-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Όσο για τα τακάκια, θα σου πω στο επόμενο service.Έχω φάει αρκετά τα πίσω (ενώ τα πολύ μπροστά έχουν ακόμα ) και με βλέπω για αλλαγή αν συνεχίσω να οδηγώ έτσι.
Τι κάνεις? Πας με την όπισθεν?
μάλλον δεν το έπιασες.
Ενεργοποιείται το ESP (στις στροφές) και φρενάρει τους πίσω τροχούς μέσω των δισκόφρενων και γι'αυτό έχουν φαγωθεί αρκετά τα πίσω τακάκια.Γενικά...το χώνω...δεν μπορώ να πω ότι το πάω 'κυρία'.
Αν έχει μόνο μπροστά αριστερά καλωδιάκι για τα τακάκια θα έιναι μεγάλη μ@λ@κί@.Εδώ το Golf IV (1.4lt) που είχα που ήταν του 1999 και ηταν η χειρότερη έκδοση και είχε και στα 4 δισκόφρενα καλωδιάκι και δεν θα έχει το Α3 που ξεκινάει η τιμή του από 30+ χιλιάδες ευρώ?
όχι μ@λ@κί@...χοντράδα μου φαίνεται. -
εχει αισθητηρα μονο στο δεξι μπροστα
το ξερω το εχω δει δε το βγαζω απ'το κωλο μουμαλιστα μονο το αριστερο τακακι εχει καλωδιο με σχετικη φισα
τα ειχα παρει σπιτι μου μετα και τα μελετουσα..
απλα στα πρωτα μου τακακια ετυχε να εχω ανομοιομορφη φθορα μεταξυ δεξιου-αριστερου και εγδαρα δισκοπλακα
ο φρενας ειπε οτι τυχαινει συχνα , εγω θα περιμενω να δω τι θα κανει και το 2ο σετ που τα φτυνει οπου να ναι , μπας και εχω προβλημα στα φρενατα πισω παντως τα τρωω εξισου γρηγορα με τα μπροστινα..δεν ειχε μεινει και παρα πολυ δηλαδη και εκανα αλλαγη και στα 4, κατι που δε συνεβαινε σε αλλα μας αυτοκινητα
(οι ζαντες μαυριζουν παρα πολυ εξισου)αλλα ειναι στανταρ αυτο που λεω και μαλλον ισχυει σε ολα τα γκολφοειδη
για τους καθρεφτες δεν ξερω, δε μου εχουν θολωσει ποτε, απλα μονο στου οδηγου βλεπω αντιστασουλα και για να υπαρχει διαφορα στη τιμη κατι θα παιζει..
δεν παιζει εμενα να μου εδωσαν πιο φθηνα το κρυσταλλο (και μαλιστα στη καρεντα) επειδη ειμαι ομορφοπαιδο.. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εχει αισθητηρα μονο στο δεξι μπροστα
το ξερω το εχω δει δε το βγαζω απ'το κωλο μουμαλιστα μονο το αριστερο τακακι εχει καλωδιο με σχετικη φισα
προφανώς και δεν λέω ότι τα βγάζεις από το μυαλό σου ρε συ Γιώργο.
Απλά...ξέρεις...δυσκολεύομαι να το πιστέψω.
Όσο για το Golf-ακι μου, κι εγώ είμαι 1000% σίγουρος γιατί απλά ήμουν κυριολεκτικά από πάνω από το μηχανικό (είχαμε πιάσει κουβέντα) στην τελευταία τοποθέτηση τακακιών (τυχαία την τελευταία φορά είχα αλλάξει και τα 4 μαζί).Τον είδα που σύνδεσε τα καλωδιάκια (που προεξείχαν από το τακάκι) σε μία υποδοχή του αυτοκινήτου.Εμένα και ο δεξής και ο αριστερός έχουν αντιστασούλα (αυτή η γραμμή που λες ότι φαίνεται).
Δεν μπορεί σε σένα να είναι διαφορετικά που είναι S.(max) 40€ για καθρέφτη θερμαινόμενο δεν είναι και πολλά πάντως.
-
θα το ξαναδω , εχω παντως την εντυπωση οτι δεν εχω γραμμουλα στον δεξι εκτος κι αν μου εβαλαν ανταλλακτικο χωρις αντισταση (αλλα και το αρχικο ετσι το θυμαμαι )
οσο για τα τακακια ,σου ειπα, εγδαρα δισκο δεν κοιτουσα τα τακακια με το ματι οπως κανω τωρα γιατι θεωρουσα οτι εχει και στους 2 μπροστινους οπως το vectra μας
τελικα μου εγδαρε δισκοπλακα χωρις να αναψει κανενα λαμπακι (γιατι το αριστερο ειχε ακομα καμποσο) και τα πηρα στο κρανιο
μετα μου το ειπαν και στην αντιπροσωπεια που πηρα τηλεφωνο οτι εχει μονο αριστερα και πονταρουν σε ομοιομορφη φθορα, οποτε καλο ειναι να κοιταμε το δεξιδεν αποκλειεται φιλε Γιωργο να μειωσαν τα κοστη στη νεα γενια σε σχεση με τη παλια..
θυμισου το πισω παραθυρακι που ανοιγε στο πλαι στα προηγουμενα 3θυρα Α3 (βασικα μονο 3θυρα νομιζω υπηρχαν ) που πλεον ειναι κλειστο..
λιγο απο δω, λιγο απο κει, κανουν τελικα τα αυτοκινητα τους κοστιζουν λιγοτερο..ξαναδες παντως και το κρυσταλλο σου , να δω κι εγω το δικο μου
επειδη το πλενω εγω ο ιδιος και θυμαμαι διαφορες λεπτομεριες του αυτοκινητου σιγουρα θα το ειχα προσεξει -
τελικα δεν εχω αντισταση (γραμμουλα τεσπα) στον δεξι μου καθρεφτη
-
Είσαι σίγουρος ότι αυτή η 'γραμμούλα'=αντίσταση (αν μιλάς για την κάθετη διακεκομμένη γραμμή που βρίσκεται προς το αριστερό τρίτο του αριστερού καθρέπτη);
Για άναψέ τους και τσέκαρε αν θερμαίνεται μόνο ο ένας...
-
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
Είσαι σίγουρος ότι αυτή η 'γραμμούλα'=αντίσταση (αν μιλάς για την κάθετη διακεκομμένη γραμμή που βρίσκεται προς το αριστερό τρίτο του αριστερού καθρέπτη);Για άναψέ τους και τσέκαρε αν θερμαίνεται μόνο ο ένας...
λογικα θα ζεσταινονται και οι 2 γιατι το κρυσταλλο απο κατω ειχε κατι φισες τωρα που θυμαμαι (το χαζεψα λιγο οταν το εσπασα) και γενικα μες στο καθρεφτη παιζει πολυ καλωδιο και χαμος
αυτη η γραμμη σιγουρα ειναι αντισταση , δεν μπορει να ειναι κατι αλλο, συγκρινε την με αυτες του πισω παρπριζ..
νταξει παιζει απλα να εχει επιπλεον αντισταση ο καθρεφτης του οδηγου, ισως επειδη θεωρειται πιο σημαντικος..και για να εχουν διαφορα στη τιμη, κατι παραπανω θα εχει..
γραμμη παντως εχει μονο στον εναν οχι και στους 2δε μπορω να φανταστω τι αλλο ια μπορουσε να ειναι...
τους καθρεφτες τους ζεσταινω με τον διακοπτη που ζεσταινω και το πισω παρπριζ?
(ενεργοποιω τις αντιστασεις) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Είσαι σίγουρος ότι αυτή η 'γραμμούλα'=αντίσταση (αν μιλάς για την κάθετη διακεκομμένη γραμμή που βρίσκεται προς το αριστερό τρίτο του αριστερού καθρέπτη);
Για άναψέ τους και τσέκαρε αν θερμαίνεται μόνο ο ένας...
λογικα θα ζεσταινονται και οι 2 γιατι το κρυσταλλο απο κατω ειχε κατι φισες τωρα που θυμαμαι (το χαζεψα λιγο οταν το εσπασα) και γενικα μες στο καθρεφτη παιζει πολυ καλωδιο και χαμος
αυτη η γραμμη σιγουρα ειναι αντισταση , δεν μπορει να ειναι κατι αλλο, συγκρινε την με αυτες του πισω παρπριζ..
νταξει παιζει απλα να εχει επιπλεον αντισταση ο καθρεφτης του οδηγου, ισως επειδη θεωρειται πιο σημαντικος..και για να εχουν διαφορα στη τιμη, κατι παραπανω θα εχει..
γραμμη παντως εχει μονο στον εναν οχι και στους 2δε μπορω να φανταστω τι αλλο ια μπορουσε να ειναι...
τους καθρεφτες τους ζεσταινω με τον διακοπτη που ζεσταινω και το πισω παρπριζ?
(ενεργοποιω τις αντιστασεις)Αυτή η γραμμή δείχνει την ζώνη που ο καθρέφτης γίνεται παραβολικός για να μειωθούν έτσι οι νεκρές γωνιές...
Ναι τους ενεργοποιείς μαζί με το πίσω τζαμι -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τους καθρεφτες τους ζεσταινω με τον διακοπτη που ζεσταινω και το πισω παρπριζ?
(ενεργοποιω τις αντιστασεις)όχι. οι καθρέφτες θερμαίνονται χώρια από το πίσω παρμπρίζ.
Για να ενεργοποιήσεις τη θέρμανση στους καθρέφτες, βάλε το διακόπτη των καθρεφτών στη θέση που δείχνει η φωτογραφία:
(έτσι είναι ο διακόπτης 'μου')
γι'αυτό κι εγώ τους είχα συνεχώς την θέρμανση ενεργοποιημένη.
Στο golf IV και στο Golf V η θέρμανση των καθρεφτών ενεργοποιείται μαζί με του πίσω τζαμιού (με το κλασσικό κουμπάκι στο ταμπλό) και στη θέση που δείχνει η φωτογραφία απλώς είναι στη θέση '0' (δηλαδή ο διακόπτης σε αυτή τη θέση δεν κάνει τίποτα).
Επίσης η θέρμανση του πίσω παρμπρίζ απενεργοποιείται μετά από κάποια ώρα.
Αντίθετα η θέρμανση των καθρεφτών στο Α3 δεν απενεργοποιείται αυτόματα, αφού ενεργοποιείται με το διακοπτάκι και σβήνει μόνο όταν ο διακόπτης φύγει από αυτή τη θέση.
Δεν ξέρω αν τα είπα κατανοητά. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αυτή η γραμμή δείχνει την ζώνη που ο καθρέφτης γίνεται παραβολικός για να μειωθούν έτσι οι νεκρές γωνιές...
το αυτό...
Γι'αυτό είναι και λίγο πιο ακριβός ο καθρέφτης του οδηγού (το 1/3 ή 1/4 είναι παραβολικός).Ναι τους ενεργοποιείς μαζί με το πίσω τζαμι
κι όμως στο Α3 δεν είναι έτσι.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Αυτή η γραμμή δείχνει την ζώνη που ο καθρέφτης γίνεται παραβολικός για να μειωθούν έτσι οι νεκρές γωνιές...
το αυτό...
Γι'αυτό είναι και λίγο πιο ακριβός ο καθρέφτης του οδηγού (το 1/3 ή 1/4 είναι παραβολικός).Ναι τους ενεργοποιείς μαζί με το πίσω τζαμι
κι όμως στο Α3 δεν είναι έτσι.
Πολύ πρακτικό το σύστημα, ειδικά όταν βρέχει και το πίσω τζαμι δεν είναι θαμπωμένο
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πολύ πρακτικό το σύστημα, ειδικά όταν βρέχει και το πίσω τζαμι δεν είναι θαμπωμένο
το πιστεύεις ότι αρχικά μου φάνηκε μεγάλη μ@λ@κί@?Έχω ένα 'κόμπλεξ' και θέλω όλα στο αμάξι να είναι συμμετρικά.δεν μπορώ να βλέπω το διακοπτάκι όπως στη φωτογραφία (όχι κεντραρισμένο δηλαδή ).Με ενοχλούσε αρχικά πάρα πολύ όταν αναγκαζόμουν να το βγάζω από την 'κεντρική' θέση.Ευτυχώς το συνήθισα... (προβλήματα που έχει ο κόσμος... )
Με τη χρήση βέβαια κατάλαβα πόσο πρακτικό είναι (για το λόγο που αναφέρεις κι εσύ αφού οι καθρέφτες παραμένουν στεγνοί ).
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
τους καθρεφτες τους ζεσταινω με τον διακοπτη που ζεσταινω και το πισω παρπριζ?
(ενεργοποιω τις αντιστασεις)όχι. οι καθρέφτες θερμαίνονται χώρια από το πίσω παρμπρίζ.
Για να ενεργοποιήσεις τη θέρμανση στους καθρέφτες, βάλε το διακόπτη των καθρεφτών στη θέση που δείχνει η φωτογραφία:
(έτσι είναι ο διακόπτης 'μου')
γι'αυτό κι εγώ τους είχα συνεχώς την θέρμανση ενεργοποιημένη.
Στο golf IV και στο Golf V η θέρμανση των καθρεφτών ενεργοποιείται μαζί με του πίσω τζαμιού (με το κλασσικό κουμπάκι στο ταμπλό) και στη θέση που δείχνει η φωτογραφία απλώς είναι στη θέση '0' (δηλαδή ο διακόπτης σε αυτή τη θέση δεν κάνει τίποτα).
Επίσης η θέρμανση του πίσω παρμπρίζ απενεργοποιείται μετά από κάποια ώρα.
Αντίθετα η θέρμανση των καθρεφτών στο Α3 δεν απενεργοποιείται αυτόματα, αφού ενεργοποιείται με το διακοπτάκι και σβήνει μόνο όταν ο διακόπτης φύγει από αυτή τη θέση.
Δεν ξέρω αν τα είπα κατανοητά.Στο δικό μου Golf V πάντως η θέρμανση ενεργοποιείται με τον διακόπτη των καθρεπτών, όπως στη φωτογραφία που δείχνεις από το Α3 σου, οπότε μου κάνει εντύπωση αυτό που λες για το V...είσαι απολύτως σίγουρος;
Αυτή η γραμμή δείχνει την ζώνη που ο καθρέφτης γίνεται παραβολικός για να μειωθούν έτσι οι νεκρές γωνιές...
το αυτό...
Γι'αυτό είναι και λίγο πιο ακριβός ο καθρέφτης του οδηγού (το 1/3 ή 1/4 είναι παραβολικός).Ναι τους ενεργοποιείς μαζί με το πίσω τζαμι
κι όμως στο Α3 δεν είναι έτσι.
Εκεί πάντως ήθελα να καταλήξω κ εγώ, η γραμμούλα αυτή δεν είναι αντίσταση, αν προσέξεις καλά τον καθρέπτη, τα πράγματα αριστερά της φαίνονται λίγο διαφορετικά σε σχέση με αυτά δεξιά της
Όταν μου έσπασε ο καθρέπτης και τον άλλαξα, είδα ότι μέσα στον καθρέπτη υπάρχουν καλώδια τα οποία κουμπώνουν πάνω στο πίσω μέρος του κρυστάλλου.....και μέσω αυτών των καλωδίων διέρχεται το ρεύμα και τους ζεσταίνει...οπότε η όποια αντίσταση είναι πίσω από την όψη του κρυστάλλου που βλέπουμε εμείς..
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
μάλλον δεν το έπιασες.
Ενεργοποιείται το ESP (στις στροφές) και φρενάρει τους πίσω τροχούς μέσω των δισκόφρενων και γι'αυτό έχουν φαγωθεί αρκετά τα πίσω τακάκια.Γενικά...το χώνω...δεν μπορώ να πω ότι το πάω 'κυρία'.
Εγώ δεν το πιασα????
Ναι, εγώ δεν το πιασα...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αυτή η γραμμή δείχνει την ζώνη που ο καθρέφτης γίνεται παραβολικός για να μειωθούν έτσι οι νεκρές γωνιές...
Ναι τους ενεργοποιείς μαζί με το πίσω τζαμιη αληθεια ειναι οτι δεν παρατηρω καποια διαφορα...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
τους καθρεφτες τους ζεσταινω με τον διακοπτη που ζεσταινω και το πισω παρπριζ?
(ενεργοποιω τις αντιστασεις)όχι. οι καθρέφτες θερμαίνονται χώρια από το πίσω παρμπρίζ.
Για να ενεργοποιήσεις τη θέρμανση στους καθρέφτες, βάλε το διακόπτη των καθρεφτών στη θέση που δείχνει η φωτογραφία:
(έτσι είναι ο διακόπτης 'μου')
γι'αυτό κι εγώ τους είχα συνεχώς την θέρμανση ενεργοποιημένη.
Στο golf IV και στο Golf V η θέρμανση των καθρεφτών ενεργοποιείται μαζί με του πίσω τζαμιού (με το κλασσικό κουμπάκι στο ταμπλό) και στη θέση που δείχνει η φωτογραφία απλώς είναι στη θέση '0' (δηλαδή ο διακόπτης σε αυτή τη θέση δεν κάνει τίποτα).
Επίσης η θέρμανση του πίσω παρμπρίζ απενεργοποιείται μετά από κάποια ώρα.
Αντίθετα η θέρμανση των καθρεφτών στο Α3 δεν απενεργοποιείται αυτόματα, αφού ενεργοποιείται με το διακοπτάκι και σβήνει μόνο όταν ο διακόπτης φύγει από αυτή τη θέση.
Δεν ξέρω αν τα είπα κατανοητά.ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!
για αυτο δε μου θολωνουν ποτε , εχω μονιμα εκει τον διακοπτη
(καλα σημερα ανακαλυπτω τον κοσμο δεν ειχα προσεξει ποτε αυτο το μικρο σηματακι, νομιζα οτι απλα εκει ηταν η 'νεκρα' )καλα που μου το πες να το κλεισω μετα απο 2+ χρονια...
-
ArrowsFA1
ναι είμαι σίγουρος.Το Golf V είναι της μάνας μου και το οδηγώ αρκετά συχνά (όταν δε θέλω να πάω με το δικό μου ) και γι'αυτό είμαι σίγουρος.Στο Golf V το δικό μας, η θέση αυτή που στο Α3 θερμαίνονται οι καθρέφτες γράφει '0'.
Επιπλέον, επειδή με έβαλες σε σκέψεις κατέβηκα στο parking και το έλενξα.
Ίσως να 'φταίει' το γεγονός ότι το δικό μας Golf V (1.6FSI) είναι από τα πρώτα-πρώτα που ήρθαν στην Ελλάδα (και μάλιστα τιγκαρισμένο με extras).Φαντάσου ότι όταν το πήραμε στα χέρια μας, μόλις είχε ανακοινωθεί μεγαλύτερος από τον 1.6FSI κινητά και μετά από ~1 μήνα μπορούσες να το παραγγείλεις ΚΑΙ με 2.0FSI κινητήρα.
(προφανώς ακόμα δεν μιλούσαμε για GTi εκδόσεις κτλ )
Όλα αυτά εν έτη 2004 αν δε με απατά η μνήμη μου. (σεπτέμβρη συγκεκριμένα παραλάβαμε το αμάξι ύστερα από 3 μήνες αναμονής λόγω ειδικής παραγγελίας)QsisVTS
μην ανησυχείς...κι εγώ 1 χρόνο έκανα να το καταλάβω και μάλιστα έγινε εντελώς κατά τύχη, αφού έσβησα τη μηχανή και αμέσως άρχισα να καθαρίζω τους καθρέφτες (ενώ συνήθως τους καθαρίζω -αν είναι βρώμικοι- πριν πάρω το αμάξι για βόλτα/μετακίνηση).Αν το είχα κάνει την κίνηση να τους καθαρίσω μετά από πχ 1-2 ώρες, μάλλον κι εγώ ακόμα θα νόμιζα ότι είναι η 'νεκρή' θέση.Τι μαθαίνει κανείς...
Πάντως με το που ψιχαλίζει, εγώ ενεργοποιώ τη θέρμανση των καθρεφτών κι έτσι παραμένουν σε όλο το ταξίδι στεγνοί.Οπότε αποφεύγεται κι αυτό το φαινόμενο της διάθλασης των φώτων του/των πίσω πάνω στο νερό που κάθεται πάνω στους καθρέφτες και κυρίως...ο οδηγός βλέπει καλύτερα προς τα πίσω-πλάι
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Εγώ δεν το πιασα????
Ναι, εγώ δεν το πιασα...
Το κατάλαβα ότι δεν πήγε το μυαλό σου εκεί και γι'αυτό και το πείραγμα.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
....Έχω ένα 'κόμπλεξ' και θέλω όλα στο αμάξι να είναι συμμετρικά.δεν μπορώ να βλέπω το διακοπτάκι όπως στη φωτογραφία (όχι κεντραρισμένο δηλαδή ).Με ενοχλούσε αρχικά πάρα πολύ όταν αναγκαζόμουν να το βγάζω από την 'κεντρική' θέση.Αυτό δεν είναι κόμπλεξ... είναι νεύρωση, νευρωσούλα! Είναι αυτό που λέμε καταναγκασμός. Η ανάγκη (χωρίς πραγματικό λόγο) να πρέπει να κάνεις κάτι ή να σε απασχολεί κάτι πχ να μην πατάς τους αρμούς από τα πλακάκια ή να τοποθετείς κάποια πράγματα με συγκεκριμένη σειρά κλπ. Η μορφή που περιγράφεις θα έλεγα είναι μια ελαφρά παθολογική μορφή τελειομανίας.... το έχω κι εγώ. Και εμένα δεν έχει μεσαία θέση για τους καθρέφτες και μου κακοφαίνεται που πρέπει να είναι ή δεξιά ή αριστερά!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτό δεν είναι κόμπλεξ... είναι νεύρωση, νευρωσούλα! Είναι αυτό που λέμε καταναγκασμός. Η ανάγκη (χωρίς πραγματικό λόγο) να πρέπει να κάνεις κάτι ή να σε απασχολεί κάτι πχ να μην πατάς τους αρμούς από τα πλακάκια ή να τοποθετείς κάποια πράγματα με συγκεκριμένη σειρά κλπ. Η μορφή που περιγράφεις θα έλεγα είναι μια ελαφρά παθολογική μορφή τελειομανίας.... το έχω κι εγώ. Και εμένα δεν έχει μεσαία θέση για τους καθρέφτες και μου κακοφαίνεται που πρέπει να είναι ή δεξιά ή αριστερά!εκείνη την ώρα που έγραφα το post δε μου ερχόταν η λέξη 'νεύρωση' και λέω 'ας γράψω κόμπλεξ.πολλοί θα το δούν, ελάχιστοι θα το καταλάβουν ότι δεν είναι σωστή ως λέξη, αλλά όλοι θα καταλάβουν τι θέλω να πω'.
Ευτυχώς έχω προσωπικό ψυχολόγο (=η κοπέλα μου).Θα της πω να το κοιτάξουμε.
Μήπως να σου κλείσω κι εσένα ένα ραντεβού?
καθρεπτης