-
το yeti δεν ειναι πανακριβο ειδικά στα 1800??
-
Έχει και ηλεκτρικά προβλήματα
-
καλα ακομα δεν βγήκε έβγαλε προβλήματα στα ηλεκτρικά???
-
Ο χρήστης Άγης έγραψε:
καλα ακομα δεν βγήκε έβγαλε προβλήματα στα ηλεκτρικά???+1
-
Ο χρήστης iphone3gs έγραψε:
καλα ακομα δεν βγήκε έβγαλε προβλήματα στα ηλεκτρικά???
+1
Που να βγει κι όλας εκεί να δείτε πρόβλημα και κακό
-
-
Ηλεκτρικα; Τι ηλεκρικα ρε παιδια;
Αμα δεν γνωριζουμε εμπεριστατωμενα και αποδεδηγμενα τι λεμε...
Το αμαξι δεν εχει κυκλοφορησει ακομη...οποτε...
Peace
Boogaboo
-
Μα γι αυτό δεν κυκλοφόρησε ακόμα, χάλασε όπως το φορτώνανε στην νταλίκα
-
Ο χρήστης Άγης έγραψε:
το yeti δεν ειναι πανακριβο ειδικά στα 1800??Αν το δεις συγκριτικά με τα Outlander, XTrail, Rav4 κλπ των 2000 και 2300 κυβικών ... ναι, το λες ίσως και ακριβό!
Aν το δεις με το Terios 1,5 ... όχι, δεν είναι γιατί με λίγο παραπάνω προσφέρει πολλά περισσότερα!
Βασικά έχει την τιμή του 2λιτρου 4κίνητου Qashqai ... που είναι ανταγωνιστική!
Εξάλλου γιορτές και κλείσιμο έτους έρχονται ... κάτι θα κάνουν!Ηλεκτρικα; Τι ηλεκρικα ρε παιδια;
Αμα δεν γνωριζουμε εμπεριστατωμενα και αποδεδηγμενα τι λεμε...
Το αμαξι δεν εχει κυκλοφορησει ακομη...οποτε...Έχει κυκλοφορήσει ήδη ... σε μορφή sedan, kombi/sw, crossover, hatchback κλπ.
Το μόνο που έχει να αποδείξει αν είναι αξιόπιστα ... και καλά βιδωμένα τα φώτα ομίχλης, αντέχουν οι ράγες οροφής ή πόσο ανθεκτικές είναι οι ζάντες του! -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το είδα από κοντά και το βρήκα εξαιρετικό.Το μόνο που δεν μου άρεσε είναι ότι δεν μπαίνει το DSG στο 4Χ4.....+1 το είδα πριν λίγο.
Η τιμή στο 1.8 ίσως είναι τσιμπημένη.
-
Καλημερα σας, γνωρίζει καποιος εαν τα 405lt προτπαγκαζ ειναι μετρημενα με την ρεζερβα μεσα? ή εαν την βγαλουμε θα εχουμε 405lt
Και μια αλλη ερωτηση σχετικη με το μοτερ το 1.2. Επειδη δεν εχω καμια ιδεα το πως λειοτυργουν με το τουρπο, πιστευετε οτι :
- θα υπαρχει θεμα ροπης σε εκκίνηση μιας ανηφορας φορτωμενο? (δλδ εκει θα δουλευει σαν απλο 1.2? και θα ζοριζετε να ξεκινησει?)
- Στην εθνικη λενε (ξενα forum) οτι εχει τα 130 με 6η στις 3000 στρ/λεπτο. (Σε αυτο το ευρος θα μπαινει το τουρμπο? αρα > καταναλωση?)
Ευχαριστω εκ των προτερων
Μακης -
και στα δυο σου ερωτηματα οι απαντησεις ειναι αντιθετες με αυτο που νομιζεις...
Στις χαμηλες στροφες η ροπη ειναι πολυ μεγαλυτερη απ οτι στο ατμοσφαιρικο και η λειτουργια του ειναι σαν κινητηρα μεγαλυτερου κυβισμου.
Με εκτη πιανεις τα χιλιομετρα που θες εχοντας λιγες στροφες στον κινητηρα πραγμα που ειναι υπερ της καταναλωσης.
Γενικα το τουρμο σου δινει καλυτερες επιδοσεις χωρις απαραιτητα να εχεις μεγαλες καταναλωσεις. Βεβαια αν θες να το σκιζεις θα ρουφαει αβερτα βενζινα αλλα με νορμαλ οδηγηση ειναι το ιδιο οικονομικο αν οχι οικονομικοτερο σε σχεση με το ατμοσφαιρικο.
Δεν θυμασαι τη διαφημιση του Clio 1.2 turbo που ελεγε 'οτι εχει ροπη 1600αρη, ιπποδυναμη 1400αρη και καταναλωση 1200αρη'. Καπως ετσι ειναι η κατασταση. -
χωρις να εχω προσωπικη εμπειρια σε μικρα τουρμπο,
σε ενα αλλο νημα καποιος 'συναδελφος' δεν ειναι καθολου ευχαριστημενος απο τον 1.4 TSI σε Touran για την κινηση στην πολη.Ο χρήστης dpap έγραψε:
αν το θέλετε ΚΑΙ για καθημερινή μετακίνηση μέσα σε πόλη με μποτιλιάρισμα, θα στεναχωρηθείτε πάρα μα πάρα μα πάρα πολύ....Επειδή δεν έχω το ψυχολογικό πρόβλημα ότι εσκασα την 25.000ρούμπα και πρέπει να υπερασπιστώ την επιλογή μου, λέω ότι:Ναι γρήγορο στην εθνική, καμία σχέση με 1400 κυβικά...
Ναι καλό στις στροφές στους επαρχιακούς, πολύ καλό στησιμο, ασφαλέστατο,
αλλα ο συνδιασμός ηλεκτρόγκαζου, τουρμπο (εχει και κομπρέσορα αυτή η μαλ...κια που υποτίθεται οτι εξαλείφει το turbo lag? σιγά τα ωα!) και του αυτόματου κιβωτίου το κάνουν πιο αργό στην απόκριση στην καθημερινή κίνηση απο οποιοδήποτε ατμοσφαιρικό με συρματόσχοινο στο γκάζι και 20σαετίας...
Καποια στιγμή αρχίζεις να οδηγάς με κλωτσιές στο γκάζι, και να βρίζεις 'αντε ρε γαιδούρι, ξεκίνα επιτέλους, ξέμπλεξέ τα, κατέβασε απο 6 και 40 χιλ/ωρα και βάλε 2η, τελείωνε με το turbo lag και την επεξεργασία του εγκεφάλου οτι τώρα πάτησα το γκάζι, και φτάσε το μπροστινό αμάξι του 1980 που έφυγε 20 μετρα μπροστα στην κίνηση και ετοιμάζονται ήδη να μου κάνουν σφήνα από την διπλανή λωρίδα και να μου χωθούν...'..
α, και κάτι 7/8/9λίτρα/100 που λένε, στην πόλη είναι 12-14, ανάλογα με το πόσο υπομονετικός είσαι... Εγω το απόγευμα της ίδιας μέρας, έχασα την υπομονή μου.
Πριν το αγοράσετε, οδηγήστε το, και οχι μονο με τερμα γκαζια, εκει παει μια χαρά.Οδηγήστε το με κανονική κινηση και ηρεμο γκάζι, γιατί έτσι θα ζείτε μαζί του. Και θα ζείτε μαζί του και με βάρη οικογενειακα που θα κάνουν το φαινόμενο πιο έντονο...
Α, επίσης, θα στεναχωρήσετε και τους επιβάτες σας, που θα νομίζουν οτι φταίτε εσείς γιατι το κεφάλι τους κανει τραμπάλα μπρος-πίσω στις επιταχύνσεις...Με λίγα λόγια, καλά τα turbo σε λίγα κυβικά, αλλά για αμάξι που το παίρνει ο πιτσιρικάς να του αλλάξει τον αδόξαστο και που οδηγάει στην τσίτα συνέχεια. Αλλά για ενα αμαξι τέτοιου βάρους, πιθανότητας φορτώματος και ήρεμης οικογενειακής χρήσης, θέλετε πολλά κυβικά (και turbo, καλοδεχούμενο!) για να εχετε άμεση απόκριση στο γκάζι και ομαλή οδήγηση με δύναμη χωρίς ξεσπάσματα και κενά απόκρισης.
Είναι πραγματικά κρίμα το πόσο με απογοήτευε το αμάξι, ειδικά για τόσα λεφτά και ειδικά για τόση διαφήμηση του 1400σαρη turbo.viewtopic.php?f=15&t=32441&start=30
-
ώπα της...
Πολυ καλή δημοσίευση , συνήθως κανείς δεν γράφει αρνητικά πράγματα για το αυτ/το του.. -
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις, αλλα για να μην χαθουμε και απο τον τιτλο του θεματος. Σας λεω πως ειναι τα πραγματα
Εχω αυτη την στιγμη το Roomster 1.4 86hp, το οποιο με παει πολυ καλα και στην εθνικη και στα κατσαβραχα και ολα αυτα φορτωμενο. Χωλενει στις ρεπριζ για καμια επιταχυνση που και παλι δεν με χαλαει μιας και οι χωροι ειναι τεραστιοι αλλα και η καταναλωση παρα πολυ μικρη. Απλα μου μπηκε η ιδεα να το δωσω τωρα που ειανι νωρις και δεν θα χασει απο αξια και να παρω το 1.2 Yeti για 3 λογους (δεν ξερω εαν ισχυουν βεβαια στην πραξη)
- Καλυτερη καταναλωση στην πολη σαν 1.2
- Ποιο ανετη οδηγηση στην εθνικη (Εαν ειχε μια 6η το Roomster θα ημουν αρχηγος)
- Τιμη σε σχεση με αυτα που προσφερει.
Θα κανω οπωςςδηποτε τεστ καθημερινης χρησης μιας και απο οτι ειδα απο κοντα το πορτοπαγκαζ εινια πολυ μικρο για τις αναγκες μου..
Ευχαριστω και παλι
-
Ο χρήστης gerasimos12 έγραψε:
... Θα κανω οπωςςδηποτε τεστ καθημερινης χρησης μιας και απο οτι ειδα απο κοντα το πορτοπαγκαζ εινια πολυ μικρο για τις αναγκες μου..Μικρό πάντως δεν το είδα εγώ (φυσικά εξαρτάται και απο τις ανάγκες του καθένα) ... αλλά άβολο είναι με το υπερύψωμα που δημιουργεί η ρεζέρβα σε περίπτωση που θέλεις μεγάλο επίπεδο έδαφος!
Να κάνεις πάντως testdrive να συγκρίνεις διότι πιστευω ότι τα παραπάνω κυβικά του Roomster μπορεί να υστερούν σε δύναμη αλλά έχω την αίσθηση (γενικά απο το downsizing) ότι παρέχει κάτι παραπάνω σε άνεση και αίσθηση σε σχέση με τα 1200 κυβικά (έστω και τουρμπάτα)! -
Παιδια πηγα και το ειδα το Γετακι και εγω...Απο μεγεθος μου φανηκαν οι χωροι καλοι, και δεν ειδα εξογκωμα στο πορτ παγκαζ λογω ρεζερβας...ισως να μην το προσεξα...
Εχω αρχισει και το συνιθιζω το λουκ (αλλα μου θυμιζει ακομα Βανακι delivery)...μετα ειδα και το πολυ θετικο τεστ των 4Τ αυτο το μηνα...χμ...
Αυτα...παω για υπνο...
-
Ο χρήστης boogaboo έγραψε:
Παιδια πηγα και το ειδα το Γετακι και εγω...Απο μεγεθος μου φανηκαν οι χωροι καλοι, και δεν ειδα εξογκωμα στο πορτ παγκαζ λογω ρεζερβας...ισως να μην το προσεξα...Δεν το πρόσεξες γιατί δεν είναι εξόγκωμα αλλά ... υπερύψωμα. Υπερύψωμα όλης της επιφάνειας του δαπέδου του χώρου αποσκευών απο τον προφυλακτήρα έως πριν την βάση των πίσω καθισμάτων. Αν βγάλεις τα πίσω καθίσματα τότε το δάπεδο δεν είναι ενιαίο αλλά ... σε δύο επίπεδα.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Να κάνεις πάντως testdrive να συγκρίνεις διότι πιστευω ότι τα παραπάνω κυβικά του Roomster μπορεί να υστερούν σε δύναμη αλλά έχω την αίσθηση (γενικά απο το downsizing) ότι παρέχει κάτι παραπάνω σε άνεση και αίσθηση σε σχέση με τα 1200 κυβικά (έστω και τουρμπάτα)!
Το αντίθετο... Και σε άνεση είναι πολύ καλύτερο το downsized μοτέρ γιατί έχει (πολύ) περισσότερη ροπή και σε αίσθηση γιατί νιώθεις ότι έχεις περισσότερα κυβικά ακόμα και από το ατμοσφαιρικό που το συγκρίνεις. Στο κλιό τουλάχιστον φαίνεται καθαρά ότι είναι αλλού το 1.2Τ. Έτυχε πρόσφατα να πάμε βόλτα με 2 Clio ολόιδια, με μόνη διαφορά το μοτέρ Το δικό μου με το tce και το άλλο 1.4 100άλογα. Κάναμε και τις δοκιμές μας, και καμία σχέση απολύτως. Όχι ότι πάει άσχημα και το 1.4, αλλά το 1.2 είναι αρκετά πιο γρήγορο σε κάθε περίπτωση.
-
Σε δοκιμή που έχουν στο Autotriti το Yeti 1,2 Tsi το δυναμομέτρησαν 121ΗΡ.
(Νομίζω λογικό, όταν τον 1,4 Tsi (122ΗΡ ονομαστικά) τον έχουν δυναμομετρήση σε διάφορα μοντέλα της Vag πάνω απο 140ΗΡ).
SKODA YETI