Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2009 Fuji Television Japanese Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2009 Fuji Television Japanese Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Formula 1
    32
    120
    1000
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karagounis last edited by

      Ριξε μια ματια στα ποστς μου να δεις ποσο καιρο τον κραζω (πολυ πριν μαλιστα ακουστει η φυγη του)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eddie_147 last edited by

        Τώρα έχω την εντύπωση ότι λέμε ότι θέμε...

        Ο μπεκρής πήρε το πρωτάθλημα του 07, όπως ο Λούης πήρε το πρωτάθλημα του 08 χάρη στις μλκιες της Ferrari, όπως ο Alonso το 06 λόγω της αναξιοπιστίας της Ferrari, όπως ο ίδιος οδηγός το 05 λόγω εντελώς ασταθούς απόδοσης της McLaren και πάει λέγοντας μέχρι και τα πρωταθλήματα του Lauda που τα έπαιρνε λόγω σταθερότητας και όχι επειδή ήταν παντού και πάντα ο ταχύτερος και αν το πάμε έτσι θα φτάσουμε και σε δράκους και πρίγκηπες τύπου Hawthorn, Hill κλπ κλπ κλπ.
        Δεν έχει λογική αυτή η κουβέντα. Αυτά είναι επιστημονικές αναλύσεις κλωτσοπατινάδας.

        Αυτό που μας ξενίζει και μας ξενερώνει στο φετινό πρωτάθλημα είναι η φούσκα του όλου θέματος. Αν του χρόνου όλα τα μονοθέσια τρέχουν με V6 και η Force India με V8 θα πάρει τον τίτλο μονότερμα. Θα μπούμε και τότε σε διαδικασία να πούμε ότι ο Sutil είναι λίγος ως πρωταθλητής; Δεν έχει νόημα.
        Προσωπικά, κρίνω τον Button από το 2000 μέχρι και σήμερα για να έχω μια εικόνα του ως πιλότου στην F1. Δεν παίρνω 1 ή 2 χρονιές.
        Τεσπα, πάρτε δείγμα από τις π@υτσότριχες του και δείτε αν έχουν DNA πρωταθλητή.
        Ε μα πια...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          a-viper7 last edited by

          Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
          o αστειος μπεκρης

          το πρωταθλημα ειναι 16 γυρους μακρια απο τον Κιμι.

          GO KIMI

          Αυτό και αν είναι Η κωλοτούμπα... Στα χνάρια του γνήσιου καραγκούνη...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
            Τώρα έχω την εντύπωση ότι λέμε ότι θέμε...

            Ο μπεκρής πήρε το πρωτάθλημα του 07, όπως ο Λούης πήρε το πρωτάθλημα του 08 χάρη στις μλκιες της Ferrari, όπως ο Alonso το 06 λόγω της αναξιοπιστίας της Ferrari, όπως ο ίδιος οδηγός το 05 λόγω εντελώς ασταθούς απόδοσης της McLaren και πάει λέγοντας μέχρι και τα πρωταθλήματα του Lauda που τα έπαιρνε λόγω σταθερότητας και όχι επειδή ήταν παντού και πάντα ο ταχύτερος και αν το πάμε έτσι θα φτάσουμε και σε δράκους και πρίγκηπες τύπου Hawthorn, Hill κλπ κλπ κλπ.
            Δεν έχει λογική αυτή η κουβέντα. Αυτά είναι επιστημονικές αναλύσεις κλωτσοπατινάδας.

            Αυτό που μας ξενίζει και μας ξενερώνει στο φετινό πρωτάθλημα είναι η φούσκα του όλου θέματος. Αν του χρόνου όλα τα μονοθέσια τρέχουν με V6 και η Force India με V8 θα πάρει τον τίτλο μονότερμα. Θα μπούμε και τότε σε διαδικασία να πούμε ότι ο Sutil είναι λίγος ως πρωταθλητής; Δεν έχει νόημα.
            Προσωπικά, κρίνω τον Button από το 2000 μέχρι και σήμερα για να έχω μια εικόνα του ως πιλότου στην F1. Δεν παίρνω 1 ή 2 χρονιές.
            Τεσπα, πάρτε δείγμα από τις π@υτσότριχες του και δείτε αν έχουν DNA πρωταθλητή.
            Ε μα πια...

            Ενας πετυχημένος οδηγός δεν κρίνεται μόνο από το πόσο γρήγορος είναι αλλά και από τις επιλογές του.
            Ο Μπάτον ήταν σίγουρα ένας καλός οδηγός που ταλανίστηκε από τις μέτριες ομάδες στις οποίες έτρεξε. Βέβαια δεν τον λες και χαζό μιας κ τσέπωσε αρκετά μύρια τόσα χρόνια από τους Χονταίους. Αλλά αυτό του στοίχισε. Δυστυχώς παρόλο το φετινό πρωτάθλημά του θα του μείνει η ρετσινια του αιώνιου ταλέντου. Πως λέμε ο επόμενος Σένα όταν θέμε να δώσουμε έμφαση σε κάποιον;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hellenic-tifosi last edited by

              Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

              • Οι επιδόσεις του Fisichella δείχνουν την παντελή έλλειψη 'balls' από πλευράς μάνατζμεντ της Ferrari. Γνωρίζουν ότι η F60 είναι πολύ δύσκολο αυτοκίνητο αλλά έκαναν πίσω όταν τους κατέκρινε ο τύπος για τον Badoer, αντί να γράψουν τους πάντες στ' @@ τους και να πουν 'αυτός είναι και τέλος'.

              Κατα τη γνωμη μου ο Ραικονεν κανει φοβερους αγωνες φετος, δεδομενου του αυτοκινητου που εχει. Και, υπο μια εννοια, 'χαιρομαι' που ο Φιζικελα δεν παει καλα, γιατι αποδεικνυεται η αξια των επιδοσεων του Κιμι. Ειναι κριμα που φευγει προωρα, καπως σαν αποτυχημενος.

              Δε διαφωνώ, απλώς το πνεύμα μου ήταν άλλο.

              Τόσο στο θέμα των φαναριών των πιτ, όσο και στο θέμα του 2ου οδηγού, η ομάδα έδειξε ότι 'άγεται και φέρεται' από τις διαθέσεις και την κριτική του τύπου. Εκεί που ο Todt θα έλεγε 'εδώ κάνουμε κουμάντο ΕΜΕΙΣ και ξέρουμε ποιό είναι το σωστό', η τωρινή διοίκηση αντέδρασε σπασμωδικά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alba-parietti last edited by

                Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:

                • Οι επιδόσεις του Fisichella δείχνουν την παντελή έλλειψη 'balls' από πλευράς μάνατζμεντ της Ferrari. Γνωρίζουν ότι η F60 είναι πολύ δύσκολο αυτοκίνητο αλλά έκαναν πίσω όταν τους κατέκρινε ο τύπος για τον Badoer, αντί να γράψουν τους πάντες στ' @@ τους και να πουν 'αυτός είναι και τέλος'.

                Κατα τη γνωμη μου ο Ραικονεν κανει φοβερους αγωνες φετος, δεδομενου του αυτοκινητου που εχει. Και, υπο μια εννοια, 'χαιρομαι' που ο Φιζικελα δεν παει καλα, γιατι αποδεικνυεται η αξια των επιδοσεων του Κιμι. Ειναι κριμα που φευγει προωρα, καπως σαν αποτυχημενος.

                Δε διαφωνώ, απλώς το πνεύμα μου ήταν άλλο.

                Τόσο στο θέμα των φαναριών των πιτ, όσο και στο θέμα του 2ου οδηγού, η ομάδα έδειξε ότι 'άγεται και φέρεται' από τις διαθέσεις και την κριτική του τύπου. Εκεί που ο Todt θα έλεγε 'εδώ κάνουμε κουμάντο ΕΜΕΙΣ και ξέρουμε ποιό είναι το σωστό', η τωρινή διοίκηση αντέδρασε σπασμωδικά.

                Έχω την πεποίθηση ότι στο θέμα της αντικατάστασης Badoer η πίεση του τύπου δεν έπαιξε κανέναν απολύτως ρόλο.Για την ακρίβεια ο ιταλικός τύπος,βάσει των standards που μας έχει συνηθίσει,υπήρξε μετριοπαθής,τόσο απέναντι στις επιδόσεις του Badoer όσο και στην επιλογή του από την Ferrari.

                O Βadoer επελέγη ως η μοναδική κατάλληλη εναλλακτική λύση (για μια σειρά λόγων που έχουν αναλυθεί),με δεδομένο όμως ότι ο Massa θα ήταν σε θέση να επιστρέψει στους αγώνες πριν το τέλος της σεζόν.
                Αφ'ης στιγμής έγινε γνωστό ότι είναι ιατρικώς αδύνατο να επιστρέψει ο βραζιλιάνος,ήταν λογικό να προβούν σε αντικατάσταση και ενδεχομένως και προαποφασισμένο,δεδομένης της εκ των προτέρων γνώσης των ιθυνόντων της Ferrari,ότι ο Badoer δεν θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστικός.
                Eκείνο που περιέπλεξε ίσως λίγο την κατάσταση,είναι το γεγονός ότι τόσο ο Badoer,όσο και ο Fisichella απεδείχθησαν μη ανταγωνιστικοί σε υπερθετικό βαθμό....εκπλήσσοντας αρνητικά τόσο τη Ferrari,όσο και τους tifosi/τύπο στην κατεύθυνση αυτή.

                Όπως και να έχει είναι μάλλον καλύτερο το γεγονός ότι δοκίμασαν και δεύτερο πιλότο,από το να λούζονταν στο τέλος της σεζόν την σκληρή κριτική της μη αντικατάστασης Badoer,στην οποία θα χρέωναν αποκλειστικά την ενδεχόμενη απώλεια της τρίτης θέσης.Φαύλος κύκλος βέβαια... καθώς ήταν ηλίου φαεινότερο,ότι οι διαθέσιμοι πιλότοι της αγοράς είχαν μηδαμινές πιθανότητες προσφοράς πόντων στη Ferrari.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kantoniou last edited by

                  Για μενα ο Μπαντοερ ηταν ακαταλληλος οχι μονο λογω (μη) ταχυτητας, αλλα γιατι ηταν εκτος κλιματος.
                  Ειχε 10 χρονια να οδηγησει σε αγωνα, με αποτελεσμα να μην ξερει που παταει, με αποκορυφωμα τη φαση με τον Γκροζαν στην εξοδο απο τα πιτς, που τον γελοιοποιησε τελειως.
                  Και ο Φιζικο παει χαλια, αλλα να βλεπεις τελευταια τη μια Φερραρι, οταν η αλλη ειναι πρωτη ή στο βαθρο, παραειναι βαρυ, απο πλευρας εικονας.
                  Υπο αυτην την εννοια, καλα εκαναν και τον αλλαξαν. Τουλαχιστον εδειξαν οτι προσπαθησαν για κατι καλυτερο, οπως εγραψε και ο/η Αλμπα.
                  Επιπλεον, οπως ηδη ειπα, 'χαιρομαι' διοτι αν δεν ειχε δοκιμασει (και αποτυχει, μεχρι τωρα) και ο Φιζικελα, που και εμπειρος και γληγορος ειναι, δεν θα αντιλαμβανομασταν την αξια των χρονων και των αποτελεσματων του Κιμι.

                  Παντως για τα λαμπακια στα πιτ-στοπ και τη γενικοτερη νοοτροπια που υποδεικνυουν οτι εχει η ομαδα τη τελευταια διετια, συμφωνω με τον Hellenic.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    geo-f1 last edited by

                    Πραγματικα οι επιδοσεις του Φισικο με την Φερραρι με εχουν εκπληξει δυσαρεστα.Αντε στην Μοντσα λες 1ος του αγωνας ειναι θα εγληματιστει.Αντε στην Σιγκαπουρη δεν τα πηγε καλα ουτε ο Κιμι οποτε λογικο.Αλλα στην Σουζουκα περιμενα να παρει βαθμους.Γελιοποιηθηκε και αυτος στην εξοδο των πιτς απο τον Χεικι.Τι να πω.Να βολευεται τοσο πολυ με την φ60 ο κιμι?Η τελικα να ειναι τοσο καλος οδηγος οσο νομιζαμε..Γιατι περισυ τετοιο καιρο μονο αυτο δεν πιστευαμε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Ούτε ο Badoer ούτε ο Fisico θα είχαν πάει τόσο άσχημα αν υπήρχε η δυνατότητα γύρων στη πίστα για να εγκληματιστούν με το μονοθέσιο. Αυτό αποκτά μεγαλύτερη βαρύτητα αν δούμε και τα αποτελέσματα των άλλων δύο rookies σε STR & Renault.

                      Ο Πουρναράκης έχει δίκαιο σε αυτό που λέει. Η απαγόρευση των δοκιμών κατά τη διάρκεια των αγώνων έχει αναγκάσει τις ομάδες να παντρέονται ουσιαστικά τους οδηγούς τους. Κάτι που δεν θα είχαμε προσέξει αν δεν είχε το ατύχημα ο Massa.

                      Το πρόβλημα τώρα είναι το πως θα λυθεί αυτός ο γρίφος. Γιατί εντάξει φέτος η Φερράρι δεν πήγαινε για κανένα τίτλο. Τι θα γινόταν όμως αν η Ferrari ή η κάθε Ferrari πήγαινε για το κατασκευαστών. Υπό αυτές τις συνθήκες τραυματισμός του οδηγού σου θα σήμαινε πρακτικά απώλεια του πρωταθλήματος με -40 εκατ $ μόνον από τη συμφωνία ομόνοιας. Εκεί να τη βράσω την μείωση του κόστους όταν θα νοθεύει, εν τέλει, τον ανταγωνισμό.

                      ΥΓ. Όσο περνά ο καιρός όλο και περισσότερο πιστεύω ότι η μη επιστροφή του MS δεν σχετίζεται με το σβέρκο του αλλά με την ιδιοσυγκρασία του Γερμανού που δεν θα ανεχόταν να είναι 2 δεύτερα πιο αργός από τον ομόσταβλο του στο grid....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        st-devote last edited by

                        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                        Το πρόβλημα τώρα είναι το πως θα λυθεί αυτός ο γρίφος. Γιατί εντάξει φέτος η Φερράρι δεν πήγαινε για κανένα τίτλο. Τι θα γινόταν όμως αν η Ferrari ή η κάθε Ferrari πήγαινε για το κατασκευαστών. Υπό αυτές τις συνθήκες τραυματισμός του οδηγού σου θα σήμαινε πρακτικά απώλεια του πρωταθλήματος με -40 εκατ $ μόνον από τη συμφωνία ομόνοιας. Εκεί να τη βράσω την μείωση του κόστους όταν θα νοθεύει, εν τέλει, τον ανταγωνισμό.
                        .

                        Η δική μου πρόταση ( sic εεε !!!) είναι 2 μέρες δοκιμών τον μήνα ή τεσπα 15 μέρες διακοπών διασκορπισμένες ισόποσα μέσα στην σεζόν ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          Η λυση ειναι παρα πολυ απλη, δινεις αρκετα χιλιομετρα στον 3ο σου οδηγο τον χειμωνα και μετα τον τοποθετεις στο GP2 ή καπου αλλου με δυνατα μονοθεσια για να παραμεινει ζεστος. Αν η οποια Φεραρι δεν ειχε την προνοητικοτητα να το κανει αυτο, tough luck.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            geo-f1 last edited by

                            Ναι αλλα με τον Φισικελα αλλαζει το θεμα..Ο Ιταλος παραηταν στα πραγματα οταν πηγε απο την Φ.Ι στην Φερραρι..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • U
                              unicornf1 last edited by

                              Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                              ...
                              ΥΓ. Όσο περνά ο καιρός όλο και περισσότερο πιστεύω ότι η μη επιστροφή του MS δεν σχετίζεται με το σβέρκο του αλλά με την ιδιοσυγκρασία του Γερμανού που δεν θα ανεχόταν να είναι 2 δεύτερα πιο αργός από τον ομόσταβλο του στο grid....

                              Συμφωνώ με το πολύ καλό σκεπτικό σου που ενισχύεται η ορθότητά του μετά και από τις επιδόσεις του Φίσι!

                              Η δική μου πρόταση ( sic εεε !!!) είναι 2 μέρες δοκιμών τον μήνα ή τεσπα 15 μέρες διακοπών διασκορπισμένες ισόποσα μέσα στην σεζόν ...

                              Κάτι νομίζω έλεγε ο Πουρν ότι στις δοκιμές το 1 χιλιόμετρο κοστίζει 600ευρώ.
                              Άρα με αυτό το μέτρο ας ορίσουν οι ομάδες ένα συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων που θα έχει ο κάθε οδηγός στη διάθεσή του για δοκιμές.
                              π.χ. 2000χιλιόμετρα ανά οδηγό σημαίνει ένα συνολικό κόστος:
                              2000χλμ3οδηγούς600ευρώ/χλμ=3.6 εκατομμύρια ευρώ

                              νομίζω είναι η καλύτερη λύση.
                              τώρα το πόσα χιλιόμετρα είναι αρκετά ανά οδηγό δεν ξέρω αλλά ας το αποφασίσουν αυτό οι ομάδες σε συνάρτηση και με το κόστος.
                              Το παραπάνω σενάριο εξασφαλίζει κάποια χιλιόμετρα μέσα στη χρονιά για τον 3ο οδηγό που θα είναι χρήσιμα ειδικά αν χρειαστεί αυτός να αναλάβει δράση. Ακόμα και αν δεν αναλάβει δράση όμως ως οδηγός θα βοηθήσει λίγο στην εξέλιξη του μονοθεσίου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                st-devote last edited by

                                +1

                                να δοθει ένας συγκεκριμένος αριθμός χιλιομέτρων δοκιμών ( ανά ομάδα ) και αυτή να τα διαχειριστεί όπως αυτή θέλει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-dimou last edited by

                                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                  Η λυση ειναι παρα πολυ απλη, δινεις αρκετα χιλιομετρα στον 3ο σου οδηγο τον χειμωνα και μετα τον τοποθετεις στο GP2 ή καπου αλλου με δυνατα μονοθεσια για να παραμεινει ζεστος. Αν η οποια Φεραρι δεν ειχε την προνοητικοτητα να το κανει αυτο, tough luck.

                                  Και ο Grosien και Algesuari που ήταν ενεργοί κατάφεραν πολλά. Εδώ οδηγός εν ενεργεία δεν κατάφερε τίποτα (κάθε μονοθέσιο έχει learning curve) θα το καταφέρουν από το GP2. Το χειμώνα το χρόνο τον έχεις για να εκπαιδεύσεις τους οδηγούς όχι τον δοκιμαστή που αν κάτι συμβεί μπορεί να κ.λπ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Κύριοι η λύση είναι η κατάργηση του συγκεκριμένου περιορισμού. Τα 600 ευρώ το χιλιόμετρο του Πουρναράκη τα ακούω και γελάω γιατί τα 20,000 χιλιόμετρα σήμαιναν 12,000,000 ευρώ που για τα δεδομένα της Φ1 είναι τα happenings της RB στους μισούς αγώνες της season. Η λύση είναι η παλαιά. 3 ημέρες δοκιμών την εβδομάδα πριν από κάθε GP χωρίς περιορισμούς ήτοι 60 ημέρες δοκιμών για 20 αγώνες ή 57 για 19 ή 54 για 18 ή 51 για 17. Αντίστοιχα αύξηση κατά αντίστοιχο ποσοστό των εισπράξεων των ομάδων με το πλήθος των αγώνων με βασικό πλήθος τους 17 ή 18 αγώνες. Πχ. για 17 αγώνες βασικό, χρονιά με 17 αγώνες 100%, με 18 αγώνες 18/17 = 106%, με 19 αγώνες 112%, με 20 αγώνες 118% με 16 αγώνες 94%. Όχι να μας πάει ο Bernie στην Ανταρκτική αλλά τα λεφτά τα ίδια...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      go_for_pole last edited by

                                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                      Και ο Grosien και Algesuari που ήταν ενεργοί κατάφεραν πολλά. Εδώ οδηγός εν ενεργεία δεν κατάφερε τίποτα (κάθε μονοθέσιο έχει learning curve) θα το καταφέρουν από το GP2. Το χειμώνα το χρόνο τον έχεις για να εκπαιδεύσεις τους οδηγούς όχι τον δοκιμαστή που αν κάτι συμβεί μπορεί να κ.λπ.

                                      Ειπα και χιλιομετρα τον χειμωνα και γερο προγραμμα αγωνων στην κανονικη σεζον. Ουτε ο Grosjean, ουτε ο Alguersuari ειχαν παρει σοβαρα χιλιομετρα τον χειμωνα, για την ακριβεια ο Ισπανος δεν ειχε παρει ουτε μετρο σε πιστα. Και ο 3ος οδηγος δεν ειναι μονο δοκιμαστης, ειναι και αντικαταστατης, αν καποια ομαδα δεν το βλεπει ετσι και κρατα σε αυτο το ρολο ενα γεροντι, προβλημα τους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sparticle last edited by

                                        Αν δωθούν μέρες δοκιμών για τους νέους πιλότους, προφανώς μπορεί να πέσουμε στην 'κομπίνα' κάποιων ομάδων να αλλάζουν κάθε μήνα οδηγό για να εκμεταλλεύονται τις δοκιμές για εξέλιξη των μονοθεσίων τους. Και υπάρχουν ομάδες που έχουν και μπάτζετ να το κάνουν αυτό, αλλά και τη διάθεση να παίξουν με τις θέσεις των πιλότων.

                                        Αυτό που ειπώθηκε για τα έξοδα της προβολής των ομάδων νομίζω είναι η ουσία. Τρίχες περιορισμό εξόδων. Η FIA ήθελε περιορισμό δοκιμών, όχι εξόδων. Για να ανοίξει την πόρτα και σε μικρούς να μπούνε μέσα. Έδωσε το παραθυράκι με το διαχύτη και το Δούρειο Ίππο του KERS και χτύπησε το κατεστημένο των μεγάλων ομάδων. Ήταν σα να έλεγε σε όσους τόσα χρόνια το σκέφτονταν να μπούνε στην F1, αλλά φοβούνταν το διασυρμό και τον υψηλό ανταγωνισμό: 'δείτε τι γίνεται... Με μια καλή ιδέα μπορεί να πάρεις και πρωτάθλημα!!'

                                        Brawn, Red Bull, Toyota, McLaren, Ferrari, ακόμα και..Force India διεκδίκησαν ή και πήραν τη νίκη ΣΤΑ ΙΣΑ φέτος και όχι λόγω συνθηκών ή ιδιαιτεροτήτων, τουλάχιστον σε έναν αγώνα

                                        Και του χρόνου θα έχουμε, πόσα ? 26 μονοθέσια ? Να δω τι σόι Μονακό θα δούμε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • U
                                          unicornf1 last edited by

                                          Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                          Και ο Grosien και Algesuari που ήταν ενεργοί κατάφεραν πολλά. Εδώ οδηγός εν ενεργεία δεν κατάφερε τίποτα (κάθε μονοθέσιο έχει learning curve) θα το καταφέρουν από το GP2. Το χειμώνα το χρόνο τον έχεις για να εκπαιδεύσεις τους οδηγούς όχι τον δοκιμαστή που αν κάτι συμβεί μπορεί να κ.λπ.

                                          Ειπα και χιλιομετρα τον χειμωνα και γερο προγραμμα αγωνων στην κανονικη σεζον. Ουτε ο Grosjean, ουτε ο Alguersuari ειχαν παρει σοβαρα χιλιομετρα τον χειμωνα, για την ακριβεια ο Ισπανος δεν ειχε παρει ουτε μετρο σε πιστα. Και ο 3ος οδηγος δεν ειναι μονο δοκιμαστης, ειναι και αντικαταστατης, αν καποια ομαδα δεν το βλεπει ετσι και κρατα σε αυτο το ρολο ενα γεροντι, προβλημα τους.

                                          Ο δοκιμαστής δεν εκπαιδεύεται απλά να ξέρει να οδηγά. Ενίοτε αντικαθιστά κάποιον οδηγό που έτυχε σε ατύχημα εώς ότου αυτός αναρρώσει και άλλοτε τρέχει ώστε να εξελίξει το μονοθέσιο. Με λίγα λόγια τον έχεις να σου εξελίσσει το μονοθέσιο και αν χρειαστεί να αντικαταστήσει κάποιον τότε θα είναι και ετοιμοπόλεμος.

                                          Αν δωθούν μέρες δοκιμών για τους νέους πιλότους, προφανώς μπορεί να πέσουμε στην 'κομπίνα' κάποιων ομάδων να αλλάζουν κάθε μήνα οδηγό για να εκμεταλλεύονται τις δοκιμές για εξέλιξη των μονοθεσίων τους. Και υπάρχουν ομάδες που έχουν και μπάτζετ να το κάνουν αυτό, αλλά και τη διάθεση να παίξουν με τις θέσεις των πιλότων.
                                          ...

                                          Οι μέρες ή τα χιλιόμετρα δοκιμών θα έχουν συγκεκριμένο αριθμό, όπως για παράδειγμα είχαμε φέτος συγκεκριμένο αριθμό κινητήρων. Ο Badoer δεν ήρθε με τους δικούς του 8 κινητήρες, ούτε ο Φίσι, ούτε ο Grosjean, ούτε ο Αlguersuari. Ο καθένας συνέχισε από κει που σταμάτησε ο προκάτοχος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hellenic-tifosi last edited by

                                            Απόσπασμα άρθρου:

                                            Respect. It was a word that kept cropping up in conversation when you spoke to drivers in the paddock over the Japanese Grand Prix weekend.
                                            [...]
                                            Forget your anodyne modern circuits with Ikea-sized car parks for run off areas and fake grass to define the limits of what is and what is not track. Suzuka does it how it used to be done. The grey stuff is the circuit. The rest is not. And that is perhaps why it may now have overtaken Spa as F1's best.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • C
                                              coupeas last edited by

                                              Αυτός που το είπε είχε πολύ ψυχή !
                                              Και κάτι δείχνει ότι τον ενοχλεί κατα βάθος!

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 6 / 6
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr