-
Προσφατα εμαθα οτι η εισαγωγη αυτοκινητου που δεν τηρει τις προδιαγραφες Ε4 και Ε5 επιβαρυνεται με 'αντιρυπαντικους' φορους με αποφαση της Ευρωπαικης Ενωσης. Δηλ. αμα αυτο το αμαξι που πωλειται στην Γερμανια δεν το αγορασω εγω και το αγορασει ενας Γερμανος, δε θα μολυνει τον πλανητη?
-
Προσφατα εμαθα οτι η εισαγωγη αυτοκινητου που δεν τηρει τις προδιαγραφες Ε4 και Ε5 επιβαρυνεται με 'αντιρυπαντικους' φορους με αποφαση της Ευρωπαικης Ενωσης. Δηλ. αμα αυτο το αμαξι που πωλειται στην Γερμανια δεν το αγορασω εγω και το αγορασει ενας Γερμανος, δε θα μολυνει τον πλανητη?
-
Προσφατα εμαθα οτι η εισαγωγη αυτοκινητου που δεν τηρει τις προδιαγραφες Ε4 και Ε5 επιβαρυνεται με 'αντιρυπαντικους' φορους με αποφαση της Ευρωπαικης Ενωσης. Δηλ. αμα αυτο το αμαξι που πωλειται στην Γερμανια δεν το αγορασω εγω και το αγορασει ενας Γερμανος, δε θα μολυνει τον πλανητη?
-
H καθε χωρα φροντιζει την περιβαλοντικη της νομοθεσια ετσι τοσωστε να μειωθουν οι ρυποι και αν η καθε μια το φροντισει αυτο στο τελος θα υπαρξει αποτελεσμα ..... αν η Ταγκανικα δεν υιοθετησει την αναλογια τακτικη .....ναι θα μολυνει παραπανω,σαν χωρα ,απο το στολο οχηματων της οποτε μπορεις να παρεις το Ε2 η Ε3 αυτοκινητο σου και να πας εκει. Ο λογος που η Ταγκανικα και η καθε Ταγκανικα δεν εχει πιεσθει για να εχει αναλογη νομοθεσια ειναι γιατι λογω ελειψης βιομηχανιας δεν εχει πολλους παραγομενους ρυπους .Το δε αυτοκινητο που ειναι σημερα στη Γερμανια(ας πουμε ) και παραγει ρυπους θα ειναι ασυμφωρο για τον ιδιοκτητη του να το κυκλοφορει οποτε θα το αποσυρει μεσω κρατικων προγραμματων αποσυρσης η θα το ακινητοποιησει(γιατι τα τελη θα ειναι δυσβαστακτα) η θα το πουλησει στην Ταγκανικα.
-
Δηλ. μια Lotus του 2002 που κανει 5.000 χλμ ετησιως ρυπαινει, ενω ενα Χαμμερ του 2006 ή ενα Καγιεν Τουρμπο ειναι οικολογικο?
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Δηλ. μια Lotus του 2002 που κανει 5.000 χλμ ετησιως ρυπαινει, ενω ενα Χαμμερ του 2006 ή ενα Καγιεν Τουρμπο ειναι οικολογικο?και είναι βέβαιο ότι ένα Toyota Corolla του 1995 που κάνει 500 χιλιόμετρα το χρόνο μολύνει λιγότερο από τη Lotus του 2002. Με το πόσα χιλιόμετρα κάνω ή κάνει κάποιο αυτοκίνητο δεν βάφονται αβγά. Αν ένα αμάξι κάνει μόλις 50,000 χιλιόμετρα στη ζωή του σε σχέση με το ίδιο αμάξι που θα κάνει 150,000 χιλιόμετρα ανά χιλιόμετρο μπορεί να μολύνει περισσότερο καθώς χρειάστηκε κάποια ενέργεια για να κατασκευαστεί. Ενέργεια που είναι η ίδια είτε αν το όχημα μείνει παρκαρισμένο μία ζωή είτε αν κινείται. Καθώς όλοι κινούμαστε το να ισχυριζόμαστε ότι κάνουμε 3000 χιλιόμετρα δεν αποδεικνύει ότι μολύνουμε λιγότερο. Αποδεικνύει ότι ενώ θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε άλλα μέσα μεταφοράς (και το ΕΙΧ με ενοικίαση τις 20 μέρες του έτους που το χρησιμοποιούμε) έχουμε επιλέξει τη λογική της κούρσας που γυαλισμένη περιμένει τη χρήση της μία φορά το μήνα.
Φυσικά συγκρίσεις φορτηγών με οχήματα δεν πρέπει να γίνονται. Μία Lotus με κινητήρα 1.8 λίτρων πληρώνει 202 ευρώ (άντε να πάει στα 252 ευρώ με την αύξηση ως Euro4). Ένα Hammer πληρώνει 600+ ευρώ άντε να πάει 582+ ευρώ.
Οπότε ένα Toyota Corolla του 1995 με ένα Corolla του 2005 μολύνει περισσότερο για τα ίδια χιλιόμετρα καθώς το ένα είναι Euro 1 και το άλλο Euro 4. Ειδικότερα η πρώτη μπορεί να εκπέμπει ως και τα τριπλάσια σχεδόν CO, και τα υπερδεκαπλάσια NOx+HC (μιλάμε για ρύπους).
Αντίστοιχα η συγκεκριμένη Lotus σε σχέση με μία Lotus του 1992 θα εκπέμπει πολύ λιγότερους ρύπους.
ΥΓ. Καθώς πολλοί τα μπλέκουν τα πράγματα. Οι εκπομπές είναι ανά χιλιόμετρο. Αυτό σημαίνει ότι ένα Hammer όσο και ένα Smart δεν μπορούν να εκπέμπουν περισσότερα g ανά km από το όριο. Αυτό συνεπάγεται ότι ανά μονάδα όγκου τα καυσαέρια του Hammer είναι πολύ πιο καθαρά (ή πρέπει να είναι) από τα καυσαέρια του Smart (ή τα καυσαέρια του Smart μπορούν να είναι πιο βρώμικα ) καθώς τα πρώτα έχουν στο σύνολο τους πολύ περισσότερο όγκο (καθώς το ένα καίει 30 λίτρα και το άλλο 7 μέσα στη πόλη) για ένα χιλιόμετρο.
Αυτό συνεπάγεται ότι το όχημα που είναι Euro5 μολύνει λιγότερο από το Euro4 σε κάθε συνθήκη εφόσον κάνουν τα ίδια χιλιόμετρα (κατα 25% λιγότερα NOx).
Ε4 & Ε5. Τι ρόλο βαράνε??