-
Ευχαριστω!
Δεν ειναι για μενα το αυτοκινητο αλλα για τους γονεις μου.
Τα μονα χρωματα που ειχε ηταν μαυρο ασπρο και ασημι και τελικα επιλιξαμε το ασημι.Το ξερω οτι ειναι πολυ κλασσικο χρωμα αλλα ασπρο ηδη εχουμε ενα, ενω μαυρο πιστευω χανει σε ομορφια.Συνολικα πιστευω οτι ειναι πολυ καλο αμαξι σε αυτη την τιμη και εξοπλισμο.
Ο ανταγωνισμος( 207 , fiesta) εβγαινε αρκετα παραπανω σε λεφτα και σχεδον σε ολους τους τομεις ηταν χειροτερος (παντα με βαση τις δικες μας προτιμησεις). -
Tώρα πρόσεξα ότι υπάρχει και ξεχωριστό θέμα για το clio f/l τα χω γράψει σε άλλο topic αλλά ας ρωτήσω κι εδώ, ξέρετε αν η έκδοση dynamic έχει στανταρ το usb και τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα γιατι στην αντιπροσωπεία που του τα ζήτησα για εξτρα (ενώ θα κανουμε παραγγελία λόγω ηλιοροφής) μου ειπε οτι η εκδοση έχει στανταρ
-
γιατί δεν ψαχνεις στο site της ελληνικης renault ..?? αν δε βγαλεις ακρη πηγαινε σε καμια πιο σοβαρη αντιπροσωπεία
-
Ο χρήστης pan82 έγραψε:
Tώρα πρόσεξα ότι υπάρχει και ξεχωριστό θέμα για το clio f/l τα χω γράψει σε άλλο topic αλλά ας ρωτήσω κι εδώ, ξέρετε αν η έκδοση dynamic έχει στανταρ το usb και τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα γιατι στην αντιπροσωπεία που του τα ζήτησα για εξτρα (ενώ θα κανουμε παραγγελία λόγω ηλιοροφής) μου ειπε οτι η εκδοση έχει στανταρH Dynamic εκδοση για το Clio FL TCE εχει standar : Ηλεκτρικα παραθυρα εμπρος (μονο μπροστα) , κλιματισμο , μαλακο πλαστικο στο ταμπλο , USB , Bluetooth , ηλεκτρικους καθρεφτες και 16'' ζαντες.
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
γιατί δεν ψαχνεις στο site της ελληνικης renault ..?? αν δε βγαλεις ακρη πηγαινε σε καμια πιο σοβαρη αντιπροσωπείαστο site της Ελληνικής renault έψαξα εξονυχιστικά θα έλεγα και ξέρω σίγουρα τι γράφει απλά σε δυο αντιπροσώπους που πήγα μου έλεγαν διαφορετικά πράγματα οπότε θα πάω και σε μια τρίτη σίγουρα αλλά δεν εχει και πολλές όπως οι άλλες εταιρείες. Μα δε ξέρουν ουτε αυτοι ειναι δυνατον; Ακόμα και τη προσφορά των 1000€ ο ενας όμως την έκανε και στις παραγγελίες και το επιβεβαιώσαμε αυτο ενώ ο άλλος μονο στο στοκ που θα χει σκεψου
-
Ο χρήστης pan82 έγραψε:
γιατί δεν ψαχνεις στο site της ελληνικης renault ..?? αν δε βγαλεις ακρη πηγαινε σε καμια πιο σοβαρη αντιπροσωπεία
στο site της Ελληνικής renault έψαξα εξονυχιστικά θα έλεγα και ξέρω σίγουρα τι γράφει απλά σε δυο αντιπροσώπους που πήγα μου έλεγαν διαφορετικά πράγματα οπότε θα πάω και σε μια τρίτη σίγουρα αλλά δεν εχει και πολλές όπως οι άλλες εταιρείες. Μα δε ξέρουν ουτε αυτοι ειναι δυνατον; Ακόμα και τη προσφορά των 1000€ ο ενας όμως την έκανε και στις παραγγελίες και το επιβεβαιώσαμε αυτο ενώ ο άλλος μονο στο στοκ που θα χει σκεψου
λεω να μην ξαναασχοληθεις με αυτούς και να πας σε αλλη αντιπροσωπεία.. αν εισαι Αθηνα, η automobile μαλλον θα σε βοηθήσει.. γιατί αν δεν ξέρουν ουτε αυτοί τότε
οταν μου παραδίνανε το clio, ηταν ενας εκει και μου ελεγε τα τυπικά του αυτοκινήτου.. ε, ούτε τι κινητήρα ειχε το αυτοκίνητο που παρεδιδε δεν ηξερε δουλειά του ειναι ρε π@υστη μου
-
Rangfolge in den einzelnen Fahrzeugklassen:
Der RENAULT CLIO liegt in seinem Laufleistungsbereich (0 bis 50.000 km) vor dem Toyota Aygo und dem Mazda 2 auf Platz 1.http://www.renault.de/renault-welt/qualitat/minisite-qualitaet/index.jsp
και εδω ειναι η απόδειξη οτι το clio III ειναι το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο της κατηγορίας του στην Ευρώπη
ακαταλληλο για αυτούς που προτεινουν toyota σε καθε φορουμίτη που ζηταει τη γνωμη του
(πολύ εγκαθετιλα ) -
για οσους περιμενουν με αγωνια τα νεα του clio f/l, διαβασα στο renault club οτι το clio gt ηρθε και σε πενταθυρο
και επίσης οτι δημουργηθηκε νεο προγραμμα απο ελληνικη εταιρια βελτιωσης για τον 1,2TCe με 140hp,με τα παντα εργοστασιακα, ενω αν συνδυαστει και με αλλαγη μπεκ φτανει τους 155hp
-
Η παρέμβαση των Ελλήνων πάντα μου προκαλούσε τρόμο.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Η παρέμβαση των Ελλήνων πάντα μου προκαλούσε τρόμο.εχεις ενα δικιο οταν μιλας γενικα για Ελληνες, αλλά οι συγκεκριμενοι μαλλον ειναι από μια άλλη παστα Ελλήνων καμια σχεση με αυτους που συναναστρεφομαστε καθημερινα:lol:
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Η παρέμβαση των Ελλήνων πάντα μου προκαλούσε τρόμο.
εχεις ενα δικιο οταν μιλας γενικα για Ελληνες, αλλά οι συγκεκριμενοι μαλλον ειναι από μια άλλη παστα Ελλήνων καμια σχεση με αυτους που συναναστρεφομαστε καθημερινα:lol:
έχεις καμιά ένδειξη για αυτό που λες ?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Η παρέμβαση των Ελλήνων πάντα μου προκαλούσε τρόμο.
εχεις ενα δικιο οταν μιλας γενικα για Ελληνες, αλλά οι συγκεκριμενοι μαλλον ειναι από μια άλλη παστα Ελλήνων καμια σχεση με αυτους που συναναστρεφομαστε καθημερινα:lol:
έχεις καμιά ένδειξη για αυτό που λες ?
μιλάω για την overload performance, και από οσο διαβαζω, η δουλεια τους ειναι πολύ καλή από όλες τις απόψεις..
π.χ.ειναι οι μόνοι που καταφεραν να διαβασουν και να επαναπρογραμματισουν τους εγκεφαλους των meganeII και lagunaII
εχουν εξελιξει προγραμμα για το 1,2TCe με 135 πραγματικά άλογα και τα αυτοκίνητα που το φοράνε ειναι αποδεδειγμενα αξιοπιστα και χωρις προβλήματα εδω και χιλιαδες χιλιομετρα...
γενικα για να μη μιλαω σαν να τους κανω διαφημιση, ψαξε τη σελιδα τους και στο GTC.gr και στο greekrenaultclub τα τοπικα για clioTCe,laguna2.0T,meganeRS και θα διαπιστωσεις μονος σου και θα διαμορφωσεις και την δικη σου αποψη..
και φυσικα να προσθεσω οτι δεν ασχολουνται μονο με renault, αλλά δεν εχω δει τι κανουν με αλλες μαρκες, αν και φανταζομαι οτι και εκει θα εχουν επιτυχια, γιατι το να επαναπρογραμματισεις εγγεφαλο sagem μαλλον ειναι πολύ πιο δυσκολο απο οτιδηποτε
-
H Overload έχει κάνει πολύ καλή δουλειά και στην βελτίωση των twincharger χωρίς να εμφανίζει προβλήματα αξιοπιστίας από ό,τι έχω διαβάσει. Πρέπει να είναι καλοί.
-
θα θελα να οδηγησω ενα με 140 ιππους...το 1,2 με 130 θα ηταν ταμαμ επιλογη!
-
Τεστ του Clio RS facelift:
http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /38040.asp
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Τεστ του Clio RS facelift:http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /38040.asp
επιτρέπονται τέτοιες δοκιμές εν μέσω κρίσης;...
πολύ ωραίο το ρημάδι...
-
ωραιο, γρηγορο, καλο, ξεχριστο αλλα και ακριβο...
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
H Overload έχει κάνει πολύ καλή δουλειά και στην βελτίωση των twincharger χωρίς να εμφανίζει προβλήματα αξιοπιστίας από ό,τι έχω διαβάσει. Πρέπει να είναι καλοί.Από αυτούς έτυχε να δω και μια Ζ4 3λιτρη, ατμοσφαιρική φυσικά και ήταν εντυπωσιακά μερικά πράγματα.
-
Το 1.6 GT άρχισε να διατίθεται και σε 5θυρο με τιμή 17.100, 400 euro πάνω από τη 3θυρη έκδοση.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Το 1.6 GT άρχισε να διατίθεται και σε 5θυρο με τιμή 17.100, 400 euro πάνω από τη 3θυρη έκδοση.Ήταν που δεν θα το εισήγαγαν ΚΑΝ ...
Renault Clio FL