα.
Έχω παρατηρήσει ότι τα φώτα στρίβουν μόνο όταν είναι στο Auto. Αν τα ανάβεις εσύ δε στρίβουν? Όντως?
Eγω αλλα σε mercedes CLK...αν θες κατι μπορω να σου πω πανω σε αυτο...
Δε ξέρω αν είναι το ίδιο...και σε σένα έτσι είναι?
Έτσι είναι και τα AFL+ του Όπελ Ινσίγκνια, στρίβουν μόνο όταν είναι στο auto, αν τα ανάβεις χειροκίνητα δεν στρίβουν.
-
Εδώ και καιρό σκέφτομαι να κάνω κάτι για τα φρένα στο αυτοκίνητο. Σε όσους το λέω, το πρώτο πράμα που απαντάνε είναι 'βάλε από CSL', είναι κάτι σαν αυτόματη αντίδραση. Δε με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο αφού δεν πρόκειται να λύσει το πρόβλημα, το οποίο είναι το fade ύστερα από κάποιο διάστημα έντονης πίεσης. Έχω σκεφτεί δύο πιθανές λύσεις, με πρώτη και πιο επιθυμητή την προσθήκη ενός big brake kit. Η Brembo έχει βγάλει ένα πολύ καλό και σίγουρα συμβατό κιτ για το δικό μου, αλλά οι τιμές μου προκαλούν ζαλάδα. Επίσης ένα κιτ ίσως καλύτερο κι από της Brembo είναι της AP Racing αλλά κι αυτό παίζει σε πολλά λεφτά. Παλιότερα είχα βρει και κάτι κιτς από μικρούς κατασκευαστές σε πιο λογικές τιμές, τα οποία είχαν πολύ καλές συστάσεις από κόσμο που τα χρησιμοποιούσε στην πίστα, αλλά αυτά τα φοβάμαι σε βάθος χρόνου (ανταλλακτικά, υποστήριξη κλπ).
Σε κάτι αρκετά πιο οικονομικό, έχω βρει ένα kit ψύξης φρένων που δουλεύει με τα υπάρχοντα. Έχω ακούσει πως κάνει καταπληκτική δουλειά και έχει σίγουρα το καλύτερο 'value for money' από οποιαδήποτε άλλη βελτίωση. Σε πρώτη φάση σκέφτομαι να ξεκινήσω με αυτό αν δεν κάτσει κάτι σε πιο λογικά πλαίσια με τα big brake kits.
Έχει ασχοληθεί κανείς με το θέμα, επειδή αυτόν τον καιρό ψάχνομαι; -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Εδώ και καιρό σκέφτομαι να κάνω κάτι για τα φρένα στο αυτοκίνητο. Σε όσους το λέω, το πρώτο πράμα που απαντάνε είναι 'βάλε από CSL', είναι κάτι σαν αυτόματη αντίδραση. Δε με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο αφού δεν πρόκειται να λύσει το πρόβλημα, το οποίο είναι το fade ύστερα από κάποιο διάστημα έντονης πίεσης. Έχω σκεφτεί δύο πιθανές λύσεις, με πρώτη και πιο επιθυμητή την προσθήκη ενός big brake kit. Η Brembo έχει βγάλει ένα πολύ καλό και σίγουρα συμβατό κιτ για το δικό μου, αλλά οι τιμές μου προκαλούν ζαλάδα. Επίσης ένα κιτ ίσως καλύτερο κι από της Brembo είναι της AP Racing αλλά κι αυτό παίζει σε πολλά λεφτά. Παλιότερα είχα βρει και κάτι κιτς από μικρούς κατασκευαστές σε πιο λογικές τιμές, τα οποία είχαν πολύ καλές συστάσεις από κόσμο που τα χρησιμοποιούσε στην πίστα, αλλά αυτά τα φοβάμαι σε βάθος χρόνου (ανταλλακτικά, υποστήριξη κλπ).
Σε κάτι αρκετά πιο οικονομικό, έχω βρει ένα kit ψύξης φρένων που δουλεύει με τα υπάρχοντα. Έχω ακούσει πως κάνει καταπληκτική δουλειά και έχει σίγουρα το καλύτερο 'value for money' από οποιαδήποτε άλλη βελτίωση. Σε πρώτη φάση σκέφτομαι να ξεκινήσω με αυτό αν δεν κάτσει κάτι σε πιο λογικά πλαίσια με τα big brake kits.
Έχει ασχοληθεί κανείς με το θέμα, επειδή αυτόν τον καιρό ψάχνομαι;Καλημέρα Μάνο!
Τα φρένα της BMW Performance δε μπαίνουν στο Ε46? Δε κάνεις μια ερώτηση? Είναι πάρα πολύ καλά απ'ότι έχω διαβάσει και νομίζω είναι της Brembo.
-
Θα πάω να το ρωτήσω κι αυτό. Ξέρω πως είναι τετραπίστονα Brembo αυτά, αλλά λίγο που είχα ψάξει δεν είχα δει αν κάνουν για Ε46. Έχω την εντύπωση πως είναι μόνο για τις καινούριες, μακάρι να κάνω λάθος.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Θα πάω να το ρωτήσω κι αυτό. Ξέρω πως είναι τετραπίστονα Brembo αυτά, αλλά λίγο που είχα ψάξει δεν είχα δει αν κάνουν για Ε46. Έχω την εντύπωση πως είναι μόνο για τις καινούριες, μακάρι να κάνω λάθος.Έψαξα λίγο...βρήκα αυτό: http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=246910
Ενώ στην αρχή λέει ότι δε μπαίνουν...στη τελευταία σελίδα αν δεις κάποιος (Γάλλος) τα έβαλε στην Ε46 του.
Είναι κάμποσες σελίδες...δεν έκατσα να το διαβάσω.
Δες αν μπαίνει κι αν θέλεις δίνω και σε σένα το email στην Αγγλία της αντιπροσωπείας BMW που έφερα τα Performance Parts στην 120i και μου ήρθαν πολύ φθηνά γιατί εδώ ΓΔΕΡΝΟΥΝ! Ίσως κι αυτοί ξέρουν αν μπαίνουν ή όχι.
Αν θες...στείλε ΡΜ!
-
Χμμμ αυτό έβλεπα κι εγώ τώρα, πριν τσεκάρω το εδώ φόρουμ πάλι... Τα φρένα δεν μπαίνουν σε M3 E46 αλλά αυτός ο Άγγλος από την Speed Religion Ltd έχει φτιάξει πατέντα... και μάλιστα σε καλά λεφτά. Γενικά δεν πολυσυμπαθώ τις πατέντες, αλλά αυτό φαίνεται καλή περίπτωση. Θα το τσεκάρω πιο επισταμένα.
-
аir duct μπορείς να κάνεις και μόνος σου αν πιάνει το χέρι σου.
Όμως το fading οφείλεται κυρίως στην πάστα του τακακιού ( ). Επίσης οι χαρακτοί δίσκοι βελτιώνουν το πρόβλημα -
To fading οφείλεται σε αρκετά πράγματα. Πιο σωστά οφείλεται στην υπερθέρμανση των φρένων μόνο, η οποία εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες (και από τα τακάκια φυσικά). Το ζητούμενο είναι να βρεθεί κάτι που να κρατάει τα φρένα στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας κι αυτό γίνεται με πιο ακούραστες πολυπίστονες δαγκάνες (μέχρι ενός σημείου βέβαια, δε μιλάμε για 12πίστονες που είναι overkill και βάζουνε τρελό επιπλεόν βάρος), καλά τακάκια και σωστό αερισμό των φρένων. Το σημαντικότερο βέβαια είναι να διατηρηθεί το brake balance εμπρός-πίσω, οπότε στην περίπτωσή μου η πατέντα με τα BMW Performance brakes, μπαίνει στο ψυγείο μέχρι να κυκλοφορήσει και το kit για τα πίσω φρένα.
-
Μάνο τα Galfer τι λένε? Έχω ακούσει να τα φοράνε κάποια Μ3.
Λογικά καλύτερα πρέπει να είναι τα Brembo.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μάνο τα Galfer τι λένε? Έχω ακούσει να τα φοράνε κάποια Μ3.Λογικά καλύτερα πρέπει να είναι τα Brembo.
Δεν έχω ιδέα για Galfer, δυστυχώς. Γι αυτό ρώτησα άλλωστε, μπας και μάθω κι εγώ.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Μάνο τα Galfer τι λένε? Έχω ακούσει να τα φοράνε κάποια Μ3.
Λογικά καλύτερα πρέπει να είναι τα Brembo.
Δεν έχω ιδέα για Galfer, δυστυχώς. Γι αυτό ρώτησα άλλωστε, μπας και μάθω κι εγώ.
Anybody?
Έχω κι εγώ ερώτηση. Ρώτησα για μπλοκέ στο si στη Birds...μου είπαν συγκεκριμένα ότι: 'I have checked this out and can confirm this car has the 'new' 168l casing, so we cannot currently offer anything for it. This 168l is not popular for modification in the UK, so we haven't even found a car that we can take to pieces and measure.'
Τι είναι αυτό το 168L casing?
-
πρεπει να ειναι κατι με το μεγεθος του διαφορικου.... απο οτι εψαξα καταλαβα κατι για small case diff για το 168l casing που αναφερεις .... ελπιζω να βοηθησα λιγο...
-
Για να λειτουργήσει το μπλοκέ, λογικά όλα τα ηλεκτρονικά πρέπει να είναι off ; Γιατί μάλλον θα μπερδεύει το ένα το άλλο , υποθέτω...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Για να λειτουργήσει το μπλοκέ, λογικά όλα τα ηλεκτρονικά πρέπει να είναι off ; Γιατί μάλλον θα μπερδεύει το ένα το άλλο , υποθέτω...Σωστό. Πρέπει να είναι off γιατί αλλιώς δεν αφήνει να σπινιάρει ο τροχός...άρα να στείλει στον άλλο κ.ο.κ.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Για να λειτουργήσει το μπλοκέ, λογικά όλα τα ηλεκτρονικά πρέπει να είναι off ; Γιατί μάλλον θα μπερδεύει το ένα το άλλο , υποθέτω...
Σωστό. Πρέπει να είναι off γιατί αλλιώς δεν αφήνει να σπινιάρει ο τροχός...άρα να στείλει στον άλλο κ.ο.κ.
Ε, ΟΚ, μιας και προς το παρόν, έχω τα ηλεκτρονικά διαρκώς στο ΟΝ, θα επενδύσω μόνον στο USB!
(O tempora , O mores, όχι μόνον τετρακύλινδρο, αλλά και χωρίς μπλοκέ! Με τέτοιους χρήστες σαν κι εμένα, έχει πάρει η φίρμα τον κατήφορο! Ευτυχώς , ετοιμάζεται μια ψυχή -με γερμανικές πινακίδες- να πάρει πραγματική BMW, 6κύλινδρη... )
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Για να λειτουργήσει το μπλοκέ, λογικά όλα τα ηλεκτρονικά πρέπει να είναι off ; Γιατί μάλλον θα μπερδεύει το ένα το άλλο , υποθέτω...
Σωστό. Πρέπει να είναι off γιατί αλλιώς δεν αφήνει να σπινιάρει ο τροχός...άρα να στείλει στον άλλο κ.ο.κ.
Ε, ΟΚ, μιας και προς το παρόν, έχω τα ηλεκτρονικά διαρκώς στο ΟΝ, θα επενδύσω μόνον στο USB!
(O tempora , O mores, όχι μόνον τετρακύλινδρο, αλλά και χωρίς μπλοκέ! Με τέτοιους χρήστες σαν κι εμένα, έχει πάρει η φίρμα τον κατήφορο! Ευτυχώς , ετοιμάζεται μια ψυχή -με γερμανικές πινακίδες- να πάρει πραγματική BMW, 6κύλινδρη... )
Ποιάαα???
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Για να λειτουργήσει το μπλοκέ, λογικά όλα τα ηλεκτρονικά πρέπει να είναι off ; Γιατί μάλλον θα μπερδεύει το ένα το άλλο , υποθέτω...
Σωστό. Πρέπει να είναι off γιατί αλλιώς δεν αφήνει να σπινιάρει ο τροχός...άρα να στείλει στον άλλο κ.ο.κ.
Ε, ΟΚ, μιας και προς το παρόν, έχω τα ηλεκτρονικά διαρκώς στο ΟΝ, θα επενδύσω μόνον στο USB!
(O tempora , O mores, όχι μόνον τετρακύλινδρο, αλλά και χωρίς μπλοκέ! Με τέτοιους χρήστες σαν κι εμένα, έχει πάρει η φίρμα τον κατήφορο! Ευτυχώς , ετοιμάζεται μια ψυχή -με γερμανικές πινακίδες- να πάρει πραγματική BMW, 6κύλινδρη... )
Ποιάαα???
Αααα, δεν ξέρω, σίγουρα πάντως θα έχει 2 κυλίνδρους παραπάνω από το μπρίκι το δικό σου και το δικό μου...
BMW FORUM