Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2009 Fuji Television Japanese Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2009 Fuji Television Japanese Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Formula 1
    32
    120
    1000
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      δεν πειράζει μωρέ ας πάρει ένα και ο Μπουτόν να μπει στο πάνθεον των συνταξιούχων με 1 παγκόσμιο όπως τόσοι κ τόσοι (Βιλνέβ, Χιλ, ....Ραϊκόνεν )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zorz last edited by

        Ο χρήστης coupeas έγραψε:
        Απέδειξε ότι έχει παρα πολύ ταλέντο και είναι και σταθερός στην ψυχολογική και οδηγική πίεση.

        Μπράβο του, αλλά ποιά οδηγική πίεση;
        Νίκησε πάλι με τον ίδιο τρόπο όπως και τις προηγούμενες φορές: ξεκίνησε/βγήκε μπροστά και μην τον είδατε τον Σεβαστιανό...
        Δεν μειώνω την επίδοση του, ίσα ίσα είναι πολύ σημαντικό να είσαι ταχύτερος ολοκληρωτικά, δεν έδειξε όμως τίποτα καινούριο. Απεναντίας, αυτό που δεν έχει αποδείξει ακόμα είναι αν μπορεί να τα βγάλει πέρα υπό πίεση, ξεκινώντας από πιο πίσω.

        Για την Toyota πρέπει να ήταν η πρώτη φορά που σε μάχη στρατηγικής όχι μόνο δεν αυτοπυροβολήθηκαν αλλά κέρδισαν κιόλας!

        Τελικά από το ΚΕΡΣ θα μας μείνουν 6-7 κερδισμένες θέσεις στις εκκινήσεις και ένα προσπέρασμα του Κιμι , δηλάδη καμιά 20αριά βαθμοί συνολικά σε όσους το χρησιμοποίησαν. Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που θα το χρησιμοποιήσει του χρόνου εάν έχει το περιθώριο επιλογής .

        Δεν συμφωνώ με την ανάλυση αυτή. Το κέρδος του KERS δεν είναι μόνο στις κερδισμένες θέσεις αλλά και σε όσες έσωσε. Όταν το έχεις, στις εξόδους των κρίσιμων στροφών πατάς το μαγικό κουμπάκι 'turbo boost'

        και ο οδηγός με το συνολικά ταχύτερο μονοθέσιο πίσω σου που κερδίζει χρόνο σε στροφές και φρεναρίσματα τρώει το αγγούρι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • U
          unicornf1 last edited by

          Ο χρήστης zorz έγραψε:

          Απέδειξε ότι έχει παρα πολύ ταλέντο και είναι και σταθερός στην ψυχολογική και οδηγική πίεση.

          Μπράβο του, αλλά ποιά οδηγική πίεση;
          Νίκησε πάλι με τον ίδιο τρόπο όπως και τις προηγούμενες φορές: ξεκίνησε/βγήκε μπροστά και μην τον είδατε τον Σεβαστιανό...
          Δεν μειώνω την επίδοση του, ίσα ίσα είναι πολύ σημαντικό να είσαι ταχύτερος ολοκληρωτικά, δεν έδειξε όμως τίποτα καινούριο. Απεναντίας, αυτό που δεν έχει αποδείξει ακόμα είναι αν μπορεί να τα βγάλει πέρα υπό πίεση, ξεκινώντας από πιο πίσω.

          +1
          Αν του κάτσει κάτι στραβά στην εκκίνηση συνήθως τα θαλασσώνει και χάνει και θέσεις χωρίς να τις ανακτά.
          Αν του κάτσουν όλα τέλεια, τότε είναι ταχύτατος αλλά τότε δε μας δείχνει τις ικανότητές του στο προσπέρασμα...

          Το X-RAY κουμπάκι τι κάνει;
          Από το stepneygate και μετά νομίζω είχαν απαγορευτεί οι σαρώσεις και τα φωτοτυπικά

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sparticle last edited by

            Συμφωνώ για τον Vettel έχει να μάθει πολλά ακόμα και κυρίως να ελέγχει τον ίδιο του τον εαυτό. Λογικό βέβαια να μην έχει την απαιτούμενη ψυχραιμία είναι ακόμα πολύ νέος.

            Απλώς να συμπληρώσω ότι η Red Bull φαίνεται γενικώς να έχει τεράστιο πρόβλημα στο να ακολουθεί μονοθέσια. Το δημιούργημα του Andrian Newey, που για μια ακόμη πίστα απέδειξε πόσο μπροστά είναι αεροδυναμικά με τη σημαντική διαφορά που κέρδιζε χτες στο πρώτο κομμάτι, φαίνεται να επηρεάζεται ιδιαίτερα όταν έχει μπροστά της ακάθαρτη ροή αέρα.

            Είναι πολύ ευαίσθητη αεροδυναμικά. Άρα τόσο ο Vettel όσο και ο Webber έχουν ένα θέμα με το να κολλήσουν και να προσπεράσουν άλλα μονοθέσια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coupeas last edited by

              Aγαπητε Ζορζ όταν έχεις πίσω σου έναν Λουι στα 2,3 δευτερα ,κανει ίδιους χρονους έστω και για μισο αγωνα ,αυτο είναι πίεση.
              Και σε αυτο το επιπεδο οδηγων το να κρατήσεις έναν τετοιο ρυθμο χωρις λαθος χωρις να έχεις την απαραίτητη εμπειρία ειναι και πιεση και επιτυχία.
              Ο Βεττελ ως νεος οδηγος έχει βελτιωθει πολυ μετα αυτον τον αγώνα και πιστεύω οτι θα το παλέψει ως το τελος.
              Οσο για τον Μπρον ,αξιζει συνχαρητηρια μονο και μονο που εστησε τοσο γρηγορα μια ομαδα και κατάφερε να παρει τις πρωτιες ,,και μαλιστα με τον Μπατον που προσωπικα δεν με έχει εντυπωσιάσει ποτε με την αποδοση του.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • U
                unicornf1 last edited by

                Bασικά στη BrawnGP αρκούσε να βρεθεί κάποιος που θα τερματίζει και η νίκη θα ερχόταν μόνη της. Αυτό συνέβει στους πρώτους αγώνες.
                Θα μπορούσε αντί για τον Button να είχε ξεμείνει κάνας Sato (ελέω Honda) και να μιλούσαμε τώρα για τον πρώτο Ιάπωνα πρωταθλητή

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  st-devote last edited by

                  Ο χρήστης zorz έγραψε:

                  Τελικά από το ΚΕΡΣ θα μας μείνουν 6-7 κερδισμένες θέσεις στις εκκινήσεις και ένα προσπέρασμα του Κιμι , δηλάδη καμιά 20αριά βαθμοί συνολικά σε όσους το χρησιμοποίησαν. Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που θα το χρησιμοποιήσει του χρόνου εάν έχει το περιθώριο επιλογής .

                  Δεν συμφωνώ με την ανάλυση αυτή. Το κέρδος του KERS δεν είναι μόνο στις κερδισμένες θέσεις αλλά και σε όσες έσωσε. Όταν το έχεις, στις εξόδους των κρίσιμων στροφών πατάς το μαγικό κουμπάκι 'turbo boost'

                  και ο οδηγός με το συνολικά ταχύτερο μονοθέσιο πίσω σου που κερδίζει χρόνο σε στροφές και φρεναρίσματα τρώει το αγγούρι.

                  ... δεκτή η προσέγγισή σου αλλά θα μου επιτρέψεις να αντιμετωπίζω το ΚΕΡΣ ως 'επιθετικό όπλο για τον κάτοχο του' και όχι ως 'αμυντικό' ( που ενδεχομένως να κατέληξε ).

                  Το ΚΕΡΣ προτάθηκε/παρουσιάστηκε ως 'εξάρτημα' που σου δίνει πλεονέκτημα στο προσπέρασμα που επιχειρείς και όχι ως μέσο άμυνας των υποδεέστερων μονοθεσίων απέναντι στον ανταγωνισμό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kantoniou last edited by

                    Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                    3. Περί Button 2 λόγια. Δεν πιστεύω ότι έχει βαρέσει διάλυση ή ότι η ΜηνΤσιμπάτε έμαθε τίποτα παράξενα κόλπα στο κρεβάτι και το παιδί δεν έχει πόδια να τρέξει. Απλά μιλάμε για πρωτάθλημα φούσκα σε μια χρονιά φούσκα. Ξεκίνησε εξαιρετικά δυνατά (αλλά υπερβολικά δυνατά όμως) λόγω της τεράστιας διαφοράς ταχύτητας της ομάδας του η οποία οφειλόταν στα κόλπα των κανονισμών και όχι στο μαγικό ραβδάκι του Brawn όπως φαντάζονταν πολλοί. Η φούσκα έσκασε και μαζί -αναπόφευκτα- ξεφούσκωσε και ο Button που κάπου εκεί τον πήρε λίγο παραπάνω η κάτω βόλτα σε σχέση με τον Μπαρικέλο. Αυτά για το καλοκαίρι γιατί τώρα τερματίζουν σχεδόν πάντα μαζί. Άρα λοιπόν τίτλος στον Button, χαρτομάντηλα στον Μπαρικέλο και πιπέρι σε όσους νόμισαν ότι ο Brawn ανακάλυψε την σουπερ μαντολίνη.

                    Αυτο για τον Brawn, που το εχω διαβασει και αλλου, δεν το καταλαβαινω. Ειδε ενα κενο στον κανονισμο, πριν αρχισει η σεζον. Το ειδαν και αλλες 2 εταιριες. Οι μεγαλοι κοιμοσαντε τον υπνο του δικαιου. ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΙΠΕ, οτι υπαρχει κενο, να το ξεκαθαρισουν στους κανονισμους. Κοιμοσαντε και παλι. Το εκμεταλλευτηκε και τους πηρε τα σωβρακα στο πρωτο μισο (περιπου) τις σεζον.
                    Δεν ειχε κινητηρα μεχρι τελευταια ωρα, απελυσε το μισο προσωπικο, δεν ειχε βασικο χορηγο, δεν ειχε απο πισω εργοστασιο για να μασαει απειρα φραγκα (με αποτελεσμα ΜΕΔΕΝ, βλ. Τοϊοτα, Honda, ΒMW κτλ). Δεν ξεπουληθηκε στη Virgin στην πρωτη ευκαιρια, αλλα θα κλεισει/εκλεισε το μεγαλο deal με τη ΜΒ την καταλληλη στιγμη.
                    Ακομα και οταν οι αλλοι εφεραν τους διαχυτες, ειναι στους βαθμους και κανει και νικες. Αυτο αλλωστε του αρκει πλεον. Η Red Bull, που πεταει, θα μεινει απο μοτορια, ο Μπρον δεν εχει κανενα λογο πλεον να ρισκαρει για την πρωτια, κοιταει το νταμπλ.

                    Που ηταν η Χοντα, στο σασι τις οποιας βασιστηκε, ολα τα προηγουμενα χρονια; Πότε αλλοτε ξεπεταχτηκε ετσι μια ομαδα; Που ειναι οι αλλοι 2 (Williams, Toyota), που εκμεταλλευτηκαν τον κανονισμο για τους διαχυτες; Γιατι ειναι 'κολπο' να εξαντλεις τον κανονισμο, με υλοποιηση που κριθηκε νομιμη;
                    Αυτο ειναι φουσκα; Τι αλλο πρεπει να κανει δηλαδη, για να πουμε οτι εχει το μαγικο ραβδακι, να γινει σε μια σεζον και χωρις φραγκα, καλυτερος απο Φερραρι, ΜακΛαρεν και λοιπες δημοκρατικες δυναμεις; Ή να μεταμορφωσει τον Ντενις, τον Μπριατορε και τον Τοντ σε γουρουνια;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kantoniou last edited by

                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                      2η θέση για τον JT και την Toyota που σίγουρα θα ήθελαν κάτι καλύτερο ειδικά μέσα στη πίστα της Suzuka.

                      Αυτοι θα ηθελαν, το θεμα ειναι αν μπορουσαν. Ουτε του παπα να μην το πουν.

                      4ος o KR. Βάσει της απόδοσης της Παρασκευής και του Σαββάτου πολύ καλή επίδοση. Σύμφωνα με τα δεδομένα σήμερα όχι και τόσο.

                      • Οι επιδόσεις του Fisichella δείχνουν την παντελή έλλειψη 'balls' από πλευράς μάνατζμεντ της Ferrari. Γνωρίζουν ότι η F60 είναι πολύ δύσκολο αυτοκίνητο αλλά έκαναν πίσω όταν τους κατέκρινε ο τύπος για τον Badoer, αντί να γράψουν τους πάντες στ' @@ τους και να πουν 'αυτός είναι και τέλος'.

                      Κατα τη γνωμη μου ο Ραικονεν κανει φοβερους αγωνες φετος, δεδομενου του αυτοκινητου που εχει. Και, υπο μια εννοια, 'χαιρομαι' που ο Φιζικελα δεν παει καλα, γιατι αποδεικνυεται η αξια των επιδοσεων του Κιμι. Ειναι κριμα που φευγει προωρα, καπως σαν αποτυχημενος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eddie_147 last edited by

                        Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
                        Bασικά στη BrawnGP αρκούσε να βρεθεί κάποιος που θα τερματίζει και η νίκη θα ερχόταν μόνη της. Αυτό συνέβει στους πρώτους αγώνες.
                        Θα μπορούσε αντί για τον Button να είχε ξεμείνει κάνας Sato (ελέω Honda) και να μιλούσαμε τώρα για τον πρώτο Ιάπωνα πρωταθλητή

                        Αν δεις μια ανασκόπηση του 2004 θα δεις γιατί το υπογραμμισμένο απέχει αιώνες από την πραγματικότητα.

                        Οι μεγαλοι κοιμοσαντε τον υπνο του δικαιου.

                        Καμμία αντίρρηση σε αυτό αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. 3 ομάδες ακολούθησαν διαφορετική κατεύθυνση στο θέμα διαχύτη από το σύνολο των ομάδων. Θες κοιμόσαντε, θες έπεσε ψίθυρος στις 3 ομάδες, θες πήραν ρίσκο και τους βγήκε (εγώ το 3ο πιστεύω), πάντως έκατσε μια επιλογή και ήρθε αυτή η τεράστια διαφορά δυναμικότητας.
                        Όπως και το 1998 η McLaren αλλά εκεί δοκιμές επιτρεπόντουσαν κανονικά και ελέω MS ήρθε το πράγμα στα ίσα του πιο νωρίς.

                        Κατα τη γνωμη μου ο Ραικονεν κανει φοβερους αγωνες φετος, δεδομενου του αυτοκινητου που εχει. Και, υπο μια εννοια, 'χαιρομαι' που ο Φιζικελα δεν παει καλα, γιατι αποδεικνυεται η αξια των επιδοσεων του Κιμι. Ειναι κριμα που φευγει προωρα, καπως σαν αποτυχημενος.

                        Το αυτό...

                        Να σημειώσω εδώ τα πολύ σωστά σχόλια του Πουρναράκη ότι του χρόνου η Ferrari θα έχει δίπλα στον Alonso, ένα παραλίγο παγκόσμιο πρωταθλητή, του οποίου ο manager θα είναι ο γιος του πιθανότατα επόμενου προέδρου FIA, και γενικότερα ένα πεισμωμένο άτομο που ήδη άρχισε τις δηλώσεις. Ανυπομονώ πραγματικά να δω τι θα γίνει του χρόνου.
                        Προβλέπω θέαμα επιπέδου ΚΛΑΚ φιλμσ, δηλαδή για όλη την οικογένεια...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • U
                          unicornf1 last edited by

                          Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                          Bασικά στη BrawnGP αρκούσε να βρεθεί κάποιος που θα τερματίζει και η νίκη θα ερχόταν μόνη της. Αυτό συνέβει στους πρώτους αγώνες.
                          Θα μπορούσε αντί για τον Button να είχε ξεμείνει κάνας Sato (ελέω Honda) και να μιλούσαμε τώρα για τον πρώτο Ιάπωνα πρωταθλητή

                          Αν δεις μια ανασκόπηση του 2004 θα δεις γιατί το υπογραμμισμένο απέχει αιώνες από την πραγματικότητα.
                          ...

                          Αναφέρεσαι στην καταπληκτική πορεία του Button ή στον καμικάζι Sato;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sparticle last edited by

                            Ντάξει μην τα ισοπεδώνουμε, ο Button δεν είναι τυχαίος πιλότος. Απλώς αυτό απέχει πολύ απ' το να τον χαρακτηρίσουμε ως πιλότο με στόφα πρωταθλητή, ή αυτόν ο οποίος κέρδισε τον τίτλο με τη μαγκιά του.

                            Στα θετικά του μες στη σεζόν, σίγουρα η σταθερότητά του όταν το μονοθέσιο δούλευε ρολόι, το γεγονός ότι τότε ήταν πάντα ένα δέκατο ή και παραπάνω μπροστά απ' τον Μπαρικέλο και επίσης τα φαινομενικά όχι και τόσο σημαντικά προσπεράσματα που έκανε 3-4 φορές στους πρώτους γύρους των αγώνων, που ωστόσο στη συνέχεια και με τη στρατηγική των ομάδων μέσα στον αγώνα, ήταν πολύ πολύ σημαντικά και του εξασφαλίζανε και άλλες θέσεις (κάτι που δείχνει πόσο 'διαβασμένος' ήταν και το πού έπρεπε να ρισκάρει και ποιοι ήταν οι πραγματικοί του αντίπαλοι στην πίστα. 'Ιδιαίτερο' πριν τον αγώνα με τον Ross Brawn την κόβω τη δουλειά..!)

                            Στα αρνητικά του φυσικά, το γεγονός ότι μετά τις 6 νίκες του βρίσκεται ΣΤΑΘΕΡΑ πίσω απ' τον Μπαρικέλο, έστω και για λίγο. Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι ο Βραζιλιάνος είναι ικανότερος να παίρνει αποτελέσματα όταν το μονοθέσιο δεν λειτουργεί καλά. Ωστόσο, υπάρχει και ο αντίλογος που λέει πως αν ο Μπάτον συνέχιζε να είναι 1-2 δέκατα πιο γρήγορος απ' τον Μπαρικέλο όπως στην αρχή της σεζόν, τότε δεν θα έπαιρνε την 8η ή την 9η ή την 10η θέση στις δοκιμές, αλλά θα ήταν βάθρο ή κοντά σε αυτό σε κατατακτήριες. Που και λόγω Brawn ( = όλα πηγαίνουν ρολόι στο 99% των αγώνων) θα ήταν βάθρο σε κάθε αγώνα. Και πιθανότατα να είχε καθαρίσει το πρωτάθλημα απ' τον καλοκαίρι.

                            Αυτό, μαζί με την ψυχραιμία που δείχνει ένας πιλότος όταν βρίσκεται κάτω από αφόρητη πίεση, είναι πιστεύω και η διαφορά ενός 'καλού', ή 'γρήγορου' πιλότου, από έναν πιλότο με στόφα πρωταθλητή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              eddie_147 last edited by

                              Στο καταπληκτικό -όντως- πρωτάθλημα που έκανε ο Button αναφερόμουν.
                              Η περίπτωση του κοκκινοτρίχη είναι ιδιάζουσα. Ο άνθρωπος για φέτος δεν ήξερε αν θα έχει τιμόνι να οδηγήσει και βρέθηκε ξαφνικά να ρολάρει προς τον τίτλο, καθαρίζοντας τον ένα μετά τον άλλο αγώνες.
                              Νομίζω ότι η έκπληξη για τον ίδιο ήταν μεγαλύτερη από τη δική μας που βλέπαμε απανωτές νίκες από μια Brawn Mercedes. Η πτώση στην απόδοση του έχει να κάνει με την μείωση στην διαφορά δυναμικότητας του μονοθεσίου η οποία όντως φαίνεται να επηρέασε λιγότερο τον Μπαρικέλο.
                              Ούτε ο Alonso θα έπαιρνε 2 τίτλους αν η Renault δεν του προσέφερε ένα κορυφαίο μονοθέσιο, ούτε φυσικά ο Σουμάχερ θα κατόρθωνε την ταληρούμπα τίτλων αν η Ferrari δεν ετοίμαζε κάτι λιγότερο από κορυφαίο μονοθέσιο ως και ιπτάμενο χαλί (2002-2004). Λοιπές συζητήσεις και αναλύσεις για το αν στις κόκκινες τρίχες της μάπας του υπάρχει DNA πρωταθλητή ή όχι ανάγονται σε κουβέντα περί κλωτσοπατινάδας και σε συγκρίσεις επιπέδου Μπεκενμπάουερ VS Μπέικιν πάουντερ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                phaethon last edited by

                                Sorry guys, αλλά ο Jenson δεν τίθεται σε σύγκριση με οδηγούς προηγούμενων ετών, αλλά κρίνεται με βάση το φετεινό πρωτάθλημα. Μπορεί να έκανε μόνο το πρώτο κομμάτι εξαιρετικό, αλλά αν σκορπούσαμε τις επιδόσεις αυτές μέσα στη χρονιά θα μας φαινόταν καλύτερα.

                                Bottom Line, δε μας θάμπωσε ο Button, αλλά δε βλέπω κανέναν άλλο τρομερά άξιο φέτος. Ειδικά αν κάνει δύο καλούς αγώνες σε Βραζιλία και Abu Dhabi, θα δικαιολογήσει απόλυτα τον τίτλο του, πάντα συγκριτικά με το φετεινό ανταγωνισμό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ναι δεν «αξίζει» το πρωτάθλημα φέτος ο Μπάτον και το άξιζε το 2007 ο Ραικόνεν... Μια χαρά το αξίζει. Μην το ξεφτιλίζουμε σαν το ποδόσφαιρο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    karagounis last edited by

                                    o αστειος μπεκρης ουτε για πλακα δεν θα επερνε το πρωταθλημα του 07 αν δεν ειχαν γινει ολα μπουρδελο με το stepneygate. Ο Μπατον περνει εναν καθαρο τιτλο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      a-viper7 last edited by

                                      Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
                                      o αστειος μπεκρης

                                      Όνομα και πράμα... Παράδοση στην κωλοτούμπα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        st-devote last edited by

                                        ... ο Μπάτον για να παρει το πρωταθλημα είχε να κερδίσει τον Ρουμπενς και το Φεττελ ...

                                        Τσ τσ .... μεγάλη δουλεια .

                                        Το ανησυχητικό είναι ότι στην τελική σούμα θα δούμε οτι ο 'μονόφθαλος' Μπάτον ήταν καλυτερος των υπολοίπων 'τυφλών'. Ο καλύτερος συνδυασμός θα πάρει και φέτος το πρωτάθλημα απλά δεν είδαμε κάτι που να δικαιολογεί το τιτάνιο τίτλο που θα τον ακολουθεί (Παγκόσμιος Πρωταθλητης Φορμουλα ένα ).
                                        Μας ενοχλεί το γεγονός ότι το θέμα του διαχύτη έδωσε ουσιαστικά πρωταθλητή. Δεν είδαμε ΤΟ μονοθέσιο. Ειδαμε ένα μονοθέσιο με μια διαφορετική ερμηνεία σε έναν κανονισμό. Όταν αυτη η ερμηνεια ενσωματωθηκε και από όσους - τους όποιους πλέον - είχαν την διάθεση να χτυπησουν το πρωτάθλημα δεν ειδαμε κάτι αξιόλογο.

                                        Αυτό που με τρελαίνει είναι ότι - ενδεχομένως - τον φετινό πρωταθλητή τον καθόρισαν μια χούφτα Μαλαισιανοί αγωνοδίκες

                                        Βέβαια έχουμε αρχίσει να αποκτούμε ανοσία.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          karagounis last edited by

                                          Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

                                          o αστειος μπεκρης

                                          Όνομα και πράμα... Παράδοση στην κωλοτούμπα...

                                          δηλαδη οφειλουμε να υμνουμε επ'απειρον εναν οδηγο που προκαλει υπνηλια στους περισσοτερους;

                                          Εξαλλου το πρωταθλημα του 07 υπο φυσιολογικες συνθηκες, δεν θα το κερδιζε ποτε (και δεν νομιζω να αμφιβαλλει κανεις εκει).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            a-viper7 last edited by

                                            Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:

                                            o αστειος μπεκρης

                                            Όνομα και πράμα... Παράδοση στην κωλοτούμπα...

                                            δηλαδη οφειλουμε να υμνουμε επ'απειρον εναν οδηγο που προκαλει υπνηλια στους περισσοτερους;

                                            Εξαλλου το πρωταθλημα του 07 υπο φυσιολογικες συνθηκες, δεν θα το κερδιζε ποτε (και δεν νομιζω να αμφιβαλλει κανεις εκει).

                                            Όχι, αλλά ΑΝ τον υπνούμε όταν σηκώνει το τσιγκάκι δεν γίνεται να τον απαξιώνουμε όταν την κάνει για αλλού. Αλλιώς κωλοτουμπιάζουμε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr