Ο χρήστης coyote έγραψε:
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=19243146
είναι σημερινό
Ενδιαφέρον έχουν αυτά:
θα πρέπει να αναφέρουμε πως το μέτρο της απόσυρσης αλλά και τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2010 ισχύουν με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου η οποία θα πρέπει να επικυρωθεί από τη νέα Βουλή εντός 40 ημερών, διαφορετικά ακυρώνονται!
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση φαίνεται πως εγκαταλείπει το σχέδιο βάσει του οποίου τα Τέλη θα υπολογίζονταν από τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων και εξετάζει να διατηρήσει για το 2010 τον τρόπο υπολογισμού τους ανάλογα με την 1η άδεια Κυκλοφορίας του οχήματος με μία βασική διαφορά: Η αύξηση των Τελών κατά 50 έως 150 ευρώ για το 2010 στα ΙΧ με 1η άδεια κυκλοφορίας πριν από τις 31/12/2004 θα μειωθεί κατά 50% στα οχήματα με κινητήρες έως 1.928 κ.εκ., με αποτέλεσμα η τελική αύξηση να κυμαίνεται από 25 έως και 70 ευρώ.
Παράλληλα, εξετάζεται και το ενδεχόμενο τα Τέλη Κυκλοφορίας στα οχήματα που έχουν κινητήρες μεγαλύτερους από 1.929 κ.εκ. (αφορά περισσότερους από 300.000 κατόχους οχημάτων) να αυξηθούν κατά 50 έως και 150 ευρώ. Tέλος όσον αφορά στη μείωση των Τελών κατά 18 ευρώ για οχήματα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2005, η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να ισχύσει μόνο στα ΙΧ με κινητήρες έως 1.929 κ.εκ. Να υπενθυμίσουμε τέλος πως οι κάτοχοι οχημάτων με κινητήρες άνω των 1.929 κ.εκ. θα καταβάλουν και τον έκτακτο ετήσιο φόρο που κυμαίνεται από 150 έως και 650 ευρώ.
Με βάση αυτό το σενάριο, έχουμε και λέμε:
- Αύξηση 'έστω' 50 ευρώ για 2000cc, ασχέτως αξίας, ρύπων, κλπ, κλπ... 446+50=496
- 'Έκτακτη εισφορά' 150 ευρώ για όποιον έκανε το λάθος να επιλέξει κινητήρα 2000cc, αφού είναι προφανώς ή πλούσιος ή μ@λ@κας ή και τα δύο...
Σύνολο 646 ευρώ το χρόνο για το 2λιτρο, από εκεί που ήταν 372 για το 2008 και ήταν ΗΔΗ άδικο το σκαλοπάτι από τα 1800.
Ε, κατόπιν τούτου θα δικαιολογήσω ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ με >1928cc καταφύγει σε μαϊμουδιές. Δε φτάνει που πλήρωσε ένα σκασμό κερατιάτικα σε 'ΕΤΤ', πρέπει κάθε μέρα να είναι 'γιορτή'. Έλεος, 2 ευρώ τη μέρα για το δικαίωμα χρήσης των υπέροχων Ελληνικών δρόμων.