Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΒΑΡΥΤΕΡΟ ΤΙΜΟΝΙ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΒΑΡΥΤΕΡΟ ΤΙΜΟΝΙ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    8
    52
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nkaragou last edited by

      Καλημερα.
      Μηπως γνωριζει καποιος πως θα μπορουσαμε να κανουμε πιο βαρια την αισθηση του τιμονιου?
      Μιλαμε για υδραυλικο τιμονι...οποτε εγω σκεφτηκα τα εξεις:

      • πιο λεπτορευστο υδραυλικο λαδι
      • βανα στραγγαλισμου στο κυκλωμα
      • μεγαλυτερο γραναζι που δινει κινηση στην αντλια του υδραυλικου μεσω του ιμαντα....
        Ειναι αυτα σωστα? Ενδεχεται να δημιουργησουν καποιο προβλημα?
        Δε θα μπουν ολα αλλα οποιο ειναι πιο σωστο-ευκολο.
        Εσεις τι γνωμη εχετε? (ζητειται ιδιαιτερη βοηθεια απο τους μηχανολογους ή/και απο τους μηχανικους-εμπειρικους του forum)...
      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nkaragou last edited by

        Καλημερα.
        Μηπως γνωριζει καποιος πως θα μπορουσαμε να κανουμε πιο βαρια την αισθηση του τιμονιου?
        Μιλαμε για υδραυλικο τιμονι...οποτε εγω σκεφτηκα τα εξεις:

        • πιο λεπτορευστο υδραυλικο λαδι
        • βανα στραγγαλισμου στο κυκλωμα
        • μεγαλυτερο γραναζι που δινει κινηση στην αντλια του υδραυλικου μεσω του ιμαντα....
          Ειναι αυτα σωστα? Ενδεχεται να δημιουργησουν καποιο προβλημα?
          Δε θα μπουν ολα αλλα οποιο ειναι πιο σωστο-ευκολο.
          Εσεις τι γνωμη εχετε? (ζητειται ιδιαιτερη βοηθεια απο τους μηχανολογους ή/και απο τους μηχανικους-εμπειρικους του forum)...
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nkaragou last edited by

          Καλημερα.
          Μηπως γνωριζει καποιος πως θα μπορουσαμε να κανουμε πιο βαρια την αισθηση του τιμονιου?
          Μιλαμε για υδραυλικο τιμονι...οποτε εγω σκεφτηκα τα εξεις:

          • πιο λεπτορευστο υδραυλικο λαδι
          • βανα στραγγαλισμου στο κυκλωμα
          • μεγαλυτερο γραναζι που δινει κινηση στην αντλια του υδραυλικου μεσω του ιμαντα....
            Ειναι αυτα σωστα? Ενδεχεται να δημιουργησουν καποιο προβλημα?
            Δε θα μπουν ολα αλλα οποιο ειναι πιο σωστο-ευκολο.
            Εσεις τι γνωμη εχετε? (ζητειται ιδιαιτερη βοηθεια απο τους μηχανολογους ή/και απο τους μηχανικους-εμπειρικους του forum)...
          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            alexx last edited by

            Απλά... βάλε φαρδύτερα λάστιχα

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              takinen last edited by

              Δώσε κάστερ και θα δείς...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dienekes last edited by

                Αν θυμάμαι καλά, ανάμεσα στο Saxo VTS και στο Peugeot Rallye που μοιραζόταν άπειρα μηχανικά μέρη, η βασική διαφορά στην κρεμαγιέρα ήταν μια βαλβίδα στο υδραυλικό κύκλωμα. Αυτό έκανε το τιμόνι του Rallye να έχει πολύ 'στιβαρότερη' αίσθηση. Επομένως η βαλβίδα στραγγαλισμού που αναφέρεις είναι ίσως μια λύση, αλλά θέλει ψάξιμο. Ας μην ξεχνάμε ότι τα περισσότερα σημερινά υδραυλικά έχουν μεταβλητή υποβοήθηση και προφανώς δεν θα ήθελες να 'παίξεις' με κάτι τόσο κρίσιμο όσο το τιμόνι σου!

                Αν το ζητούμενο είναι η βαρύτερη 'αίσθηση' αλλά και η αυξημένη ακρίβεια, τότε το κάστερ θα βελτιώσει την επαναφορά (**αν **μπορεί να μεταβληθεί εύκολα) ενώ η αλλαγή κάποιον silent block με σκληρότερα θα βελτιώσει επιπλέον τα πράγματα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  di0 last edited by

                  Αν βάλεις τιμόνι με μικρότερη διάμετρο....; (λέω εγώ τώρα)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    nkaragou last edited by

                    Το αυτοκινητο εχει ηδη φαρδυτερα ελαστικα απο τα μανισια (205/50/16 αντι των 195/60/15 απο μαμα), αμορτισερ BILSTEIN SPORT (με τα μαμα ελατηρια), σετ αντιστρεπτικες της EIBACH και μπαρα θολων εμπρος, οποτε δε νομιζω πως χρειαζονται πολλα παραπανω (ισως ενα σετ silent blocks πολυουρεθανης θα βοηθουσε) αλλα, η καρδια της μετατροπης που θελω να κανω βρισκεται στην αντλια και το κυκλωμα του υδραυλικου τιμονιου και γι'αυτο ψαχνω προς τα εκει...
                    Βεβαια, το αυτοκινητο εχει καλο τιμονι (FORD FOCUS), αλλα θα το ηθελα λιγο βαρυτερο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dienekes last edited by

                      Δεν καταλαβαίνω γιατί θέλεις σώνει και καλά βαρύτερο τιμόνι, αλλά περί ορέξεως...

                      Δεν ξέρω αν το 'απλό' Focus έχει την ίδια κρεμαγιέρα με τα ST και RS, αλλά δεν το κοιτάς και αυτό; Για τα δυο τελευταία δεν νομίζω να έχει παραπονεθεί κανείς παγκοσμίως για την αίσθησή του τιμονιού τους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr