-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
οταν λες εξορμησεις?πηγαινει σε δυσβατες περιοχες η το πολυ πολυ σε παραλιες με πατημενο χωμα κτλ(μερη δηλαδη στα οποια δεν χρειαζεσαι εκτος δρομου αυτοκινητο για να κινηθεις αλλα αρκει κ ενα ελαφρως υπερυψωμενο για λογους ψυχολογιας περισσοτερο)?γιατι αν ειαι η δευτερη περιπτωση τοτε το βιταρα δεν του χρειαζεται σιγουρα..αδικως θα καιει περισσοτερο..
κ μιας κ ανεφερες κεντρο θεσσαλονικης,μηπως να κοιτουσε κατι μικροτερο οπως τεριος η κια σουλ(για μενα καλες εναλλακτικες)?που εχουν την ιδια πρακτικοτητα κ λιγοτερο κοστος κ ευκολοτερο παρκαρισμα?
βεβαια αν εισηγαγαν το τογιοτα ουρμπανκρουιζερ στην ελλαδα πιστευω θα ηταν η καλυτερη επιλογη,αλλα δεν τους βολευει στην τιμολογιακη πολιτικη τους..Έχει κ ένα σκάφος περίπου 500 κιλά και το ρίχνει συνήθως από τσιμεντενιες γλυστρες. Επίσης πηγαίνει κ σε παραλίες με πατημενο χωμα
-
απο τη στιγμη που δεν κανει εκτος δρομου εξορμησεις(στο πατημενο χωμα προς παραλια πας με οποιοδηποτε επιβατικο χωρις προβλημα) για μενα ειανι υπερβολη το εκτος δρομου(οπως π.χ. το βιταρα) στη θεση του θα κοιτουσα ακομα κ κανονικο επιβατικο(ουτε καν suv) αρκει να εχει υπερσυμπιεσμενο κινητηρα ωστε να του προσφερει δυναμη να μεταφερει το πλωτο σκαφος..αλλιως το πολυ πολυ suv(κασκαη,γιετι,τεριος κτλ..)
-
Ο χρήστης Άγης έγραψε:
Έχει κ ένα σκάφος περίπου 500 κιλά και το ρίχνει συνήθως από τσιμεντενιες γλυστρες. Επίσης πηγαίνει κ σε παραλίες με πατημενο χωμαΣε αυτά τα κιλά (+λίγο παραπάνω) και σε τσιμεντένια γλύστρα, εξυπηρετήθηκα φέτος απο BMW X3, Panda 1,2 4x4 έως και με το ... Micra 1,2 μου ανετότατα!
-
Ο χρήστης Άγης έγραψε:
Και scout σκεφτηκε αλλά το απέρριψε λόγω του σχετικά μεγάλου μήκους του σε σχέση με τα αλλά δυο και του στεισον βαγκον χαρακτήρα του. θέλει ένα τετρακινητο με συμπάγεις διαστάσεις (μέχρι 4,40 μέτρα) γιατί μένει στο κέντρο της θες/νίκης και όπως καταλαβαίνετε δεν έχει πάρκινγκ. Τέλος χρειάζεται 4χ4 γιατί κάνει συχνά εξορμήσεις με την οικογένεια τουδηλ απορρίπτει το Σκαουτ των 4.57 μέτρων λόγω μήκους και έχει στις επιλογές του το Γκραντ Βιτάρα των 4.50 μέτρων; Τα 7 εκ είναι τόσο καθοριστικά ;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και scout σκεφτηκε αλλά το απέρριψε λόγω του σχετικά μεγάλου μήκους του σε σχέση με τα αλλά δυο και του στεισον βαγκον χαρακτήρα του. θέλει ένα τετρακινητο με συμπάγεις διαστάσεις (μέχρι 4,40 μέτρα) γιατί μένει στο κέντρο της θες/νίκης και όπως καταλαβαίνετε δεν έχει πάρκινγκ. Τέλος χρειάζεται 4χ4 γιατί κάνει συχνά εξορμήσεις με την οικογένεια του
δηλ απορρίπτει το Σκαουτ των 4.57 μέτρων λόγω μήκους και έχει στις επιλογές του το Γκραντ Βιτάρα των 4.50 μέτρων; Τα 7 εκ είναι τόσο καθοριστικά ;
Ισως σκεφτεται για το 3θυρο G.Vitara
-
Ο χρήστης ilias59 έγραψε:
Και scout σκεφτηκε αλλά το απέρριψε λόγω του σχετικά μεγάλου μήκους του σε σχέση με τα αλλά δυο και του στεισον βαγκον χαρακτήρα του. θέλει ένα τετρακινητο με συμπάγεις διαστάσεις (μέχρι 4,40 μέτρα) γιατί μένει στο κέντρο της θες/νίκης και όπως καταλαβαίνετε δεν έχει πάρκινγκ. Τέλος χρειάζεται 4χ4 γιατί κάνει συχνά εξορμήσεις με την οικογένεια του
δηλ απορρίπτει το Σκαουτ των 4.57 μέτρων λόγω μήκους και έχει στις επιλογές του το Γκραντ Βιτάρα των 4.50 μέτρων; Τα 7 εκ είναι τόσο καθοριστικά ;
Ισως σκεφτεται για το 3θυρο G.Vitara
2liter JLX Gran Vitara βγαίνει μόνο 5θυρο άρα 4.50μ.
-
το 3θυρο βιταρα δεν βγαινει με διλιτρο κινητηρα..μονο 1.6 κ 1.9πετρελαιου..οποτε αναγκαστικα για το 5θυρο μιλαει..
-
το scout δεν ειναι SUV
-
Γεία σας παιδιά,
Έχει το τελευταίο DRIVE εξονυχιστικό τεστ 4χ4 του Yeti 1.8 4x4 TSi.
Γενικά θετικό τέστ, αλλά από δυνατότητες off-road μόνο για light καταστάεις το Yeti.
Πήρε σκόρ 53/80, όχι άσχημο, και στα ίδια γενικά επίπεδα με σκόρ του ίδιου ακριβώς τέστ σε Subaru Forester (νομίζω ότι του είχαν δώσει 58), Mitsubishi Outlander (54;), και άλλα πολλά. Τα έχω κάπου όλα τα βαρβάτα τέστ 4χ4 του Drive...θα επιστρέψω με όλα τα σκόρ του τελευταίου χρόνου.
Το συμπέραμα λοιπόν του DRIVE ήταν οτι σε αυτοκινητόδρομο πάει καλά, σε επαρχιακούς πάει γάντι ( ), για 'ελαφρύ off' είναι ΟΚ, αλλά ζορίστηκε σε ράμπα 30 μοιρών και στις 'γωνίες' του.
Overall, νότ μπάντ...
Φιλικά, ο boogaboo
-
Λοιπον, εχουμε και λεμε (σκορ 4χ4 απο το περιοδικο DRIVE):
Skoda Yeti 1.8 TSi 53/80
Mitsubishi Outlander 2.4 54/80
Jeep Patriot 51/80
Subaru Forester 2.0 59/80
VW Tiguan 1.4 TSi 55/80
Nissan X-Trail 2.0 53/80
Land Rover Freelander2 3.2 64/80Δεν λεω οτι τα τεστ του DRIVE ειναι 'Η Βιβλος' αλλα για μενα τουλαχιστον τον τελαυταιο χρονο μ'εχουν βοηθησει στην αξιολογηση 4χ4 διοτι σε καθε τεστ χρησιμοποιουν τα ιδια ακριβως θεμελιωμενα κριτιρια, με φωτο, βαθμους ανα τεστ κτλ...(και φυσικα δεν αξιολογουν μονο δυνατοτητες 4χ4, αλλα και το αμαξι γενικοτερα)
...το Yeti και παλι πολυ σεβαστο!!!
-
Χωρίς να έχω δει το Yeti από κοντά, οπότε βάσει λογικής:
Δυνατότητες 4χ4: Vitara
Δυνατότητες εντός δρόμου-ταξίδι: Yeti (το πάτωμα και τις αναρτήσεις του Tiguan δεν έχει?)
Κινητήρας: ο 1.8 TSI με διαφορά με ότι αυτό συνεπάγεται σε επιδόσεις, οικονομία και CO2
Ποιότητα: Yeti φαντάζομαι καλύτερο τουλάχιστον στην ορατή ποιότητα (εσωτερικό κλπ.)
Αξιοπιστία: μάλλον το Vitara.
Ασφάλεια - Τέλη: Yeti (προσοχή γιατί στο άμεσο μέλλον τα τέλη θα γίνουν με βάση τα CO2 )
Α! και από ομορφιά προσωπικά μου αρέσει το Vitara! -
Συμφωνώ με τον Εκτορα και εγω...
Προσπαθώ ακόμα σκληρά να μ'αρέσει εμφανισιακά το Yeti, αλλά το κλασσικό στυλάκι SUV του Βιτάρα τελικά μ'αρέσει περισότερο...(ίσως λίγο παλιομοδίτικο, αλλά τουλάχιστον λέει SUV και όχι vanάκι μεταφορών ).
Γενικά τεχνολογικά superior το Yeti.
boogaboo
-
Λοιπόν ενώ το Yeti σε δίχρωμο μοιάζει καλό στις φωτό, σε μονόχρωμο που το είδα στιγμιαία ενώ οδηγούσα προς επίδειξη σε ένα πεζοδρόμιο σαν το Roomster ήτανε... κάπως σαν βανάκι μεταφορών... Θα πρέπει να το δω πιο καλά για να εκφέρω τελική γνώμη για την ομορφάδα του!
Πάντως το GVitara κι εμένα μου αρέσει πολύ αισθητικά, πολύ ισορροπημένο,διαχρονικό χωρίς ακρότητες και με σπορ αίσθηση. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Λοιπόν ενώ το Yeti σε δίχρωμο μοιάζει καλό στις φωτό, σε μονόχρωμο που το είδα στιγμιαία ενώ οδηγούσα προς επίδειξη σε ένα πεζοδρόμιο σαν το Roomster ήτανε... κάπως σαν βανάκι μεταφορών... Θα πρέπει να το δω πιο καλά για να εκφέρω τελική γνώμη για την ομορφάδα του!
...Τι εννοείς ... δίχρωμο? Τους άβαφους προφυλακτηρες με τις ασημί offroad ποδιές μπροστά-πίσω και χρώμα στο υπόλοιπο αμάξωμα? Βγαίνει και με βαμμένους?
-
Ο χρήστης boogaboo έγραψε:
Γεία σας παιδιά,Έχει το τελευταίο DRIVE εξονυχιστικό τεστ 4χ4 του Yeti 1.8 4x4 TSi.
....Σημερα ειδα στο περιπτερο το Autobild και εχει και αυτο τεστ του Yeti
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Τι εννοείς ... δίχρωμο?Εννοώ το διαφορετικό χρώμα, άσπρο νομίζω στην οροφή που είχα δεί σε φωτογραφίες. Εκτός αν αυτό ήταν μόνο το εκθεσιακό, δεν θυμάμαι πάντως του πήγαινε.
-
Αν εννοείς το παρακάτω

http://www.netcarshow.com/skoda/2005-yeti_concept/
είναι το πρώτο εκθεσιακό του 2005 στην έκθεση της Γενευης (και σε πορτοκαλί κάμπριο την ίδια χρονιά στην έκθεση της Φρανκφούρτης).
Το τωρινό ... μεγάλωσε, ψήλωσε, άλλαξε εσωτερικό, πήρε 'φανερές' χειρολαβές και στις πίσω πόρτες κλπ. -
Το διάβασα το ΣΚ το άρθρο του Autobild για το Γέτι...
Πολύ ποιό θετικό απο το DRIVE, αλλά δεν είμαι σίγουρος το οδηγήσανε το αμάξι.
-

ΔΟΚΙΜΗ
Skoda Yeti 1.8 TSI - Nissan Qashqai 2.0: Συγκάτοικοι εκτός πόλης -
Καλο το τεστ elteo...
Παρεπιπτοντως ξερει κανεις ποτε αναμενεται καινουργιο Grand Vitara (σουλουπι, κτλ);
Skoda Yeti ή grand vitara