Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi S4/RS4 (B8)
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Audi S4/RS4 (B8)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Μελλοντικά Μοντέλα
    20
    79
    244
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      Ο χρήστης spiros έγραψε:
      το αμεσο μελλον ανηκει στα υβριδικα.-

      ξεχαστε τα αυτοκινητα που εκαιγαν 15-20/100. Σε ελαχιστα χρονια δε θα μπορουν να κυκλοφορουν σε καμια μεγαλη πολη.

      ηδη η BMW βαδιζει προς τα εκει.

      η bmw βαδιζει προς τη σωστη κατευθυνση , αυτη της τουρμπινας

      με τουρμπο δε χρειαζεσαι μπαταριες και λοιπες βλακειες

      τα 1.4 και 1.6 τουρμπομοτερ εχουν και καλη καταναλωση και επιδοσεις

      και αυτοκινητο με πολλα αλογα και υβριδικο να γινει θα καιει
      δε θα καιει στο σταματα ξεκινα , αλλα αν χρησιμοποιηθει οπως πρεπει θα καψει..
      θυμιζω το βιντεο με τη Μ3 και το πριους..
      δε γινεται να τρεχεις και να μην καις
      γινεται ομως να εχεις τα γκαζια μεσω τουρμπινας εχοντας παραλληλα λιγα κυβικα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        audipassion last edited by

        Ο χρήστης technik έγραψε:
        Tέλος για RS4 B8...

        http://www.4wheelsnews.com/breaking-new ... s-the-rs4/

        ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vellerefontis last edited by

          Ο χρήστης audipassion έγραψε:

          Tέλος για RS4 B8...

          http://www.4wheelsnews.com/breaking-new ... s-the-rs4/

          ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ.

          είδα ένα RS5 να κάνει γύρους, μάλιστα σε μαύρο ματ χρώμα... Οπότε σύντομα θα βγει και το RS4!

          πάντως ο κομπρεσσοράτος 3λιτρος καλός ακούγεται... και από το long term test του CAR που έχουν αγοράσει ένα στατιον βαγκον S4, μπορώ να συμπεράνω ότι είναι πρώτο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

            Tέλος για RS4 B8...

            http://www.4wheelsnews.com/breaking-new ... s-the-rs4/

            ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ.

            είδα ένα RS5 να κάνει γύρους, μάλιστα σε μαύρο ματ χρώμα... Οπότε σύντομα θα βγει και το RS4!

            πάντως ο κομπρεσσοράτος 3λιτρος καλός ακούγεται... και από το long term test του CAR που έχουν αγοράσει ένα στατιον βαγκον S4, μπορώ να συμπεράνω ότι είναι πρώτο!

            Αν δε βγει το RS4, μπορεί να βγει το RS5 Sportback.

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              technik last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

              Tέλος για RS4 B8...

              http://www.4wheelsnews.com/breaking-new ... s-the-rs4/

              μου φαινεται μεγαλη μουφια αυτο...

              ειδικα το οτι αποφασισε να ασχοληθει με υβριδικα..

              Δύο είναι τα 'τινά' αν συμβεί κάτι τέτοιο:

              1. Δεν υπάρχει χώρος για RS4, μιας και το ρόλο του μπορεί να παίξει το RS5. Θα μου πείτε τί θα γίνει η παράδοση των Avant; Ε, όλο και κάποιο τύπου spoertback θα παίξει.
              2. Σε υβριδικά δε νομίζω να το γυρίσει η Audi, σε μισο-ηλεκτρικά μπορεί (βλεπε νέο Α2, R4 κτλ..)
              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cpp last edited by

                Ο χρήστης technik έγραψε:

                Tέλος για RS4 B8...

                http://www.4wheelsnews.com/breaking-new ... s-the-rs4/

                μου φαινεται μεγαλη μουφια αυτο...

                ειδικα το οτι αποφασισε να ασχοληθει με υβριδικα..

                Δύο είναι τα 'τινά' αν συμβεί κάτι τέτοιο:

                1. Δεν υπάρχει χώρος για RS4, μιας και το ρόλο του μπορεί να παίξει το RS5. Θα μου πείτε τί θα γίνει η παράδοση των Avant; Ε, όλο και κάποιο τύπου spoertback θα παίξει.
                2. Σε υβριδικά δε νομίζω να το γυρίσει η Audi, σε μισο-ηλεκτρικά μπορεί (βλεπε νέο Α2, R4 κτλ..)

                αν δεν σου φτάνει το S4 Avant πας για RS6 Avant

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης cpp έγραψε:

                  Tέλος για RS4 B8...

                  http://www.4wheelsnews.com/breaking-new ... s-the-rs4/

                  μου φαινεται μεγαλη μουφια αυτο...

                  ειδικα το οτι αποφασισε να ασχοληθει με υβριδικα..

                  Δύο είναι τα 'τινά' αν συμβεί κάτι τέτοιο:

                  1. Δεν υπάρχει χώρος για RS4, μιας και το ρόλο του μπορεί να παίξει το RS5. Θα μου πείτε τί θα γίνει η παράδοση των Avant; Ε, όλο και κάποιο τύπου spoertback θα παίξει.
                  2. Σε υβριδικά δε νομίζω να το γυρίσει η Audi, σε μισο-ηλεκτρικά μπορεί (βλεπε νέο Α2, R4 κτλ..)

                  αν δεν σου φτάνει το S4 Avant πας για RS6 Avant

                  το rs6 ξεκιναει απο 140.000

                  ειναι τελειως αλλου σε κατηγορια χρηματων επιδοσεων..

                  ενα rs4 βρισκεται καπου στη μεση για αυτο και δεν μπορει να μην υπαρξει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    c-l-a-b last edited by

                    εγω απο την αλλη πιστευω οτι οσο υπαρχει το σ6 με αναλογες επιδοσεις,δεν βρισκω λογο υπαρξης στο ρσ4..γενικα πιστευω τα εχουν κανει λιγο μανταρα με τις εκδοσεις σ-ρσ..σε λιγο αν βγαλουν δυνατοτερο κινητηρα πως θα τα ονομαζουν?srs(-airbag )
                    καλο θα ηταν να μεινουν σε μια απο τις 2 ονομασιες..ειτε σ ειτε ρσ..εξαλλου κ οι υπολοιπες εταιριες δεν εχουν μ κ ρμ η amg κ ramg κτλ..η γρηγορη εκδοση ειναι μια.οποτε οι γρηγορες εκδοσεις του εκαστοτε μοντελου ας ηταν σ κ οι υπολοιπες κανονικες(οπως στο σ3 δηλαδη..αν κ εκει βλεπω οτι θα το χαλασουν παλι με ρσ3)..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos last edited by

                      Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                      εγω απο την αλλη πιστευω οτι οσο υπαρχει το σ6 με αναλογες επιδοσεις,δεν βρισκω λογο υπαρξης στο ρσ4..γενικα πιστευω τα εχουν κανει λιγο μανταρα με τις εκδοσεις σ-ρσ..σε λιγο αν βγαλουν δυνατοτερο κινητηρα πως θα τα ονομαζουν?srs(-airbag )
                      καλο θα ηταν να μεινουν σε μια απο τις 2 ονομασιες..ειτε σ ειτε ρσ..εξαλλου κ οι υπολοιπες εταιριες δεν εχουν μ κ ρμ η amg κ ramg κτλ..η γρηγορη εκδοση ειναι μια.οποτε οι γρηγορες εκδοσεις του εκαστοτε μοντελου ας ηταν σ κ οι υπολοιπες κανονικες(οπως στο σ3 δηλαδη..αν κ εκει βλεπω οτι θα το χαλασουν παλι με ρσ3)..

                      Γενικά τα έχουν κάνει λίγο μπάχαλο με τις εκδόσεις.

                      Διάβασα το παρακάτω σε ένα φόρουμ και το μεταφέρω αυτούσιο γιατί το βρήκα εντελώς πραγματικό και εξαιρετικά ενδιαφέρον:

                      'This is not even a news... Audi is drowning in lineup confusion...
                      A4 and A5 are stepping upon each other in every possible ways.
                      Q5 that is A4 based, the A5 sportback that is 5 doors like a fracking A4 avant but with a slightly different roofline. A4 convertible which was 2 doors... But now it is the job of the A5... so kill the A4 conv... but sell an A5 conv... lineup wise it's just a rebadging anyway... 2 doors, no roof, size of an A4, call it whatever you want it's still the same thing. They should focus on making their car a little more user/cargo friendly instead... Because RS4 or RS4 avant... there might be backseat... but we have yet to find a human who can use them...'

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Δεν είναι το θέμα οτι τα έχουν κάνει 'μαντάρα' με τις εκδόσεις S/RS.

                        Η σειρά 'S' είναι ναι μεν οι πιο γρήγορες εκδόσεις από τη μαμα Audi, ωστόσο δε, μή σκληροπυρηνικές.
                        Αντίθετα οι εκδόσεις 'RS' φτιάχνονται εξοκλήρου στην quattro Gmbh η οποία βελτιώνει πολλά σημεία στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης technik έγραψε:
                          Δεν είναι το θέμα οτι τα έχουν κάνει 'μαντάρα' με τις εκδόσεις S/RS.

                          Η σειρά 'S' είναι ναι μεν οι πιο γρήγορες εκδόσεις από τη μαμα Audi, ωστόσο δε, μή σκληροπυρηνικές.
                          Αντίθετα οι εκδόσεις 'RS' φτιάχνονται εξοκλήρου στην quattro Gmbh η οποία βελτιώνει πολλά σημεία στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

                          Μαντάρα με τις εκδόσεις γενικώς τα έχουν κάνει...όχι τόσο με τις S/RS, αν και εκεί υπάρχει μπέρδεμα...πχ στη BMW υπάρχει Σειρά-Μ και εκδόσεις Μ όπως το M-Pack.

                          Παρ'όλα αυτά μου φαίνεται λογικό να βγει ένα RS5 Sportback για να πουσάρει τις πωλήσεις του κιόλας.

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            c-l-a-b last edited by

                            καλα με λυπει το γεγονος οτι αουντι κ μπεμπες ακολουθουν το παραδειγμα της μερκας με τα απειρα μοντελα με τις απειροελαχιστες διαφορες..
                            απλο.κανεις ενα για καθε κατηγορια κ τελειωσες..κ τα λεφτα που δαπανας για νεες κατηγοριες κ μοντελα θα μπορουσαν να επενδυθουν σε νεες τεχνολογιες κ την εξελιξη των υπαρχοντων κατηγοριων..αλλα καποιοι θεωρουν οτι κανουν τα παντα τελεια,οποτε αποφασισαν να δημιουργησουν κ νεες κατηγοριες,ουσιαστικα αχρειαστες..τι μπλεξιματα ειναι αυτα?
                            πολης(μεγεθους iq),μινι(αν χρειαζεται που δεν χρειαζεται,μεγεθους αυγο),μικρο(μεγεθους γιαρις)μικρομεσαιο(αν οντως χρειαζεται,μεγεθους γκολφ-α3),μεσαιο(μεγεθους αβενσις),μεγαλο (μεγεθους χοντα λετζεντ-σουπερμπ),κουπε-καμπριο(μεγεθους μχ5),κουπε καμπριο(αν χρειαζεται επιπλεον ως 4θεσιο,μεγεθους ινφινιτι g37),κ ενα καθαροαιμο εκτος δρομου(σε 3θυρη-5θυση εκδοση,μεγεθους λαντκρουιζερ-wrangler)..
                            κ ολα τα παραπανω μοντελα να διατιθενται κ σε εκδοσεις allroad κ station wagon(κ οχι suv) με εξαιρεση βεβαιως τα κουπε-καμπριο,τα εκτος δρομου κ τα πολης(που λογω σχηματος δεν θα ειναι station wagon)..
                            ολα τα υπολοιπα(βλεπε μικρα suv,μεγαλυτερα suv,shootingbrake,sportback κτλ) για μενα ειναι μεσες λυσεις..
                            το οτι τα περισσοτερα μοντελα που αναφερω ειναι ιαπωνικα,ειναι τυχαιο,ο καθεις μπορει να βαλει οποιο θελει στη θεση του..

                            τεκνικ,δηλαδη οι εκδοσεις s-line με τις πιο σπορτιφ αναρτησεις τι ρολο βαρανε?συμφωνω απολυτως με τον νικο 120..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kavoyras last edited by

                              Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                              πχ στη BMW υπάρχει Σειρά-Μ και εκδόσεις Μ όπως το M-Pack.

                              Νίκο δεν έχεις δίκιο...
                              Και στην audi υπάρχει η σειρά S και οι εκδόσεις S όπως το S-line και μπαίνει σε όλα τα μικρότερου κυβισμού μοντέλα.
                              Δηλαδή S-line φοράει και το Α3 το 1.4Τ (και το 1.2Τ όταν βγει ) αλλά υπάρχει και το S3.
                              (βλέπε το δικό μου ταπεινό αμαξάκι που είναι Sline αλλά δεν είναι S3 -προφανώς - )
                              Στο A4 υπάρχουν πακέτα εξοπλισμού S-line αλλά υπάρχει και το S4.
                              κ.ο.κ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos last edited by

                                Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                πχ στη BMW υπάρχει Σειρά-Μ και εκδόσεις Μ όπως το M-Pack.

                                Νίκο δεν έχεις δίκιο...
                                Και στην audi υπάρχει η σειρά S και οι εκδόσεις S όπως το S-line και μπαίνει σε όλα τα μικρότερου κυβισμού μοντέλα.
                                Δηλαδή S-line φοράει και το Α3 το 1.4Τ (και το 1.2Τ όταν βγει ) αλλά υπάρχει και το S3.
                                (βλέπε το δικό μου ταπεινό αμαξάκι που είναι Sline αλλά δεν είναι S3 -προφανώς - )
                                Στο A4 υπάρχουν πακέτα εξοπλισμού S-line αλλά υπάρχει και το S4.
                                κ.ο.κ.

                                Σωστό...υπάρχει και σαν πακέτο. Δεν αναφέρομαι όμως στο πακέτο, αλλά στην έκδοση S vs RS.

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kavoyras last edited by

                                  Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                  πχ στη BMW υπάρχει Σειρά-Μ και εκδόσεις Μ όπως το M-Pack.

                                  Νίκο δεν έχεις δίκιο...
                                  Και στην audi υπάρχει η σειρά S και οι εκδόσεις S όπως το S-line και μπαίνει σε όλα τα μικρότερου κυβισμού μοντέλα.
                                  Δηλαδή S-line φοράει και το Α3 το 1.4Τ (και το 1.2Τ όταν βγει ) αλλά υπάρχει και το S3.
                                  (βλέπε το δικό μου ταπεινό αμαξάκι που είναι Sline αλλά δεν είναι S3 -προφανώς - )
                                  Στο A4 υπάρχουν πακέτα εξοπλισμού S-line αλλά υπάρχει και το S4.
                                  κ.ο.κ.

                                  Σωστό...υπάρχει και σαν πακέτο. Δεν αναφέρομαι όμως στο πακέτο, αλλά στην έκδοση S vs RS.

                                  σχολιάζω απλά αυτό που είπες ότι υπάρχουν στη BMW σειρά M και εκδόσεις/πακέτα εξοπλισμού M-pack και απλά γράφω για την ιστορία ότι αυτό δεν ισχύει γιατί υπάρχει και στην audi σειρά S και πακέτο εξοπλισμου S.

                                  Όσο αναφορά τις εκδόσεις S και RS, εμένα μου φαίνεται Ο.Κ. ως επιλογή της εταιρίας.Όποιος θέλει το σκληροπυρηνικό, ας πάρει το RS.Όποιος θέλει τη δύναμη αλλά θέλει και πιο 'χαλαρή' μεταχείριση από το αμάξι (και προς το αμάξι αντίστοιχα), τότε παίρνει το S της αντίστοιχης σειράς (είτε μιλάμε για Α4 είτε για Α6)
                                  Θα προτιμούσες μία λύση όπως είναι στο Α8 που υπάρχει (βασική υπήρχε ) η έκδοση W12 και η S8?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                    πχ στη BMW υπάρχει Σειρά-Μ και εκδόσεις Μ όπως το M-Pack.

                                    Νίκο δεν έχεις δίκιο...
                                    Και στην audi υπάρχει η σειρά S και οι εκδόσεις S όπως το S-line και μπαίνει σε όλα τα μικρότερου κυβισμού μοντέλα.
                                    Δηλαδή S-line φοράει και το Α3 το 1.4Τ (και το 1.2Τ όταν βγει ) αλλά υπάρχει και το S3.
                                    (βλέπε το δικό μου ταπεινό αμαξάκι που είναι Sline αλλά δεν είναι S3 -προφανώς )
                                    Στο A4 υπάρχουν πακέτα εξοπλισμού S-line αλλά υπάρχει και το S4.
                                    κ.ο.κ.

                                    Σωστό...υπάρχει και σαν πακέτο. Δεν αναφέρομαι όμως στο πακέτο, αλλά στην έκδοση S vs RS.

                                    σχολιάζω απλά αυτό που είπες ότι υπάρχουν στη BMW σειρά M και εκδόσεις/πακέτα εξοπλισμού M-pack και απλά γράφω για την ιστορία ότι αυτό δεν ισχύει γιατί υπάρχει και στην audi σειρά S και πακέτο εξοπλισμου S.

                                    Όσο αναφορά τις εκδόσεις S και RS, εμένα μου φαίνεται Ο.Κ. ως επιλογή της εταιρίας.Όποιος θέλει το σκληροπυρηνικό, ας πάρει το RS.Όποιος θέλει τη δύναμη αλλά θέλει και πιο 'χαλαρή' μεταχείριση από το αμάξι (και προς το αμάξι αντίστοιχα), τότε παίρνει το S της αντίστοιχης σειράς (είτε μιλάμε για Α4 είτε για Α6)
                                    Θα προτιμούσες μία λύση όπως είναι στο Α8 που υπάρχει (βασική υπήρχε ) η έκδοση W12 και η S8?

                                    Understood... ...απλά η διαφορά είναι ότι η BMW για παράδειγμα έχει μια top έκδοση και μετά για κάτι πιο hardcore έχει τη Σειρά-Μ, αλλά όπως και η Audi υπάρχει το M-Pack.

                                    Για παράδειγμα...στη 3άρα υπάρχει η 335i, η Μ3 και το M-Pack από τη 316i μέχρι τη 335i σε Coupe, Sedan & Station. Κάτι σαν την S-Line.

                                    Btw...το Α8 που λες παίζει τώρα στον ΑΝΤ1 στο Transporter

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Καμιά διαφορά. Απλά στην Audi αυτή η 'τοπ έκδοση' έχει και όνομα. 'S'

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kavoyras last edited by

                                        Ο χρήστης technik έγραψε:
                                        Καμιά διαφορά. Απλά στην Audi αυτή η 'τοπ έκδοση' έχει και όνομα. 'S'

                                        αυτό ακριβώς πήγα να σου γράψω τώρα Νίκο.

                                        Πάω για το Trasporter
                                        (τι αμάξι αυτό το W12 )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          c-l-a-b last edited by

                                          λοιπον η μπεμπα εχει απο 316 μεχρι 335..συναγωνιζεται απο α4 μεχρι σ4-σ5..συμφωνουμε ως εδω?
                                          στις σ-λινε προτασεις της αουντι,η μπεμπα εχει τις μ-πακ,σωστα?
                                          στις μ προτασεις της μπεμπας η αουντι εχει τις σ(οπως λετε αν καταλαβα σωστα)..
                                          οι ρσ προτασεις της αουντι θελετε να μου πειτε οτι δεν εχουν αντιπαλο?αφου 335(ουτε μ-πακ ουτε μ3) αντιμετωπιζει το σ5(οχι α5,ουτε σ-λινε)
                                          αυτο λεω.μηπως τα ρσ επρεπε να μετονομαστουν σε σ κ τα υπαρχοντα σ να γινουν κανονικα μοντελα(ωστε να ακολουθησουν το φυσιολογικο μοντελο των μ-ντιβιζιον κ αεμγκε)?
                                          δεν βλεπω να χρειαζεται καμια μ3 για να αντιμετωπισει το σ5..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                            λοιπον η μπεμπα εχει απο 316 μεχρι 335..συναγωνιζεται απο α4 μεχρι σ4-σ5..συμφωνουμε ως εδω?
                                            στις σ-λινε προτασεις της αουντι,η μπεμπα εχει τις μ-πακ,σωστα?
                                            στις μ προτασεις της μπεμπας η αουντι εχει τις σ(οπως λετε αν καταλαβα σωστα)..
                                            οι ρσ προτασεις της αουντι θελετε να μου πειτε οτι δεν εχουν αντιπαλο?αφου 335(ουτε μ-πακ ουτε μ3) αντιμετωπιζει το σ5(οχι α5,ουτε σ-λινε)
                                            αυτο λεω.μηπως τα ρσ επρεπε να μετονομαστουν σε σ κ τα υπαρχοντα σ να γινουν κανονικα μοντελα(ωστε να ακολουθησουν το φυσιολογικο μοντελο των μ-ντιβιζιον κ αεμγκε)?
                                            δεν βλεπω να χρειαζεται καμια μ3 για να αντιμετωπισει το σ5..

                                            335i vs Audi S5
                                            M3 vs RS5 (όταν βγει)

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr