-
...και δεν ξέρω από που!
Κατ'αρχάς μιλάμε για πρόβλημα διαρροής, νερού και ψυκτικόύ μαζί, αλλά όχι από το καλοριφέρ. Pics παρακάτω.
Ιστορικό! Bare with me (narrated by Morgan Freeman): Το ίδιο πρόβλημα μου έβγαλε πρίν από περίπου 40 ημέρες... αλλά σταμάτησε μετά από ένα δίωρο! Τότε μου είχε ανεβάσει θερμοκρασία στο τέρμα, ενώ ολόκληρη η καμπίνα μύριζε ψοφίμι. Έκανα άκρη και για καλή μου τύχη σταμάτησα κοντά σε ανοιχτό περίπτερο, ήταν και μια τα ξημερώματα. Έσβησα μηχανή, περίμενα να κρυώσει και άρχισα να γεμίζω το ψυγείο νερό. Μετά από περίπου 4 μεγάλα μπουκάλια η διαρροή σταμάτησε σχεδόν τελείως.
Κάπου εκεί μου ήρθε το καπώ κατακέφαλα. Προκειμένου να σώσω το τομάρι μου από πλήρη αφαίμαξη, αγνόησα το πρόβλημα και έφυγα για νοσοκομείο. Στη συνέχεια δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα, μάλιστα το ζόρισα αρκετά άφου έτρεχα μέχρι να φτάσω στα επείγοντα. Αν εξαιρέσω δυο-τρεις περιπτώσεις όπου στο δρόμο για το στο νοσοκομείο, σταματημένος σε φανάρι, ανέβασε απειροελάχιστα θερμοκρασία και μετά την έριξε, δεν παρατήρησα τίποτε άλλο. Και μιας και δεν μου το ξαναεμφάνισε μέχρι την επόμενη εργάσιμη, έφευγα και για διακοπές, σαν καλός μακάκας δεν πήγα να το κοιτάξω.
Μέχρι σήμερα.
Με το που παρκάρω το αμάξι ακούω έναν χαρωπό πλατσουριστό θόρυβο από τη μηχανή. Ωχ! Κοιτάω θερμοκρασία, νορμάλ. Ουφ! Ανοίγω το καπώ και βλαστημάω. Το ίδιο πρόβλημα. Έβαλα περίπου ενάμισι μπουκάλι νερό, πήγα στη δουλειά που είχα και επέστρεψα. Τσεκάρω λάδια, όλα νορμάλ. Η διαρροή είχε σταματήσει, αλλά είχε νερό το ψυγείο; Βάζω άλλα δυο μπουκάλια, η διαρροή ξανάρχισε. Τοκέρατόμου. Χωρίς να έχει σταματήσει τελείως, ξεκίνησα, το έφερα σπίτι, αφού σταμάτησα να γεμίσω νερό μια φορά (χωρίς να μου έχει ανεβάσει θερμοκρασία, just in case). Με το που έφτασα η διαρροή συνεχιζόταν ακάθεκτη. Το περίεργο είναι οτι όταν γέμισα νερό στη διαδρομή το καπάκι του ψυγείου άνοιξε χωρίς καν να χρειαστεί να χαλαρώσει η πίεση. Μόλις το έφερα εδώ περίμενα αρκετή ώρα να μπορώ να το ανοίξω, το γέμισα και πάλι νερο, και μετά το άφησα να ξεκουραστεί.
Μετά από κανένα δίωρο πήγα για να πάρω κάποια πράγματα που ξέχασα και είπα να ξαναδοκιμάσω. Και παρατήρησα το εξής κουλό: κλειστό το καπάκι του ψυγείου, καμία διαρροή. Ανοίγω το καπάκι, διαρροή. Το κλείνω, μετά από λίγο σταματάει. Ανάβω τη μηχανή, διαρροή. Την κλείνω, μετά από λίγο σταματάει.
Βρέ καλά έκανα και το ονόμασα Christine!

Μιας και είμαι παντελώς ά-σχε-τος με μηχανικά θέματα, παραθέτω κάποιες φωτογραφίες μπας και μου δώσετε τα φώτα σας για το τι είναι σε εκείνο το σημείο και μπορεί να φταίει. Τουλάχιστον μέχρι αύριο που θα αποπειραθώ να βρώ κάποιο ανοιχτό συνεργείο εδώ κοντά μου. Το αμάξι είναι ένα Mitsubishi Lancer GLi του '93.
Κατ'αρχάς η διαρροή δεν γίνεται από το καλοριφέρ, αλλά από εκεί:

Προφανώς δηλαδή το σημείο όπου ενώνεται το καλοριφέρ με τη μηχανή; ή όχι;Μια πιο κοντινή εικόνα:

Όπως βλέπετε είναι κάτι στρογγυλό σαν 'τέλος' κάποιου σωλήνα (ασχετοοοος) αυτό που αχνοφαίνεται στις σκιές στο πάνω δεξί μέρος του κύκλου.
Απο κάτω από εκεί και λίγο προς τα αριστερά είναι η διαρροή.Μια ακόμα εικόνα για να καταλάβετε πού είναι σε σχέση με τους ιμάντες:

And a live-action picture (άχου το):

Η μορφή τις διαρροής (a'la 'κατούρημα') μου φέρνει σε χαλάρωση ή τρύπημα σε κάποιο σωληνάκι... ελπίζω δηλαδή! Με ένα γνωστό που μίλησα τηλεφωνικώς χωρίς να το δεί μου είπε πως μπορεί ακόμα και να παίζει ρωγμή στο καπάκι της μηχανής... κάτι που με θορύβησε αρκετά.
Το συνεργείο μου ανοίγει πάλι από 1/9. Εκτός από θέμα εμπιστοσύνης, 13 χρόνια τώρα μόνο σε αυτόν το πάμε, έτσι και αλλιώς δεν το χρειάζομαι και τόσο τώρα το αμάξι. Οπότε μάλλον θα περιμένω. Ξέρω πως δεν μπορεί να γίνει 'διάγνωση' μέσα από το forum, θα ήθελα απλά να ακούσω γνώμες για το τι μπορεί να αντιμετωπίζω... please be gentle!
Bonus point 1: όποιος βρεί γιατί στο κέρατο το έκανε την πρώτη φορά, σταμάτησε και περίμενε πάνω από ένα μήνα να ξαναρχίσει κερδίζει cookie!
Bonus point 2: όποιος καταφέρει και διαβάσει ολόκληρο το κατεβατό κερδίζει δεύτερο cookie!Ευχαριστώ προκαταβολικά
-
...και δεν ξέρω από που!
Κατ'αρχάς μιλάμε για πρόβλημα διαρροής, νερού και ψυκτικόύ μαζί, αλλά όχι από το καλοριφέρ. Pics παρακάτω.
Ιστορικό! Bare with me (narrated by Morgan Freeman): Το ίδιο πρόβλημα μου έβγαλε πρίν από περίπου 40 ημέρες... αλλά σταμάτησε μετά από ένα δίωρο! Τότε μου είχε ανεβάσει θερμοκρασία στο τέρμα, ενώ ολόκληρη η καμπίνα μύριζε ψοφίμι. Έκανα άκρη και για καλή μου τύχη σταμάτησα κοντά σε ανοιχτό περίπτερο, ήταν και μια τα ξημερώματα. Έσβησα μηχανή, περίμενα να κρυώσει και άρχισα να γεμίζω το ψυγείο νερό. Μετά από περίπου 4 μεγάλα μπουκάλια η διαρροή σταμάτησε σχεδόν τελείως.
Κάπου εκεί μου ήρθε το καπώ κατακέφαλα. Προκειμένου να σώσω το τομάρι μου από πλήρη αφαίμαξη, αγνόησα το πρόβλημα και έφυγα για νοσοκομείο. Στη συνέχεια δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα, μάλιστα το ζόρισα αρκετά άφου έτρεχα μέχρι να φτάσω στα επείγοντα. Αν εξαιρέσω δυο-τρεις περιπτώσεις όπου στο δρόμο για το στο νοσοκομείο, σταματημένος σε φανάρι, ανέβασε απειροελάχιστα θερμοκρασία και μετά την έριξε, δεν παρατήρησα τίποτε άλλο. Και μιας και δεν μου το ξαναεμφάνισε μέχρι την επόμενη εργάσιμη, έφευγα και για διακοπές, σαν καλός μακάκας δεν πήγα να το κοιτάξω.
Μέχρι σήμερα.
Με το που παρκάρω το αμάξι ακούω έναν χαρωπό πλατσουριστό θόρυβο από τη μηχανή. Ωχ! Κοιτάω θερμοκρασία, νορμάλ. Ουφ! Ανοίγω το καπώ και βλαστημάω. Το ίδιο πρόβλημα. Έβαλα περίπου ενάμισι μπουκάλι νερό, πήγα στη δουλειά που είχα και επέστρεψα. Τσεκάρω λάδια, όλα νορμάλ. Η διαρροή είχε σταματήσει, αλλά είχε νερό το ψυγείο; Βάζω άλλα δυο μπουκάλια, η διαρροή ξανάρχισε. Τοκέρατόμου. Χωρίς να έχει σταματήσει τελείως, ξεκίνησα, το έφερα σπίτι, αφού σταμάτησα να γεμίσω νερό μια φορά (χωρίς να μου έχει ανεβάσει θερμοκρασία, just in case). Με το που έφτασα η διαρροή συνεχιζόταν ακάθεκτη. Το περίεργο είναι οτι όταν γέμισα νερό στη διαδρομή το καπάκι του ψυγείου άνοιξε χωρίς καν να χρειαστεί να χαλαρώσει η πίεση. Μόλις το έφερα εδώ περίμενα αρκετή ώρα να μπορώ να το ανοίξω, το γέμισα και πάλι νερο, και μετά το άφησα να ξεκουραστεί.
Μετά από κανένα δίωρο πήγα για να πάρω κάποια πράγματα που ξέχασα και είπα να ξαναδοκιμάσω. Και παρατήρησα το εξής κουλό: κλειστό το καπάκι του ψυγείου, καμία διαρροή. Ανοίγω το καπάκι, διαρροή. Το κλείνω, μετά από λίγο σταματάει. Ανάβω τη μηχανή, διαρροή. Την κλείνω, μετά από λίγο σταματάει.
Βρέ καλά έκανα και το ονόμασα Christine!

Μιας και είμαι παντελώς ά-σχε-τος με μηχανικά θέματα, παραθέτω κάποιες φωτογραφίες μπας και μου δώσετε τα φώτα σας για το τι είναι σε εκείνο το σημείο και μπορεί να φταίει. Τουλάχιστον μέχρι αύριο που θα αποπειραθώ να βρώ κάποιο ανοιχτό συνεργείο εδώ κοντά μου. Το αμάξι είναι ένα Mitsubishi Lancer GLi του '93.
Κατ'αρχάς η διαρροή δεν γίνεται από το καλοριφέρ, αλλά από εκεί:

Προφανώς δηλαδή το σημείο όπου ενώνεται το καλοριφέρ με τη μηχανή; ή όχι;Μια πιο κοντινή εικόνα:

Όπως βλέπετε είναι κάτι στρογγυλό σαν 'τέλος' κάποιου σωλήνα (ασχετοοοος) αυτό που αχνοφαίνεται στις σκιές στο πάνω δεξί μέρος του κύκλου.
Απο κάτω από εκεί και λίγο προς τα αριστερά είναι η διαρροή.Μια ακόμα εικόνα για να καταλάβετε πού είναι σε σχέση με τους ιμάντες:

And a live-action picture (άχου το):

Η μορφή τις διαρροής (a'la 'κατούρημα') μου φέρνει σε χαλάρωση ή τρύπημα σε κάποιο σωληνάκι... ελπίζω δηλαδή! Με ένα γνωστό που μίλησα τηλεφωνικώς χωρίς να το δεί μου είπε πως μπορεί ακόμα και να παίζει ρωγμή στο καπάκι της μηχανής... κάτι που με θορύβησε αρκετά.
Το συνεργείο μου ανοίγει πάλι από 1/9. Εκτός από θέμα εμπιστοσύνης, 13 χρόνια τώρα μόνο σε αυτόν το πάμε, έτσι και αλλιώς δεν το χρειάζομαι και τόσο τώρα το αμάξι. Οπότε μάλλον θα περιμένω. Ξέρω πως δεν μπορεί να γίνει 'διάγνωση' μέσα από το forum, θα ήθελα απλά να ακούσω γνώμες για το τι μπορεί να αντιμετωπίζω... please be gentle!
Bonus point 1: όποιος βρεί γιατί στο κέρατο το έκανε την πρώτη φορά, σταμάτησε και περίμενε πάνω από ένα μήνα να ξαναρχίσει κερδίζει cookie!
Bonus point 2: όποιος καταφέρει και διαβάσει ολόκληρο το κατεβατό κερδίζει δεύτερο cookie!Ευχαριστώ προκαταβολικά
-
...και δεν ξέρω από που!
Κατ'αρχάς μιλάμε για πρόβλημα διαρροής, νερού και ψυκτικόύ μαζί, αλλά όχι από το καλοριφέρ. Pics παρακάτω.
Ιστορικό! Bare with me (narrated by Morgan Freeman): Το ίδιο πρόβλημα μου έβγαλε πρίν από περίπου 40 ημέρες... αλλά σταμάτησε μετά από ένα δίωρο! Τότε μου είχε ανεβάσει θερμοκρασία στο τέρμα, ενώ ολόκληρη η καμπίνα μύριζε ψοφίμι. Έκανα άκρη και για καλή μου τύχη σταμάτησα κοντά σε ανοιχτό περίπτερο, ήταν και μια τα ξημερώματα. Έσβησα μηχανή, περίμενα να κρυώσει και άρχισα να γεμίζω το ψυγείο νερό. Μετά από περίπου 4 μεγάλα μπουκάλια η διαρροή σταμάτησε σχεδόν τελείως.
Κάπου εκεί μου ήρθε το καπώ κατακέφαλα. Προκειμένου να σώσω το τομάρι μου από πλήρη αφαίμαξη, αγνόησα το πρόβλημα και έφυγα για νοσοκομείο. Στη συνέχεια δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα, μάλιστα το ζόρισα αρκετά άφου έτρεχα μέχρι να φτάσω στα επείγοντα. Αν εξαιρέσω δυο-τρεις περιπτώσεις όπου στο δρόμο για το στο νοσοκομείο, σταματημένος σε φανάρι, ανέβασε απειροελάχιστα θερμοκρασία και μετά την έριξε, δεν παρατήρησα τίποτε άλλο. Και μιας και δεν μου το ξαναεμφάνισε μέχρι την επόμενη εργάσιμη, έφευγα και για διακοπές, σαν καλός μακάκας δεν πήγα να το κοιτάξω.
Μέχρι σήμερα.
Με το που παρκάρω το αμάξι ακούω έναν χαρωπό πλατσουριστό θόρυβο από τη μηχανή. Ωχ! Κοιτάω θερμοκρασία, νορμάλ. Ουφ! Ανοίγω το καπώ και βλαστημάω. Το ίδιο πρόβλημα. Έβαλα περίπου ενάμισι μπουκάλι νερό, πήγα στη δουλειά που είχα και επέστρεψα. Τσεκάρω λάδια, όλα νορμάλ. Η διαρροή είχε σταματήσει, αλλά είχε νερό το ψυγείο; Βάζω άλλα δυο μπουκάλια, η διαρροή ξανάρχισε. Τοκέρατόμου. Χωρίς να έχει σταματήσει τελείως, ξεκίνησα, το έφερα σπίτι, αφού σταμάτησα να γεμίσω νερό μια φορά (χωρίς να μου έχει ανεβάσει θερμοκρασία, just in case). Με το που έφτασα η διαρροή συνεχιζόταν ακάθεκτη. Το περίεργο είναι οτι όταν γέμισα νερό στη διαδρομή το καπάκι του ψυγείου άνοιξε χωρίς καν να χρειαστεί να χαλαρώσει η πίεση. Μόλις το έφερα εδώ περίμενα αρκετή ώρα να μπορώ να το ανοίξω, το γέμισα και πάλι νερο, και μετά το άφησα να ξεκουραστεί.
Μετά από κανένα δίωρο πήγα για να πάρω κάποια πράγματα που ξέχασα και είπα να ξαναδοκιμάσω. Και παρατήρησα το εξής κουλό: κλειστό το καπάκι του ψυγείου, καμία διαρροή. Ανοίγω το καπάκι, διαρροή. Το κλείνω, μετά από λίγο σταματάει. Ανάβω τη μηχανή, διαρροή. Την κλείνω, μετά από λίγο σταματάει.
Βρέ καλά έκανα και το ονόμασα Christine!

Μιας και είμαι παντελώς ά-σχε-τος με μηχανικά θέματα, παραθέτω κάποιες φωτογραφίες μπας και μου δώσετε τα φώτα σας για το τι είναι σε εκείνο το σημείο και μπορεί να φταίει. Τουλάχιστον μέχρι αύριο που θα αποπειραθώ να βρώ κάποιο ανοιχτό συνεργείο εδώ κοντά μου. Το αμάξι είναι ένα Mitsubishi Lancer GLi του '93.
Κατ'αρχάς η διαρροή δεν γίνεται από το καλοριφέρ, αλλά από εκεί:

Προφανώς δηλαδή το σημείο όπου ενώνεται το καλοριφέρ με τη μηχανή; ή όχι;Μια πιο κοντινή εικόνα:

Όπως βλέπετε είναι κάτι στρογγυλό σαν 'τέλος' κάποιου σωλήνα (ασχετοοοος) αυτό που αχνοφαίνεται στις σκιές στο πάνω δεξί μέρος του κύκλου.
Απο κάτω από εκεί και λίγο προς τα αριστερά είναι η διαρροή.Μια ακόμα εικόνα για να καταλάβετε πού είναι σε σχέση με τους ιμάντες:

And a live-action picture (άχου το):

Η μορφή τις διαρροής (a'la 'κατούρημα') μου φέρνει σε χαλάρωση ή τρύπημα σε κάποιο σωληνάκι... ελπίζω δηλαδή! Με ένα γνωστό που μίλησα τηλεφωνικώς χωρίς να το δεί μου είπε πως μπορεί ακόμα και να παίζει ρωγμή στο καπάκι της μηχανής... κάτι που με θορύβησε αρκετά.
Το συνεργείο μου ανοίγει πάλι από 1/9. Εκτός από θέμα εμπιστοσύνης, 13 χρόνια τώρα μόνο σε αυτόν το πάμε, έτσι και αλλιώς δεν το χρειάζομαι και τόσο τώρα το αμάξι. Οπότε μάλλον θα περιμένω. Ξέρω πως δεν μπορεί να γίνει 'διάγνωση' μέσα από το forum, θα ήθελα απλά να ακούσω γνώμες για το τι μπορεί να αντιμετωπίζω... please be gentle!
Bonus point 1: όποιος βρεί γιατί στο κέρατο το έκανε την πρώτη φορά, σταμάτησε και περίμενε πάνω από ένα μήνα να ξαναρχίσει κερδίζει cookie!
Bonus point 2: όποιος καταφέρει και διαβάσει ολόκληρο το κατεβατό κερδίζει δεύτερο cookie!Ευχαριστώ προκαταβολικά
-
Το διαβασα σε αλλο φορουμ πριν!!Μηπως χανει απο την αντλια νερου;
-
Άσε BILL33 έχω καρααγχωθεί
Μακάρι να ήξερα έστω και πως είναι η αντλία νερού Γι'αυτό, πρόσφατα ανακάλυψα το παρών forum και λόγω 'εξειδίκευσης' είπα να ρωτήσω και εδώ απόψεις.
Τώρα που το ξαναβλέπω κάπως πιο ήρεμα, στην τελευταία live-action pic φαίνεται κατι σαν σκουριά (η άλατα; παίζει; διάβρωση;) ακριβώς δίπλα στο σημείο της διαρροής...
Ξέχασα να αναφέρω πως το παραφλού δεν είναι τελείως γεμάτο να ξεχειλίζει, αλλά έχει αρκετό υγρό μέσα.
Κάτι άλλο που θα πρέπει να προσέξω; Αν αύριο π.χ. η διαρροή σταματήσει θα μπορώ να το μετακινήσω με προσοχή και για τις απαραίτητες διαδρομές ή ρισκάρω κάποια μεγαλύτερη ζημιά;
-
η αντλια ειναι απο την μερια που ειναι τα λουρια της μηχανης.
ειναι η αντλια και το δυναμο το οποιο φαινεται στην φωτο σου.
-
Μπορει να καψει φλατζα αν χασει πολυ νερο και ζεσταθει.Για το αν ειναι αντλια νερου δεν ειμαι και 100% σιγουρος,σε πολλα αμαξια υπαρχει κομματι σωληνας που περναει αναμεσα στην μηχανη και στην εξαγωγη,μπορει εκει να εχει διαβρωθει και να χανει,απο την φωτο δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως ειναι.
Επισης ειναι φυσικο να χανει οταν ανοιγεις την ταπα γιατι τοτε παιρνει αερα το κυκλωμα και λογο βαρυτητας τρεχει το νερο .Επισης οταν ζεσταίνεται το νερο ανεβαινει η πιεση και παλι τρεχει.
Εγω παντως δεν θα το κινουσα καθολου το αμαξι,τουλαχιστον πριν το δει ενας μηχανικος.Μπορει να ειναι κατι τελειως απλο οπως σκισμενο κολαρο ή χαλασμενος σφιγκτηρας και να φτιαχνεται επι τοπου. -
Ποσα χλμ εχεις?
Πολυ πιθανον αντλια νερου. Βρισκεται εκει στα λουρια.
Τα κολαρα ειναι απο την αλλη πλευρα.... -
Eπιτέλους μίλησα με μηχανικό σήμερα, ο οποίος μου είπε πως στο σημείο βρίσκεται η αντλία νερού...
Θα έρθει να το πάρει αύριο

Αν κρίνω από αυτή την κοντινή live action pic, μάλλον πρόκειται για τρύπημα/διάβρωση στον σωλήνα... αν κρίνω και από την κατάσταση στον σωλήνα (βρύα & λειχήνες είναι αυτά άραγε;) το θέμα είναι τόσο καιρό που το είχα αφήσει τι ζημιά μπορεί να έχει γίνει (αν και διαρροή δεν ξαναείχε από τότε μέχρι σήμερα)
Και πάλι ευχαριστώ παίδες
-
οχι δεν ειναι βρυα, ειναι paraflu.
-
Μιας και θα αναφερθω στο συγκεκριμενο μοντελο ειπα να μην ανοιξω νεο θεμα.
Ενος φιλου το λανσερ εχει διαρροη λαδιων απο την φλατζα του καπακιου.Οχι τιποτα σπουδαιο αλλα ''λερωνει''. Το αμαξι εχει καπου 100.000 χλμ.
Το ψυγειο δεν χανει σταγονα νερο ουτε λαδι καιει.
Ειναι επειγον να αλλαχτει αυτη η φλατζα ετσι χωρις καποιο λειτουργικο προβλημα(απλα η διαρροη) ή να περιμενει να τα παιξει τελειως? -
Αν φροντίζει να συπληρώνει τα λάδια και αν δεν το ζορίζει το αμάξι ώστε να προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά στην φλάντζα μπορεί αν το τρενάρει λίγο μεχρι να μαζέψει τα λεφτα για να το φτιάξει χωρίς να γίνει σοβαρη ζημιά στο μοτερ.
Ηλικιωμένο Lancer χάνει νερά...