-
Και ένα μικρό στατιστικό:
Ο Βιλνέβ στον πρώτο του αγώνα στην Φ1 (Μελβούρνη) έκανε πολ ποζίσιον, ταχύτερο γύρο, και τερμάτισε και στο πόντιουμ (2ος, 38'' πίσω από τον πρωταθλητή της χρονιάς Χίλ με ίδιο μονοθέσιο)Κανείς δεν το έχει ξανακάνει αυτό ποτέ, εκτός απο τον Τζουσέππε Φαρίνα με Άλφα Ρομέο, ο οποίος μάλιστα κέρδισε τον πρώτο του αγώνα και στέφθηκε πρωταθλητής τη χρονιά εκείνη (Σίλβερστοουν 1950, 2,5'' εμπρός από τον Λουίτζι Φατζόλι). Βέβαια νομίζω πως αυτός ήταν τυπικά ο πρώτος αγώνας του, γιατί νωρίτερα δεν ονομαζόταν Φόρμουλα 1
-
Και ένα μικρό στατιστικό:
Ο Βιλνέβ στον πρώτο του αγώνα στην Φ1 (Μελβούρνη) έκανε πολ ποζίσιον, ταχύτερο γύρο, και τερμάτισε και στο πόντιουμ (2ος, 38'' πίσω από τον πρωταθλητή της χρονιάς Χίλ με ίδιο μονοθέσιο)Σωστός. Μια μικρή διόρθωση μόνο 39'' πίσω για την ακρίβεια 39.020
Κανείς δεν το έχει ξανακάνει αυτό ποτέ, εκτός απο τον Τζουσέππε Φαρίνα με Άλφα Ρομέο, ο οποίος μάλιστα κέρδισε τον πρώτο του αγώνα και στέφθηκε πρωταθλητής τη χρονιά εκείνη (Σίλβερστοουν 1950, 2,5'' εμπρός από τον Λουίτζι Φατζόλι). Βέβαια νομίζω πως αυτός ήταν τυπικά ο πρώτος αγώνας του, γιατί νωρίτερα δεν ονομαζόταν Φόρμουλα 1
Και εδώ καλά νομίζεις. Αλλά η διαφορά είναι 2.6
13 Μαίου 1950 είναι ο πρώτος αγώνας σε στρατιωτικό αεροδρόμιο στο Σίλβερστοουν όπως καλά νομίζεις. Από τότε άλλωστε μιλάμε για σύγχρονη F1 -
ba xlomo na gyrisei o jacques.
-
Δείτε τι δήλωσε ο Craig Pollock σχετικά με το θέμα. http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=5677
-
Μου φαινεται παιδια πως ξεχναμε το βασικοτερο.Την τσιγκουνια που χαρακτηριζει τον Sir Frank,γι'αυτο και εγω βλεπω με δυσπιστια την μεταγραφη του Villeneuve στη Williams,αν ομως ο Γαλλοκαναδος και ο manager του ο Pollock ζητησουν οχι ενα συμβολαιο,τοτε ναι,ο Villeneuve θα ειναι ενας απο τους βασικους διεκδικητες για τις κενες θεσεις.Αν ομως ζητησουν υπερογκο ποσο ο Williams χωρις δευτερη σκεψη θα τον διαγραψει απο την λιστα των υποψηφιων,και θα στραφει σε πιο οικονομικες λυσεις οπως,Webber-Dixon και γιατι οχι ακομα και τον Pizzonia!
-
Ο Villeneuve σίγουρα δεν ψάχνει τα λεφτά τώρα όπως άλλωστε δήλωσε και ο Pollock (δήλωση την οποία είχε κάνει από το τέλος της περυσινής περιόδου).
Θέλει να τρέξει για την τρέλα του κι αυτό μάλλον είναι κάτι που μας πορώνει περισσότερο. -
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Ο Villeneuve θέλει να τρέξει για την τρέλα τουΑ, ΚΑΛΟ!
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Ο Villeneuve θέλει να τρέξει για την τρέλα του
Α, ΚΑΛΟ!
Δεν το έπιασα φίλε το σχόλιο.
Έχεις καμιά ιδέα για την πορεία (ξεκίνημα κτλ) του Jacques ή έτσι μιλάς; -
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Θέλει να τρέξει για την τρέλα του κι αυτό μάλλον είναι κάτι που μας πορώνει περισσότερο.Και φυσικά και για να κοντράρει τον Σούμι με ένα καλό μονοθέσιο που παλιότερα δεν είχε!!! Άλλωστε ο Σούμι δε θα είναι (λογικά) στην f1 για πολύ... Το 2006 λήγει το συμβόλαιό του...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Και ένα μικρό στατιστικό:
Ο Βιλνέβ στον πρώτο του αγώνα στην Φ1 (Μελβούρνη) έκανε πολ ποζίσιον, ταχύτερο γύρο, και τερμάτισε και στο πόντιουμ (2ος, 38'' πίσω από τον πρωταθλητή της χρονιάς Χίλ με ίδιο μονοθέσιο)K ηταν κ πρωτος στην Μελβουρνη μεχρι που του εδωσαν εντολη ν αφησει τον Hill να περασει γιατι το μοτερ του ειχε αρχισει να εχει καποια προβληματα.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Ο Villeneuve σίγουρα δεν ψάχνει τα λεφτά τώρα όπως άλλωστε δήλωσε και ο Pollock (δήλωση την οποία είχε κάνει από το τέλος της περυσινής περιόδου).
Θέλει να τρέξει για την τρέλα του κι αυτό μάλλον είναι κάτι που μας πορώνει περισσότερο.Έτσι τον θέλουμε!!!
Με τρέλλα, όχι παραδοκυνηγό!!
Αν θέλει έχει ήδη αποδείξει πως μπορεί!! Αρκεί να θέλει. -
Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
Θέλει να τρέξει για την τρέλα του κι αυτό μάλλον είναι κάτι που μας πορώνει περισσότερο.
Και φυσικά και για να κοντράρει τον Σούμι με ένα καλό μονοθέσιο που παλιότερα δεν είχε!!! Άλλωστε ο Σούμι δε θα είναι (λογικά) στην f1 για πολύ... Το 2006 λήγει το συμβόλαιό του...
Τωρα ενα σεναριο ετσι ρε παιδι μου για να ελπιζουμε του χρονου!
JV RS με καλη Williams
KR k JPM με Mc Laren ανανεωμενη (αμην!)
JB με BAR ανταγωνιστικηκ βεβαια με αντιστοιχα καλη Ferrari!
Αν γινει αυτο (ονειρο ειναι θα ξυπνησω το ξερω... ) ισως λεω ΙΣΩΣ αποζημιωθουμε για τις μουφες που εχουμε παρακολουθησει!
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Ο Villeneuve θέλει να τρέξει για την τρέλα του
Α, ΚΑΛΟ!
Δεν το έπιασα φίλε το σχόλιο.
Έχεις καμιά ιδέα για την πορεία (ξεκίνημα κτλ) του Jacques ή έτσι μιλάς;Δυστυχώς γνωρίζω λεπτομέρειες όχι μόνο για την καριέρα του ίδιου, αλλά και του πατέρα του. Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα με τις κινήσεις, τις επιλογές του και την εν γένει συμπεριφορά του στην F1, αλλά επειδή το όνομα του πατέρα του ήταν ο μόνος λόγος που τον έφερε στην F1 οι απαιτήσεις ΜΟΥ ήταν προφανώς να σταθεί αντάξιος του ονόματός του. Προσωπικά πιστεύω πως απέτυχε παταγωδώς ΤΕΛΙΚΑ, αν και ξεκίνησε πάρα πολύ καλά.
-
kleisj,ακούγεται σαν ταινία επιστημονικής φαντασίας!!! Είναι πάντως από εκείνες που θα ήθελα να ξαναδώ πολλές φορές!!!
(Καλά τι έιπα πάλι ο....ποιητης....) -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Δυστυχώς γνωρίζω λεπτομέρειες όχι μόνο για την καριέρα του ίδιου, αλλά και του πατέρα του.Εφόσον λοιπόν όπως λες δεν ξέρεις πολλά για τον ίδιο αλλά και τον πατέρα του, δεν το θεωρείς τουλάχιστον αφελές να έχεις άποψη και μάλιστα να είσαι κατηγορηματικός;
Το αν ο Jacques είχε μέσα του κάτι από Gilles κι αν φάνηκε αντάξιος του ονόματος άσε να το κρίνουν αυτοί που παρακολουθούσαν στενά τις προσπάθειες του ακόμα κι όταν πήγε στη BAR. Εκεί λοιπόν πλήθος από videakia θα σου θύμιζαν τις φωτογραφίες του Gilles τις οποίες έδειχνες σε άλλο topic. Δυστυχώς όμως ο πολύς κόσμος βλέπει πάντα αυτό που δείχνουν οι προβολείς. -
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Δυστυχώς γνωρίζω λεπτομέρειες όχι μόνο για την καριέρα του ίδιου, αλλά και του πατέρα του.
Εφόσον λοιπόν όπως λες δεν ξέρεις πολλά για τον ίδιο αλλά και τον πατέρα του, δεν το θεωρείς τουλάχιστον αφελές να έχεις άποψη και μάλιστα να είσαι κατηγορηματικός;
Το αν ο Jacques είχε μέσα του κάτι από Gilles κι αν φάνηκε αντάξιος του ονόματος άσε να το κρίνουν αυτοί που παρακολουθούσαν στενά τις προσπάθειες του ακόμα κι όταν πήγε στη BAR. Εκεί λοιπόν πλήθος από videakia θα σου θύμιζαν τις φωτογραφίες του Gilles τις οποίες έδειχνες σε άλλο topic. Δυστυχώς όμως ο πολύς κόσμος βλέπει πάντα αυτό που δείχνουν οι προβολείς.Βάζεις ένα quote μου και από κάτω γράφεις έναν συλλογισμό βασισμένο στα αντίθετα από αυτά που λέω στο quote. Από κει και πέρα τί να απαντήσω;
Επιπλέον, αφού παρακολούθησες την καριέρα του Jacques κι όταν πήγε στη BAR, θυμάσαι να μου πεις την θέση κατάταξής του το 2001 στην Ινδιανάπολη; Τρίζουν τα κόκκαλα... Είχα και δύο φορές την 'τύχη' να τον δω ζωντανά να 'αγωνίζεται'. Πάλι καλά που υπήρχαν κι οι υπόλοιποι!... -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Δυστυχώς γνωρίζω λεπτομέρειες όχι μόνο για την καριέρα του ίδιου, αλλά και του πατέρα του.
Εφόσον λοιπόν όπως λες δεν ξέρεις πολλά για τον ίδιο αλλά και τον πατέρα του, δεν το θεωρείς τουλάχιστον αφελές να έχεις άποψη και μάλιστα να είσαι κατηγορηματικός;
Βάζεις ένα quote μου και από κάτω γράφεις έναν συλλογισμό βασισμένο στα αντίθετα από αυτά που λέω στο quote. Από κει και πέρα τί να απαντήσω;
-Για ψάρεμα πας;
-Όχι, για ψάρεμα πάω.
-Αχ, κρίμα, κι εγώ που νόμιζα πως πας για ψάρεμα!! -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Βάζεις ένα quote μου και από κάτω γράφεις έναν συλλογισμό βασισμένο στα αντίθετα από αυτά που λέω στο quote. Από κει και πέρα τί να απαντήσω;
Επιπλέον, αφού παρακολούθησες την καριέρα του Jacques κι όταν πήγε στη BAR, θυμάσαι να μου πεις την θέση κατάταξής του το 2001 στην Ινδιανάπολη; Τρίζουν τα κόκκαλα... Είχα και δύο φορές την 'τύχη' να τον δω ζωντανά να 'αγωνίζεται'. Πάλι καλά που υπήρχαν κι οι υπόλοιποι!...Καταρχήν έχεις απόλυτο δίκιο αλλά ύστερα από τόσες ώρες δουλειάς το 'δυστυχώς' με μπέρδεψε. Σόρρυ.
Κατά τ' άλλα το να κατακρίνεις τον οδηγό μιας BAR επειδή απέτυχε στο στήσιμο του μονοθεσίου σε κάποια δοκιμαστικά είναι δικαίωμα σου. Εμένα πάντως μου φαίνεται αυτονόητο όταν το μονοθέσιο γενικά δεν την πάει την συγκεκριμένη πίστα, να μην θέλει πολύ για να βρεθεί στις πολύ πίσω θέσεις. Δηλαδή αυτό ήταν; Τέλειωσε; Τόσοι αγώνες και τόσα προσπεράσματα (ακόμα και από την εξωτερική στο Σούμι) σβήστηκαν μονομιάς; Και στο κάτω-κάτω ποιος ισχυρίστηκε ότι ο Villeneuve ήταν κορυφαίος στο setup του μονοθεσίου; Εγώ για τρελό οδηγό τον θυμάμαι, κι όχι για την ικανότητα του να στήνει ένα μονοθέσιο όπως ας πούμε ο Γερμανός.
Πάντως νομίζω ότι άλλα είπα στο προηγούμενο post μου. Και συγχώρεσε με, αλλά κόβω το κεφάλι μου ότι δεν έχεις παρακολουθήσει τον Jacques να βαράει ανάποδα με την κακοστημένη BAR των πρώτων ετών, και μάλλον δεν έχεις αναλογιστεί αρκετά τις λεπτομέρειες τις οποίες λες ότι ξέρεις.
Δηλαδή ποιος ήταν ο Jacques; Το παιδάκι που πήρε ο μπαμπάς από το χεράκι και το έβαλε στο μαγαζί; Ή μήπως από την άλλη ήταν το παιδάκι που σε ηλικία 13 ετών, κι ενώ είχε χάσει τον πατέρα του πριν 2-3 χρόνια, πήγε ενάντια στο θέλημα της μητέρας του κι αποφάσισε να ασχοληθεί με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού (και μάλιστα κρυφά στην αρχή).
Το κακό με σένα φίλε είναι ότι κρίνεις με το τελικό αποτέλεσμα (1 μόνο πρωτάθλημα, και όλο εγκαταλείψεις στο τέλος). Ξεχνάς όμως ότι τα αποτελέσματα δεν δείχνουν πάντα την αλήθεια, και το μεγαλύτερο παράδειγμα γι' αυτό είναι ο ίδιος ο Gilles.
Φιλικά ΓιώργοςP.S. GeorgeTabs καλό.
-
Εμενα μ αρεσε αρκετα ο Jacques ειδικα στην αρχη με την Williams αλλα μετα την 'πατησε' ασχημα απο τον manager του πιστευω.
Το σιγουρα ειναι οτι εχει την γρηγοραδα κ δεν προκειται ν ανοιξει την πορτα ποτε στον Schumacher. Ειναι παρα πολυ μαχητικος κ νομιζω οτι με μια καλη Williams θα μπορουσε να αποδωσει τα μεγιστα. Αυτο που με ενοχλησε απο την αλλη ηταν το υφακι το rebell το οποιο οταν εισαι σ ενα show οπως η F1 καπου πρεπει να παιξεις κ λιγο το παιχνιδι με διπλωματια κ ειδικοτερα οταν δεν φερνεις κ αποτελεσματα....! -
Καλημέρα. Στη formula 1 όπως είναι σήμερα δεν αρκεί να είναι κάποιος τρελός οδηγός για να πετύχει. Χρειάζονται πολύ περισσότερα πράγματα τα οποία ο Jacques δεν τα είχε ποτέ και αν κατάφερε τις δύο χρονιές στη Williams να τα καλύψει με τα αποτελέσματα που έφερε, δεν έγινε το ίδιο στη συνέχεια. Όσες οκάδες ταλέντο κι αν έχει (που ΕΧΕΙ), δεν μετράει πολύ στις μέρες μας όταν υπάρχουν άλλοι τομείς οι οποίοι είναι πολύ πιο καθοριστικοί. Ο Jacques ποτέ δεν μπόρεσε να εξελίξει ένα μονοθέσιο. Όταν πήγε στη BAR υπήρχαν όλα τα στοιχεία αυτά που θα μπορούσαν να αποτελέσουν τη βάση για να γίνει η ομάδα ανταγωνιστική σε ελάχιστο χρονικό διάστημα:
- Ικανοί τεχνικοί και σχεδιαστές
- Ταλαντούχοι οδηγοί
- Άπειρο χρήμα
Τί έλειπε; 'Team Spirit'. Και για αυτό κύριος υπεύθυνος ήταν ο Villeneuve. Δεν μπορείς κύριε να κάνεις τεστ εξέλιξης με την ομάδα σου και μετά από μερικούς γύρους να επιστρέφεις στα πιτς, να πετάς το κράνος και τα γάντια σου και να φωνάζεις 'το αυτοκίνητο είναι κάρο, κάντε κάτι και φτιάχτε το'! Δεν πάει έτσι. Επίσης δεν γίνεται επειδή η πρόοδος στην εξέλιξη του μονοθεσίου δεν σε ικανοποιεί να σέρνεσαι στο κάτω μισό του grid στον αγώνα χωρίς καμμιά προσπάθεια για κάτι καλύτερο. Γιατί αν μερικές φορές έκανε δυο ανάποδα ο Villeneuve (για να μαζέψει δικά του λάθη, καμμία σχέση με του Gilles), δεν εξισόνονται με τις δεκάδες φορές που γυρνούσε γύρω γύρω για κυριακάτικη βόλτα παρέα με τις Sauber, τις Jordan και τις Minardi, όταν το αυτοκίνητο μπορούσε παραπάνω!
Δεν είναι δυνατόν να γκρινιάζεις συνέχεια για τα πάντα, είτε αυτά είναι τα λάστιχα, είτε ο κινητήρας, είτε ο team mate σου, είτε ο τύπος, είτε οι αντίπαλοι οδηγοί (που τους βλέπεις με τα κυάλια στον αγώνα ούτως ή άλλως) και να βγάζεις την ουρά σου απέξω μονίμως, διαλαλώντας τα περασμένα σου κατορθώματα και σε όλη τη διάρκεια να συνεχίζεις το τρελό τσέπωμα, το αδικαιολόγητο βάσει της απόδοσής σου!
Για ποια τρέλα του έτρεχε ή θα τρέξει ο Villeneuve;;; Η μόνη τρέλα που είχε ποτέ ήταν το χρήμα και γι αυτό έκανε ό,τι έκανε και το έχει δηλώσει κιόλας! 'Φυσικά δεν πρόκειται να δεχτώ μείωση αποδοχών. Είμαι παγκόσμιος πρωταθλητής, έχω αποδείξει τί αξίζω και θα απαιτήσω ανάλογη αμοιβή'. Περασμένα μεγαλεία και διηγόντας τα να κλαις! Προφανώς ΟΛΟΙ οι διευθυντές ομάδων είχαν διαφορετική γνώμη για την αξία του Villeneuve από τον ίδιο, αλλιώς θα βρισκόταν ακόμα στην F1.
Οι συγκρίσεις με τον Schumacher είναι αναπόφευκτες. Και οι δύο πήγαν σε νέες ομάδες οι οποίες παρέπαιαν αγωνιστικά με στόχο την εδραίωση στην κορυφή. Και οι δύο ήταν de facto οι no1 οδηγοί στις ομάδες τους. Και οι δύο είχαν super-dooper ικανοποιητικές απολαβές. Και οι δύο βρέθηκαν σε ομάδες οι οποίες είχαν την υποδομή και τους πόρους για να εξελίσσουν απρόσκοπτα. Και οι δύο είχαν πίσω τους ικανότατα τεχνικά επιτελεία για να τους βοηθούν. Το πως χειρίστηκε ο μεν και πως ο δε την κατάσταση είναι γνωστό, όπως επίσης γνωστά και προφανή είναι τα αποτελέσματα. Αλλά εντάξει, ας δεχτώ πως η σύγκριση με τον Schumacher είναι υπερβολική λόγω του ότι ο Schumacher είναι top σε αυτό που κάνει και έχει θέσει νέα όρια στον επαγγελματισμό και παίζει μόνος του. Ας δούμε τους άλλους. Montoya, Alonso, Webber, Button. Και οι τέσσερις που αναφέρω (και υπάρχουν αρκετοί άλλοι που θα μπορούσα να αναφέρω) τα πήγαν πολύ καλύτερα από τον Jacques, προσφέροντας feedback στις ομάδες τους, βελτιώνοντάς τες σε μεγάλο βαθμό. Ο Button δε, ήταν και team mate του πέρσι!
Ο Βίλνεβ στη Williams to 2005!!!