-
Δηλαδη Βαγγελη να μην ερθω να ψωνισω καποια πραγματα που θελω ε...?
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Δηλαδη Βαγγελη να μην ερθω να ψωνισω καποια πραγματα που θελω ε...?Οταν ερθει η ωρα για να τα παω αποσυρση θα σε φωναξω και παρε οτι θες
εκτος απο το μοτερ για να μπορω να το παω εκειΓνωριζει κανεις αν γινεται να το αποσυρουμε χωρις πχ φαναρια και τετοια?
-
Ποιος εχει την καινουργια διαφημιση της citroen την ειδα χθες αλλα οχι ολη εχει και μια ds μεσα
-
Ολοκληρη η νεα διαφημιση..
Θα μπορουσαν να εχουν δειξει και λιγο cx-gs-xm-traction avant...ελεος
Youtube Video -
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Γνωριζει κανεις αν γινεται να το αποσυρουμε χωρις πχ φαναρια και τετοια?
Βαγγελη μπορεις να το αποσυρεις και σαν πλαισιο...αρκει να τσουλαει το αμαξι!!! Μονο το πλαισιο αν εχεις και φτασει μεχρι εκει μονο του, το δεχονται.
Εδω ο φιλος μου θα αποσυρουν το δικο τους (με το οποιο τρακαραμε) το οποιο δεν εχει πισω αξονα και το πισω μερος ειναι αστα να πανε. Θα του βαλουν ενα σιδερο, ισα ισα να τσουλαει (ηλεκτροκολλωντας βεβαια)
και το δεχονται ααααανετα!!!Τωρα διαβαζα στο autobild τα εξης .
το οχημα πρεπει να κινειται με την δικια του δυναμη,να εχει ολα τα μηχανικα του μερη,να διαθετει ολα τα μερη του αμαξωματος
Ολοκληρη η νεα διαφημιση..
Youtube VideoΜπηκε στα αγαπημενα αμεσως
edit @nonos διαβασες το σχολιο απο κατω....εχει δικιο.
It's like Citroen forgot all the cars that got them through the 1980s/90s - no CX, no GS, no BX, no AX, no ZX, no XM, no Xantia - interesting advert, great soundtrack, but poor show regarding limited menu of cars used!
-
Και το κομματι που παιζει στη διαφημιση το οποιο μ αρεσε..
Youtube Video -
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Γνωριζει κανεις αν γινεται να το αποσυρουμε χωρις πχ φαναρια και τετοια?
Βαγγελη μπορεις να το αποσυρεις και σαν πλαισιο...αρκει να τσουλαει το αμαξι!!! Μονο το πλαισιο αν εχεις και φτασει μεχρι εκει μονο του, το δεχονται.
Εδω ο φιλος μου θα αποσυρουν το δικο τους (με το οποιο τρακαραμε) το οποιο δεν εχει πισω αξονα και το πισω μερος ειναι αστα να πανε. Θα του βαλουν ενα σιδερο, ισα ισα να τσουλαει (ηλεκτροκολλωντας βεβαια)
και το δεχονται ααααανετα!!!Τωρα διαβαζα στο autobild τα εξης .
το οχημα πρεπει να κινειται με την δικια του δυναμη,να εχει ολα τα μηχανικα του μερη,να διαθετει ολα τα μερη του αμαξωματος
Ολοκληρη η νεα διαφημιση..
Youtube VideoΜπηκε στα αγαπημενα αμεσως
edit @nonos διαβασες το σχολιο απο κατω....εχει δικιο.
It's like Citroen forgot all the cars that got them through the 1980s/90s - no CX, no GS, no BX, no AX, no ZX, no XM, no Xantia - interesting advert, great soundtrack, but poor show regarding limited menu of cars used!
Για την αποσυρση ετσι ειναι..Αν και η εταιρια ανακυκλωσης πιστευω ισως κανει και τα στραβα ματια..και παλι κερδος βγαζει...εγω πιστευω θα ερχετε να το παιρνει και απο το χωρο σου..Εγω που δε κανω φορολογικη δηλωση αν και εχω ΑΦΜ και καποια λεφτα στη μπαντα αραγε μπορω να ασχοληθω με το σπορ?
Οσο για τη διαφημιση ειναι απλα σα να δειχνει τα αυτοκινητα που την εκαναν γνωστη και επειτα μονο τα σημερινα αυτοκινητα..Και το σχολιο στο youtube ειναι πολυ ευστοχο.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ολοκληρη η νεα διαφημιση..
Θα μπορουσαν να εχουν δειξει και λιγο cx-gs-xm-traction avant...ελεος
Youtube VideoKαλά από τη ds και την sm η citroen πήγε στην σειρά C6.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σκόπιμα πάντα ξεχνάει το '75 μέχρι το 2000 -
Εχεις κολλησει εσυ ρε βασιλη με το παλιο-peugeot..
Στα σοβαρα τωρα ειναι πολυ ωραιο και με απιστευτη ποιοτητα (ολα αυτα απο τις φωτο...) θα το δουμε και απο κοντα βεβαια..Πολυ design παντως και λογικα θα στριβει και καλα αφου εχει γονιδια mini..Αν πιασει παντως στην αγορα θα καταληξει το αγαπημενο της 'παραλιακης' και πολυ trendy και κολωνακι κατασταση.. Ειναι παντως πολυ ολοκληρωμενο και μηχανικα και ποιοτικα και εμφανισιακα απο τιμη να δουμε... -
Ο χρήστης nikzhk έγραψε:
Ολοκληρη η νεα διαφημιση..
Θα μπορουσαν να εχουν δειξει και λιγο cx-gs-xm-traction avant...ελεος
Youtube VideoKαλά από τη ds και την sm η citroen πήγε στην σειρά C6.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σκόπιμα πάντα ξεχνάει το '75 μέχρι το 2000Εκει ξενκινα η εποχη psa ενω απο τη c4 και μετα αρχισε να θελει να λεει οτι ειναι citroen και οχι psa...Νομιζω σκοπιμα δηλαδη ειναι ετσι η διαφημιση διαμορφωμενη με σκοπο να προβαλει την ανεξαρτησια της φιρμας και την ιδιαιτεροτητα της..Η citroen παει να το παιξει premium να μου το θυμηθειται.. Και με τη σειρα ds και με την σημαντικη αναβαθμιση σε ποιοτητα κατασκευης..Ριχνει χρημα σε design, υλικα και σιγα σιγα και σε μοτερ (thp) αλλο που εχει αρχισει και ξεχνα την υδροπνευματικη...
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Εχεις κολλησει εσυ ρε βασιλη με το παλιο-peugeot..
Στα σοβαρα τωρα ειναι πολυ ωραιο και με απιστευτη ποιοτητα (ολα αυτα απο τις φωτο...) θα το δουμε και απο κοντα βεβαια..Πολυ design παντως και λογικα θα στριβει και καλα αφου εχει γονιδια mini..Αν πιασει παντως στην αγορα θα καταληξει το αγαπημενο της 'παραλιακης' και πολυ trendy και κολωνακι κατασταση.. Ειναι παντως πολυ ολοκληρωμενο και μηχανικα και ποιοτικα και εμφανισιακα απο τιμη να δουμε...Δε με νοιαζει τι τιμη, δε με νοιαζει αν στριβει...αρκει το επομενο μου αμαξι να ειναι η DSthree
Όμορφο είναι αλλά... είναι σαν να βλέπω ένα μείγμα από c4 με peugeot 307.
To μόνο που θα με έκανε να το αγοράσω (που δεν πρόκειται όμως ) είναι ότι λέγεται ds...... -
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Εχεις κολλησει εσυ ρε βασιλη με το παλιο-peugeot..
Στα σοβαρα τωρα ειναι πολυ ωραιο και με απιστευτη ποιοτητα (ολα αυτα απο τις φωτο...) θα το δουμε και απο κοντα βεβαια..Πολυ design παντως και λογικα θα στριβει και καλα αφου εχει γονιδια mini..Αν πιασει παντως στην αγορα θα καταληξει το αγαπημενο της 'παραλιακης' και πολυ trendy και κολωνακι κατασταση.. Ειναι παντως πολυ ολοκληρωμενο και μηχανικα και ποιοτικα και εμφανισιακα απο τιμη να δουμε...Δε με νοιαζει τι τιμη, δε με νοιαζει αν στριβει...αρκει το επομενο μου αμαξι να ειναι η DSthree
+1000
Ειδικά και στο λευκό όπως δείχνει και η διαφήμιση είναι εξαιρετικό
-
Βασιλη καλο ειναι να αλλαζουν τα πραγματα..αλλα οταν η εταιρια αυτη καθε τι που παρουσιαζε δε το ειχες ξαναδει τοτε εγω καταλαβαινω το point του φιλου...στο κατω κατω xm εχει τι να του πει το ds3..Δεν ημαστε κολλημενα μυαλα..αν ειχες μεγαλωσει με gs,cx θα με καταλαβαινες απολυτα..Δε μπορεις να καταλαβεις και ειναι φυσιολογικο ρε man...Το ds3 εχει οπως εγραψα πριν λιγες ωρες ολα τα φοντα να αποδειχθει οτι καλυτερο γενικως και μ αρεσει πολυ..αλλα για να το γενικευσουμε σχετικα με τη citroen οταν στη c5 δεν εχεις στανταρ υδροπνευματικη ναι ρε ανθρωπε με ενοχλει...ποτε μια μεγαλη citroen δεν ηταν ομοια με ολα τα υπολοιπα...
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
αλλα για να το γενικευσουμε σχετικα με τη citroen οταν στη c5 δεν εχεις στανταρ υδροπνευματικη ναι ρε ανθρωπε με ενοχλει...ποτε μια μεγαλη citroen δεν ηταν ομοια με ολα τα υπολοιπα...
Πεφτεις σε λαθη, τι εχεις παθει??? (Οπως λεει και το τραγουδι)
Χρηστο με αυτα που λες, ανοιγεις μετωπο παλιοι και νεοι Citroenακιδες, κατι που δεν ισχυει. Οποιος αγαπα αυτη την εταιρια την αγαπα για οτι και αν εχει βγαλει...γιατι σε καθε μοντελο της κατι το διαφορετικο θα χει βαλει.
Αυτο που λες για τη C5, γινεσαι απολυτος και ειναι μεγαλο σφαλμα. Citroen δεν αγοραζουν μονο αυτοι που ειχαν αναμνησεις απο GS,SM,CX,XM,BX,Xantia,2CV κτλ κτλ κτλ...αγοραζουν και αλλοι ανθρωποι, που μπορει να μη γουσταρουν υδροπνευματικη, που μπορει να μη γουσταρουν γενικα αυτο το ειδος της αναρτησης. Με αυτο τον τροπο δεν γινεσαι εταιρια, αλλα FunClub Citroenακιδων!!! Πρεπει να απευθυνεσαι σε ευρη κοινο και οχι μονο σε αυτους...
...καταλαβαινεις πως το λεω??? Ειναι λαθος η πολιτικη αυτη που υποστιριζεις και καποιοι υποστιριζουν ακομα...
Πιο ευκολο ειναι να ξανα βαλουν την παθητικη τετραδιευθυνση παρα στανταρ υδροπνευματικη...αλλα δε βαζουν γενικα τπτ απο τα δυο...και πισω απο αυτο παιζουν και οικονομικοι λογοι.Εχεις δει εσυ ξανα μοτερ απο τους Ιαπωνες 1.6 ατμοσφαιρα 180+ αλογα???
Ξυπνα ΧρηστοοοοοοΤα εχεις μπερδεψει ασχημα..Ποτε δε θα φτασω στο σημειο να αγαπησω μια ΕΤΑΙΡΙΑ οπως ο ιδιος λες..οπως ποτε δεν αγαπησα τον παναθηναικο ή την man.united οσο και αν μου αρεσουν...αλλα πραγματα πρεπει να αγαπας στη ζωη σου γενικως...Και εστω οτι κατι σ αρεσει,δε σ αρεσει τυφλα..Και αν κατι σ αρεσει πρεπει να του τα χωνεις που και που γιατι στην συμπαθεια σου στηριζεται για να πουλαει ,ναι στη citroen αναφερομαι...Το c1,το ln τα θεωρεις εσυ αυτοκινητα???Επειδη ειναι citroen και εσυ την αγαπας ειναι και οκ? Αν εσυ επισης θεωρεις οτι καθε νεα citroen εχει κατι το πρωτοποριακο και θεωρεις επισης το afil της c4 κατι το διαφορετικο νταξ οκ..
Απο εκει και επειτα παντα ειχες την επιλογη να παρεις και κατι αλλο εκτος απο υδροπνευματικη δε γουσταρες xantia 1.6 επαιρνες zx 1.8 παντα υπηρχαν στη γκαμα μικροτερα και καλα μοντελα για να καλυπτουν ολα τα γουστα...Τωρα παλι εχεις το c4 ,το c3 αλλα πρεπει να τα σκασεις πολυ ασχημα για να παρεις υδροπνευματικη πρεπει να πας σε 2λιτρο exclusive...Η στανταρ υδροπνευματικη ειναι πολυ ευκολη πιστεψε με...Απο την εποχη της xantia ακομα που οι θολοι ειναι ετσι σχεδιασμενοι για να δεχονται αμορτισερ (peugeot 406,407) και σφαιρα(xantia,c5 μκ1μκ2)..Οι σφαιρες σε αυτες τις περιπτωσεις επαψαν να ειναι κατακορυφες αλλα ειναι οριζοντιες λογω σχεδιασης θολου για τη μειωση του κοστους παραγωγης ωστε σε ενα σασσι να βαζεις 2 σηματα (psa).Επειδη λοιπον μια εταιρια σεβεται ολους τους πελατες της και πανω απ ολα αυτους που τη καναν γνωστη και τη βοηθησαν να πιασει πρεπει να θελει και τη πιτα στο φουρνο και το σκυλο χορτατο..Κι εσενα ευχαριστημενο ,που σε εχει και με το παραπανω και εμενα που θελω υδροπνευματικη..
Αυτο με τους γιαπωνεζους δε το πιασα...ακομα συνεχιζουν να εχουν τους πιο ισχυρους ατμοσφαιρικους (toyota, v-tec κτλπ)
-
Καταρχάς δεν είμαι κολλημένος με το παρελθόν , απλά δεν θεωρώ ότι το ds 3 είναι το αυτοκίνητο που όταν το δεις στο δρόμο θα σε κάνει να γυρίσεις το κεφάλι σου να το δεις, αν δεν το προσέξεις προσεκτικά δεν θα καταλάβεις ότι είναι κάτι καινούργιο. Θα ήθελα μια ds η οποία να με κάνει να γυρνάω το κεφάλι να τη δω. Προσωπικά τη peugeot τη γουστάρω γιατί με 305 και 405 μεγάλωσα και τα έχω ακόμα, απλά ίσως περιμένω πολλά από την citroen και δεν τα βλέπω
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Βαγγελη τι θα τα κανεις ολα αυτα τα ΖΧ??
Περα απο την πλακα, αν υπαρχει καποιο σε καλη κατασταση 3πορτο το θελω. Μα την παναγια ειλικρινα σου μιλαω...το ανταλλασω με το δικο μου 5πορτο. Που αποκλειεται να το βρεις σε τετοια κατασταση.
Eγω στην ουσια για την αποσυρση τα πηρα ειδικα το ενα που ειναι και 1800cc
Mπορει να κρατησω το ασημι αν και ειναι 1400 αλλα ειναι εμφανησιμο και παντα μου αρεσε το τριπορτο zx ειδικα με τα φρυδακιατωρα το τριτο το μοντε καρλο σιγουρα αποσυρση
Φίλε μου δεν ξέρω πότε τα αγόρασες αλλά άκουσα σήμερα το πρωι πως πρέπει να έχει αγοραστεί πριν την 1/6 για να το δεχτούν για απόσυρση
-
Δεν γ@μιεται μεγαλωσε η συλλογη
185 ευρω το ενα το πηρα ουτε ραδιοcd δεν παιρνεις
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
:slap:Δεν γ@μιεται μεγαλωσε η συλλογη
185 ευρω το ενα το πηρα ουτε ραδιοcd δεν παιρνεις
ωραίος
-
OK! Eρχομαι για ψωνια λοιπον!
Καλα θα μιλησουμε αν ειναι επ'αυτων...Να σε πω Βαγγελη, αυριο μετα την μια θα ειμαι στο γνωστο ''στεκι'' στην λεωφορο Μαραθωνος (ξερεις εσυ... )...Οταν ξεμπερδεψω κερνας καφε...?
Α! Περι DS3 GT πηρε στην Citroen το αυτι μου μια τιμη γυρω στα 22-23 χιλιαρικα...Αν εχει και ημιακαμπτο θα τους καψω τα κεντρικα στην Κηφισιας! Ακους εκει...? BMW γιναμε!
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
OK! Eρχομαι για ψωνια λοιπον!Καλα θα μιλησουμε αν ειναι επ'αυτων...Να σε πω Βαγγελη, αυριο μετα την μια θα ειμαι στο γνωστο ''στεκι'' στην λεωφορο Μαραθωνος (ξερεις εσυ... )...Οταν ξεμπερδεψω κερνας καφε...?
Α! Περι DS3 GT πηρε στην Citroen το αυτι μου μια τιμη γυρω στα 22-23 χιλιαρικα...Αν εχει και ημιακαμπτο θα τους καψω τα κεντρικα στην Κηφισιας! Ακους εκει...? BMW γιναμε!
πρόσεχε.... στον καφέ ρίχνει και LHM
CITROËN FORUM