-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
τα παλιά μπορεί να πάνε με τα cc
τα νέα με CO2ποιος ξέρει τελικά .... συνδυασμός και των 2 ?
κάθε μέρα και κάθε δημοσιογράφος βγαίνει και λέει το μακρύ και το κοντό του. ......
Fair enough
-
μακάρι...
αλλά κάτι είπε για αύξηση στα πάνω από 2000
Απλά επειδή η κυβέρνηση ειναι καινουργια... θα ακουσει στη διαβούλευση διάφορα. και θα μαζευτεί...
αν πιέσουμε...
Διότι αν δεν έχουμε πολλούς ρύπους... τι να μας φορολογήσει? καταρέουν τα όσα λέγανε -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ενώ αυτοί που θα πάρουν E200 με 204 αλογα ειναι φτωχαδάκια και πήραν 1800cc?Δε λέω ασφαλώς οτι το ανωτέρω ανταποκρίνεται **πάντα **στην πραγματικότητα, αλλά αυτο που λες είναι άλλο...
Το 'χω απαντήσει ήδη. Κι αν το θες, αυτοι με τα 'Ρο-Χι' ακόμη χειρότερα. Μαζί σου σε αυτό....
-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Τα διλιτρα δεν πληρώνουν μεγαλύτερα τέλη (συν εκτακτες εισφορές κλπ) ως μεγαλύτεροι ρυπαντές, αλλά ως έχοντες οι ιδιοκτήτες τους.Ενδιαφέρουσα λογική δεν είναι?! Ασχέτως πόσο το πήρες, το αν είσαι 'έχων' ή όχι να κρίνεται από τα κυβικά (ούτε καν από τα άλογα! - αλλά είπαμε, στο Ελλάντα 'κυβικά'= 'ίπποι' (...'φορολογήσιμοι') ). Μεθαύριο μπορεί να τους τη βαρέσει διαφορετικά και να κρίνεται από το χρώμα. Τα ασημί να πληρώνουν +500 γιατί λάμπουν περισσότερο.
θα πλαστογραφήσω την άδεια κυκλοφορίας
Δε χρειάζεται, κανείς δε θα την κοιτάξει προτού σου πει πόσο βαθιά θα βάλει το κράτος το χέρι του στην τσέπη σου. Το μόνο που θα κοιτάξουν είναι ένα νουμεράκι σε κάποια βάση δεδομένων.
Λέγεται, μάλιστα, ότι εκεί που έφτασε τα τέλη 'κατοχής κυβικών' στην Ελλάδα η προηγούμενη κυβέρνηση για τα παλιά και για όσα αυτ/τα έχουν κινητήρες >1928cc [σε σχέση με τους εδώ μισθούς και με το ύψος των τελών στις άλλες χώρες της ΕΕ] κάποιοι χειριστές Η/Υ σε κάποιο υπουργείο έχουν ξεκινήσει τρελές μπίζνες...
-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
ενώ αυτοί που θα πάρουν E200 με 204 αλογα ειναι φτωχαδάκια και πήραν 1800cc?
Δε λέω ασφαλώς οτι το ανωτέρω ανταποκρίνεται **πάντα **στην πραγματικότητα, αλλά αυτο που λες είναι άλλο...
Το 'χω απαντήσει ήδη. Κι αν το θες, αυτοι με τα 'Ρο-Χι' ακόμη χειρότερα. Μαζί σου σε αυτό....
Αν μπει στο παιχνίδι η ποσότητα εκπεμπόμενου διοξειδίου του άνθρακα ( και όχι ρύπων ) για τα μετά το 2001 που υπάρχουν πλήρη στοιχεια δεν τίθεται θέμα ανισότητας.
Για τα παλαιότερα ας μείνει ως έχει dld με βάση τα κυβικά. -
Χειριστές./....
με κατάλαβες...
απλά έχουμε και το κτεο κάποτε.... -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Χειριστές./....
με κατάλαβες...
απλά έχουμε και το κτεο κάποτε....Βάλε την πεθερά να τα πληρώσει που ήθελε κούρσα...
Μου αρέσει πάντως που έχεις κάνει την γκρίνια hobby -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Χειριστές./....
με κατάλαβες...
απλά έχουμε και το κτεο κάποτε....Και σε τι θα κολλήσει το ΚΤΕΟ?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Χειριστές./....
με κατάλαβες...
απλά έχουμε και το κτεο κάποτε....Βάλε την πεθερά να τα πληρώσει που ήθελε κούρσα...
Μου αρέσει πάντως που έχεις κάνει την γκρίνια hobbyΜε πνίγει το δίκιο
Πάντως έχεις δίκιο. Δε μπορω να χαρώ... ρε παιδί μου.. Με εκνευρίζουν οι κουφάλες. -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Χειριστές./....
με κατάλαβες...
απλά έχουμε και το κτεο κάποτε....Και σε τι θα κολλήσει το ΚΤΕΟ?
έλα ντε... σιγά μην ανοίξουν το καπω
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Χειριστές./....
με κατάλαβες...
απλά έχουμε και το κτεο κάποτε....Βάλε την πεθερά να τα πληρώσει που ήθελε κούρσα...
Μου αρέσει πάντως που έχεις κάνει την γκρίνια hobbyκαλά η πεθερά δεν προτιμούσε αστέρι 1.800cc????
αφού ήθελε να είναι πιο σπορτ !!! να βάζει πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη
ζήτα της extra επιχορήγηση ... -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Χειριστές./....
με κατάλαβες...
απλά έχουμε και το κτεο κάποτε....Και σε τι θα κολλήσει το ΚΤΕΟ?
έλα ντε... σιγά μην ανοίξουν το καπω
Το καπώ μπορεί να το ανοίξουν, αλλά so what? Θα μετρήσουν κυβισμό ή μήπως θα λέει η άδεια σου '1600'?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Χειριστές./....
με κατάλαβες...
απλά έχουμε και το κτεο κάποτε....Βάλε την πεθερά να τα πληρώσει που ήθελε κούρσα...
Μου αρέσει πάντως που έχεις κάνει την γκρίνια hobbyκαλά η πεθερά δεν προτιμούσε αστέρι 1.800cc????
αφού ήθελε να είναι πιο σπορτ !!! να βάζει πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη
ζήτα της extra επιχορήγηση ...δεν ήθελε η γυναίκα μου... και τον απρίλιο που το πηραμε΄΄΄΄... δεν ειχε εκτπωση η mercedes και ο λαινόπουλος λέγανε ότι θα παρει τα λεφτά και θα φουντάρει
-
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=19243146
είναι σημερινό
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=19243146είναι σημερινό
Πάνω-κάτω όπως τη προηγούμενης κυβέρνησης δηλαδή.
-
λίγο καλύτερο ....... άρα θα υπάρξουν λιγότερα χρήματα για χρηματοδότηση της απόσυρσης.
απόσυρση όχι μέχρι το 2012 αλλά μέχρι το 2010......
Παράλληλα, εξετάζεται και το ενδεχόμενο τα Τέλη Κυκλοφορίας στα οχήματα που έχουν κινητήρες μεγαλύτερους από 1.929 κ.εκ. (αφορά περισσότερους από 300.000 κατόχους οχημάτων) να αυξηθούν κατά 50 έως και 150 ευρώ. Tέλος όσον αφορά στη μείωση των Τελών κατά 18 ευρώ για οχήματα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2005, η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να ισχύσει μόνο στα ΙΧ με κινητήρες έως 1.929 κ.εκ. Να υπενθυμίσουμε τέλος πως οι κάτοχοι οχημάτων με κινητήρες άνω των 1.929 κ.εκ. θα καταβάλουν και τον έκτακτο ετήσιο φόρο που κυμαίνεται από 150 έως και 650 ευρώ.
..... -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=19243146είναι σημερινό
Ενδιαφέρον έχουν αυτά:
θα πρέπει να αναφέρουμε πως το μέτρο της απόσυρσης αλλά και τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2010 ισχύουν με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου η οποία θα πρέπει να επικυρωθεί από τη νέα Βουλή εντός 40 ημερών, διαφορετικά ακυρώνονται!
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση φαίνεται πως εγκαταλείπει το σχέδιο βάσει του οποίου τα Τέλη θα υπολογίζονταν από τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων και εξετάζει να διατηρήσει για το 2010 τον τρόπο υπολογισμού τους ανάλογα με την 1η άδεια Κυκλοφορίας του οχήματος με μία βασική διαφορά: Η αύξηση των Τελών κατά 50 έως 150 ευρώ για το 2010 στα ΙΧ με 1η άδεια κυκλοφορίας πριν από τις 31/12/2004 θα μειωθεί κατά 50% στα οχήματα με κινητήρες έως 1.928 κ.εκ., με αποτέλεσμα η τελική αύξηση να κυμαίνεται από 25 έως και 70 ευρώ.
Παράλληλα, εξετάζεται και το ενδεχόμενο τα Τέλη Κυκλοφορίας στα οχήματα που έχουν κινητήρες μεγαλύτερους από 1.929 κ.εκ. (αφορά περισσότερους από 300.000 κατόχους οχημάτων) να αυξηθούν κατά 50 έως και 150 ευρώ. Tέλος όσον αφορά στη μείωση των Τελών κατά 18 ευρώ για οχήματα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2005, η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να ισχύσει μόνο στα ΙΧ με κινητήρες έως 1.929 κ.εκ. Να υπενθυμίσουμε τέλος πως οι κάτοχοι οχημάτων με κινητήρες άνω των 1.929 κ.εκ. θα καταβάλουν και τον έκτακτο ετήσιο φόρο που κυμαίνεται από 150 έως και 650 ευρώ.Με βάση αυτό το σενάριο, έχουμε και λέμε:
- Αύξηση 'έστω' 50 ευρώ για 2000cc, ασχέτως αξίας, ρύπων, κλπ, κλπ... 446+50=496
- 'Έκτακτη εισφορά' 150 ευρώ για όποιον έκανε το λάθος να επιλέξει κινητήρα 2000cc, αφού είναι προφανώς ή πλούσιος ή μ@λ@κας ή και τα δύο...
Σύνολο 646 ευρώ το χρόνο για το 2λιτρο, από εκεί που ήταν 372 για το 2008 και ήταν ΗΔΗ άδικο το σκαλοπάτι από τα 1800.
Ε, κατόπιν τούτου θα δικαιολογήσω ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ με >1928cc καταφύγει σε μαϊμουδιές. Δε φτάνει που πλήρωσε ένα σκασμό κερατιάτικα σε 'ΕΤΤ', πρέπει κάθε μέρα να είναι 'γιορτή'. Έλεος, 2 ευρώ τη μέρα για το δικαίωμα χρήσης των υπέροχων Ελληνικών δρόμων.
-
H έκτακτη εισφορά θα καταβληθεί μόνο φέτος για το 2010 και όχι το 2010 για το 2011.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
H έκτακτη εισφορά θα καταβληθεί μόνο φέτος για το 2010 και όχι το 2010 για το 2011.ΚΑΘΕ χρόνο θα καταβάλλεται Νίκο, εκτός αν δεν το θεωρεί δίκαιο και το αλλάξει η τωρινή κυβέρνηση.
http://www.apogevmatini.gr/?p=39643
(βλ. και άρθρο 32 του σχετικού ΦΕΚ) -
αυτό φοβάμαι κι εγω...
Λοιπόν που θα ανοίξουμε ένα βήμα διαμαρτυρίας για τη μη γραμμικοποίση της κλίμακας...
Θεωρώ ότι χωρίς κάποιον ειδικό λόγο τα διπλασιάσανε από πέρισυ...
Δεν υπάρχει καμία παρανομία σε αυτό//...
Δηλαδή μπορούσανε να βάλουμε αι 500 ευρώ επάνω?
Τοτε γιατί αναρωτιώμαστε γιατί ο καφές έχει 5 ευρω... Οτι γουστάρει κάνει ο καθένας.
Τέλη κυκλοφορίας