Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    turbo gia focus st
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. turbo gia focus st
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    20
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panos_ag last edited by

      παιδια αξιζει να βαλεις tourbo στο st η να του κανεις ατμοσφαιρικη μετατροπη?Ποια η γνωμη σας?,και αν ναι turbo απο που?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panos_ag last edited by

        παιδια αξιζει να βαλεις tourbo στο st η να του κανεις ατμοσφαιρικη μετατροπη?Ποια η γνωμη σας?,και αν ναι turbo απο που?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panos_ag last edited by

          παιδια αξιζει να βαλεις tourbo στο st η να του κανεις ατμοσφαιρικη μετατροπη?Ποια η γνωμη σας?,και αν ναι turbo απο που?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dienekes last edited by

            Ο χρήστης panos_ag έγραψε:
            παιδια αξιζει να βαλεις tourbo στο st η να του κανεις ατμοσφαιρικη μετατροπη?Ποια η γνωμη σας?,και αν ναι turbo απο που?

            Υπάρχει μια διαδεδομένη μετατροπή με supercharger από τον Jackson στην Αμερική. Στην Αγγλία από την άλλη υπάρχουν αρκετές ατμοσφαιρικές μετατροπές, μέχρι και 240 άλογα έχω διαβάσει.

            Το αν αξίζει ή όχι είναι δική σου απόφαση, σίγουρα μια μείωση της αξιοπιστίας θα την αντιμετωπίσεις, ενώ δεν θα πρέπει να περιμένεις ότι θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω όταν αποφασίσεις να το πουλήσεις.

            Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (προσωπική άποψη) ένας supercharger με σχετικά χαμηλή πίεση και περίπου 200-210 άλογα στο στρόφαλο θα ήταν το ιδανικό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kacey last edited by

              http://www.focus-power.com/view.php?showme=SVT_Kit

              http://www.ffoc.co.uk/portal.htm

              Παρ'ολα αυτα, ενα κιτ με κομπρεσσορα ειναι οτι καλυτερο, γιατι ειναι εντελως bolt-on, δεν ανοιγεις καθολου μοτερ νομιζω (που σημανει οτι αμα θες μετα το αφαιρεις) και εχει εγγυημενα αποτελεσματα και ως αποδοση αλλα και στο θεμα αξιοπιστιας.

              http://www.jacksonracing.com/Shop/ViewP ... exID=37672

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr