-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
καλημέρα .... Εχω κάνει φιλότιμες προσπάθειες να καταλάβω πια είναι η σχεδιαστική ταυτότητα αυτής της εταιρείας .... Νομίζω πως τα τελευταία χρόνια την έχουνε χάσει την μπάλα . Σαν γιαπωνέζικα σαν κορεατικά πολύ ανώμαλο ντιζάιν ... Χωρίς αρμονία .... Μόνο την 3 άρα κουπέ και καμπριο παραδέχομαι . Εκεί αποπνέει ένα premium αέρα .. Όσο για την εμμονή της εταιρείας να μη βάζει τούρμπο δεν μπορώ να την καταλάβω .... Όλη η ιστορία είναι να έχεις δύναμη από τα χαμηλά σε μια προσπέραση και όχι να πρέπει να κατεβάσεις ταχύτητα και να σκισεις τον κινητήρα στις 6.000 στροφές για να το πετύχεις ! Αν έχει κανείς οδηγήσει saab 95 aero καταλαβαίνει καλά τι εννοώ !!!
Σχεδιαστικά νομίζω ότι η BMW έχει βγάλει αφενός πιο ενδιαφέρον αυτοκίνητα από τον ανταγωνισμό και αφετέρου μοντέλα που δημιουργούν κουβέντα για το αν είναι όμορφα ή όχι από τα κλασσικά και 'βαρετά' σχέδια του VAG, πράγμα που νομίζω ότι δείχνει πως η σχεδιαστική ομάδα κάτι έχει πετύχει. Για παράδειγμα η 5άρα και η 3άρα είναι πιο όμορφη από το Α6 και το Passat ή το Α4 αντίστοιχα...και η 3θυρη 1 είναι πιο όμορφη από το Α3 3θυρο...αλλά το Α3 Sportback είναι πιο όμορφο από τη 5θυρη 1. Η δε Ζ4 είναι χάρμα οφθαλμών και πολύ πιο όμορφη από το ΤΤ. Η 3άρα Coupe, πιο όμορφη από το Α5. Η νέα 7άρα είναι κι αυτή κουκλάρα, αλλά το Α8 ήταν πιο όμορφο από τη προηγούμενη.
Το θέμα είναι ότι τα μοντέλα της BMW τουλάχιστον δεν είναι βαρετά και έχουν ένα έστω και περίεργο για μερικούς σχέδιο.
Σχετικά με τα turbo, πέρα από τη die-hard πολιτική της εταιρίας να επιμένει στην ατμόσφαιρα λόγω κληρονομιάς και ιστορίας, υπάρχει κι ένας βασικός λόγος που έχει να κάνει με τη πίσω κίνηση. Το turbo έχει ξεσπάσματα, που δεν έχει η ατμόσφαιρα. Σε ένα πισωκίνητο δε θέλεις ξεσπάσματα επάνω στη στροφή γιατί ή θα φέρεις σβούρες ή θα φύγεις απέναντι. Χρειάζεται λοιπόν ένα μοτέρ το οποίο δεν έχει απότομα ξεσπάσματα και κλοτσιές και η δύναμη έρχεται σταδιακά, ομαλά και γραμμικά για να μπορείς να ζυγίσεις το αυτοκίνητο στην έξοδο της στροφής, πράγμα που σου προσφέρει η ατμόσφαιρα. Για αυτό το λόγο η BMW έχει βάλει δύο μικρά turbo στα 35άρια της και αν το οδηγήσεις να δεις ότι είναι ένα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ γραμμικό για turbo μοτέρ χωρίς ξεσπάσματα.
Τώρα όμως που πιέζεται από τον ανταγωνισμό, αναγκάζεται να βάλει κι αυτή turbo αλλά αργεί να τα βγάλει γιατί τα εξελίσσει τόσο μα τόσο πολύ ώστε να είναι το ίδιο γραμμικά με τα ατμοσφαιρικά της σύνολα.
Ελπίζω να σου απάντησα.
Καλά εντάξει τρίχες...η bmw δεν έχει τούρμπο γιατί έχει μείνει πολύ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό στην εξέλιξη κινητήρων τουλάχιστον στους κινητήρες από 2000 κ.ε. και κάτω.
Ακόμα και όταν όλοι ήταν ατμοσφαιρικοί πάλι οι μικροί της κινητήρες ήταν πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Και επειδή είναι πισωκίνητη τι πάει να πει;;; Τα σύγχρονα τούρμπο είναι πολύ γραμμικά και δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα, εξαλλου και η μερσέντες που είναι πισωκίνητη τουρμπομοτέρ έχει.
Άσε που και η bmw χρησιμοποιεί τούρμπο...για τα diesel μιλάω που έχουν και την μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις της...εκεί πέρα το τούρμπο δεν ενοχλεί την πίσω κίνηση;;;Αίσθησή μου είναι πως και όταν βγούν τα τουρμπομοτέρ θα είναι πολύ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό ο οποίος θα έχει ανέβει σε άλλη κλίμακα.
-
το τουρμπο και η πισω κινηση γενικα αν εχεις προσεξει εδω και χρονια ειναι μια συνταγη που αποφευγεται..
και οσο ομαλα και να εχουν γινει δεν ειναι οσο ομαλα ειναι τα ατμοσφαιρικα.
επισης σκεψου αυτοκινητα σαν τη gt2 που τη χαρακτηριζουν widow maker
δεν ειναι για να την οδηγει ο καθενας..λογικα θα βαλουν κι αυτοι μη απενεργοποιουμενα ηλεκτρονικα αν βγαλουν κανα 2λιτρο με πανω απο 200 αλογα, γιατι διαφορετικα θα επελθει θανατος..
στην ατμοσφαιρα παντως η bmw ειναι κορυφαια μην λεμε και οτι θελουμε
απλα παντα εδιναν βαση στα 6κυλινδρα και βαλε.. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το τουρμπο και η πισω κινηση γενικα αν εχεις προσεξει εδω και χρονια ειναι μια συνταγη που αποφευγεται..και οσο ομαλα και να εχουν γινει δεν ειναι οσο ομαλα ειναι τα ατμοσφαιρικα.
επισης σκεψου αυτοκινητα σαν τη gt2 που τη χαρακτηριζουν widow maker
δεν ειναι για να την οδηγει ο καθενας..το οτι θα συγκρίναμε την gt2 με μια light τουρμπάτη bmw για τον κυριούλη της διπλανής πόρτας δεν το περίμενα
να πέσει φωτιά απ το τσουφενχάουζεν να μας κάψει
-
ναι ειναι υπερβολη... αλλα σε μια Μ (με πολλα αλογα ανα λιτρο, μεγαλη πιεση στο τουρμπο, μεγαλο lag) δεν ειναι και τοσο υπερβολη..
o nikos120 οταν οδηγησε το δικο μου ειδε τη διαφορα σε αποδοση ('κλωτσια') μετα τις 3500 , κατι που δε συμβαινει στο 200αρι tfsi
σε πισωκουνα φανταζομαι οτι τα πραγματα θα ηταν δυσκολα
δεν ειναι βεβαια οπως τα τουρμπο του παρελθοντως αλλα παραμενει τουρμπο, αυτο θελω να πω -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι ειναι υπερβολη... αλλα σε μια Μ (με πολλα αλογα ανα λιτρο, μεγαλη πιεση στο τουρμπο, μεγαλο lag) δεν ειναι και τοσο υπερβολη..o nikos120 οταν οδηγησε το δικο μου ειδε τη διαφορα σε αποδοση ('κλωτσια') μετα τις 3500 , κατι που δε συμβαινει στο 200αρι tfsi
σε πισωκουνα φανταζομαι οτι τα πραγματα θα ηταν δυσκολα
δεν ειναι βεβαια οπως τα τουρμπο του παρελθοντως αλλα παραμενει τουρμπο, αυτο θελω να πωοπως θελουν τη ρυθμιζουν την αποδοση του turbo, με κλωτσια, με σφαλιαρα, με χαδια...
για τη BMW μιλαμε, οχι για τη mitsos tunning team. -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Καλά εντάξει τρίχες...η bmw δεν έχει τούρμπο γιατί έχει μείνει πολύ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό στην εξέλιξη κινητήρων τουλάχιστον στους κινητήρες από 2000 κ.ε. και κάτω.Ακόμα και όταν όλοι ήταν ατμοσφαιρικοί πάλι οι μικροί της κινητήρες ήταν πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Και επειδή είναι πισωκίνητη τι πάει να πει;;; Τα σύγχρονα τούρμπο είναι πολύ γραμμικά και δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα, εξαλλου και η μερσέντες που είναι πισωκίνητη τουρμπομοτέρ έχει.
Άσε που και η bmw χρησιμοποιεί τούρμπο...για τα diesel μιλάω που έχουν και την μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις της...εκεί πέρα το τούρμπο δεν ενοχλεί την πίσω κίνηση;;;Αίσθησή μου είναι πως και όταν βγούν τα τουρμπομοτέρ θα είναι πολύ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό ο οποίος θα έχει ανέβει σε άλλη κλίμακα.
έχει μείνει πίσω στα 2λτ και κάτω? Γιατί τότε έβγαλε ένα ολοκαίνουριο και εκπληκτικό 2λτ σύνολο με 170 άλογα και επένδυσε σε τεχνολογίες Efficient Dynamics στα μοτέρ αυτά?
Τα σύγχρονα turbo δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ γραμμικά αγαπητέ. Ποιός στο είπε αυτό? Είναι γραμμικό της ΤΒΙ? Είναι γραμμικό της ΜΙΤΟ? Είναι γραμμικό το TSI? Είναι γραμμικό του S3? Που τα περισσότερα ξεκινάνε από τις 2.000 σε κλωτσάει και 'κρεμάει' στις 5.000? Το ατμοσφαιρικό στροφάρει μέχρι και τις 6.500 στροφές γραμμικά και δίνει δύναμη ομαλά. Οδήγησέ τα και θα καταλάβεις τι εννοώ, μη μένεις μόνο στο τι γράφουν τα περιοδικά. Ξέρεις τι θα γίνει σε πισωκίνητο αν βάλεις το μοτέρ του S3 πάνω? Θα φέρνει σβούρες επάνω στη στροφή εκεί που φουσκώνει το τούρμπο στις 3.500!
Η BMW συνειδητά δεν εξέλιξε και δεν έβαλε σαλιγκάρια σε όλα της τα μοτέρ, γιατί πίστεψέ με...το να κοτσάρεις ένα σαλιγκάρι σε ένα μοτέρ είναι το πιο εύκολο...το να το κάνεις όμως να λειτουργεί σωστά και ασφαλές σε σασί και αυτοκίνητο για ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ είναι εντελώς άλλη ιστορία. Δεν είναι όλοι χεράδες. Στο μπροστοκίνητο βάζεις εκατοντάδες ηλεκτρονικά συστήματα και ηλεκτρονικά μπλοκέ να μειώσεις την υποστροφή, το φιμώνεις και τελειώνεις. Στο πισωκίνητο όμως τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά, είναι άλλη φιλοσοφία οδήγησης όπου ΜΕΝΕΙΣ στο γκάζι στη στροφή και δεν υπάρχει περίπτωση η BMW να βάλει μη απενεργοποιούμενα ηλεκτρονικά. Θα εξελίξει και εξελίσσει τα μοτέρ με τέτοιο τρόπο ώστε να έχουν μεν δύναμη, αλλά να συμπεριφέρονται ως ατμοσφαιρικά. Παράδειγμα το μοτέρ της Χ5Μ και Χ6Μ που είναι twin-turbo αλλά γραμμικό γιατί έχουν τοποθετηθεί τα turbo για πρώτη φορά στο εσωτερικό σημείο του μοτέρ που κάνει το V άρα υπάρχει μικρότερο lag γιατί το exit manifold είναι πιο κοντό.
Από αυτά που διαβάζω, καταλαβαίνω ότι ίσως δεν έχεις οδηγήσει πισωκίνητο για να καταλάβεις τις ιδιαιτερότητές του. Στο turbo που φουσκώνει και δίνει ροπή αλύπητα μετά από κάποιο σημείο και ξεφουσκώνει μετά από κάποιες στροφές θέλει χειρουργικές κινήσεις να ξέρεις ΑΚΡΙΒΩΣ που θα φουσκώσει ώστε να MH δώσεις παραπάνω γκάζι γιατί θα σβουρίξεις...ή που θα ξεφουσκώσει για να μη δώσεις γκάζι και μείνεις εκτός ροπής και δύναμης και κρεμάσει το μοτέρ γιατί θα φύγεις με τα 4. Το ατμοσφαιρικό αυτό το καλό έχει...είναι γραμμικό, δεν έχει ξεσπάσματα και ο έλεγχος του αυτοκινήτου είναι πιο αποτελεσματικός και πιο ασφαλής. Δεν είναι απλά τα πράγματα λοιπόν...βάζουμε ένα turbo και τελειώνουμε και επειδή δε το έχουν κάνει έχουν μείνει πίσω ή είναι άσχετοι!!! Turbo και πίσω κίνηση θέλει μελέτη και εξέλιξη για να βγει ένα σωστό αποτέλεσμα για να είναι ουσιαστικό και ασφαλές για όλους τους τύπους οδηγών.
Τα diesel δεν έχουν καμία σχέση καθώς δεν είναι καν σπορ κατασκευές, έχουν ΠΟΛΥ μα ΠΟΛΥ μικρότερο φάσμα λειτουργίας στροφών και τέλος είναι μοτέρ που σαν φιλοσοφία έχουν την οικονομία καυσίμου και άνετου ταξιδιού και όχι τις επιδόσεις στη πίστα κατά κύριο λόγο.
Η αίσθησή σου είναι λάθος αγαπητέ γιατί αν δεις το 3λτ turbo μοτέρ που έβγαλε η BMW ήταν ΑΡΚΕΤΑ μπροστά από τον ανταγωνισμό.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ναι ειναι υπερβολη... αλλα σε μια Μ (με πολλα αλογα ανα λιτρο, μεγαλη πιεση στο τουρμπο, μεγαλο lag) δεν ειναι και τοσο υπερβολη..
o nikos120 οταν οδηγησε το δικο μου ειδε τη διαφορα σε αποδοση ('κλωτσια') μετα τις 3500 , κατι που δε συμβαινει στο 200αρι tfsi
σε πισωκουνα φανταζομαι οτι τα πραγματα θα ηταν δυσκολα
δεν ειναι βεβαια οπως τα τουρμπο του παρελθοντως αλλα παραμενει τουρμπο, αυτο θελω να πωοπως θελουν τη ρυθμιζουν την αποδοση του turbo, με κλωτσια, με σφαλιαρα, με χαδια...
για τη BMW μιλαμε, οχι για τη mitsos tunning team.και γω σου μιλαω για audi μαμα οχι για mitsos tuning
κατω απο 2 λιτρα δε μπορεις το μοτερ σου να δινει 130 αλογα στο λιτρο και να εισαι παντου το ιδιο δυνατος..
θα εισαι δυνατος για 4000 το πολυ στροφες..το αν αυτες θα ειναι χαμηλα , ψηλα ή στη μεση ειναι το μονο που μπορουν να ρυθμισουν
για να βγαλει τοσα αλογα το αυτοκινητο θα εχει μεγαλη τουρμπινα, ή τουρμπινα αυτη δε μπορει να γεμισει ετσι..θελει καποιο χρονογια αυτο συγκρινα με το 200αρη , ο 200αρης ειναι πολυ πιο γραμμικος αλλα και παλι δεν ειναι το ιδιο δυνατος παντου..ο 265 στο σκαλοπατι μεταξυ 3000-3500 στροφων εχει διαφορα στη δυναμη του, μετα ειναι γραμμικος αλλα στο 'πατα-ασε' γκαζι δεν εχει τη ρυθμισιμοτητα που εχει ενα ατμοσφαιρικο..
εχει μεγαλη διαφορα για αυτο αποψη μου ειναι οτι πρεπει να συνδυαζεται με 4κινηση..τωρα δεν ξερω αν η bmw θα ανακαλυψει παλι τον τροχο, δυσκολο το βλεπω..αλλωστε ο tfsi ειναι απο τα καλυτερα τουρμπο μοτερ δε μιλαω για κανα μοτερ της πλακας
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τα σύγχρονα turbo δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ γραμμικά αγαπητέ. Ποιός στο είπε αυτό? Είναι γραμμικό της ΤΒΙ? Είναι γραμμικό της ΜΙΤΟ? Είναι γραμμικό το TSI? Είναι γραμμικό του S3? Που τα περισσότερα ξεκινάνε από τις 2.000 σε κλωτσάει και 'κρεμάει' στις 5.000?
νικο το s3 δεν κρεμαει στις 5000
γιατι δε το πηγες κοφτες αγορι μου να δεις?
ειναι σχετικα ψοφιο χαμηλα και λυσαει μεχρι τις 7000
μη το συγκρινεις με ΤΒ
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
...Ακόμα και όταν όλοι ήταν ατμοσφαιρικοί πάλι οι μικροί της κινητήρες ήταν πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Και επειδή είναι πισωκίνητη τι πάει να πει;;; Τα σύγχρονα τούρμπο είναι πολύ γραμμικά και δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα, εξαλλου και η μερσέντες που είναι πισωκίνητη τουρμπομοτέρ έχει.
Άσε που και η bmw χρησιμοποιεί τούρμπο...για τα diesel μιλάω που έχουν και την μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις της...εκεί πέρα το τούρμπο δεν ενοχλεί την πίσω κίνηση;;;
Αίσθησή μου είναι πως και όταν βγούν τα τουρμπομοτέρ θα είναι πολύ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό ο οποίος θα έχει ανέβει σε άλλη κλίμακα.Πίσω από τον ανταγωνισμό δεν θα έλεγα ότι βρίσκεται η BMW στους ατμοσφαιρικούς ανεξαρτήτως κυβικών. Απλά στην Ελλάδα που η σύγκριση γίνεται με ελληνικά κριτήρια κερδίζουν οι υπερσυμπιεσμένοι.
Τα υπερσυμπιεσμένα των τελευταίων χρόνων είναι από πολύ ως ενοχλητικά γραμμικά, μάλλον περισσότερο από τους ατμοσφαιρικούς οπότε το περί ασυμβατότητας με την πίσω κίνηση κι εγώ το θεωρώ άστοχο.... Υπερσυμπιεσμένα πισωκίνητα είναι πολλά και αν σε κάποιες ειδικές περιπτώσεις μπορεί να προτιμώνται τα ίδια άλογα από ατμόσφαιρα για τον καλύτερο έλεγχο από τον Ρέρλ όλοι οι υπόλοιποι θα προτιμήσουν τα περισσότερα άλογα ή τη λιγότερη τιμή που ζητάει για τα ίδια άλογα ο υπερσυμπιεσμένος. Γιατί κανένας δεν ρωτάει αν θέλουμε τα 170 άλογα και τις 25άρες+ ροπές από 1400 υπερσυμπιεσμένα ή από 3000 χαλαρά κυβικά... Αν κοστίζαν το ίδιο στην τσέπη μας να έβλεπα πόσοι θα έπαιρναν το 1400 για το 1,5 τόνου όχημά τους... γιατί καλά και άγια τα μικρά υπερσυμπιεσμένα αλλά αν δεν ήταν ακριβή η βενζίνη και οι φόροι δεν θα υπήρχαν... βλέπε και αμέρικα μεριά...Η BMW μοιάζει να άργησε να βγάλει μικρούς βενζινοκινητήρες με τούρμπο αλλά αυτό θα έλεγα ότι δεν είναι λόγω έλλειψης τεχνολογίας αλλά επειδή δεν χρειάστηκε.... οι περισσότεροι πελάτες της αγοράζουν μεγαλύτερους κινητήρες ή έχουν να κάνουν τελείως διαφορετικές συγκρίσεις (εκτός Ελλάδας). Θεωρώ ότι μάλλον συνδύασαν την η όλη διαδικασία με ριζική ανανέωση της γκάμας των κινητήρων και τους παίρνει πιο πολύ χρόνο να γίνουν όλα μαζί. Άλλωστε η τεχνολογία δεν της είναι ξένη, τη χρησιμοποιεί για πολλά χρόνια με επιτυχία σε πετρέλαιο και έβγαλε με την Peugeot τον 1600 για 207κλπ και Μινι και μετά αυτόν της 335. Και οι δύο αυτοί εκτός από βραβεύσεις έχουν δεχτεί πολύ καλή υποδοχή και έχουν αλλάξει ισορροπίες στην αγορά. Οπότε όταν βγάλει κι άλλους κινητήρες νομίζω ότι δεν θα υπολείπεται καθόλου του ανταγωνισμού, μάλλον το αντίθετο... όπως πιστεύω κάνει τόσα χρόνια και στους ατμοσφαιρικούς... ειδικά αν δούμε τις αποδόσεις των κινητήρων σε σχέση με τις πραγματικές καταναλώσεις τους...
-
ο 35αρης ομως δουλευει πολυ χαμηλη πιεση , δεν ειναι κανα κατορθωμα που ειναι γραμμικος..
οταν περασουν τα 100 αλογα στο λιτρο ελα να μου πεις το ιδιο και αν τοτε ειναι γραμμικος θα ειναι πραγματικα μαγκες
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ο 35αρης ομως δουλευει πολυ χαμηλη πιεση , δεν ειναι κανα κατορθωμα που ειναι γραμμικος..οταν περασουν τα 100 αλογα στο λιτρο ελα να μου πεις το ιδιο και αν τοτε ειναι γραμμικος θα ειναι πραγματικα μαγκες
οταν θα ασχοληθει σοβαρα η BMW, θα δεις ποσα απιδια πιανει ο σακος...
-
αυτο περιμενω...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ο 265 στο σκαλοπατι μεταξυ 3000-3500 στροφων εχει διαφορα στη δυναμη του, μετα ειναι γραμμικος αλλα στο 'πατα-ασε' γκαζι δεν εχει τη ρυθμισιμοτητα που εχει ενα ατμοσφαιρικο..
εχει μεγαλη διαφορα για αυτο αποψη μου ειναι οτι πρεπει να συνδυαζεται με 4κινηση..τωρα δεν ξερω αν η bmw θα ανακαλυψει παλι τον τροχο, δυσκολο το βλεπω..αλλωστε ο tfsi ειναι απο τα καλυτερα τουρμπο μοτερ δε μιλαω για κανα μοτερ της πλακας
Ακριβώς! Στο πάτα-άσε και στη ρυθμισιμότητα θα υπάρχει θέμα.
Δε ξέρω αν θα ανακαλύψει το τροχό...αλλά το έκανε με το twin-turbo στο 3λτ, με το twin turbo στον 2λτ diesel και με το twin turbo στο μοτέρ της Χ5/6 Μ.
Τα σύγχρονα turbo δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ γραμμικά αγαπητέ. Ποιός στο είπε αυτό? Είναι γραμμικό της ΤΒΙ? Είναι γραμμικό της ΜΙΤΟ? Είναι γραμμικό το TSI? Είναι γραμμικό του S3? Που τα περισσότερα ξεκινάνε από τις 2.000 σε κλωτσάει και 'κρεμάει' στις 5.000?
νικο το s3 δεν κρεμαει στις 5000
γιατι δε το πηγες κοφτες αγορι μου να δεις?
ειναι σχετικα ψοφιο χαμηλα και λυσαει μεχρι τις 7000
μη το συγκρινεις με ΤΒ
Δεν αναφερόμουν στου S3
ο 35αρης ομως δουλευει πολυ χαμηλη πιεση , δεν ειναι κανα κατορθωμα που ειναι γραμμικος..
οταν περασουν τα 100 αλογα στο λιτρο ελα να μου πεις το ιδιο και αν τοτε ειναι γραμμικος θα ειναι πραγματικα μαγκες
Είναι γραμμικός λόγω των διπλών υπερσυμπιεστών και είναι το ίδιο γραμμικός από τα 100 άλογα στο λίτρο που έχει από το εργοστάσιο έως τα βελτιωμένα που έχω οδηγήσει που φτάνουν τα 400 άλογα.
Το μοτέρ αυτό είναι απλά απίστευτο...
Υπομονή μερικά χρονάκια ακόμα να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος στα 2λτ turbo που φημολογούνται ότι έρχονται κάμποσα χρόνια τώρα...
-
κοιτα και ο 200αρης βελτιωμενος παραμενει γραμμικος γιατι η τουρμπινα παραμενει 3αρα και απλα αυξανεται η πιεση..ομως τα εργοστασιακα δε μπορουν να δουλευουν στο 1.5-1.7 bar για αυτο στο δικο μου εβαλαν μεγαλυτερη τουρμπινα η οποια αργει να γεμισει
και το δικο μου με φπε γινεται πιο ομαλο, ομως μετα υπαρχει θεμα αξιοπιστιας και πιο γρηγορης φθορας αλλιως θα εκαναν απλα ενα φπε στο ttrs και δε θα καθονταν να βγαλουν το 2.5αρη
το 35αρι ειναι οντως απιστευτο μοτερ και εχω πει οτι ειναι το πιο δυνατο 300αρι που εχω συνατησει (ειδικα σε σχεση με κατι ατμοσφαιρικα '300αρια' ) ομως δε μπορουμε να παραβλεψουμε οτι στην ουσια βελτιωνει τη λειτουργια του 3λιτρου με τα 265 , δεν βγαζει και καμια σοβαρη ιπποδυναμη για τα κυβικα του
εγω περιμενω να δω κατι πιο extreme για να καταληξω στο τι μπορει να κανει η bmw με τα τουρμπο
μην περιμενεις παντως κατι πολυ διαφορετικο απο το δικο μου με 260 αλογα και 2000 κεκ
-
Η BMW έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα 100 αλόγατα στο λίτρο στα turbo των Cooper S και John Cooper Works και θα το ξανακάνει στο μέλλον σε άλλα μοτέρ, γιατί αυτή είναι η δουλειά της και την ξέρει καλά.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Η BMW έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα 100 αλόγατα στο λίτρο στα turbo των Cooper S και John Cooper Works και θα το ξανακάνει στο μέλλον σε άλλα μοτέρ, γιατί αυτή είναι η δουλειά της και την ξέρει καλά.αυτο το μοτερ με 131 αλογα στο λιτρο ειναι γραμμικο θες να μου πεις?
δεν το εχω οδηγησει μονο να ανοιγει το εχω δει και ειναι παρα πολυ εντυπωσακο , αλλα δε νομιζω να ειναι και υποδειγμα γραμμικοτητας..δε μπορει να ειναι
μεχρι και το μεταβλητης γεωμετριας στη πορσε 997 και στη turbo (με 133 αλογα/λιτρο) αλλα ειδικα στη gt2 (με 150 )εχει lag
-
Ο κινητήρας του Cooper S έχει 110 PS/L χωρίς lag και είναι αρκετά γραμμικός.
Για τον μεγάλο που μπαίνει στο John Cooper Works με 131 PS/L, δεν ξέρω τίποτα. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ο κινητήρας του Cooper S έχει 110 PS/L χωρίς lag και είναι αρκετά γραμμικός.
Για τον μεγάλο που μπαίνει στο John Cooper Works με 131 PS/L, δεν ξέρω τίποτα.o μικρος ειναι παρα πολυ καλο και γραμμικο μοτερ πιο ψηλα πιστευω οτι θα υπαρχει θεματακι, οπως υπαρχει σε ολα τα υπολοιπα αυτοκινητα..
βεβαια προσεξε..λεω θεματακι οχι θεματαρα..δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα, απλα δεν ξερω κατα ποσο θα ειναι ευκολοδηγητο ενα πισωκινητο ή κατα ποσο τελοσπαντων θα χασει το ρυθμισιμο χαρακτηρα του
το οτι μεχρι τωρα το απεφευγε η bmw ,αλλα και αλλοι πισωκινητοι δεν ειναι παντως τυχαιο και ειναι φανερο οτι αναγκαζεται να παει στο τουρμπο , δεν ειναι αυτο η πρωτη της επιλογη..
στη 4κινηση λογω απωλειων και βαρους το τουρμπο επιβαλλεται και στην εμπρος κινηση μεχρι καποια αλογα (200 κατα την αποψη μου) δεν υπαρχει θεμα -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ο κινητήρας του Cooper S έχει 110 PS/L χωρίς lag και είναι αρκετά γραμμικός.
Για τον μεγάλο που μπαίνει στο John Cooper Works με 131 PS/L, δεν ξέρω τίποτα.o μικρος ειναι παρα πολυ καλο και γραμμικο μοτερ πιο ψηλα πιστευω οτι θα υπαρχει θεματακι, οπως υπαρχει σε ολα τα υπολοιπα αυτοκινητα..
βεβαια προσεξε..λεω θεματακι οχι θεματαρα..δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα, απλα δεν ξερω κατα ποσο θα ειναι ευκολοδηγητο ενα πισωκινητο ή κατα ποσο τελοσπαντων θα χασει το ρυθμισιμο χαρακτηρα του
το οτι μεχρι τωρα το απεφευγε η bmw ,αλλα και αλλοι πισωκινητοι δεν ειναι παντως τυχαιο και ειναι φανερο οτι αναγκαζεται να παει στο τουρμπο , δεν ειναι αυτο η πρωτη της επιλογη..
στη 4κινηση λογω απωλειων και βαρους το τουρμπο επιβαλλεται και στην εμπρος κινηση μεχρι καποια αλογα (200 κατα την αποψη μου) δεν υπαρχει θεμαΑκριβώς...και μη ξεχνάμε ότι όλοι οι οδηγοί δεν είναι χεράδες ή τιμόνια.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
έχει μείνει πίσω στα 2λτ και κάτω? Γιατί τότε έβγαλε ένα ολοκαίνουριο και εκπληκτικό 2λτ σύνολο με 170 άλογα και επένδυσε σε τεχνολογίες Efficient Dynamics στα μοτέρ αυτά?
Όταν έβγαλε αυτόν τον κινητήρα όλοι οι άλλοι είχαν ήδη αρχίσει να εξελίσσουν τα τούρμπο, θυμήσου τους προηγούμενους 2λιτρους με μόλις 136 και 150 άλογα- που ήταν το πιο αποδοτικό- θυμήσου που ήταν οι άλλοι. Κάνε και σύγκριση με δίλιτρους ατμοσφαιρικούς των honda, renault, toyota, subarou και βγάλε συμπεράσματα...καλά όσο για τα efficient dynamics σιγά τα ωά, σιγά την τεχνολογική καινοτομία.
Τα σύγχρονα turbo δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ γραμμικά αγαπητέ. Ποιός στο είπε αυτό? Είναι γραμμικό της ΤΒΙ? Είναι γραμμικό της ΜΙΤΟ? Είναι γραμμικό το TSI? Είναι γραμμικό του S3? Που τα περισσότερα ξεκινάνε από τις 2.000 σε κλωτσάει και 'κρεμάει' στις 5.000? Το ατμοσφαιρικό στροφάρει μέχρι και τις 6.500 στροφές γραμμικά και δίνει δύναμη ομαλά. Οδήγησέ τα και θα καταλάβεις τι εννοώ, μη μένεις μόνο στο τι γράφουν τα περιοδικά. Ξέρεις τι θα γίνει σε πισωκίνητο αν βάλεις το μοτέρ του S3 πάνω? Θα φέρνει σβούρες επάνω στη στροφή εκεί που φουσκώνει το τούρμπο στις 3.500!
Δεν μου το' πε κανείς τα έχω οδηγήσει και είναι πολύ γραμμικά. Έχω οδηγήσει μίτο 155, γκολφ 122 και πασσάτ 160 και δεν ένιωσα κανένα κλότσημα και κανένα κρέμασμα. Ίσα-ίσα που είχα το μέγιστο της απόδοσης για ένα μεγάλο εύρος στροφών, από πολύ χαμηλά μέχρι ψηλά με απόλυτα ομαλό τρόπο... έτσι όπως τα λές οι ιδιοκτήτες των ΜΒ έχουν σοβαρό πρόβλημα γιατί οδηγούν επικίνδυνα αυτοκίνητα.
Η BMW συνειδητά δεν εξέλιξε και δεν έβαλε σαλιγκάρια σε όλα της τα μοτέρ, γιατί πίστεψέ με...το να κοτσάρεις ένα σαλιγκάρι σε ένα μοτέρ είναι το πιο εύκολο...το να το κάνεις όμως να λειτουργεί σωστά και ασφαλές σε σασί και αυτοκίνητο για ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ είναι εντελώς άλλη ιστορία. Δεν είναι όλοι χεράδες. Στο μπροστοκίνητο βάζεις εκατοντάδες ηλεκτρονικά συστήματα και ηλεκτρονικά μπλοκέ να μειώσεις την υποστροφή, το φιμώνεις και τελειώνεις. Στο πισωκίνητο όμως τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά, είναι άλλη φιλοσοφία οδήγησης όπου ΜΕΝΕΙΣ στο γκάζι στη στροφή και δεν υπάρχει περίπτωση η BMW να βάλει μη απενεργοποιούμενα ηλεκτρονικά. Θα εξελίξει και εξελίσσει τα μοτέρ με τέτοιο τρόπο ώστε να έχουν μεν δύναμη, αλλά να συμπεριφέρονται ως ατμοσφαιρικά. Παράδειγμα το μοτέρ της Χ5Μ και Χ6Μ που είναι twin-turbo αλλά γραμμικό γιατί έχουν τοποθετηθεί τα turbo για πρώτη φορά στο εσωτερικό σημείο του μοτέρ που κάνει το V άρα υπάρχει μικρότερο lag γιατί το exit manifold είναι πιο κοντό.
Φυσικά το να κολήσεις απλώς ένα σαλιγκάρι σε έναν κινητήρα είναι το πιο εύκολο πράγμα, πρέπει να ρυθμιστεί έτσι ώστε να είναι ομαλός όπως έχει καταφέρει όλος ο υπόλοιπος ανταγωνισμός και η bmw τώρα προσπαθεί να τους φτάσει...πάντως υπάρχουν αρκετά μπροστοκούνητα με δυνατά τουρμπομοτέρ που απενεργοποιούνται τα ηλεκτρονικά και δεν έχουν πρόβλημα με τα δυναμικά τους χαρακτηριστικά (159, brera, megane rs, s3, golf 5 gti).
Τα Χ5Μ και Χ6Μ είναι άκυρα παραδείγματα γιατί το θέμα μας είναι οι χαμηλομεσαίου κυβισμού κινητήρες και δεν έχω ασχοληθεί με αντίστοιχου κυβισμού κινητήρες ώστε να κάνω αντιπαράθεση με τον ανταγωνισμό.Από αυτά που διαβάζω, καταλαβαίνω ότι ίσως δεν έχεις οδηγήσει πισωκίνητο για να καταλάβεις τις ιδιαιτερότητές του. Στο turbo που φουσκώνει και δίνει ροπή αλύπητα μετά από κάποιο σημείο και ξεφουσκώνει μετά από κάποιες στροφές θέλει χειρουργικές κινήσεις να ξέρεις ΑΚΡΙΒΩΣ που θα φουσκώσει ώστε να MH δώσεις παραπάνω γκάζι γιατί θα σβουρίξεις...ή που θα ξεφουσκώσει για να μη δώσεις γκάζι και μείνεις εκτός ροπής και δύναμης και κρεμάσει το μοτέρ γιατί θα φύγεις με τα 4. Το ατμοσφαιρικό αυτό το καλό έχει...είναι γραμμικό, δεν έχει ξεσπάσματα και ο έλεγχος του αυτοκινήτου είναι πιο αποτελεσματικός και πιο ασφαλής. Δεν είναι απλά τα πράγματα λοιπόν...βάζουμε ένα turbo και τελειώνουμε και επειδή δε το έχουν κάνει έχουν μείνει πίσω ή είναι άσχετοι!!! Turbo και πίσω κίνηση θέλει μελέτη και εξέλιξη για να βγει ένα σωστό αποτέλεσμα για να είναι ουσιαστικό και ασφαλές για όλους τους τύπους οδηγών.
Πισωκίνητο δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει πάντως όπως ξαναείπα στα σύγχρονα τούρμπο δεν συμβαίνουν αυτά τα φουσκώματα και ξεφουσκώματα που περιγράφεις.
Το ότι στη bmw είναι ανίκανοι να ηγηθούν του ανταγωνισμού στους 4κύλινδρους κινητήρες δεν φαίνεται, όπως είπα και πιο πριν, μόνο τώρα που δεν έχουν αγγίξει καν τη λογική του downsizing αλλά και παλιότερα στους ατμοσφαιρικούς.Τα diesel δεν έχουν καμία σχέση καθώς δεν είναι καν σπορ κατασκευές, έχουν ΠΟΛΥ μα ΠΟΛΥ μικρότερο φάσμα λειτουργίας στροφών και τέλος είναι μοτέρ που σαν φιλοσοφία έχουν την οικονομία καυσίμου και άνετου ταξιδιού και όχι τις επιδόσεις στη πίστα κατά κύριο λόγο.
Ενώ οι 116i, 118i, 120i, 316i, 318i και 320i έχουν σαν κύριο λόγο τις επιδόσεις στην πίστα ...και οι οδηγοί bmw diezel πρέπει να προσέχουν και να μην επιδιώξουν σπορ οδήγηση ποτέ γιατί τα αυτοκίνητά τους είναι επικίνδυνα με τούρμπο και πίσω κίνηση.
Η αίσθησή σου είναι λάθος αγαπητέ γιατί αν δεις το 3λτ turbo μοτέρ που έβγαλε η BMW ήταν ΑΡΚΕΤΑ μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Πάλι είσαι εκτός θέματος και δεν έχω ασχοληθεί με το τι έχει κάνει ο ανταγωνισμός σε αυτά τα κυβικά για να σου απαντήσω.
BMW FORUM