-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Για εμένα καγκουριά σε εργοστασιακό αμάξι είναι οτιδήποτε προσπαθεί να φωνάξει πως είναι 'σπορ' και δήθεν 'ακριβό' με τρόπο κραυγαλέο σχετικά με τις δυνατότητές του.
Σε after market καγκουριές βέβαια δεν έχουν σημασία οι δυνατότητες του αυτοκινήτου παρά μόνο η καθυστέρηση στον εγκέφαλο του ιδιοκτήτη.Δηλαδη σε μια Οκταβια απλη τα δερματινα καθισματα ειναι καγκουρια?Εξηγησε λιγο αν εχεις χρονο γιατι δεν καταλαβαινω.
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Για εμένα καγκουριά σε εργοστασιακό αμάξι είναι οτιδήποτε προσπαθεί να φωνάξει πως είναι 'σπορ' και δήθεν 'ακριβό' με τρόπο κραυγαλέο σχετικά με τις δυνατότητές του.
Σε after market καγκουριές βέβαια δεν έχουν σημασία οι δυνατότητες του αυτοκινήτου παρά μόνο η καθυστέρηση στον εγκέφαλο του ιδιοκτήτη.Δηλαδη σε μια Οκταβια απλη τα δερματινα καθισματα ειναι καγκουρια?Εξηγησε λιγο αν εχεις χρονο γιατι δεν καταλαβαινω.
Όχι ρε συ, είπαμε Τα δερμάτινα καθίσματα αφορούν τις δικές σου προτιμήσεις, δεν είναι επίδειξη.
Καγκουριά σαφώς και δεν είναι να βάλεις δερμάτινα στο Octavia. Για εμένα καγκουριά δεν είναι ούτε να βάλεις (ποιοτικά) ξένον στο Octavia ούτε να αλλάξεις ζάντες με κάποιες που σου αρέσουν περισσότερο/είναι πιο ελαφριές (σε λογικές διαστάσεις πάντα) ή να βάλεις ελαφρώς φιμέ ή ποιοτικό ηχοσύστημα αν σου αρέσει να απολαμβάνεις (εσύ, όχι οι έξω σου) τη μουσική σου οδηγώντας.
Το να του προσθέσεις όμως αεροτομή ή μπουρί γίγας ή να του αλλάξεις προφυλακτήρες αρχίζει να το ωθεί στην καγκουράδα ( ) κανονικότατα... -
Ναι ρε συ,ετσι συμφωνουμε Εν τω μεταξυ τα προσθετα που αναφερεις παραπανω(ξενον κλπ...)τα εχω προσθεσει στο δικο μου...ακριβως ομως οσα αναφερεις ...απλα ειναι ολα εργοστασιακα.
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Ναι ρε συ,ετσι συμφωνουμε Εν τω μεταξυ τα προσθετα που αναφερεις παραπανω(ξενον κλπ...)τα εχω προσθεσει στο δικο μου...ακριβως ομως οσα αναφερεις ...απλα ειναι ολα εργοστασιακα.Aκόμα καλύτερα, γιατί έτσι έχεις σίγουρη εγγύηση για την ποιότητά τους ενώ τα aftermarket περιλαμβάνουν ένα ρίσκο.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
define κάγκουρας γιατί έχουμε χάσει το μέτρο με αυτή την λέξη.
Καγκουρας = αυτος που μαρσαρει σαν τον ηλιθιο οπου σταθει και οπου βρεθει και περισσοτερο μεσα στην πολη και σε ξεκινημα απο το φαναρι για να προκαλεσει. Κοινως ο ψευτικος γκαζιαρης που δεν το πηρε το αμαξι για να το γουσταρει αλλα για να σπαει τα νευρα αυτων μεσα στην πολη και οχι μονο με τις καγκουριες του (η μουσικη στο μεγιστο ειναι στανταρ οποτε περναει απο την παραλιακη).
Καποια αμαξια εχουν και την αναλογη εμφανιση που 'μαρτυρανε' τη φυση του οδηγου τους. Ενα αμαξι οπως το Corsa OPC σιγουρα δεν βγαζει τα ιδια συναισθηματα οταν το βλεπεις απο, παραδειγμα, μια MITO.
Kάγκουρα στο προηγούμενο ποστ σου είπες το OPC. Τι φταίει το αμαξάκι; Δηλ η ΜΙΤΟ με τις 18αρες τι είναι με την λογική σου; Εχουμε χάσει το μέτρο. Μια χαρά το βρίσκω το Corsa OPC.
'Φωναζει' πολυ για την μεταμορφωση που δεχτηκε για να βγαλει εναν αλλο χαρακτηρα. Μη που πεις οτι αν δειξεις τη MITO k OPC σε καποιον θα σου πει τα ιδια πραγματα και για τα δυο. Οπως και να τι κανουμε και σε καθε περιπτωση στην καλυτερη καποιος θα χαρακτηρισει το OPC 'τουμπανο' με οτι αυτο συνεπαγεται. Σε καμια περιπτωση ομως δεν θα ακουσεις να το λενε 'αυτοκινητο'.
Απο εκει λεω οτι ειναι 'καγκουρικο' αυτοκινητο γιατι οπως ακριβως και ο καγκουρας 'φωναζει'. Δεν μπορω να το πω κακογουστο αλλα δεν μπορω να το πω και εκλεπτυσμενο. Μπαμ κανει για τη φυση του και για το που το προοριζαν οι δημιουργοι του.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ρε φιλε πού θες να το καταλαβω εγω αυτο? σα προβατο διαβασα το site ειχα δει βεβαια και το 345 ,αλλα το αγνοησα γιατι δε με συνεφερε , και θεωρησα οτι ετσι ειναιτεσπα εμαθα κατι καινουριο σημερα και τουλαχιστον χαιρομαι για αυτο
απλα νομιζα οτι η ζαντα μου τελειωνε στις 18 ιντσες και το ενδιαμεσο κενο ηταν μια ιντσα..τελικα επρεπε να μαυρισω τα χερια μου με τακακι για να μαθω την αληθεια
17' σημαινει οτι το ελαχιστο που μπορει να μπει ειναι 17αρα και ειναι εκφραση που χρησιμοποιουν πολυ εξω απ'οτι μου λενε οι πηγες μου
και επειδη θελω να βγαινω στο τελος απο πανω , ειχα δικιο στο αρχικο μου επιχειρημα οτι μεγαλωνουν μεν οι ζαντες αλλα σου βαζουν και πιο μεγαλα φρενα αρα κερδιζουμε σημαντικα απο αυτο και αυτο ειναι που πρεπει να μας μεινει ως ηθικο διδαγμα
βασικά η Audi μια χαρά τα λέει... το χαρακτηρίζει 17 ιντσών σύστημα φρένων το οποίο και σημαίνει αυτό που ακριβώς είναι, η εξωτερική επιφάνεια της δαγκάνας των δίσκων αγγίζει έναν φανταστικό κύκλο με διάμετρο 17 ιντσών.
Οπότε δεν μπορείς να βάλεις 17άρες ζάντες γιατί μάλλον δεν θα χωράνε τα φρένα σου... εκτός αν είναι κατάλληλα φαγωμένες εσωτερικά, περισσότερο από ότι συνήθως στο μέγεθος ζάντας αυτό. Ακόμη και το εσωτερικό των ακτίνων των ζαντών έχει σημασία σε αυτό που λέω.
Μιλάμε...
-
οχι ρε συ παιρνει 17αρες, αυτο σημαινει
ειναι σιγουρο αυτομπορεις να βαλεις 17αρες με χιονολαστιχα, ουσιαστικα αυτη ειναι η χρησιμοτητα του
και γω αυτο που λες εσυ νομιζα, αλλα μου το εξηγησε ατομο που ξερει οποτε το θεωρω βεβαιο
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
βασικά η Audi μια χαρά τα λέει... το χαρακτηρίζει 17 ιντσών σύστημα φρένων το οποίο και σημαίνει αυτό που ακριβώς είναι, η εξωτερική επιφάνεια της δαγκάνας των δίσκων αγγίζει έναν φανταστικό κύκλο με διάμετρο 17 ιντσών.
Οπότε δεν μπορείς να βάλεις 17άρες ζάντες γιατί μάλλον δεν θα χωράνε τα φρένα σου... εκτός αν είναι κατάλληλα φαγωμένες εσωτερικά, περισσότερο από ότι συνήθως στο μέγεθος ζάντας αυτό. Ακόμη και το εσωτερικό των ακτίνων των ζαντών έχει σημασία σε αυτό που λέω.
Μιλάμε...
καμία σχέση. Οι 17' έχουν διάμετρο 43,2 εκ. ενώ εσείς φοράτε 34,5 εκ. Οσο και φανταστικός να είναι ο κύκλος δεν ταιριάζει.
-
Με τις δαγκάνες μαζί. Αυτό σημαίνει 'φρένα Χ ιντσών', ότι η ελάχιστη ζάντα για να χωρέσουν κοπλέ δίσκος-δαγκάνα συν ένα ελάχιστο 'αέρα' είναι Χ ιντσών.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Με τις δαγκάνες μαζί. Αυτό σημαίνει 'φρένα Χ ιντσών', ότι η ελάχιστη ζάντα για να χωρέσουν κοπλέ δίσκος-δαγκάνα συν ένα ελάχιστο 'αέρα' είναι Χ ιντσών.ακριβώς.
και επιμένω, δεν τaiριάζουν όλες οι δεκαεφτάρες... πρέπει να είναι σκαμένες λίγο από μέσα για αυτό και προσφέρουν στην Audi συγκεκριμένα μοντέλα
-
εγω αυτο που εχω να πω ειναι ποως ολα τα ανωθεν οχηματα ειναι super αλλα πιο κραυγαλεα αλλα πιο συντηρητικα θελουν να δειξουν τον σπορτιφ τους χαρακτηρα ολα αλλα καποια σε μεγαλυτερο βαθμο...βλεπε OPC και αλλα λιγοτερο βλεπε cooper s. To καθενα εχει τα δικα του ξεχωριστα χαρακτηριστικα μην τα ισοπεδωνουμε και ολα εκτοσ απο μεγαλη ιπποδυναμη δεν ειναι ιδια!!!
VS:Ibiza Cupra,Punto Abarth,mito,Corsa OPC,CooperS...