Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI S3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI S3
    • 1
    • 2
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 172
    • 173
    • 43 / 173
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    118
    3454
    7465
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      d1ff last edited by

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

      δεν ξεκιναει ευκολα ειναι πολυ δυνατο, ισως καλυτερα να ξεκιναει με antispin
      (βεβαια εγω κρινω απο στησιματα που εκανα με ατομο το οποιο το ειχε λιγο καιρο και σε φαναρι, απλα εμενε ακινητο με καποιον πιο εμπειρο δε ξερω
      απο 2ες παντως ειναι δυνατο, τον περασα με δυσκολια..ενα s2000 το εχει για πλακα)

      η αναρτηση του λες οτι ειναι χαλια?νομιζα οτι ειναι μαλακο και παιρνει κλισεις
      περιμενα τουλαχιστον να ειναι ανετο

      Μου έδωσε την εντύπωση ότι δεν μπορούσε να ελέγξει καλά τις κινήσεις του αμαξώματος και παράλληλα ότι σε κάτι bumps κοπανούσε απίστευτα ,
      Τώρα τρία μπορεί να συμβαίνουν :
      Α) US setup ανάρτησης (δηλ. μπ@υρδελο), λογικά θα έχει διαφορετικές ρυθμίσεις από το Opel GT
      B) Μαμημένα αμορτισέρ
      Γ) Πολλές τεκίλες που είχα πει

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        c-l-a-b last edited by

        το pontiac solstice παντως μεχρι προτεινως στην αμερικη κυκλοφορουσε με τον 2.4λτ-170 αλογα..το συγκεκριμενο δεν ξερω αν ειναι αυτη η εκδοση λογω διπλων εξατμισεων που ξεχωριζει τα 2λτ υπερσυμπιεσμενα εναντι των ατμοσφαιρικων 2.4λτ..
        επισης λογικο ο αλλος με την φτερουγα να εχει λιγοτερη τελικη απο εσενα χωρις φτερουγα,κ ας ειναι πιο δυνατος..η φτερουγα του κοβει πολλα χλμ,αλλα του δινει πολυ περισσοτερο downforce..κ η φορμουλα χωρις φτερουγες θα εφτανε τις ταχυτητες των ιντικαρς..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
          το pontiac solstice παντως μεχρι προτεινως στην αμερικη κυκλοφορουσε με τον 2.4λτ-170 αλογα..το συγκεκριμενο δεν ξερω αν ειναι αυτη η εκδοση λογω διπλων εξατμισεων που ξεχωριζει τα 2λτ υπερσυμπιεσμενα εναντι των ατμοσφαιρικων 2.4λτ..
          επισης λογικο ο αλλος με την φτερουγα να εχει λιγοτερη τελικη απο εσενα χωρις φτερουγα,κ ας ειναι πιο δυνατος..η φτερουγα του κοβει πολλα χλμ,αλλα του δινει πολυ περισσοτερο downforce..κ η φορμουλα χωρις φτερουγες θα εφτανε τις ταχυτητες των ιντικαρς..

          επισης εχουν και πολυ μεγαλυτερες απωλειες τα evo λογω της 4κινησης τους.
          το haldex ειδικα στα πολλα χλμ που δε θα δουλευει σχεδον καθολου (ή και καθολου) εχει μηδενικες

          η φτερουγα θα κανει κακο μεν , αλλα δε νομιζω οτι παιζει και τον απολυτο ρολο..πιο πολυ για σταθεροτητα στις μεγαλες ταχυτητες την εχουν.

          και το audi παντως αν και hatchback (δηλαδη πολυ κακη καθετη δυναμη εξ'ορισμου λογω μη υπαρξης 3ου ογκου) ειναι αρκετα σταθερο στις μεγαλες ταχυτητες

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            c-l-a-b last edited by

            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

            το pontiac solstice παντως μεχρι προτεινως στην αμερικη κυκλοφορουσε με τον 2.4λτ-170 αλογα..το συγκεκριμενο δεν ξερω αν ειναι αυτη η εκδοση λογω διπλων εξατμισεων που ξεχωριζει τα 2λτ υπερσυμπιεσμενα εναντι των ατμοσφαιρικων 2.4λτ..
            επισης λογικο ο αλλος με την φτερουγα να εχει λιγοτερη τελικη απο εσενα χωρις φτερουγα,κ ας ειναι πιο δυνατος..η φτερουγα του κοβει πολλα χλμ,αλλα του δινει πολυ περισσοτερο downforce..κ η φορμουλα χωρις φτερουγες θα εφτανε τις ταχυτητες των ιντικαρς..

            επισης εχουν και πολυ μεγαλυτερες απωλειες τα evo λογω της 4κινησης τους.
            το haldex ειδικα στα πολλα χλμ που δε θα δουλευει σχεδον καθολου (ή και καθολου) εχει μηδενικες

            η φτερουγα θα κανει κακο μεν , αλλα δε νομιζω οτι παιζει και τον απολυτο ρολο..πιο πολυ για σταθεροτητα στις μεγαλες ταχυτητες την εχουν.

            και το audi παντως αν και hatchback (δηλαδη πολυ κακη καθετη δυναμη εξ'ορισμου λογω μη υπαρξης 3ου ογκου) ειναι αρκετα σταθερο στις μεγαλες ταχυτητες

            σταθεροτητα δεν υφισταται χωρις downforce σε υψηλες ταχυτητες..κ το downforce ειναι αντιπαλος της υψηλης ταχυτητας..σιγουρα ειναι σταθεροτατο το σ3,αλλα δεν εχει την σταθεροτητα του εβο..κ επισης,το εβο δεν σχεδιαστηκε για τελικες,αλλα για στροφες..
            συγνωμη για το

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              ε ενταξει κατι κανει και η αεροτομουλα που εχουμε κι εμεις πισω
              (σιγουρα λιγοι εχουν προσεξει τη διαφορα απο απλο Α3 )

              παντως επειδη το εχουμε ξανασυζητησει το θεμα, δεν πιστευω οτι η αεροτομη στο evo ή στο focus rs προσφερει ουσιαστικη καθετη δυναμη στις στροφες, πολυ απλα γιατι τα αυτοκινητα δρομου δε στριβουν οπως τα μονοθεσια..

              ειναι περισσοτερο για look και φαση 'βγηκαμε απο το wrc ' , παρα ουσιας..
              στα πολλα χλμ σιγουρα θα βοηθανε στη σταθεροτητα, απλα οπως μας δειχνουν κι αλλα αυτοκινητα (πχ Μ3 που τη σεβεστε ολοι γιατι με τα audi υπαρχει προβλημα ) δε χρειαζεσαι απλωστρα ουτε για να στριψεις ουτε για να εισαι σταθερος στα πολλα χλμ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                c-l-a-b last edited by

                το δεν εχω φτερουγα με το δεν εχω downforce δεν εχει καμια απολυτως σχεση..η καθερτη δυναμη μπορει να παραχθει με πολλους τροπους..εχεις δει φερραρι λαμβο να φερουν πλεον αεροτομες?οχι,κ αν εχουν ειναι μικρες..γιατι δεν θελουν να τους κοβουν τελικη..ακομα κ απο το πατωμα του αυτοκινητου μπορεις να παραγεις καθετη δυναμη,κατι που κανει η μ3(η οποια παρεπιπτοντως φερει αεροτομη,στο τελειωμα του χωρου αποσκευων,οπως κ η φ430 κ το σ2000 κ η γκαγιαρδο)..
                για το αν παραγουν καθετη δυναμη οι φτερουγες του εβο,δεν θελω να το σχολιασω περαιτερω..αρκει να δεις τι κανουν τα ιδια αυτοκινητα χωρις αεροτομες..υπαρχουν αρκετα βιντεο που το δειχνουν(βλεπε best motoring)..αποτελεσμα χωρις αεροτομες?λιγο περισσοτερο tail happy κ λιγο πιο bumpy σε υψηλες ταχυτητες..τωρα αν νομιζεις οτι σε τοσο ειδικες κατασκευες οσο τα εβο(κατασκευασμενα ουσιαστικα απο λευκο χαρτι,για αυτο αποκλειστικα τον σκοπο),οι φτερουγες ειναι περισσοτερο για εντυπωσιασμο,δικαιωμα σου..
                κ παλι ζητω συγνωμη για το

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  απο λευκο χαρτι????

                  με συγχωρεις , αλλα ειναι απλα lancer υπερβελτιωμενα
                  και οχι δε θα δεχτω να μου τα βγαλεις supercar γιατι δεν ειναι
                  σου ειπα δεν αμβισβητω την καθετη δυναμη στις μεγαλες ταχυτητες (σταθεροτητα) , αλλα οχι και να λεμε οτι στριβουν χαρη σε αυτες..με ποσα g στριβουν τελοσπαντων τα evo ? και τι σουπερ χρονους κανουν σε σχεση με αλλα αυτοκινητα?

                  η αεροτομη της Μ3 ειναι πιο μικρη κι απο τη δικια μου οπως και σε ολα τα αυτοκινητα που εχουν 3ο ογκο, οπως θα μπορουσε να ειναι και στο evo ..και δεν ειπα να μην υπαρχουν αεροτομες, ολοι θυμομασταν τι παθαιναν τα ΤΤ (1η γενια) στις μεγαλες ταχυτητες χωρις την 'ουρα παπιας' που μπηκε αργοτερα..

                  εγω κατακρινω τις απλωστρες οχι τις αεροτομες..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    c-l-a-b last edited by

                    στο εβο 10 που πλεον φερει κ την καταλληλη καθετη δυναμη απο το πατωμα του αυτοκινητου,η αεροτομη δεν ειναι απλωστρα..στα προηγουμενα δεν υπηρχε αυτη η μελετη σε τετοιο βαθμο..κ η μ3 θα χρειαζοταν απλωστρα,αν δεν ειχε σχεδιαστει ετσι στο κατω μερος ωστε να παραγει καθετη δυναμη..
                    οσο για το αν ειναι λανσερ υπερβελτιωμενα,δεν ειναι ακριβως ετσι..διαφορετικα συστηματα μεταδωσης-πεδησης,αλλες αναρτησεις-ελατηρια,αλλος κινητηρας,ακομα κ το σασι ειναι διαφορετικο ουσιαστικα καθοτι ουτε καν την ιδια ακαμψια-κατανομη βαρους φερει(τουλαχιστον μεχρι το εβο 9,εφεραν ουσιαστικα διαφορετικο πατωμα,δεν ξερω αν στο 10 εχουν αλλαξει τα πραγματα)..
                    το αν στριβουν καλα ουτε αυτο θα το σχολιασω..ξερω παντως οτι σε πιστα μπορει να πιανουν τις ιδιες τιμες πλευρικης επιταγχυνσης με μ3 κτλ(που ειναι σαφως ακριβοτερες κατασκευες) αλλα σε δημοσιο δρομο με στροφες,δυσκολα τα ακολουθεις..
                    κ εν τελει δεν τα χαρακτηρισα ποτε ως υπεραυτοκινητα..κ τα ρχ8-σ2000 ειναι σχεδιασμενα απο λευκο χαρτι..δεν ειπα ποτε οτι ειναι υπεραυτοκινητα..
                    καλη συνεχεια..

                    υ.γ.
                    ποτε δεν ειπα οτι δεν σεβομαι τα αουντι,απεναντιας..κ απορω τι συμπλεγματα κατωτεροτητας ειναι αυτα..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vellerefontis last edited by

                      σταθερές οι Μ3 σε πολύ μεγάλες ταχύτητες???

                      δεν νομίζω... εάν δε, προσθέσεις και λίγες μικρές καμπές ή μικρές έως απειροελάχιστες αλλαγές κλίσης οδοστρώματος ή ανωμαλίες, τότε πάνε για μαντρί!

                      το S3 ήταν και στην πρώτη του γενιά και είναι στην τωρινή απίστευτα ευθύβολο και σταθερό... το έχουν εκθειάσει αναλόγως σχεδόν όλα τα περιοδικά (+4τροχοί)

                      εγώ ποτέ μα ποτέ δεν ένιωσα άβολα με όσα κι αν έστριβα ή πήγαινα με όποιο από τα δύο...

                      αντιθέτως με την BMW της φαμίλιας και πολλών άτυχων φίλων μου έχω ζήσει απίστευτες καταστάσεις με πολλά απρόβλεπτα όσον αφορά την σταθερότητα των αυτοκινήτων της

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        swift-b-p-m last edited by

                        Βγάλαμε και τα Μπεμπέ ασταθή... Τα πάντα όλα!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leon_g last edited by

                          Tα Μ3 ασταθη.... ΕΛΕΟΣ!!! Τι αλλο θα ακουσουμε...
                          Φανταζομαι φιλε οτι πανω απο 116 δεν εχεις οδηγησει!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vellerefontis last edited by

                            Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                            Βγάλαμε και τα Μπεμπέ ασταθή... Τα πάντα όλα!!!

                            οοοοοοοοό! αμέσως ρε παιδί μου, με το πει κάποιος κάτι εδώ μέσα το κόβετε κεφάλι! Λοιπόν, για να το ξεκαθαρίσουμε, έχω οδηγήσει μπόλικες γενιές 3άρας σε διάφορες εκδώσεις, από μια ταπεινή 318 μέχρι και τις Μ3 πολλών διαφόρων ετών/ μοντέλων... έχω επίσης οδηγήσει την Μ5 με τα στρογγυλά φανάρια προ 15ετίας, την 7άρα σε δύο εκδόσεις, αυτή της 5λιτρης μηχανής και την 3.5... έχω οδηγήσει και γκάμπριο 3άρες... την σειρά 1 πολάκις

                            μου αρέσουν και τις γούσταρα κάποτε

                            κάποτε

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vellerefontis last edited by

                              Ο χρήστης Leon_G έγραψε:
                              :ysterical: Tα Μ3 ασταθη.... ΕΛΕΟΣ!!! Τι αλλο θα ακουσουμε...
                              Φανταζομαι φιλε οτι πανω απο 116 δεν εχεις οδηγησει!!!

                              Λεοντζι δεν ξέρω τίποτα για αυτοκίνητα και έχω θράσος και μιλάω πολύ! κράτα αυτό...

                              Ρεε παιδιά είσαστε οι μόνοι χωρίς την παρέα μας κι είκα κι εγώ μια λέξη παραπάνω να σας γνωρίσω...

                              πάντως στα σοβαρά, δεν με ξετρελαίνουν και τα κρατήματά τους! ούτε και το κοφτερό τιμόνι τους, ούτε και το ζωντανό κ@λαράκι τους...

                              τεσπα, μιλάμε, ενίοτε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leon_g last edited by

                                Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                                :ysterical: Tα Μ3 ασταθη.... ΕΛΕΟΣ!!! Τι αλλο θα ακουσουμε...
                                Φανταζομαι φιλε οτι πανω απο 116 δεν εχεις οδηγησει!!!

                                Λεοντζι δεν ξέρω τίποτα για αυτοκίνητα και έχω θράσος και μιλάω πολύ! κράτα αυτό...

                                Ρεε παιδιά είσαστε οι μόνοι χωρίς την παρέα μας κι είκα κι εγώ μια λέξη παραπάνω να σας γνωρίσω...

                                πάντως στα σοβαρά, δεν με ξετρελαίνουν και τα κρατήματά τους! ούτε και το κοφτερό τιμόνι τους, ούτε και το ζωντανό κ@λαράκι τους...

                                τεσπα, μιλάμε, ενίοτε.

                                κυριε βελλερεφουντη γινεστε αστειος!!! Φανταζομαι οτι εχετε οδηγησει κ veyron κ την βρηκατε ασταθη... Να μη μιλησω για τις φερραρι... Φανταζομαι επειδη ειναι πισωκινητες θα σας φαινονται δρομοτσουληθρες... Λεω να αφιερωθειτε στο κυνηγι της χιμαιρας κ να αφησετε τον κοσμο της αυτοκινησης... Το αλογακι με τα φτερα πολυ σας ειναι!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  στις μεγαλες ταχυτητες δε βρισκω λογο να μην ειναι σταθερες παντως
                                  σε στροφες ειναι αλλο θεμα..ειναι υπερστροφικες (ειδικα οι δυνατες) και εχω δει πολλες φορες ατομα στο οριο να διορθωνουν συνεχως την ουρα τους η οποια ειναι παρα πολυ νευρικη..

                                  (για να μη μου λετε κι εμενα τα δικα σας , αυτο δεν το θεωρω κακο ,απλα ετσι ειναι τα πισωκινητα θελουν χερια περισσοτερα απο τα 4κινητα, δεν παυουν ομως να ειναι νευρικα και δεν μιλαω για 116 μιλαω για Μ3)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leon_g last edited by

                                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                    στις μεγαλες ταχυτητες δε βρισκω λογο να μην ειναι σταθερες παντως
                                    σε στροφες ειναι αλλο θεμα..ειναι υπερστροφικες (ειδικα οι δυνατες) και εχω δει πολλες φορες ατομα στο οριο να διορθωνουν συνεχως την ουρα τους η οποια ειναι παρα πολυ νευρικη..

                                    (για να μη μου λετε κι εμενα τα δικα σας , αυτο δεν το θεωρω κακο ,απλα ετσι ειναι τα πισωκινητα θελουν χερια περισσοτερα απο τα 4κινητα, δεν παυουν ομως να ειναι νευρικα και δεν μιλαω για 116 μιλαω για Μ3)

                                    Φιλε οκ... Δεν αρνουμε οτι με το audi στη στροφη αν δωσεις γκαζι δεν καταλαβαινει τπτ σε αντιθεση με την Bmw που θα υπερστρεψει... Σ αυτο ΝΑΙ. Συμφωνω! Αλλα οχι οτι στην ευθεια σε μεγαλες ταχυτητες τα bmw ειναι ασταθη... Τοτε με τα mercedes που εχουν σαφως 100% προσανατολισμο στην ανεση θα επρεπε να σκοτωνεσαι!
                                    Ελεος μη τα ισοπεδωνουμε ολα....

                                    Παρεπιπτωντος... Ερωτηση... ποιο καμαρι θα μου πει τι κινητηρα θα φοραει το RS3 οπως κ haldex ποιας γενιας???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      λογικα τον ιδιο κινητηρα με το TT RS τον 2.5 turbo με τα 340 αλογα, ΟΜΩΣ σε αυτη τη γενια ειναι αμφιβολο αν θα βγει RS3 λογικα κατι τετοιο θα δουμε στην επομενη πλατφορμα του Α3 (η οποια θα μπαινει σε golf κτλ)
                                      αν μιλαμε για τοτε δε μπορουμε να σου πουμε τι haldex θα υπαρχει..τωρα αν βγει θα φοραει οτι ακριβως και το TTRS , το οποιο αν δεν εχει 2η θα εχει τη 4η γενια..
                                      αυτο δε το εχω ψαξει να σου πω την αληθεια

                                      παντως το TTRS ειναι εξωφρενικα ακριβο , το ιδιο θα ειναι και το rs3
                                      δεν ξερω αν θα πουλησουν τετοια μοντελα..
                                      στα λεφτα του TTRS πχ παιρνεις ενα S4 το οποιο ειναι πιο αυτοκινητο βρε παιδι μου..

                                      ειναι σα να παει καποιος να παρει 135 που ειναι ακομα πιο φθηνη.. δεν παει θα παρει μια 3αρα που μπορει να ειναι πιο αργη αλλα ειναι μεγαλο αυτοκινητο..

                                      btw ειδα μια 135 σημερα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leon_g last edited by

                                        Εγω ειχα ακουσει οτι θα βγει ttrs κ θα ακολουθησει rs3... Απλα δεν πιστευω να κανει τη βλακεια κ να φορεσει στο rs3 haldex 2 αντι για haldex 4( κ το tts κ το ttrs 4η γενια φορανε)... Θα ειναι κριμα... (ψιλοενδιαφερομαι κ για αγορα του κ θα ξενερωσω...)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          τις ιδιες μηχανικες λυσεις θα εχουν αυτα τα 2 . haldex βαζουν ο,τι υπαρχει εκεινη τη στιγμη..αφου εχουν το 4 στο ΤΤ θα βαλουν και στο RS3

                                          απλα κατσε να δουμε τι θα πουλησει το ΤΤ γιατι στο edit που εκανα απο πανω σου εξηγω γιατι αυτα τα μοντελα μπορει να αποδειχτουν ασυμφορα..

                                          ειδικα οταν εχουν μοτερ μονο για παρτη τους (βεβαια θα βγει detuned σε Α6 το 2.5Τ και το μπλοκ προερχεται απο ατμοσφαιρικη εκδοση για vw αμερικης)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leon_g last edited by

                                            Εγω βασικα ενδιαφερομαι για το RS3 γτ εχουμε ηδη 2 μεγαλα bmw... Θελω κατι πιο ευελικτο...(κ να αντικαταστησω επιτελους το auris)... Απλα το ΤΤ οπως ειπες ειναι εξωφρενικα ακριβο... Δεν νομιζω να ειναι τοσο κ το rs3... Αν υποθεσουμε οτι το s3 κανει γυρω στα 40000 το RS3 αντε να κανει 50000 με 55000! Παραπανω??? Νομιζω ειναι ηδη πολλα... Απο την αλλη σκεφτομουν για την 135 αλλα λογω φορολογιας δεν βολευει...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 43 / 173
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr