-
άποψη μου είναι, ότι 'ΣΗΜΕΡΑ' δεν αγοράζεις αυτοκίνητο με βάση την αξία μεταπώλησης.
αν σκέπτεσαι να το δώσεις σύντομα .... όποιο και να πάρεις νοίκιασε το !!! !!!! -
Αναρωτιέμαι μήπως το δίλημμα θα έπρεπε να είναι κάπως αλλιώς ... πιο 'ορθόδοξο'.
Sedan εκδόσεις Octavia (ιδίως το RS) με Insignia ή SW εκδόσεις με ένα συν την τετρακίνηση του Scout!
Ισως να μην είμαι ο αντικειμενικότερος αφού είμαι ένα βήμα (μάλλον) πριν την αγορά του Scout αλλά με το σκεπτικό και την επιλογή του Arkady θα προτιμούσα ακόμα και για αισθητικούς λόγους το Insignia SW από το sedan ή εναλλακτικά το 5θυρο που έχει και την πρακτικότητα της 5ης πόρτας αλλά και ωραιότερο προφίλ από το 4θυρο! -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
άποψη μου είναι, ότι 'ΣΗΜΕΡΑ' δεν αγοράζεις αυτοκίνητο με βάση την αξία μεταπώλησης.Αυτή είναι η δική σου άποψη.
Κατά την δική μου άποψη, αν δεν είσαι 80+ ή εξαιρετικά υψηλών οικονομικών δυνατοτήτων, το αυτοκίνητο που αγοράζεις ΣΗΜΕΡΑ αποτελεί προκαταβολή για το αυτοκίνητο που θα αγοράσεις ΑΥΡΙΟ. Και με τον όρο αύριο εννοώ περίπου μια περίοδο 7-8 χρόνων, που το αμάξι έχει ουσιαστικά κάνει τον κύκλο του.
Αν διάβασες απο την αρχή τα posts μου θα διαπίστωσες ότι έχω ένα Stilo 1,600 του 2002 που κανένας έμπορος δεν το παίρνει ανταλλαγή.Αν δεν υπήρχε η απόσυρση, θα έπρεπε να το πάω για παλιοσίδερα προκειμένου να μην πληρώνω τέλη για 2 αυτοκίνητα.Σε αντίθεση, το Corsa 1,400 της γυναίκας μου που είναι 2002 μοντέλο και αυτό, το παίρνουν 3,500€-4,000€. Εμένα λοιπόν αυτά τα 3,500€-4,000€ δεν μου περισσεύουν, οπότε την μεταπώληση την λαμβάνω σοβαρά υπόψιν μου.
Αν εσένα σου περισσεύουν με γεια σου και χαρά σου.
Και βέβαια κανένας δεν έχει κρυστάλλινη σφαίρα για να ξέρει τι επιφυλάσσει το μέλλον, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το αγνοούμε πλήρως.αν σκέπτεσαι να το δώσεις σύντομα .... όποιο και να πάρεις νοίκιασε το !!! !!!!
Αυτό να υποθέσω ότι είναι απόπειρα χιούμορ?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αναρωτιέμαι μήπως το δίλημμα θα έπρεπε να είναι κάπως αλλιώς ... πιο 'ορθόδοξο'.
Sedan εκδόσεις Octavia (ιδίως το RS) με Insignia ή SW εκδόσεις με ένα συν την τετρακίνηση του Scout!
Ισως να μην είμαι ο αντικειμενικότερος αφού είμαι ένα βήμα (μάλλον) πριν την αγορά του Scout αλλά με το σκεπτικό και την επιλογή του Arkady θα προτιμούσα ακόμα και για αισθητικούς λόγους το Insignia SW από το sedan ή εναλλακτικά το 5θυρο που έχει και την πρακτικότητα της 5ης πόρτας αλλά και ωραιότερο προφίλ από το 4θυρο!Το RS δεν θεωρώ ότι είναι 'ορθόδοξη' επιλογή για οικογενειάρχη με παιδί,καροτσάκια και όλα τα συναφή. Το Octavia Sedan το θεωρώ πολύ συντηρητικό,οπότε προτιμώ το Insignia χωρίς δεύτερη σκέψη.
Το Insignia SW το θεωρώ πολύ ιδιαίτερο και μου αρέσει πάρα πολύ (μου θυμίζει Q7 σε σμίκρυνση, ιδιαίτερα ο 'κώλος' του) αλλά θεωρώ ότι δεν θα δίνεται με τίποτα στο μέλλον. Παρόλα αυτά αν βρεθώ σε κατάσταση όπου κυριαρχήσει το συναίσθημα έναντι της λογικής, μπορεί και να το χτυπήσω...
-
Να ξερεις κατι αμα θελεις να κρατησεις τοσο πολυ ενα αμαξι δεν θα δεις την αξια μεταπωλησης γιατι αμα κρατησεις ενα αμαξι 7-8 χρονια θα το δωσεις για αποσυρση.Αρα στην αποσυρση θα σε συμφερει παραπανω το scout με τον μεγαλυτερο κυβισμο.Επισης λες πως θα φορτωνεις το αμαξι με παπουδες παιδακια κτλ.Πιστευω το πιο ανοιχτοχωρο scout θα ειναι οτι πρεπει για τις εκδρομες σου και σε θεματα χωρου αλλα και σε θεματα ανεσης.Τωρα εσυ κανε οτι θες αλλα αμα ειναι να το κρατησεις για τοσο scout δαγκωτο.
-
Άσε το μέλλον και κοίτα το παρόν. Τί σε φτιάχνει τώρα. Μετά από 7 - 8 χρόνια δεν ξερεις αν θα είσαι εδώ ή θα έχουμε μεταναστεύσει
Μην αγχώνεσαι με το μέλλονζήσε το παρόν
-
αυτά τα 3.000€ που πιάνει σήμερα το οπελ, μάλλον τα είχες πληρώσει στην αρχή αφού θα ήταν και πιο ακριβό από το φιάτ. Τα 7-8 χρόνια κατοχής αυτοκινήτου στο μέλλον, μάλλον θα είναι τόσα πολλά, που πάλι κανένας δεν θα το αγοράζει .....
1.ή αλλάζεις κάθε 3χρόνια όχημα (αν μπορείς, εγώ δεν μπορώ) .....
2.ή αλλάζεις με κάθε απόσυρση
3.ή αν θες να αλλάξεις στα 7-10 χρόνια, όταν ακούς την τιμή, λες καλύτερα να του βάλω φωτιά.όχι δεν είναι απόπειρα χιούμορ .... ίσως μια χρονομίσθωση να συμφέρει τελικά, γιατί δεν δεσμεύεις αρχικό κεφάλαιο και έχεις την ευελιξία, σε αλλαγές τις αγοράς αυτοκινήτου και των αναγκών σου που μπορεί να αλλάζουν.
σίγουρα υπάρχουν πιο εμπορικά και μη μοντέλα .... αλλά να επιλέξω κάτι που δεν με γεμίζει για να μπορώ να το σπρώξω πιο εύκολα δεν θα το έκανα.
-
Post ολο σημασια μας εριξε ο Κωστης! Αλλα κατσε φιλε Arkady οταν αγοραζεις ενα τετοιο αμαξι και λες θα το κρατησω τοσο δε συμφερει να παρεις αυτο που θα σε βολευει παραπανω??Να ξερεις κατι.Εμενα ο πατερας μου ετσι με το focus ποσες φορες εχει πει να ειχε παραπανω χωρους το αμαξι να βαζαμε παραπανω πραγματα και ειμαστε 3 ατομα!Φαντασου εσυ θα το φορτωνεις θα κανεις θα βαζεις μεσα γεροντια πιστευω πιο ανετο θα ειναι το scout.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Να ξερεις κατι αμα θελεις να κρατησεις τοσο πολυ ενα αμαξι δεν θα δεις την αξια μεταπωλησης γιατι αμα κρατησεις ενα αμαξι 7-8 χρονια θα το δωσεις για αποσυρση.Αρα στην αποσυρση θα σε συμφερει παραπανω το scout με τον μεγαλυτερο κυβισμο.Αγαπητέ Γιώργο, τα γραφόμενα σου βασίζονται στο μέτρο της απόσυρσης όπως ισχύει σήμερα.
Μετά απο 7-8 χρόνια η απόσυρση μπορεί να μην ισχύει, ή να μην σχετίζεται με τα κυβικά, ή,ή,ή και πάει λέγοντας.
Απο που προκύπτει ότι ένα αμάξι μετά απο 7-8 χρόνια πάει για απόσυρση δηλαδή για πέταμα?
Ξέρεις πόσοι άνθρωποι ψάχνουν ένα οικονομικό αμάξι 7ετίας,8ετίας είτε γιατί δεν έχουν μεγαλύτερη οικονομική δυνατότητα, είτε γιατί είναι πχ φοιτητές και θέλουν ένα παλιό αμαξάκι να κάνουν την δουλειά τους, είτε γιατί θέλουν ένα δεύτερο να μεταφέρουν πράγματα και να μην χαλάσουν το βασικό τους αμάξι και πάει λέγοντας. Τα παραδείγματα είναι άπειρα.
Επομένως τα αμάξια μετά απο 7-8 χρόνια δεν πάνε απαραίτητα για πέταμα αλλά δίνουν και μια υποτυπώδη μεταπώληση.
Άλλοι το λαμβάνουν υπόψιν τους σαν κριτήριο αγοράς και άλλοι όχι. Εγώ απλά ανήκω στην 1η κατηγορία.Επισης λες πως θα φορτωνεις το αμαξι με παπουδες παιδακια κτλ.Πιστευω το πιο ανοιχτοχωρο scout θα ειναι οτι πρεπει για τις εκδρομες σου και σε θεματα χωρου αλλα και σε θεματα ανεσης.Τωρα εσυ κανε οτι θες αλλα αμα ειναι να το κρατησεις για τοσο scout δαγκωτο.
Το πιστεύω ότι ίσως το Scout να είναι λίγο πιο κοντά στις ανάγκες μου, αλλά το παρωχημένο εσωτερικό και την πιθανότητα να τραβήξω τα ίδια με το Stilo, δεν τα καταπίνω με τίποτα. Οπότε 99% θα καταλήξω στο Insignia.
-
Ρε παιδια ενα + εχει μονο το skoda, το χωρο αποσκευων σε ολα τα αλλα ο ανθρωπος ειπε insignia. Δηλαδη καροτσακια δεν χωρανε στο insignia? Εσυ αγοραζετε αυτοκινητο μονο για τον κινητηρα 'η μονο για τα φρενα 'η μονο για τον χωρο αποσκευων? 'Η κοιτατε να τα εχει ολα και οχι ολα κοντα σε αυτα που θελετε? Για παραδειγμα ο χωρος αποσκευων του opel δεν ειναι σαν του matiz, αρα ο μονος συμβιβασμος που βλεπω οτι μπορει να γινει στο insignia ειναι αυτο, ομως στο skoda εχει αλλα υποκειμενικα μειονεκτηματα που χρειαζεται μεγαλυτερος συμβιβασμος απο οτι το opel.
-
Ναι αλλα οπως ανεφερες ενα φοιτητης καποιος που θελει να παρει καποιο παλιο αμαξι επειδη δεν εχει λεφτα δεν θα παει να αγορασει τουρμπο αλλα θα παρει ενα ατμοσφαιρικο.Π.Χ. Ενα auris ενα focus κατι που δεν καιει και δεν εχει και κοστος συντηρησης.Εχω δει πολλα παλια τουρμπατα ξερω γω που επειδη δεν εχουν αρκετα χρηματα για συντηρηση λενε δε δουλευει το ενα δε δουλευει το αλλο.Δεν ειναι και τοσο βολικο να εχεις τουρμπατο για οικονομια αλλα βολικο ειναι ενα ατμοσφαιρατο που δε θα καιει θα πηγαινει ικανοποιητικα και θα εισαι και ωραιος μεσα.Καταλαβες??Γενικα εγω πιστευω πως αγοραζουμε τωρα καινουρια με τουρμπο και μετα θα μας μεινουν σε τιποτα παλιοχωραφα και θα λεμε μια μερα αγορασαμε μια αμαξαρα και μετα δε μπορουσαμε να την πουλησουμε.Η δες αυτο.Βλεπεις ετσι saab 9-5 διλιτρο τουρμπο με 10.000Ε 10ετιας αμαξι γεματο απο εξοπλισμο και κανεις δεν το αγοραζει.Πιστευω πως στο μελλον θα αγοραζονται αμαξια τα οποια θα ειναι πιο απλα στη λειτουργεια επειδη εχουν χαμηλωτερο κοστος συντηρησης.Γιαυτο αμα το δουμε ετσι παρε ενα insignia 1.8 ατμοσφαιρατο και θα το πουλησεις και ανετα μετα.
-
Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
ομως στο skoda εχει αλλα υποκειμενικα μειονεκτηματα που χρειαζεται μεγαλυτερος συμβιβασμος απο οτι το opel.Όπως
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
ομως στο skoda εχει αλλα υποκειμενικα μειονεκτηματα που χρειαζεται μεγαλυτερος συμβιβασμος απο οτι το opel.
Όπως
Οπως ισχυριζεται ο φιλος λεει το Εσωτερικο δεν του αρεσει ειναι αρκετα συντηρικλα.Εμενα μου φαινεται κλασσικο Γερμανικο εσωτερικο.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
ομως στο skoda εχει αλλα υποκειμενικα μειονεκτηματα που χρειαζεται μεγαλυτερος συμβιβασμος απο οτι το opel.
Όπως
Εμφανιση μεσα/εξω, με βαση τα γουστα του φιλου που τα ιδια εχω και γω!
-
Περί ορέξεως....πάσο.
-
Arkady, εφοσον σου αρεσει εσενα το Insignia δεν τιθεται θεμα.Καλοριζικο και καλα χιλιομετρα.
Το θεμα ειναι οτι εσυ θα το πληρωσεις εσυ θα το οδηγεις εσενα θα πρεπει να ικανοποιει.Δυο κουβεντες στο θεμα 'μεταπωληση' ομως αν επιτρεπεις.
Θα πρεπει να γινει κατανοητο οτι πλεον το αυτοκινητο ειναι καθαρα καταναλωτικο προϊον.
Και σαν τετοιο θα πρεπει να αντιμετωπιζεται.
Σιγουρα εχεις αγορασει ενα ψυγειο ή μια τηλεοραση.
Σε ποιο απο αυτα τα προϊοντα κοιταξες ποσο μπορεις να τα πουλησεις??Σε κανενα υποθετω.Αντιθετα κοιταξες ποιο μοντελο θα καλυπτει καλυτερα τις αναγκες σου για καποια χρονια.
Δυστυχως ή ευτυχως ετσι γινεται και με τα αυτοκινητα σε ολη την Ευρωπη και σε μεγαλο βαθμο πλεον και στη πατριδα μας.
Το γιατι ειναι προφανες.Ειναι πολυ σημαντικοτερο για την οικονομια η παραγωγη καινουριων αυτοκινητων παρα η εμπορια μεταχειρισμενων.Και οσο λιγοστευουν οι αγοραστες για πρωτη φορα αυτοκινητων τοσο θα μεγαλωνουν τα αντικινητρα για τη μακροχρονια κατοχη αυτοκινητων.
Η προσφατη κριση αυτο ακριβως κατεδειξε με τον καλυτερο τροπο.Ειδικα στη Γερμανια δε μπορεις να φανταστεις τι αυτοκινητα 5-7 ετων πηγαν στη πρεσσα.Σε κανενα δε περισσευουν τα 3-4 χιλιαδες ευρω που λες.Εχε ομως υποψιν σου οτι και το Corsa και το Stilo αγοραστηκαν σε καποια αλλη εποχη που τουλαχιστον στη χωρα μας δεν ειχε συρρικνωθει τοσο πολυ η αντιληψη αγορα αυτοκινητου=επενδυση.Οσο περναει ο καιρος η μεταπωλητικη αξια των αυτοκινητων θα μετραει κατα τα δυο τρια πρωτα χρονια απο την αποκτηση του.Μετα ολα θα πανε στη πρεσσα για την ιδια ακριβως τιμη:Ψιχουλα.
Ειναι ο μοναδικος τροπος οπως ειπα να κινειται ενας απο τους βασικοτερους τομεις της παγκοσμιας οικονομιας, ο τομεας της αυτοκινητοβιομηχανιας.Γιαυτο και οι εταιρειες εχουν ριξει σημαντικα τις τιμες, και οι κυβερνησεις εχουν ριξει δασμους και φορους.
Ποσους μισθους επι παραδειγματι ηθελες εσυ για να αγορασεις το Stilo και ποσους μισθους θελεις σημερα για να αγορασεις το σαφως καλυτερο, ασφαλεστερο, οικονομικοτερο και ποιοτικοτερο αντιστοιχο Bravo??Για ολα τα παραπανω καλοριζικο το Insignia και κοιταξε να το ευχαριστηθεις οσο περισσοτερο μπορεις εσυ και η οικογενεια σου χωρις να σκεφτεσαι στιγμη το ποσο και αν θα το πουλησεις.
Ετσι κι αλλιως την ιδια τυχη θα εχουν με το εταιρον ημισυ του προβληματισμου σου το Scout δηλαδη, και στο ιδιο μερος θα καταληξουν:
ΣΤΗ ΠΡΕΣΣΑ!
ΤΗ -
Ενταξει υπερβολες... αν ηταν ετσι σε μια μαντρα το octavia θα εκανε το ιδιο με μια c180 αφου και τα 2θα πανε για παλιοσιδερα. Βεβαια θα μου πειτε τι πας και συγκρινεις, τα συγκρινω αυτα για να δειτε οτι καθε μαρκα αξιζει και διαφορετικα και επισης ολα πουλιουνται και ολα αγοραζονται.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Arkady, εφοσον σου αρεσει εσενα το Insignia δεν τιθεται θεμα.Καλοριζικο και καλα χιλιομετρα.
Το θεμα ειναι οτι εσυ θα το πληρωσεις εσυ θα το οδηγεις εσενα θα πρεπει να ικανοποιει.Δυο κουβεντες στο θεμα 'μεταπωληση' ομως αν επιτρεπεις.
Θα πρεπει να γινει κατανοητο οτι πλεον το αυτοκινητο ειναι καθαρα καταναλωτικο προϊον.
Και σαν τετοιο θα πρεπει να αντιμετωπιζεται.
Σιγουρα εχεις αγορασει ενα ψυγειο ή μια τηλεοραση.
Σε ποιο απο αυτα τα προϊοντα κοιταξες ποσο μπορεις να τα πουλησεις??Σε κανενα υποθετω.Αντιθετα κοιταξες ποιο μοντελο θα καλυπτει καλυτερα τις αναγκες σου για καποια χρονια.
Δυστυχως ή ευτυχως ετσι γινεται και με τα αυτοκινητα σε ολη την Ευρωπη και σε μεγαλο βαθμο πλεον και στη πατριδα μας.
Το γιατι ειναι προφανες.Ειναι πολυ σημαντικοτερο για την οικονομια η παραγωγη καινουριων αυτοκινητων παρα η εμπορια μεταχειρισμενων.Και οσο λιγοστευουν οι αγοραστες για πρωτη φορα αυτοκινητων τοσο θα μεγαλωνουν τα αντικινητρα για τη μακροχρονια κατοχη αυτοκινητων.
Η προσφατη κριση αυτο ακριβως κατεδειξε με τον καλυτερο τροπο.Ειδικα στη Γερμανια δε μπορεις να φανταστεις τι αυτοκινητα 5-7 ετων πηγαν στη πρεσσα.Σε κανενα δε περισσευουν τα 3-4 χιλιαδες ευρω που λες.Εχε ομως υποψιν σου οτι και το Corsa και το Stilo αγοραστηκαν σε καποια αλλη εποχη που τουλαχιστον στη χωρα μας δεν ειχε συρρικνωθει τοσο πολυ η αντιληψη αγορα αυτοκινητου=επενδυση.Οσο περναει ο καιρος η μεταπωλητικη αξια των αυτοκινητων θα μετραει κατα τα δυο τρια πρωτα χρονια απο την αποκτηση του.Μετα ολα θα πανε στη πρεσσα για την ιδια ακριβως τιμη:Ψιχουλα.
Ειναι ο μοναδικος τροπος οπως ειπα να κινειται ενας απο τους βασικοτερους τομεις της παγκοσμιας οικονομιας, ο τομεας της αυτοκινητοβιομηχανιας.Γιαυτο και οι εταιρειες εχουν ριξει σημαντικα τις τιμες, και οι κυβερνησεις εχουν ριξει δασμους και φορους.
Ποσους μισθους επι παραδειγματι ηθελες εσυ για να αγορασεις το Stilo και ποσους μισθους θελεις σημερα για να αγορασεις το σαφως καλυτερο, ασφαλεστερο, οικονομικοτερο και ποιοτικοτερο αντιστοιχο Bravo??Για ολα τα παραπανω καλοριζικο το Insignia και κοιταξε να το ευχαριστηθεις οσο περισσοτερο μπορεις εσυ και η οικογενεια σου χωρις να σκεφτεσαι στιγμη το ποσο και αν θα το πουλησεις.
Ετσι κι αλλιως την ιδια τυχη θα εχουν με το εταιρον ημισυ του προβληματισμου σου το Scout δηλαδη, και στο ιδιο μερος θα καταληξουν:
ΣΤΗ ΠΡΕΣΣΑ!
ΤΗσυμφωνώ με τον φίλο και επίσης πολύ ωραία διατυπωμένη δημοσίευση ..
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
αυτά τα 3.000€ που πιάνει σήμερα το οπελ, μάλλον τα είχες πληρώσει στην αρχή αφού θα ήταν και πιο ακριβό από το φιάτ. Τα 7-8 χρόνια κατοχής αυτοκινήτου στο μέλλον, μάλλον θα είναι τόσα πολλά, που πάλι κανένας δεν θα το αγοράζει .....1.ή αλλάζεις κάθε 3χρόνια όχημα (αν μπορείς, εγώ δεν μπορώ) .....
2.ή αλλάζεις με κάθε απόσυρση
3.ή αν θες να αλλάξεις στα 7-10 χρόνια, όταν ακούς την τιμή, λες καλύτερα να του βάλω φωτιά.όχι δεν είναι απόπειρα χιούμορ .... ίσως μια χρονομίσθωση να συμφέρει τελικά, γιατί δεν δεσμεύεις αρχικό κεφάλαιο και έχεις την ευελιξία, σε αλλαγές τις αγοράς αυτοκινήτου και των αναγκών σου που μπορεί να αλλάζουν.
σίγουρα υπάρχουν πιο εμπορικά και μη μοντέλα .... αλλά να επιλέξω κάτι που δεν με γεμίζει για να μπορώ να το σπρώξω πιο εύκολα δεν θα το έκανα.
Για την ακρίβεια, το Stilo ήταν ακριβότερο απο το Corsa της γυναίκας μου.
Αν θυμάμαι καλά το Stilo έκανε 15,100€ ενώ το Corsa 13,000€.Κάθε 3 χρόνια δεν μπορώ να αλλάζω όχημα, όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών φαντάζομαι. Χρονομίσθωση δεν έχω την δυνατότητα να κάνω λόγω του ότι δεν έχω εππαγγελματικό ΑΦΜ ή εταιρεία.
Προφανώς δεν εννοώ ότι θα αγόραζα ένα μοντέλο που δεν μου αρέσει και δεν συνάδει με τις ανάγκες μου, απλώς και μόνο λόγω μεταπωλητικής αξίας.Κάτι τέτοιο θα ήταν βλακώδες.
Στο θέμα της μεταπώλησης νομίζω ότι έχει παρεξηγηθεί η αποψή μου.
Δεν θέλω να πω ότι μετά απο 7-8 χρόνια το Insignia μπορεί να αξίζει πχ 8,000€ ενώ το Scout 6,000€, οπότε πάω να κερδίσω αυτά τα 2,000€ επιπλέον.
Απλά όπως το Stilo σήμερα δεν μου το παίρνουν ΚΑΘΟΛΟΥ ως ανταλλαγή, φοβάμαι μήπως το ίδιο συμβεί μελλοντικά και με το Scout λόγω του ότι είναι ένα αμάξι με αρκετά μείον για την μεταπώληση σε Ελλάδα (SW αμάξωμα, σνομπάρισμα της μάρκας απο μεγάλη μερίδα καταναλωτών, 4κίνηση κλπ).Οπότε τα πχ 6,000€ που θα χάσω, τα υπολογίζω και πολύ μάλιστα.Εν πάση περιπτώσει,ο καθένας έχει τις δικές του αντιλήψεις ως προς το θέμα της μεταπώλησης.
Προσωπικά θεωρώ την μεταπώληση ως ένα παράγοντα που πρέπει να προσμετράται, ως κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου.Ωστόσο η βαρύτητα που δίνει κανείς σε αυτόν τον παράγονται, έγκειται καθαρά σε αυστηρά προσωπικά κριτήρια. -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Δυο κουβεντες στο θεμα 'μεταπωληση' ομως αν επιτρεπεις.
Θα πρεπει να γινει κατανοητο οτι πλεον το αυτοκινητο ειναι καθαρα καταναλωτικο προϊον.
Και σαν τετοιο θα πρεπει να αντιμετωπιζεται.
Σιγουρα εχεις αγορασει ενα ψυγειο ή μια τηλεοραση.
Σε ποιο απο αυτα τα προϊοντα κοιταξες ποσο μπορεις να τα πουλησεις??Σε κανενα υποθετω.Αντιθετα κοιταξες ποιο μοντελο θα καλυπτει καλυτερα τις αναγκες σου για καποια χρονια.
Δυστυχως ή ευτυχως ετσι γινεται και με τα αυτοκινητα σε ολη την Ευρωπη και σε μεγαλο βαθμο πλεον και στη πατριδα μας.Φίλε 888888, αναμφισβήτητα το αυτοκίνητο τα τελευταία χρόνια, έχει γίνει σαφέστερα πιο προσιτό απ'ότι πχ 15 χρόνια πριν. Πλέον η γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων έχει διευρυνθεί τόσο, που στην αγορά υπάρχουν επιλογές για όλα τα βαλάντια και ανάγκες.
Όμως διαφωνώ με την αντίληψη σου περί 'καταναλωτικού' προϊόντος όπως και με την σύγκριση του με ψυγεία τηλεοράσεις και τα συναφή, η οποία είναι τουλάχιστον ατυχής κατα την άποψη μου. Στην τελική μάντρες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων -τόσο στην Ελλάδα όσο και σε όλο τον κόσμο- υπάρχουν χιλιάδες. Μάντρες μεταχειρισμένων όμως οικοσυσκευών δεν έχω δει ούτε μία.
Η αγορά του μεταχειρισμένου είναι μια ολόκληρη βιομηχανία, η οποία δεν πρόκειται να πεθάνει τόσο εύκολα. Συντηρεί χιλιάδες επαγγελματίες που ζουν απο αυτή. Εκτός αυτού, επ'ουδενί δεν υπάρχει σύγκριση μια τηλεόρασης με ένα αυτοκίνητο και ελπίζω να μπορείς να το αντιληφθείς αυτό.Το γιατι ειναι προφανες.Ειναι πολυ σημαντικοτερο για την οικονομια η παραγωγη καινουριων αυτοκινητων παρα η εμπορια μεταχειρισμενων.Και οσο λιγοστευουν οι αγοραστες για πρωτη φορα αυτοκινητων τοσο θα μεγαλωνουν τα αντικινητρα για τη μακροχρονια κατοχη αυτοκινητων.
Η προσφατη κριση αυτο ακριβως κατεδειξε με τον καλυτερο τροπο.Ειδικα στη Γερμανια δε μπορεις να φανταστεις τι αυτοκινητα 5-7 ετων πηγαν στη πρεσσα.Τα γραφόμενα σου είναι αντικρουόμενα μεταξύ τους. Αν οι αγοραστές των αυτοκινήτων λιγοστεύουν (μην έχοντας την δυνατότητα να αγοράσουν καινούργιο) αυτό αναγκαστικά σημαίνει ότι θα κρατήσουν τα αυτοκίνητα τους περισσότερο καιρό.
Η οικονομική κρίση προκάλεσε μεγάλη ζημιά στην αγορά των αυτοκινήτων και ιδιαίτερα στα μεταχειρισμένα. Το κράτος προκειμένου να τονώσει την αγορά και να αποφευχθούν απολύσεις εργαζομένων ,έδωσε τονωτικές ενέσεις με τα μέτρα του μειωμένου τέλους ταξινόμησης και της απόσυρσης, ενισχύοντας κυρίως την αγορά των καινούργιων στην οποία πασχολούνται περισσότεροι εργαζόμενοι
Αυτή όμως είναι μια 'φωτογραφία' της παρούσας κατάστασης τώρα, η οποία όμως ενδεχομένως να αλλάξει στο μέλλον.
Συμφωνώ ότι την οικονομία την ευνοεί η παραγωγή νέων αυτοκινήτων παρά η μεταπώληση μεταχειρισμένων. Αυτό όμως ισχύει περισσότερο σε χώρες που διαθέτουν βαριά βιομηχανία και αυτοκινητοβιομηχανίες -όπως πχ η Γερμανία- και λιγότερο σε χώρες που η οικονομία τους βασίζεται στο εμπόριο και υπηρεσίες όπως η Ελλάδα. Για το λόγο αυτό -εκτός απο τους κρατικούς φόρους- τα μεταχειρισμένα στην Γερμανία είναι πολύ φθηνότερα απ'οτι στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Όπως είναι προφανές άλλωστε, ο στόχος του μέτρου της απόσυρσης δεν είναι να εξαλείψει την αγορά του μεταχειρισμένου, αλλά να αποσυρθούν τα σαραβαλάκια απο την Ελλάδα για περιβαλλοντικούς -κυρίως-λόγους.Για το λόγο αυτό η έκπτωση περιλαμβάνει αγορά μεταχειρισμένου χρονολογίας 2005 και μετά.Σε κανενα δε περισσευουν τα 3-4 χιλιαδες ευρω που λες.Εχε ομως υποψιν σου οτι και το Corsa και το Stilo αγοραστηκαν σε καποια αλλη εποχη που τουλαχιστον στη χωρα μας δεν ειχε συρρικνωθει τοσο πολυ η αντιληψη αγορα αυτοκινητου=επενδυση.Οσο περναει ο καιρος η μεταπωλητικη αξια των αυτοκινητων θα μετραει κατα τα δυο τρια πρωτα χρονια απο την αποκτηση του.Μετα ολα θα πανε στη πρεσσα για την ιδια ακριβως τιμη:Ψιχουλα.
Μην πάμε απο το ένα άκρο στο άλλο: Μίλησα περί μεταπώλησης και όχι επένδυσης. Άλλωστε δεν νομίζω ότι κανένας άνθρωπος με στοιχειώδη λογική θεωρεί το αυτοκίνητο επένδυση...(Εκτός ίσως απο έναν πάμπλουτο ομογενή απο Ν.Αφρική που έτυχε να γνωρίσω, ο οποίος αγόρασε μια McLaren F1 πριν απο 2-3 χρόνια για 1,000,000€ και τώρα παρά την οικονομική ύφεση, του πρόσφερε κάποιος 1,500,000€)
Skoda Scout 1.8 TSI ή Opel Insignia 1.6 180hp ?