-
εμενα παντως το τιμονι της μιτο σας σχεδιαση δεν μου αρεσει καθολου..μου φερνει σαν καρικατουρα τιμονιου..εν συγκρισει με το τιμονι μιας 147,ειναι παντα κατα τη δικη μου αποψη,επιεικως χοντροκομμενο κ ασχημο..τωρα αν το ασημι το εκαναν ματ(η ακομα κ γυαλιστερο) μαυρο,για μενα καλυτερα..καθοτι το ασημι προσδιδει μια νοτα πολυτελειας ενω το μαυρο ειναι λιγο πιο σπορ..
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ναι, ως άξιο συνεχιστή!
είσαι απολυτα σωστός είναι υπεροχη... το απέξω είναι περιτό να το συζυτήσουμε... αλλα και το μέσα ειδικά στην εκδοση QV ειναι ακόμα καλυτερο..
στην έκδοση qv είναι το ίδιο με τις άλλες , εκτός από τον μαύρο ουρανό...
...και το καταμαυρο τιμονι. Τα τρια μπρατσα που ενωνονται με την στεφανη αντι
για σκουροχρωμο ασημι, ειναι πλεον μαυρα. Απο την φωτο φαινεται λιγο χειροτερο -καπως φτηνο ετσι-, βεβαια μενει να το δουμε απο κοντα...δίκιο έχεις ... γιατί το χαλάσαν οι...
εμένα μου αρέσει το προηγούμενο ,που φέρνει σε 8c και δένει όμορφα αισθητικά με την κεντρική κονσόλα...[/quoteπιστεύω οτι είναι πιο οραίο το μαυρο σαλόνι...!
-
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
δεν χρειαζεται,βλεπω απεξω τα χαλια της.
πήγες στον οφθαλμιατρο τελευταία..?
πηγα πριν δυο μηνες που εκανα ανανεωση το Γ κατηγοριας
-
Δεν έχεις απόλυτο δίκιο φίλε ιταλάκια, αν και πρέπει να πω ότι η ομορφιά ενός οχήματος είναι καθαρά υποκειμενική. Κατά γενική ομολογία πάντως, η MiTo είναι αυτοκίνητο που τραβάει τα βλέμματα, όντας καλαίσθητο, αν και σε κάποιους φαίνεται λίγο χοντροκομμένο σε σχέση με το μέγεθός του.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Δεν έχεις απόλυτο δίκιο φίλε ιταλάκια, αν και πρέπει να πω ότι η ομορφιά ενός οχήματος είναι καθαρά υποκειμενική. Κατά γενική ομολογία πάντως, η MiTo είναι αυτοκίνητο που τραβάει τα βλέμματα, όντας καλαίσθητο, αν και σε κάποιους φαίνεται λίγο χοντροκομμένο σε σχέση με το μέγεθός του.Αυτο, λιγο ειναι? Εν πασει περιπτωσει, τουλαχιστον το καλο ειναι οτι σε καποια χρωματα, αυτη η αισθητη διαφοροποιειται καπως, ειδικα στο καταπληκτικο rosso alfa
(κοκκινο σκουρο) παντα με τις 17αρες οπως της 8C, σε Bianco spino (λευκο),
και σε ασημι, με το τελευταιο αρκετα σπανιο ως χρωμα σε επιλογη κατοχων Mito, αλλα αρκετα καλαισθητο αν το δει κανεις απο κοντα...
Τωρα για τα περι στησιματος και οδικης συμπεριφορας, προσωπικα εχω παραθεσει την αποψη μου και εν μεσω προσφατου test drive, αλλα και γενικοτερα εχει σχεδον εξαντληθει το θεμα, απο κατοχους και μη... -
σαυτη την φωτο φαινεται ποσο μεγαλα φρυδια εχει στα φτερα μπροστα και πισω πραγμα που δεν μαρεσει καθολου.

εδω φαινεται ποσο ξεκαρφωτα ειναι τα πισω φωτα σεσχεση με την καροτσα

και εδω φαινεται το σχημα που παιρνει το πλαινο τζαμι

θα μπορουσαν να φτιαξουν κατι τετοιο που ειναι στην ιδια κατηγορια αλλα οι ιταλοι τον

-
πως ειναι στην ιδια κατηγορια οταν το ενα κουπεδιζει κ η μιτο ειναι ξεκαθαρο χατσμπακ?κ επισης τι χωρους θα ειχε να προσφερει εκεινο εν συγκριση με την μιτο?κ απο την αλλη ηδη εχουν την μπρερα που κουπεδιζει,εχουν την gt που ειναι ξεκαθαρο κουπε,να εκαναν ενα ακομα κουπε-ιδες δηλαδη σε αυτη την κατηγορια?
το αν δεν σου αρεσει απολυτως σεβαστο.. -
οχι δεν καταλαβες,κανονικο κουπε ειναι η μιτο ειναι αυτη που κουπεδιζει.
και απο χωρους μπορω να σου πω περισοοτερους και με καλυτερη ορατοτητα.
μα απο την αρχη πριν βγει στην αγορα λεγανε οτι θα ειναι η νεα αλφασουντ
-
η μιτο ειναι κανονικο κουπε? κ εχει χειροτερους χωρους?
μη μου πειτε οτι ζηλεψανε οι κατοχοι μιτο την ανοησια περι κουπε που λενε οι κατοχοι σιροκο κ θελουν να τους αντιγραψουν..
τελος παντων,καλως,συμφωνω κ το αποδεχομαι,δεν το συνεχιζω αλλο.. -
μα ειναι κουπε το σιροκο.
-
μαλιστα..μιτο κ σιροκο ειναι κουπε ..να φανταστω κ το σ3 ειναι κουπε ε? νομιζω στο vwclub ειχε αναλογο θεμα κ ειχε αν θυμαμαι καλα κ φωτογραφιες απο κουπε κ απο χατςμπακ..τελος παντων,δεν θα διαφωνισω γιατι ειναι ηδη πολλες οι νεες πληροφοριες για μενα σημερα κ πρεπει να τις επεξεργαστω ωστε να βρω μια βαση κ λογικη στην οποια στηριζονται..
καλη συνεχεια.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
μαλιστα..μιτο κ σιροκο ειναι κουπε ..να φανταστω κ το σ3 ειναι κουπε ε? νομιζω στο vwclub ειχε αναλογο θεμα κ ειχε αν θυμαμαι καλα κ φωτογραφιες απο κουπε κ απο χατςμπακ..τελος παντων,δεν θα διαφωνισω γιατι ειναι ηδη πολλες οι νεες πληροφοριες για μενα σημερα κ πρεπει να τις επεξεργαστω ωστε να βρω μια βαση κ λογικη στην οποια στηριζονται..
καλη συνεχεια..Clab,η Brera ειναι κουπε?
-
οχι βεβαια.χατσμπακ που κουπεδιζει ειναι..αυτο που οι αγγλοι ονομαζουν hot hatchback.εξαλλου για ξεκαθαρο κουπε εχουν την gt..λες να εβγαζαν 2 κουπε στην ιδια (μικρη) γκαμα τους?κ εντελει δεν βρισκω κατι το αρνητικο σε αυτο..δεν ειπε κανεις οτι ειναι χαλια..
περιπου το ιδιο ειναι κ το σιροκο.αν κ βεβαια με την μπρερα ελαχιστη σχεση εχει οπισθιως,μιας κ η κλιση του οπισθιου υαλοπινακα ειναι καθετη στο σιροκο κ με εμφανη κλιση στην μπρερα..ουσιαστικα αν τα δεις πλαγιως το σιροκο πιο πολυ μοιαζει με σ3,παρα με μπρερα..εκτος κ αν κ το σ3 ειναι κουπε..
κ η μιτο σιγουρα ειναι hatchback..
αλλα ειπα,το σταματαω εδω,εχετε δικιο..κ ειμαστε κ εκτος θεματος.. -
το scirocco ασχετα τι το λενε ειναι hatchback και η brera κατι ακαθοριστο
(αλλα μαλλον πιο πολυ προς κουπε το παει) -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
οχι βεβαια.χατσμπακ που κουπεδιζει ειναι..αυτο που οι αγγλοι ονομαζουν hot hatchback.εξαλλου για ξεκαθαρο κουπε εχουν την gt..λες να εβγαζαν 2 κουπε στην ιδια (μικρη) γκαμα τους?κ εντελει δεν βρισκω κατι το αρνητικο σε αυτο..δεν ειπε κανεις οτι ειναι χαλια..
περιπου το ιδιο ειναι κ το σιροκο.αν κ βεβαια με την μπρερα ελαχιστη σχεση εχει οπισθιως,μιας κ η κλιση του οπισθιου υαλοπινακα ειναι καθετη στο σιροκο κ με εμφανη κλιση στην μπρερα..
κ η μιτο σιγουρα ειναι hatchback..
αλλα ειπα,το σταματαω εδω,εχετε δικιο..κ ειμαστε κ εκτος θεματος..Τελευταιο μονο,μια διορθωση,hot hatchback λενε τα γρηγορα χατςμπακ(gti,rs,mps...),τιποτα αλλο.Τωρα το σιροκκο και η μπρερα το μονο που σε αποτρεπουν απο να τα πεις κουπε ειναι η ελλειψη τριτου ογκου,σε ολα τ'αλλα ειναι κουπε.
-
O σωστος τους χαρακτηρισμος ειναι shooting brakes.
-
συνηθως τα τριθυρα αμαξωματα που εχουν και καποιο μακρος και ειναι και χαμηλα λιγο τα λενε κουπε.
318
ΤΤ
ΦΙΑΤ ΚΟΥΠΕ
ΧΙΟΥΝΤΑΙ ΚΟΥΠΕ

-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
O σωστος τους χαρακτηρισμος ειναι shooting brakes.+1 (για το ροκο ειδικα )
@ιταλακιας το ΤΤ σιγουρα ειναι κουπε, αλλα απο μηκος ειναι πολυ μικρουλι
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Τελευταιο μονο,μια διορθωση,hot hatchback λενε τα γρηγορα χατςμπακ(gti,rs,mps...),τιποτα αλλο.Τωρα το σιροκκο και η μπρερα το μονο που σε αποτρεπουν απο να τα πεις κουπε ειναι η ελλειψη τριτου ογκου,σε ολα τ'αλλα ειναι κουπε.δεκτο το shooting brake το οποιο δεν ειναι κουπε ομως..οσο για το οτι ειναι κουπε απλως του λειπει ο τριτος ογκος τοτε κ τα σενταν ειναι station wagon που τους λειπει η οροφη επι του τριτου ογκου..κ ομως τα λεμε σενταν κ οχι station wagon..κ στο μινι λειπει ο τριτος ογκος..μαλλον κ αυτο κουπε ειναι..κοιτα οπως κατι παραξενο..θα βγαλουν στην παραγωγη το μινι κουπε..που σιγουρα δεν ειναι το ιδιο εμφανησιακα με το κανονικο..
παραθετω 2 συνδεσμους οπου δειχνουν κ μετρησεις υψους αλλα κ την κλιση που εχει η οροφη κ ο οπισθιος υαλοπινακας σε σ3 κ σιροκο..σ3 http://www.netcarshow.com/audi/2009-s3/ ... per_10.htm
σιροκο http://www.netcarshow.com/volkswagen/20 ... per_3b.htm
διαφορα εσωτερικου υψους οπισθιων θεσεων?1,2 εκατοστα..εξωτερικου υψους?5 χιλιοστα..
για την μπρερα δυστυχως δεν μπορεσα να βρω κατι..
κ ενα πραγματικο κ ξεκαθαρο κουπε
σ5 http://www.netcarshow.com/audi/2008-s5/ ... per_37.htmθα εβαζα κ την αλφα gt αλλα δεν βρηκα..
αν εσας σαν φαινεται το σιροκο να φερνει περισσοτερο στο α5 απο οτι στο α3,τοτε..
ναι ιταλακιας,εχεις δικαιο..εχει σχεση το μηκος για τον χαρακτηρισμο..κ οχι ο τριτος ογκος κ η κλιση του οπισθιου υαλοπινακα.. -
επισης ηξερα οτι τα κουπε ηταν κατα βαση 2θυρα αμαξωματα 3ων ογκων κ οχι 3θυρα..επειτα βγηκαν τα ρχ8-cls που ειναι 4θυρα..
κανενα απο αυτα δεν φερει υαλοπινακα που ανοιγει ως θυρα καλυμματος χωρου αποσκευων..ουτε ρχ8-ουτε α5,ουτε gt..γιαυτο ειπα κ για την παλαια αλφα που εβαλες σε φωτογραφια οτι κουπεδιζει κ δεν ειναι ξεκαθαρο κουπε..οπως κουπεδιζει κ η μπρερα..οπως δεν κουπεδιζει το σιροκο κ η μιτο..η εστω κουπεδιζουν οσο ενα α3..
Alfa Romeo Mi.Τo 2008